Деловодна информация
00530
Е-12-00-337#1 04/09/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
04/09/2019 (дд/мм/гггг)
00530-2019-0070 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национална агенция за приходите 131063188
бул. Княз Александър Дондуков № 52
София BG411 1000 България
Цв. Николов +359 298592972
ts.nikolov@nra.bg +359 298593099

Интернет адрес/и

http://nap.bg/

https://nap.bg/page?id=303


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://nap.bg/news?id=4053
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка на система (хардуер и софтуер) за събиране, обобщаване и анализ на събитията в системите работещи в информационната инфраструктура на НАП в реално време, съхранение и анализиране на записите
48517000      
Доставки

Предметът на поръчката включва доставка на система (хардуер и софтуер) за събиране, обобщаване и анализ на събитията в системите работещи в информационната инфраструктура на НАП в реално време, съхранение и анализиране на записите за събитията.
Необходимо е да бъде осигурено и гаранционно поддържане за период от 36 месеца от датата на подписване на приемо-предавателен протокол за извършената доставка на системата.
Конкретните технически параметри на Системата, предмет на доставка, са описани в Техническите спецификации на Възложителя, които са част от одобрената документация за обществената поръчка.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
150000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
48517000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Административната сграда на ЦУ на НАП, гр. София, бул. „Княз Дондуков“ №52.

Предметът на поръчката включва:
1. доставка на софтуер и хардуер с характеристики, описани в Техническите спецификации на поръчката.
2.провеждането на инструктаж на максимум 10 служителя на НАП и демонстрация на функционалността на системата в среда на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ;
3.извършване на конфигуриране, тестване и пускане в експлоатация на системата в среда на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ;
4.гаранционна поддръжка на системата за срок от 36 (тридесет и шест) месеца, считано от датата на приемо-предавателния протокол за инсталиране, тестване, пускане в експлоатация на системата.
5. при необходимост - отстраняване на технически проблеми в хардуера и софтуера на системата в режим 8 часа, 5 работни дни седмично, време за реакция максимум 4 часа, време за отстраняване на повредата – максимум 72 часа след реакция, която включва:
5.1. гаранционно отстраняване на технически проблеми в хардуера и софтуера на системата и предоставяне на обновления, осигуряващи функционирането ?.
5.2. помощ по телефонна или електронната поща по отношение на системата, включваща разясняване на функциите и характеристиките, разясняване на документацията и проверка, анализ и поправка на грешки, доколкото това е възможно по телефона.
5.3. при необходимост оказване на помощ от специалист на място.
Срокът за доставка на системата е до 30 календарни дни, считано от датата, на която изпълнителят е уведомен от възложителя за осигурено финансиране за изпълнението на поръчката, в случай, че същото е получено до изтичане на срока по чл. 114 от ЗОП.
Осигуряването на гаранционно поддържане е за период от 36 месеца, считано от датата на подписване на приемо-предавателния протокол за инсталиране, тестване, пускане в експлоатация на системата.
Конкретните изисквания към параметрите на оборудването са описани подробно в техническите спецификации за поръчката, приложение към документацията за участие.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
150000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
37

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Максимално допустимата стойност на обществената поръчка е в размер на 150 000.00 лв. без ДДС.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

няма
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

няма

не
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Опит за изпълнение на поръчката: Участникът трябва да е изпълнил дейности, с предмет и обем, идентични или сходни с тези на настоящата обществена поръчка, през последните 3 (три) години до датата на подаване на офертата.
Декларирането наличието на изискуемия от възложителя опит за изпълнение на поръчката, се извършва чрез представяне на информация за доставките, еднакви или сходни с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнени през последните три години от датата на подаване на офертата в част ІV, раздел „В“, т. „Извършени доставки от конкретния вид“ на ЕЕДОП. Информацията следва да включва доставката, чието изпълнение е приключило в заложения период, съгласно указанията на възложителя, като се даде описание на извършените дейности, стойност, период на изпълнение (посочва се начална и крайна дата на периода, през който е извършена доставката), получател - възложител, независимо дали е публичен или частен субект.
2. Налич. на персонал с профес. компетентност: у-кът следва да разполага с мин. 2 експерти за изпълн. на д-стите по конфигуриране, тестване и пускане в експлоатация на системата, провеждането на инструктаж на служителите на НАП, и гаранционна поддръжка, притежаващи посочените по-долу образование и професионален опит.
Деклариране съотв. с постав. от възлож. изискв. за квалиф. персонал, се изв. чрез предст. на инф. за лицата, които ще отг. за изп. на поръчката, с посочв. на имената на л., функцията, която ще изп., инф. за образованието им, образов.-квалиф. ст., профес. квалиф. (с посочв. номера/дати на дипломи, сертиф., изд. на док.), описание на придоб. опит в съотв.област. Информацията се попълва в част ІV, раздел „В“, т. „Образователна и професионална квалификация“ на ЕЕДОП.
Възл. може по всяко време, след отв. на оферт. да изиска предст. на всички/част от докум., чрез които се доказва посоч. в ЕЕДОП инф., съгласно чл. 67, ал. 5 във вр. чл. 64, ал. 1, т. 2 и т. 6 от ЗОП, когато това е необх.
Участникът определен за изпълнител, представя преди сключване на договора документите, чрез които се доказва съответствието му с поставените от възложителя изисквания за критерии за подбор, съгласно чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП във вр. с чл. 63 от ЗОП.


Минимални изисквания:
1. Опит за изпълнение на поръчката: Участникът трябва да е изпълнил дейности, с предмет и обем, идентични или сходни с тези на настоящата обществена поръчка, през последните 3 (три) години до датата на подаване на офертата.
Забележка: „Изпълнена” е тази доставка, която е извършена в рамките на заложения от възложителя период, независимо от датата на възлагането й и срока на гаранционна поддръжка. Забележка: Като сходни с предмета на настоящата обществена поръчка се разбират изпълнението по инсталация, настройка и гаранционно поддържане на минимум 2 сходни или идентични системи за събиране, обобщаване и анализ на събитията в системи, за предходните 3 години, считано от датата на подаване на офертата и в зависимост от датата на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
2.Наличие на персонал с определена професионална компетентност: Участникът следва да разполага с минимум 2 (двама) експерти за изпълнението на дейностите по конфигуриране, тестване и пускане в експлоатация на системата, провеждането на инструктаж на служителите на НАП, и гаранционна поддръжка, притежаващи посочените по-долу образование и професионален опит:
2.1. Висше образование с минимална образователно-квалификационна степен „бакалавър“ или еквивалентна образователна степен, в случаите, когато е придобита в чужбина. Област на висше образование „Природни науки, математика, информатика“, и/или „Технически науки“ с професионално направление „математика, и/или информатика и компютърни науки, и/или електротехника, електроника и информатика, и/или комуникационна и компютърна техника“, съгласно Класификатора на областите на висше образование и професионалните направления, утвърден с Постановление № 125 на Министерския съвет от 24.06.2002 г. за утвърждаване класификатор на областите на висше образование и професионални направления или еквивалентна (в случаите, когато е придобито в чужбина).
2.2. Най-малко една година професионален опит в инсталиране, настройка и гаранционно поддържане на система за управление на достъпа и действията на привилегированите потребители.
Забележка: Ако Изпълнителят прецени, че по време на изпълнение на дейностите в обхвата на поръчката са необходими и ще бъдат използвани повече на брой експерти, то всеки от тях трябва да притежава посочените образование и професионален опит и трябва да бъдат посочени в списъка.
В случай, че участникът ще ползва подизпълнители, посочените критерии за подбор се прилагат за тях, съобразно вида и дела от предмета на поръчката, която те ще изпълняват.
При участие на обединение на физически и/или юридически лица, което е неперсонифицирано, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението-участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
В случай, че участникът ще ползва капацитета на трети лица, посочените критерии за подбор се прилагат за третите лица, по отношение доказването на които критерии, участникът се позовава на капацитета на тези трети лица, като за тях не трябва да са налице основания за отстраняване от процедурата.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Подробно описание на условията за изпълнение на обществената поръчка е дадено в Техническите спецификации.
Договорът ще бъде сключен под условие - клауза за отложено изпълнение до получаване от страна на изпълнителя на уведомление, че е осигурено финансиране за изпълнение на поръчката. В случай, че уведомлението не е получено до изтичане на 3 месеца от сключване на договора, всяка от страните по него може да поиска прекратяването му, на основание чл. 114 от ЗОП.
Определеният изпълнител представя гаранция, обезпечаваща изпълнението на договора, при подписването му в размер на 3 % от стойността на договора, без ДДС.
Гаранцията се представя във форма по избор, съгласно чл. 111, ал. 5 от ЗОП. Гаранцията ще бъде освобождавана поетапно от Възложителя. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договор - неразделна част от одобрената документация за обществената поръчка.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

09/10/2019 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 8

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

10/10/2019 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

Административната сграда на ЦУ на НАП, гр. София, бул. Княз Александър Дондуков № 52

При отварянето на офертите могат да присъстват участниците и/или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване, при спазване на установения режим за достъп до сградата на ЦУ на НАП.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Възложителят ще отстранява от участие участник, за когото са налице освен основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП, и тези по чл. 55, ал. 1, т. 1, 3, 4 и 5 от ЗОП, както и когато се установи, че участникът е дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим или е контролирано от такова дружество, или някой от членовете на обединението е регистрирано или контролирано от регистрирано дружество лице, освен ако е налице изключение по чл. 4 от Закона за икон. и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, както и когато не може да бъде извършена идентификация и проверка на идентификацията на клиента, чрез регламентираните в Закона за мерките срещу изпирането на пари и Правилника за неговото прилагане (ППЗМИП) способи, включително когато клиентът е юридическо лице - на физическите лица, които са негови действителни собственици , по смисъла на §2 от ЗМИП, на основанията по чл. 107 от ЗОП и чл. 69 от ЗПКОНПИ, както и когато предложената цена надхвърля максимално допустимата стойност на поръчката.
2. Условия и начин на плащане – възложителят ще извърши еднократно плащане по банкова сметка, посочена от изпълнителя в срок до 30 (тридесет) календарни дни от получаването на издадена от изпълнителя оригинална фактура и въз основа на приемо-предавателен протокол за инсталиране, тестване, пускане в експлоатация на системата, подписани от координатора по договора, съобразно правилата за извършване на плащания по договори на стойност равна или надвишаваща 30 000 лв. от разпоредители с бюджет, съгласно РМС №592/21.08.2018 г.
3. Критерий за възлагане на поръчката: най-ниска цена.
НАП предост. достъп по ел. път до док-ята за поръчката,която може да бъде намерена на интернет адреса на НАП:http://www.nap.bg, раздел „За НАП”,рубрика „Профил на купувача”.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 04/09/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва