Деловодна информация
00530
Е-12-00-334#1 03/09/2019 (дд/мм/гггг)
не
00530-2019-0069 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национална агенция за приходите 131063188
бул. Княз Ал. Дондуков № 52
София BG411 1000 България
Д.Джумалийски +359 298593226
d.djumalijski@nra.bg +359 298593099

Интернет адрес/и

http://www.nap.bg

http://nra.bg/page?id=302


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://nap.bg/news?id=4050
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Осъществяване на дейност за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд от служба по трудова медицина и измерване факторите на работната среда
85147000      
Услуги

Обслужване от служба по трудова медицина по смисъла на чл. 25, ал. 2 от ЗЗБУТ. Обслужването, предмет на обществената поръчка, включва извършването на всички нормативно определени задължения, съгласно чл. 25а от ЗЗБУТ, Наредба № 3 от 25 януари 2008 г. за условията и реда за осъществяване дейността на службите по трудова медицина и други действащи нормативни актове, на служителите на НАП.
Измерване на факторите на работната среда във връзка с извършване на оценка на риска за здравето и безопасността на работниците и служителите на Национална агенция за приходите, в съответствие с изискванията на нормативните актове – Наредба № 7 от 23 септември 1999 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд на работните места и при ползване на работното оборудване, Наредба № 5 от 11 май 1999 г. за реда, начина и периодичността на извършване на оценка на риска и други действащи нормативни актове.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
66880      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
85147000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

Нас.места и адр. на сгр-те, в които се помещават служителите, подлежащи на обслужване от СТМ са посочени в приложение № 1.1. към Техн.спецификация.

Изпълнението на предмета на поръчката се изразява в:
2.1. Осъществяване на нормативно определените задължения, във връзка с осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд по отношение на работниците и служителите на НАП в срока на договора. Очакваният максимален брой и на служителите и работниците на НАП в срока на изпълнение на договора е 8000, разпределени по структурни звена.
2.2. Измерване на факторите на работната среда, във връзка с извършване на оценка на риска за здравето и безопасността на работниците и служителите на Национална агенция за приходите, се осъществява в съответствие с изискванията на нормативните актове – Наредба № 7 от 23 септември 1999 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд на работните места и при ползване на работното оборудване, Наредба № 5 от 11 май 1999 г. за реда, начина и периодичността на извършване на оценка на риска и други действащи нормативни актове.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
66880      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Заплащането на услугите в частта за обслужване от служба по трудова медицина, се осъществява чрез структурните звена на агенцията - ЦУ на НАП, ТД на НАП и УЦ на НАП, за съответните работници и служители, на осем вноски, дължими на тримесечни отчетни периоди.Плащането на услугите по измерването на факторите на работната среда се извършва чрез ЦУ на НАП на два етапа: на първи етап-90% и на втори-10%
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да е регистрирана служба по трудова медицина и да притежава валиден сертификат за орган за контрол от вид С.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя критерии за подбор

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участниците следва да разполагат със следния опит за изпълнение на поръчката:да имат изпълнени през последните 3 год. до датата на подаване на офертата, услуги с предмет и обем, идентичен или сходен на предмета на поръчката.Като сходни с предмета и обема на настоящата поръчка ще бъдат приемани извършване на услуги по осъществяване на дейности по обслужване от служба по трудова медицина и/или осъществяване на измерване на факторите на работна среда на работодатели с най-малко 1000 работници или служители. Декларирането наличието на изискуемия опит за изпълнение на поръчката се извършва чрез представяне на списък на услугите, изпълнени през последните 3 год. до датата на подаване на офертата. В списъка на услугите, следва да бъде посочено: описание на обхвата и обема на дейностите, стойност (изплатеното възнаграждение), начална и крайна дата на изпълнението и получателите (възложителите на услугите), независимо дали са публични или частни субекти, както и информация за доказателството за изпълнението на дейностите. Под „изпълнена“ ще се разбира тази услуга, при която посоченият от участника период на изпълнението й, приключва в заложения от възложителя 3-годишен период, независимо от момента на възлагането й.
Списъкът се представя чрез попълване информацията в част ІV, раздел „В“, т. 1б на ЕЕДОП.
2. Участниците следва да разполагат с персонал с определена професионална компетентност за изпълнение на поръчката;
Декларирането съответствието с поставеното изискване се извършва чрез представяне на информация за техническите лица (квалифицирани специалисти), които ще изпълняват поръчката, както и посочване на образованието им, вкл. № и дата на диплома за придобитото образование, както и орган на издаването й. Информацията се попълва в част ІV, раздел „В“, т.6 на ЕЕДОП.
3.Участниците следва да разполагат с техническо оборудване-изградена структура на служба по трудова медицина на територията на цялата страна, която да дава възможност за изпълнението на поръчката. Декларирането съответствието с поставеното изискване се извършва чрез представяне на информация за офисите на службата по трудова медицина с посочване на адрес на офисите, имената на лицата контакт и средствата за връзка с тях. Информацията се попълва в част ІV, раздел „В“, т.9 на ЕЕДОП. Възложителят може по всяко време след отваряне на офертите да изиска от участниците представяне на всички или част от документите, чрез които се доказва посочената в ЕЕДОП информация, съгласно чл. 67, ал. 5 във вр. чл. 64, ал.1, т.2, т.6 и т.9 от ЗОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
Участникът определен за изпълнител, представя преди сключване на договора документите, чрез които се доказва съответствието му с поставените от възложителя критерии за подбор, съгласно чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП /във вр. чл. 63 от ЗОП/
В случай, че участникът предвижда участието на подизпълнители, изискванията следва да бъдат изпълнени от подизпълнителите съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват. При участие на обединение на физически и/или юридически лица, което е неперсонифицирано, съответствието с определения в настоящата точка критерий за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него. В случай, че при изпълнение на обществената поръчка участник се позовава на капацитета на трети лица, независимо от правната връзка между тях, приложими се явяват разпоредбите на чл. 65 от ЗОП.


по т.1.: Уч-те да имат изпълнени през последните 3 год. до датата на подаване на офертата, услуги с предмет и обем, идентичен или сходен на предмета на настоящата обществена поръчка.
по т.2: Участниците следва да разполагат с екип за изпълнение на поръчката, включващ минимум трима специалисти, притежаващи образование по трудова медицина, от които поне един, да е посочен в Регистър на службите по трудова медицина, съгласно чл. 25г, ал. 6 от ЗЗБУТ, публикуван на сайта на МЗ;
По т.3:Участниците следва да разполагат с изградена структура на служба по трудова медицина на територията на цялата страна, която да включва поне три офиса на територията на различни области на страната.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Определеният изпълнител представя гаранция, обезпечаваща изпълнението на договора, при подписването му в размер на 3% от стойността на договора без ДДС. Гаранцията се представя във форма по избор, съгласно чл. 111, ал. 5 от ЗОП. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договор - неразделна част от одобрената документация за обществената поръчка. Подробно описание на условията за изпълнение на поръчката е дадено в документ "Технически спецификации" - част от одобрената документация за обществената поръчка.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

24/09/2019 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 8

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

25/09/2019 (дд/мм/гггг)   15:00 (чч:мм)

Административната сграда на ЦУ на НАП, гр. София, бул. "Княз Ал. Дондуков" №52

При отварянето на офертите могат да присъстват участниците и/или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване, при спазване на установения режим за достъп до сградата на ЦУ на НАП.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят ще отстранява от участие участник, за когото са налице някое от основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП или тези по чл. 55, ал. 1, т. 1, 3, 4 и 5 от ЗОП, както и когато се установи, че участникът е дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим или е контролирано от такова дружество, или някой от членовете на обединението е регистрирано или контролирано от регистрирано дружество лице, освен ако е налице изключение по чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, както и когато не може да бъде извършена идентификация и проверка на идентификацията на клиента, чрез регламентираните в Закона за мерките срещу изпирането на пари и Правилника за неговото прилагане (ППЗМИП) способи, включително когато клиентът е юридическо лице - на физическите лица, които са негови действителни собственици, по смисъла на § 2 от ЗМИП, както и на основанията по чл.107 от ЗОП и чл.69 от ЗПКОНПИ.
Национална агенция за приходите предоставя неограничен, пълен, безплатен и пряк достъп по електронен път до документацията за обществената поръчка, която може да бъде намерена на интернет адреса на възложителя: http://www.nap.bg, раздел „За НАП”, рубрика „Профил на купувача”, от датата на публикуване на обявлението в Регистъра на обществените поръчки.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 03/09/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва