Деловодна информация
00188
12-00-148 26/09/2019 (дд/мм/гггг)
не
00188-2019-0008 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Хисаря 000471671
ул. Генерал Гурко № 14
Хисаря BG421 4180 България
инж. Цонка Войводинова +359 33762180
obhisar@hisar.bg +359 33762030

Интернет адрес/и

www.hisar.bg

https://op.hisar.bg/index.php/процедури-по-зоп/98-публично-състезание.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://op.hisar.bg/index.php/процедури-по-зоп/98-публично-състезание.html
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Изготвяне на комплексен доклад за ОС на РИП за компост. инстал. за разделно събрани зелени и/или биоразгр. отпадъци.....и осъществяване на СН при реализация на проекта
71520000      
Услуги

„Изготвяне на комплексен доклад за оценка на съответствието на работен инвестиционен проект за компостираща инсталация за разделно събрани зелени и/или биоразградими отпадъци, за нуждите на община Хисаря, вкл. съпътстващата инфраструктура и осъществяване на строителен надзор при реализация на проекта“.В обхвата на настоящата обществена поръчка се включват следните дейности:Дейност I – Изготвяне на комплексeн доклад за оценка на съответствието на работниs проект в съответствие с чл. 142, ал.6, ал. 10 и ал. 11 от ЗУТ.Дейност II – Изпълнение на дейностите по строителен надзор съгласно изискванията на чл. 168 от ЗУТ.Дейностите ще бъдат осъществявани по отношение на строителните обекти при реализацията на Проект № BG16M1OP002-2.005-0017 за „Проектиране и изграждане на компост. инсталации за разделно събрани зелени и/или биоразгр. отпадъци, вкл. осигуряване на необходимото оборудване и на съоръжения и на съоръжения и техника за разделно събиране на зелени и биоразградими отпадъци.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
50000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
71520000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

на територията на община Хисаря

В обхвата на настоящата обществена поръчка се включват следните дейности:
Дейност I – Изготвяне на комплексeн доклад за оценка на съответствието на работниия проект в съответствие с чл. 142, ал.6, ал. 10 и ал. 11 от ЗУТ.
Дейност II – Изпълнение на дейностите по строителен надзор съгласно изискванията на чл. 168 от ЗУТ.
Дейностите предмет на поръчката ще бъдат осъществявани по отношение на строителните обекти при реализацията на Проект № BG16M1OP002-2.005-0017 за „Проектиране и изграждане на компостиращи инсталации за разделно събрани зелени и/или биоразградими отпадъци, вкл. осигуряване на необходимото оборудване и на съоръжения и техника за разделно събиране на зелени и биоразградими отпадъци за нуждите на Община Хисаря“
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
50000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
8

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект (№ и Име): ИСУН № BG16M1OP002-2.005-0017 „Проектиране и изграждане на компостиращи инсталации за разделно събрани зелени и/или биоразградими отпадъци, вкл. необходимото оборудване

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да притежават валиден Лиценз за извършване на дейностите по чл. 166, ал. 1, т. 1 от ЗУТ, издаден от министъра на регионалното развитие и благоустройството (параграф 128 от Преходни и заключителни разпоредби на ЗИДЗУТ) или валидно Удостоверение за извършване на дейностите по чл. 166, ал. 1, т. 1 от ЗУТ, издадено от началника на Дирекцията за национален строителен контрол (ДНСК), съобразно изискванията на чл. 166, ал. 2 от ЗУТ и Наредба № РД-02-20-25 от 03.12.2012 г. за условията и реда за издаване на удостоверение за вписване в регистъра на консултантите за оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на строителен надзор за лица, регистрирани на територията на Република България или еквивалентен документ за чуждестранни участници, удостоверяващ правото да извършват такава дейност, издаден от компетентен орган на държава-членка на Европейския съюз или на друга държава-страна по Споразумението за Европейско икономическо пространство.
Участникът трябва да е вписан в публичния регистър по чл. 44, ал. 1 от Закона за енергийна ефективност (ЗЕЕ) (т.е. да притежават валидно удостоверение за вписване в съответния регистър), а за чуждестранните лица – в аналогични регистри съглано законодателството на държавата-членка на ЕС или друга държава-страна по Споразумението на ЕИО.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът трябва да има валидна застраховка „Професионална отговорност” съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ за дейностт 1 - оценка на съответствие на инвестиционен работен проект и дейност 2 - Упражняване на строителен надзор с минимална застрахователна сума, съгласно чл. 5, ал. 3, т. 2 и ал. 4, т. 2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителство за категорията строителство, съобразно обектите – предмет на поръчката – строежи от четвърта група, втора категория или еквивалентна за участник – чуждестранно лице съгласно законодателство на държавата в която е установен.

2. Участниците в обществената поръчка следва да са застраховани за риска „Професионална отговорност в проектирането и строителството, съответно: за консултант, извършващ оценка за съответствието на инвестиционните проекти - 200 000 лв. и - за консултант, извършващ строителен надзор - 200 000 лв.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

През последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, участникът трябва да е изпълнил дейност с предмет и обем, идентична или сходна с предмета на поръчката. Под „дейност с предмет и обем, идентична или сходна с предмета на поръчката“ следва да се разбира изпълнението на услуги за оценяване съответствието на инвестиционни проекти и упражняване на строителен надзор по време на строителството за обекти свързани с изграждане и/или реконструкция и/или основен ремонт на съоръжения и/или инсталации за третиране на отпадъци (битови, строителни, производствени и/или биоразградими). Дейностите могат да бъдат изпълнение на повече от 1 обект. Възложителят не поставя изискване за обем в настоящата обществена поръчка.
ДОКАЗВАНЕ: При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване, чрез попълване на Част IV, раздел В, т. 1б) от еЕЕДОП, като предостави и информация за стойностите датите и получателите на услугите, идентични или сходни с предмета на поръчката.
Участникът трябва да докаже, че за изпълнение на поръчката разполага с ръководен екип от следните специалисти:
? Ръководител екип – строителен инженер.
? Експерт част „Технологична”
? Експерт част „Архитектура”
? Експерт част „Конструктивна” – лице, отговарящо на изискванията на чл. 142, ал. 10 от ЗУТ.
? Експерт част „Електро”;
? Експерт част „ВиК”;
? Експерт по част „ОВК”;
? Експерт част „Енергийна ефективност” – лице с професионална квалификация: придобито удостоверение „Обследване за енергийна ефективност на сгради и сертифициране на сгради“ или еквивалент.
? Експерт част „Геодезия”;
? Експерт част „Озеленяване и паркоустройство”;
? Експерт част „Пътна”;
? Експерт част „Геология”;
? Експерт по част „Пожарна безопасност”;
? Експерт ,,Kоординатор по безопасност и здраве”– да притежава валидно удостоверение за Длъжностно лице по ЗБУТ, съгласно Закона за здравословни и безопасни условия на труд и Наредба № РД-07-2 от 16 декември 2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд или еквивалентен документ.
ДОКАЗВАНЕ: При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване чрез представяне на еЕЕДОП, като посочи лицата от ръководния екип, които ще изпълняват поръчката в това число:
• Специалист/експерт (трите имена и позиция (длъжност), която ще заема лицето при изпълнение на обществената поръчка);
• Допълнителна квалификация (направление, година на придобиване, № на издадения документ, издател) – приложимо само за експерта, за когото възложителят е поставил изискване, свързано с допълнителна квалификация;
• Професионален опит (месторабота, период, длъжност, основни функции, участие в обекти/проекти, сходни с предмета на поръчката).
Информацията за лицата от екипа се попълва в Част IV, раздел В, т. 6) от еЕЕДОП.
При условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска документи, чрез които се доказва декларираната в еЕЕДОП информация - Списък на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението на обществената поръчка, в който е посочена професионална компетентност на лицата.


През последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, участникът трябва да е изпълнил поне една дейност с предмет и обем, идентична или сходна с предмета на поръчката. Под „дейност с предмет и обем, идентична или сходна с предмета на поръчката“ следва да се разбира изпълнението на услуги за оценяване съответствието на инвестиционни проекти и упражняване на строителен надзор по време на строителството за обекти свързани с изграждане и/или реконструкция и/или основен ремонт на съоръжения и/или инсталации за третиране на отпадъци (битови, строителни, производствени и/или биоразградими).
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


1.Участникът, определен за Изпълнител при подписване на договора представя гаранция за изпълнение в размер на 3 % от стойността на договора за обществена поръчка. По отношение Гаранцията за изпълнение важат разпоредбите на чл. 111 от ЗОП.
Гаранциите се предоставят в една от следните форми:
а) парична сума;
б) банкова гаранция;
в) застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
Гаранциите във формата на парична сума могат да се внасят по банков път по сметка на Община Хисаря: IBAN: BG16СЕСВ979033С8105200, банков код BIC: СЕСВBGSF, обслужваща банка: „Централна кооперативна банка” АД, а банковата гаранция - оригинал, издаден от българска или чуждестранна банка да бъде със срок на валидност 30 (тридесет) дни по-дълъг от общия срок на действие на Договора.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

16/10/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

18/10/2019 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

гр. Хисаря, ул. "Гурко" № 14, IІ етаж, стая 24 в сградата на общинската администрация.

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване, съгласно разпоредбата на чл. 54, ал. 2 от ППЗОП. При представляване на участниците при отваряне на офертите от упълномощени представители, същите трябва да се легитимират с пълномощно.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Възложителят отстранява от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка кандидат или участник, когато участникът: 1. е осъден с влязла в сила присъда, за престъпление по чл. 108а, чл. 159а - 159г, чл. 172, чл. 192а, чл. 194 - 217, чл. 219 - 252, чл. 253 - 260, чл. 301 - 307, чл. 321, 321а и чл. 352 - 353е от Наказателния кодекс; 2. е осъден с влязла в сила присъда, за престъпление, аналогично на тези по т. 1, в друга държава членка или трета страна;
3. има задължения за данъци и задължителни осигурителни вноски по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс и лихвите по тях към държавата или към общината по седалището на възложителя и на кандидата или участника, или аналогични задължения съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, доказани с влязъл в сила акт на компетентен орган;4. е налице неравнопоставеност в случаите по чл. 44, ал. 5 от ЗОП; 5. е установено, че: а) е представил документ с невярно съдържание, свързан с удостоверяване липсата на основания за отстраняване или изпълнението на критериите за подбор; б) не е предоставил изискваща се информация, свързана с удостоверяване липсата на основания за отстраняване или изпълнението на критериите за подбор; 6. е установено с влязло в сила наказателно постановление или съдебно решение, нарушение на чл. 61, ал. 1, чл. 62, ал. 1 или 3, чл. 63, ал. 1 или 2, чл. 118, чл. 128, чл. 228, ал. 3, чл. 245 и чл. 301 - 305 от Кодекса на труда или чл. 13, ал. 1 от Закона за трудовата миграция и трудовата мобилност или аналогични задължения, установени с акт на компетентен орган, съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен; 7. е налице конфликт на интереси, който не може да бъде отстранен.
Възложителят ще отстрани от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка кандидат или участник, за когото е налице някое от следните обстоятелства: 1. обявен е в несъстоятелност или е в производство по несъстоятелност, или е в процедура по ликвидация, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, или е преустановил дейността си, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице - се намира в подобно положение, произтичащо от сходна процедура, съгласно законодателството на държавата, в която е установен; 2. лишен е от правото да упражнява определена професия или дейност съгласно законодателството на държавата, в която е извършено деянието;
3. сключил е споразумение с други лица с цел нарушаване на конкуренцията, когато нарушението е установено с акт на компетентен орган; 4. доказано е, че е виновен за неизпълнение на договор за обществена поръчка или на договор за концесия за строителство или за услуга, довело до разваляне или предсрочното му прекратяване, изплащане на обезщетения или други подобни санкции, с изключение на случаите, когато неизпълнението засяга по-малко от 50 на сто от стойността или обема на договора; 5. опитал е да: а) повлияе на вземането на решение от страна на възложителя, свързано с отстраняването, подбора или възлагането, включително чрез предоставяне на невярна или заблуждаваща информация, или б) получи информация, която може да му даде неоснователно предимство в процедурата за възлагане на обществена поръчка.
Национални основания за отстраняване са:
- наличие на свързаност по смисъла на пар. 2, т. 44 от ДР на ЗОП между кандидати/ участници в конкретна процедура (чл. 107, т. 4 от ЗОП);
- наличие на обстоятелство по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици;
- обстоятелства по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал.3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 26/09/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва