Деловодна информация
00530
Е-12-00-325#1 27/08/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
27/08/2019 (дд/мм/гггг)
00530-2019-0067 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национална агенция за приходите 131063188
бул. Княз Александър Дондуков № 52
София BG411 1000 България
В. Станчева +359 298593047
v.stancheva@nra.bg +359 298593099

Интернет адрес/и

http://nap.bg/

https://nap.bg/news?id=302


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://nap.bg/news?id=302
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Предоставяне на услуги, свързани с разпечатване и копиране на документи за нуждите на Централно управление, териториалните дирекции и учебните центрове Банкя и Боровец на НАП"
79520000      
Услуги

Предметът на поръчката е „Предоставяне на услуги, свързани с разпечатване и копиране на документи за нуждите на Централно управление, териториалните дирекции и учебните центрове Банкя и Боровец на Национална агенция за приходите“.
Изпълнението на предмета на поръчката се изразява в предоставяне на услуги, свързани с разпечатване и копиране на документи, чрез предоставени за ползване от изпълнителя многофункционални машини (копир, принтер, скенер) за монохромен печат, използващи мрежово принтиране и копиране, с минимални изисквания, посочени в „Технически спецификации на поръчката“, неразделна част от документацията за обществената поръчка.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
5221000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79520000      
79521000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

административните сгради на Централно управление на НАП, териториалните дирекции на НАП и офисите в обхвата им, учебните центрове Банкя и Боровец, и в помещенията, ползвани от „Фискален контрол"

Предметът на поръчката е „Предоставяне на услуги, свързани с разпечатване и копиране на документи за нуждите на Централно управление, териториалните дирекции и учебните центрове Банкя и Боровец на Национална агенция за приходите“.
Изпълнението на предмета на поръчката се изразява в предоставяне на услуги, свързани с разпечатване и копиране на документи, чрез предоставени за ползване от изпълнителя многофункционални машини (копир, принтер, скенер) за монохромен печат, използващи мрежово принтиране и копиране, с минимални изисквания, посочени в „Технически спецификации на поръчката“, неразделна част от документацията за обществената поръчка.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
5221000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
да


При заявена необходимост, възложителят може да поиска от изпълнителя предоставянето на допълнителна услуга, чрез предоставяне за ползване на допълнителен брой многофункционални машини, без промяна в оферираната от изпълнителя цена за брой копие (опции). Възлагането на допълнителна услуга не е задължително и е в зависимост от възникването на интерес за възложителя. Интересът на възложителя може да е породен от придобиване на управлението върху нов недвижим имот, в който се обособява структура на НАП или се извършва дейност от агенцията, както и по преценка – при възникване на допълнителна необходимост на първоначално обявените места за изпълнение. При прилагането на предвидените по-горе опции между възложителя и изпълнителя се сключва допълнително споразумение към договора, на основание чл. 116, ал. 1, т. 1 от Закона за обществените поръчки.
II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

не

не
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Деклариране съотв-то с изискуемия от въз-ля опит за изп. на поръчката се извършва чрез представяне на списък на услугите, идентични или сходни с предмета на настоящата общ. поръчка, изпълнени през последните три години от датата на подаване на офертата, съгласно чл.64, ал.1, т.2 от ЗОП. Списъкът следва да съдържа стойността, датата, на която е приключило изп-то, вида и обема на предоставената услуга, и получателите на услугата, независимо дали са публични или частни субекти. Списъкът се представя чрез попълване на инф-та в част ІV, раздел „В“ “За поръчки за услуги: извършени услуги от конкретния вид“ на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
2. Деклариране съотв-то с поставеното от въз-ля изискване за персонал за изп. на поръчката с определена проф. компетентност се извършва чрез представяне на списък на спец./техн. лица, които ще участват в изп-то на поръчката.Списъкът следва да съдържа инф. за придобитата от техн. лица проф. компетентност, №, дата на издаване и организация, от която е издаден съотв. документ (сертификат), както и срок на валидност на същия, в случай че е посочен такъв. Списъкът се представя чрез попълване на инф-та в част ІV, раздел В: т. Образователна и професионална квалификация на ЕЕДОП.
3. Деклариране наличието на изискуемото от въз-ля техн. оборудване се извършва чрез представяне на списък с описание на трансп. средства, телеф. номер, e-mail адрес, сервизен център/сервизни центрове. Списъкът се представя чрез попълване на инф-та в част ІV, раздел „В“ “Инструменти, съоръжения или техническо оборудване“ на ЕЕДОП.
4. Деклариране съотв-то с изискуемия от въз-ля стандарт за качество в посочената област се извършва чрез посочване, че участниците ще могат да представят сертификат издаден от независимо лице, акредитирано по съотв. серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция (ИА) „Българска служба за акредитация“ (БСА) или от друг нац. орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация (ЕОА), за съотв. област или да отговарят на изискванията за признаване, съгласно чл.5а, ал.2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съотв-то (ЗНАООС) /или инф. за екв. сертификат, издаден от орган, установен в друга държава членка, или ако прилага екв. мерки за осигуряване на качеството – инф. за док-та за тези мерки. Декларацията се представя чрез попълване на част ІV, раздел „Г“ на ЕЕДОП.
5. Деклариране съотв-то им с изискуемата от въз-ля с-ма за упр-е сигурността на инф-та се извършва чрез посочване, че участниците ще могат да представят валиден към датата на подаване на офертата сертификат, по версия на стандарта, валидна към датата на сертификация, издаден от независимо лице, акредитирано по съотв. серия европейски стандарти от ИА БСА или от друг нац. орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на ЕОА, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване, съгласно чл.5а, ал.2 от ЗНАООС /или информация за екв. сертификат, издаден от орган, установен в друга държава членка, или ако прилага екв. мерки за осигуряване на качеството – инф. за док-та за тези мерки. Декларацията се представя чрез попълване на част ІV, раздел „Г“ на ЕЕДОП.
6. Деклариране съотв-то с изискуемата от въз-ля с-ма за управление на IT услуги се извършва чрез посочване, че уч-те ще могат да представят сертификат издаден от независимо лице, акредитирано по съотв. серия европ. стандарти от ИА БСА или от друг нац. орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на ЕОА, за съотв. област или да отговарят на изискванията за признаване, съгласно чл. 5а, ал. 2 от ЗНАООС /или инф-я за екв. сертификат, издаден от орган, установен в друга държава членка, или ако прилага екв. мерки за осигуруряване на качеството – инф. за док-та за тези мерки. Декларацията се представя чрез попълване на част ІV, раздел „Г“ на ЕЕДОП.


1. Участниците трябва да са изпълнили услуги, с предмет и обем, идентични или сходни с тези на настоящата общ. поръчка (предоставяне на услуги, свързани с разпечатване и копиране на документи, чрез предоставени за ползване от изп-ля, многофункц. и цифрови машини (копир,принтер,скенер) за монохромен печат, използващи мрежово принтиране), изпълнени през последните три години от датата на подаване на офертата. Като сходни с предмета и обема на настоящата общ. поръчка, възложителят приема изп. на дейности по предоставяне на услуги, свързани с разпечатване и копиране на документи, посредством многофунк. и цифрови машини, предоставени от изп-ля, с годишно натоварване 30 000 000 или повече брой копия. Забележка: „изпълнена” е тази услуга, чийто определен от страните период на предоставяне, е приключил в рамките на заложения от възложителя период, независимо от датата на възлагането на услугата.
2. Участниците следва да разполагат с персонал с определена проф. компетентност за изп. на поръчката, както следва: Технически лица - участникът следва да разполага с екип от специалисти/технически лица, които притежават проф. компетентност/сертификат за поддръжка на съответните машини т.е. за преминато обучение от производителя на техниката/сертификационен център. Всеки от посочените спец./техн. лица е необходимо да е преминал обучение за поддръжка на видовете многофункц. и цифрови машини, които се изисква да бъдат предоставени за изп-е на поръчката. Участникът следва да разполага с минимум 10 специалисти с посочената компетентност за поддръжка на предоставените за ползване многофункц. и цифрови копирни машини, съгласно видовете посочени в Техническите спецификации на поръчката.
3. Участникът следва да разполага с техн. оборудване за изп. на общ. поръчка, за сервизиране на техниката на място при възложителя или в сервизен център. Оборудването следва да включва минимум 5 автомобила, сервизна база и пряка телеф. линия/e-mail за техническа поддръжка всеки работен ден от 9:00 часа до 17:30 часа.
4. Участникът трябва да прилага с-ма за управление на качеството по стандарт БДС EN ISO 9001:2015 или да прилага екв. мерки за осигуряване на качеството, с обхват, сходен с предмета на общ. поръчка.Под „сходен предмет“ да се разбира– управление на печатната среда и процеси и/или продажба, сервиз и поддръжка на многофункц. устройства и принтери.
5. Участникът трябва да прилага внедрена с-ма за управление на сигурността на информацията по стандарт БДС EN ISO/IEC 27001 или екв. мерки за осигуряване на качеството, с обхват, сходен с предмета на общ. поръчка. Под „сходен предмет“ да се разбира – упр-ние на печатната среда и процеси и/или продажба, сервиз и поддръжка на многофункц. устройства и принтери.
6. Участникът трябва да прилага внедрена с-ма за управление на IT услуги, по стандарт ISO 20000:1:2011/ БДС ISO/IEC 20000-1:2012 или екв. мерки за осигуряване на качеството,с обхват сходен с предмета на общ. поръчка. Под „сходен предмет“ да се разбира–управление на печатната среда и процеси и/или продажба, сервиз и поддръжка на многофункц. устройства и принтери.
Участникът, определен за изпълнител, представя преди скл. на договора документите, чрез които се доказва съотв. му с поставените от въз-ля критерии за техн. и проф. способности, съгласно чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП във вр. чл. 64, ал.1, т.2, т.6, т.9, т.10 и ал.3 от ЗОП. В случай, че участникът предвижда участието на подизпълнители, изискването следва да бъде изпълнено от подизпълнителите съобразно вида и дела на тяхното участие. При участие на обединение на физ. и/или юр. лица, което е неперсонифицирано, съотв-то с критериите за подбор се доказва от обединението-участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съотв. регистрация,представяне на сертификат или друго условие,необходимо за изп-ние на поръчката, съгласно изискв.на норм. или адм. акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Определеният изпълнител представя гаранция, обезпечаваща изпълнението на договора, при подписването му в размер на 1% от прогнозната стойност на договора в размер на 5 221 000 лв. без ДДС.
Гаранцията се представя във форма по избор, съгласно чл. 111, ал. 5 от ЗОП. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договор - неразделна част от одобрената документация за обществената поръчка.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

01/10/2019 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 8

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

02/10/2019 (дд/мм/гггг)   15:00 (чч:мм)

Административната сграда на ЦУ на НАП, гр. София, бул. Княз Александър Дондуков № 52

При отварянето на офертите могат да присъстват участниците и/или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване, при спазване на установения режим за достъп до сградата на ЦУ на НАП.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Възложителят ще отстранява от участие участник, за когото са налице освен основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП, и тези по чл. 55, ал. 1, т. 1, 3, 4 и 5 от ЗОП, както и когато се установи, че участникът е дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим или е контролирано от такова дружество, или някой от членовете на обединението е регистрирано или контролирано от регистрирано дружество лице, освен ако е налице изключение по чл. 4 от Закона за икон. и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, както и когато не може да бъде извършена идентификация и проверка на идентификацията на клиента, чрез регламентираните в Закона за мерките срещу изпирането на пари и Правилника за неговото прилагане (ППЗМИП) способи, включително когато клиентът е юридическо лице - на физическите лица, които са негови действителни собственици , по смисъла на §2 от ЗМИП, на основанията по чл. 107 от ЗОП и чл. 69 от ЗПКОНПИ, както и когато предложената цена надхвърля максимално допустимата стойност на поръчката.
2. Условия и начин на плащане: плащанията по договора ще се извършват по банков път, в срок до 30 (тридесет) дни от получаване на издадена от изпълнителя оригинална фактура и въз основа на: а) протокол, съдържащ информация за отчетения брой копия и доставено количество фотокопирна хартия /А4, А3/ за всяка многофункционална машина поотделно, за съответния отчетен период; б) обобщен протокол, който съдържа информация за реализирания общ брой копия и общото количество доставена хартия за всички многофункционални машини, разположени в териториалния обхват на съответното структурно звено, което ще извършва плащането /ТД на НАП, ЦУ на НАП и УЦ на НАП/, за съответния отчетен период;
3. Критерий за възлагане на поръчката: най-ниска цена, съобразно прилагане на методика за определяне на най-ниска цена
4. Срокове за изпълнение на поръчката: предвижда се предоставяне на услугата за период от 24 месеца, считано от 18.02.2020 г. (или от датата на сключване на договора, ако е след 18.02.2020 г.)
НАП предост. достъп по ел. път до док-ята за поръчката,която може да бъде намерена на интернет адреса на въз-ля:http://www.nap.bg, раздел „За НАП”,рубрика „Профил на купувача”.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 27/08/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва