Деловодна информация
00530ТД на НАП Бургас
686-236 29/08/2019 (дд/мм/гггг)
не
00530-2019-0068 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национална агенция за приходите, ТД на НАП Бургас 1310631880024
ул.Цар Петър №5Б
Бургас BG341 8000 България
П.Чередник +359 56878140
p.cherednik@ro02.nra.bg +359 56878152

Интернет адрес/и

www.nap.bg

https://nap.bg/news?id=4048


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://nap.bg/news?id=4048
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Услуги по поддръжка и ремонт на телефонни централи и апарати, с подмяна на резервни части в административните сгради на ТД на НАП Бургас в гр. Бургас, гр. Сливен и гр. Ямбол
50334130      
Услуги

Услуги по поддръжка и ремонт на телефонни централи и апарати, с подмяна на резервни части в административните сгради на ТД на НАП Бургас в гр. Бургас, гр. Сливен и гр. Ямбол. Предметът на поръчката включва :
1.Абонаментна поддръжка на телефонните централи и апарати; 2.Извършване на текущ ремонт / при необходимост /; 3. Доставка на резервни части/модули, материали и консумативи, необходими за извършване на техническото поддържане и текущия ремонт на телефонни централи и апарати; 4.Протоколиране на абонаментна поддръжка, извършените ремонтни работи, вложените резервни части, материали и консумативи.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
11400      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50334130      
50334140      
II.2.3) Място на изпълнение
BG34

гр.Бургас, гр.Сливен и гр.Ямбол

1. Предметът на поръчката включва :
1.1. Абонаментна поддръжка на телефонните централи и апарати :
- поддържане на програмното осигуряване на телефонните централи;
- извършване на текущи промени при поискване от Възложителя – услуги по препрограмиране – смяна на номера, смяна на имена, ограничаване на абонати за достъп, премахване на ограничения, създаване на групи и др.;
- пускане на нови телефонни постове и преместване на съществуващи такива по изградена структурно кабелна система;
- всички дейности, които се изискват за текущо поддържане на централите и апаратите, в зависимост от периода на експлоатация и функционалната им натовареност;
- водене на дневник в сервиза, в който да се отразяват техническото състояние на централите и резултатите от извършените проверки, обслужвания и ремонти, с подписи на представители от страна на Изпълнителя и Възложителя;
- извършване на функционални проверки и техническо обслужване в срокове и по ред, определен в инструкциите на производителя, а при липса на такива се провеждат тримесечни профилактични прегледи на централите, телефонните линии и телефонните апарати.
- осигуряване на оборотна техника при отказ на услугата за повече от 3 дни.
- извършване на ремонт при констатиране на нарушения и неизправности, като вложените резервни части и материали са за сметка на Възложителя;
- доставка и монтаж на резервни части, материали и консумативи /без допълнително оборудване/.
1.2. Извършване на текущ ремонт / при необходимост /, който включва :
- отстраняване на повреди, възникнали в телефонните централи и телефонните апарати;
- отстраняване на възникнали повреди, констатирани при текущите проверки и обслужване от Изпълнителя или по сигнал на Възложителя, като вложените за това труд, резервни части, материали и консумативи са за сметка на Възложителя.
1.3. Доставка на резервни части/модули, материали и консумативи, необходими за извършване на техническото поддържане и текущия ремонт на телефонни централи и апарати.
1.4. Протоколиране на абонаментна поддръжка, извършените ремонтни работи, вложените резервни части, материали и консумативи.
След извършване на услугата по месечна абонаментна поддръжка на телефонните централи и апарати се съставя двустранно подписан констативен протокол, между Изпълнителя и Възложителя.
При възникнала необходимост от извършване на ремонтни работи се съставя констативен протокол между страните, в който се описва : вид на повредата и/или извършената работа, вложените човекочасове, обща стойност на вложените резервни части, материали и консумативи, ведно с копие от фактура за закупуването им.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
11400      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
да


Възложителят запазва правото си да променя ( да намали ) броя на обслужваните АТЦ, в случай на отчуждаване, бракуване или други дейности, като стойността на месечното абонаментно обслужване се преизчислява за остатъка от срока на договора без да се дължат финансови компенсации / неустойки за това от Възложителя.В случай на появила се необходимост от обслужване на нови и/или съществуващи телефонни централи, собственост на Възложителя, участникът избран за Изпълнител, следва да извършва абонаментно сервизно обслужване, техническо поддържане и текущ ремонт на същите при условията, цените и сроковете в настоящата процедура, в рамките на общата максимално-допустима стойност на поръчката в размер на 11 400,00 лв.(единадесет хиляди и четиристотин) лева без ДДС.Възлагането на допълнителна услуга и/или реализирането на опции не е задължително и е в зависимост от възникването на интерес за Възложителя.
II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Срок за изпълнение на поръчката : 24 ( двадесет и четири ) месеца, считано от датата на подписване на договора, но не по-рано от 14.05.2020 год. или до достигане на максимално допустимата стойност на договора в размер на 11 400,00 лв. (единадесет хиляди и четиристотин) лева без ДДС, в случай, че това се осъществи в рамките на срока на действие на договора.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят не поставя изискване за годност
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Няма

Няма
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участниците следва да разполагат с опит за изпълнение на поръчката: да са изпълнили през последните 3 (три) години до датата на подаване на офертата услуга/и, с предмет и обем, идентични или сходни с тези на настоящата обществена поръчка.
За доказване на наличието на изискуемия от Възложителя опит за изпълнение на поръчката, участниците, в част ІV - Критерии за подбор, раздел В: “Технически и професионални способности“, т. 1б на ЕЕДОП, следва да представят списък на услуга/и, изпълнена/и през последните 3 (три) години до датата на подаване на офертата, с предмет идентичен или сходен с предмета на настоящата обществена поръчка. Списъкът следва да включва услуга/и, чието изпълнение е приключило в рамките на заложения период. Списъкът следва да съдържа подробно описание на дейностите (вида, обхвата и обема на услугата/ите), стойност (изплатеното възнаграждение), период на изпълнение (начална и крайна дата на изпълнението на услугата/ите) и получателите (възложителите на услугите), независимо дали са публични или частни субекти.
Под “изпълнена“ услуга се разбира такава услуга, чието изпълнение е приключило в рамките на заложения от Възложителя период, независимо от датата на започването й.
За услуга “идентична“ и/или “сходна“ с предмета на поръчката следва да се разбира услуга/и по поддържане, обслужване и/или ремонт на телефонни централи и апарати.
2. Участниците следва да разполагат с персонал, с необходимата професионална компетентност за изпълнението на поръчката.
За доказване на наличието на персонал, който ще изпълнява поръчката с определената професионална компетентност, в част IV – Критерии за подбор, раздел В: “Технически и професионални способности“, т. 6 от ЕЕДОП участниците следва да посочат списък на персонала, който ще изпълнява поръчката - минимум 2 (две) лица - със завършено техническо образование – инженери, техници и/или монтьори по телекомуникационни системи с необходимата за поддържането, ремонтирането и /или преустройването на телефонните централи правоспособност, съгласно Наредба № 18 от 2003 г. /обн., ДВ, бр. 6 от 23.01.2004 г./ за придобиване на квалификация по професия “Монтьор по комуникационни системи ” и “ Националната класификация на професиите и длъжностите” и/или притежаващи специализирано образование по телекомуникации, компютърни системи и технологии, електроника или еквивалентно, включително чрез курсове от лицензирани квалификационни центрове (посочват се вид и номер на диплом/сертификат или друг документ, срок на валидност, издаващ орган, евентуално web-адрес, на който може да бъде намерена информация за посочения сертификат), които ще отговарят за изпълнението на поръчката. Съгласно чл.64, ал.1, т.6 от ЗОП съответствието се доказва със списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, както и документи, които доказват професионалната компетентност на лицата.


1.Минимално изискване: Участникът да е изпълнил поне една услуга с идентичен или сходен предмет и да представи доказателство за извършените/та услуга/и.
2.Минимално изискване: Участниците следва да разполагат най-малко с 2 (две) квалифицирани лица - сервизни специалисти /технически лица – инженери и монтьори, които ще използва и ще отговарят за извършването на дейностите, посочени в Приложение № 1 на настоящата поръчка. Същите да притежават квалификация за работа с телефонните централи, предмет на поръчката и/или притежаващи специализирано образование по телекомуникации, компютърни системи и технологии, електроника или еквивалентно.
Възложителят може по всяко време да изиска от участниците представяне на документите, чрез които се доказва посочената в ЕЕДОП информация, съгласно чл. 64, ал. 1, т.2 и т.6 от ЗОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
При участници обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението-участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
В случай, че участникът ще ползва подизпълнители, посочените критерии за подбор се прилагат за тях, съобразно вида и дела от предмета на поръчката, която те ще изпълняват.
В случай, че участникът ще ползва капацитета на трети лица, посочените критерии за подбор се прилагат за третите лица, по отношение доказването на които критерии, участникът се позовава на капацитета на тези трети лица.
Участникът, определен за изпълнител, представя преди сключване на договора копия от документите, чрез които се доказва съответствието му с поставените от възложителя критерии за технически и професионални способности, съгласно чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП, във връзка с чл. 64, ал.1 т.2 и т.6 от ЗОП, както следва.
• По т. 2.1. - списък на услугата/ите, която/които е/са идентична/и или сходна/и с предмета и обема на поръчката, изпълнени през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга (референции, публични регистри, удостоверения и др. по преценка на участника).
• По т. 2.2 - със списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, както и документи, които доказват професионалната компетентост на лицата съгласно чл.64, ал.1, т.6 от ЗОП
Преди сключване на договора определеният за изпълнител участник представя декларация по образец, съгласно чл. 59, ал. 1, т.3 от ЗМИП и копие от документ за самоличност на вписаните в декларацията лица, съгласно чл. 53, ал. 1 от ЗМИП.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Гаранцията за изпълнение на договора е до 5 % от стойността му без ДДС, във форма по избор, съгласно чл. 111, ал. 5 от ЗОП
Обществената поръчка ще се/няма да се изпълнява на етапи.
Гаранцията за изпълнение на договора, ще бъде освободена в 30 ( тридесет ) дневен срок, след изтичане срока на действие на договора.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

30/10/2019 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 5

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

31/10/2019 (дд/мм/гггг)   14:30 (чч:мм)

Административната сграда на ТД на НАП Бургас, ул.Цар Петър №5Б

При отварянето на офертите могат да присъстват участниците и/или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване при спазване на установения режим за достъп до сградата.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят ще отстранява от участие участник, за когото са налице освен основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП, и тези по чл. 55, ал. 1, т. 1, 2 , 3, 4 и 5 от ЗОП, както и когато се установи, че участникът е дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим или е контролирано от такова дружество, или някой от членовете на обединението е регистрирано или контролирано от регистрирано дружество лице, освен ако е налице изключение по чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, както и когато не може да бъде извършена идентификация и проверка на идентификацията на клиента, чрез регламентираните в Закона за мерките срещу изпирането на пари и Правилника за неговото прилагане (ППЗМИП) способи, включително когато клиентът е юридическо лице - на физическите лица, които са негови действителни собственици , по смисъла на параграф 2, ал.1 от ДРЗМИП, както и когато по отношение на него са налице обстоятелствата по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобито имущество, както и на предвидените в чл.107 от ЗОП основания.
Общата максимално допустимата стойност за месечно абонаментно обслужване, техническо поддържане и ремонт на АТЦ, включително доставка на резервни части/ дефектирали модули, материали и консумативи не може да надвишава сумата от 11 400,00 лв. ( единадесет хиляди и четиристотин ) лева без ДДС за целия срок на договора.
Максимално допустима обща стойност за месечно абонаментно сервизно и техническо обслужване на АТЦ: Общата стойност за абонаментно обслужване и техническо поддържане на АТЦ не може да надвишава сумата от 8 800,00 ( осем хиляди и осемстотин ) лева без ДДС за целия срок на договора, считано от 14.05.2020 г. до 13.05.2022 г.Ценовото предложение следва да бъде изготвено съгласно приложения образец и не трябва да надвишава посочената максимално допустима стойност на поръчката.
Участник представил ценово предложение, надвишаващо посочената общата стойност за месечно абонаментно сервизно обслужване и поддръжка и/или максимално допустимата обща стойност се отстранява на основание чл. 107, т.2, б. „а“ от ЗОП.
Плащането ще се извърши по банкова сметка, посочена от Изпълнителя в срок до 30 / тридесет / дни, от приемане на изпълнението от координатора и/или отговорника по договора след представяне на следните документи :
за извършено месечно абонаментно поддържане на АТЦ:
? оригинална фактура;
? оригинален протокол за извършеното месечно абонаментно поддържане;
за извършени ремонтни работи на АТЦ - при възникнала необходимост от извършване на ремонт на телефонни централи и апарати :
? оригинална фактура;
? приемо-предавателен протокол за извършените и приети ремонтни работи;
? копие на фактура за закупените от Изпълнителя резервни части /дефектирали модули/, вложени при сервизното обслужване и/или ремонт на телефонните централи и апарати.
Национална агенция за проходите предоставя неограничен , пълен ,безплатен и пряк достъп по електронен път до документацията за обществената поръчка, която може да бъде намерена в електронното досие на процедурата на инернeт сдреса на Възложителя: http://nap.bg, раздел "За НАП", рубрика "Профил на купувача", от датата на публикуване на обявлението за поръчка в РОП.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни, икономически,финансови, технически или квалификационни изисквания в обчвлението, документацията или всеки друг документ свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл.197, ал.1, т.4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 29/08/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва