Деловодна информация
00530
Е-12-00-320#1 26/08/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
26/08/2019 (дд/мм/гггг)
00530-2019-0066 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национална агенция за приходите 131063188
бул. Княз Александър Дондуков № 52
София BG411 1000 България
Б. Анчев +359 298593042
b.anchev@nra.bg +359 298593099

Интернет адрес/и

http://nap.bg/

https://nap.bg/news?id=302


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://nap.bg/news?id=4045
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка на сториджи за целите на поддръжка и осигуряване на резервни копия и архив на данните на критични информационни системи и регистри“
30236100      
Доставки

Предметът на поръчката включва доставка на технически средства, инсталация и интеграция на оборудването в съществуващата среда, пуск в експлоатация, гаранционна поддръжка, както следва:
- Разширение на функционалностите на съществуващи дискови масиви HITACHI Unified Storage Model HUS VM – 2 броя;
- Доставка и интеграция в средата на 1 брой флаш базиран дисков масив и изграждане на репликация към съществуващите HITACHI Unified Storage Model HUS VM дискови масиви;
- Доставка и интеграция в средата на 1 брой дисков масив използващ въртящи дискове и изграждане на репликация към съществуващите HITACHI Unified Storage Model HUS VM дискови масиви.
- Инсталация, интеграция и пуск в експлоатация на оборудването в инфраструктурата на НАП.
- Осигуряване на гаранционно обслужване на доставеното оборудване за предложен от определения за изпълнител участник период, който е не по-кратък от 36 месеца от датата на инсталация и интеграция на оборудването в инфраструктурата на НАП.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1024666.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30236100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

административната сграда на ЦУ на НАП, на адрес: гр. София, бул. „Княз Александър Дондуков“ №52

Предметът на поръчката включва доставка на технически средства, инсталация и интеграция на оборудването в съществуващата среда, пуск в експлоатация, гаранционна поддръжка, както следва:
- Разширение на функционалностите на съществуващи дискови масиви HITACHI Unified Storage Model HUS VM – 2 броя;
- Доставка и интеграция в средата на 1 брой флаш базиран дисков масив и изграждане на репликация към съществуващите HITACHI Unified Storage Model HUS VM дискови масиви;
- Доставка и интеграция в средата на 1 брой дисков масив използващ въртящи дискове и изграждане на репликация към съществуващите HITACHI Unified Storage Model HUS VM дискови масиви.
- Инсталация, интеграция и пуск в експлоатация на оборудването в инфраструктурата на НАП.
- Осигуряване на гаранционно обслужване на доставеното оборудване за предложен от определения за изпълнител участник период, който е не по-кратък от 36 месеца от датата на инсталация и интеграция на оборудването в инфраструктурата на НАП.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
1024666.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
38

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Максимално допустимата стойност на поръчката е в размер до 1 024 666.67 лв. без ДДС.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

не

не
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Декларирането на изискуемия от възложителя персонал за изпълнение на поръчката с определена професионална компетентност се извършва чрез представяне на списък с техническите лица (квалифицирани специалисти), които ще изпълняват поръчката, с описание на функциите, които ще изпълняват, както и притежавани от тях сертификати или еквивалентни документи за квалификация, свързана с функционирането и техническата поддръжка на продуктите, включени в предмета на настоящата поръчка, издадени от производителя на предлаганото оборудване (посочват се вид и номер на сертификата, срок на валидност, издаващ орган, евентуално web-адрес, на който може да бъде намерена информация за посочения сертификат). Списъкът се представя чрез попълване информацията в част ІV, раздел В: т. Образователна и професионална квалификация на ЕЕДОП.
2. Декларирането на съответствието на участниците с изискуемия от възложителя стандарт за качество БДС EN ISO 9001:2015 в посочената област, участниците следва да представят информация за притежаването на валиден към датата на подаване на офертата сертификат, издаден от независимо лице, акредитирано по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване, съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието/или информация за еквивалентен сертификат, издаден от орган, установен в друга държава членка, или ако прилага еквивалентни мерки за осигуряване на качеството – информация за доказателствата за тези мерки. Информацията се представя чрез попълване на част ІV, б. „Г“ на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
3. Декларирането на изискуемия от възложителя опит за изпълнение на поръчката се извършва чрез представяне на списък на доставките, изпълнени през последните три години до датата на подаване на офертата, с предмет и обем идентичен или сходен на предмета на настоящата обществена поръчка. Списъкът следва да включва само доставки, които са изпълнени в заложения период, описание на извършената доставка и нейния обем, стойностите без ДДС, начална и крайна дата на изпълнението, получателите (възложителите на доставките, независимо дали са публични или частни субекти). Списъкът се представя чрез попълване информацията в част ІV, раздел „В“ “За поръчки за доставки: извършени доставки от конкретния вид“ на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).


1. Участниците следва да разполагат с персонал за изпълнение на поръчката с определена професионална компетентност, както следва: минимум един квалифициран специалист (техническо лице) за изпълнение на предмета на поръчката с валидни сертификати за придобита квалификация, свързана с функционирането и техническата поддръжка на продуктите, включени в предмета на настоящата поръчка, издадени от производителя на предлаганото оборудване или негов представител.
2. Участникът да прилага система за управление на качеството по стандарт БДС EN ISO 9001:2015 (или еквивалентен), чийто обхват да включва дейности по изграждане и/или поддръжка на информационни и комуникационни системи или да прилага еквивалентни мерки за осигуряване на качеството.
3. Участниците следва да са изпълнили доставки с предмет и обем идентичен или сходен на предмета на настоящата обществена поръчка, а именно „Доставка на сториджи за целите на поддръжка и осигуряване на резервни копия и архив на данните на критични информационни системи и регистри“, изпълнени в последните 3 години от датата на подаване на офертата. Под доставки със сходен обем ще се приемат такива, общият обем на поръчката да е сходен с обема и типа на оборудване, което трябва да бъде доставено, както и дейностите по пускане в експлоатация.
Забележка: „изпълнена” е тази доставка, която е извършена в рамките на заложения от възложителя период, независимо от датата на възлагането ?, и срока на гаранционна поддръжка.
Участникът, определен за изпълнител, представя преди сключване на договора документите, чрез които се доказва съответствието му с поставените от възложителя критерии за технически и професионални способности, съгласно чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП във вр. чл. 64, ал. 1, т. 2 ,т. 6 и т. 10 от ЗОП.
В случай, че участникът предвижда участието на подизпълнители, изискването следва да бъде изпълнено от подизпълнителите съобразно вида и дела на тяхното участие.
При участие на обединение на физически и/или юридически лица, което е неперсонифицирано, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението-участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Определеният изпълнител представя гаранция, обезпечаваща изпълнението на договора, при подписването му в размер на 3% от стойността на договора без ДДС.
Гаранцията се представя във форма по избор, съгласно чл. 111, ал. 5 от ЗОП. Гаранцията ще бъде освобождавана поетапно, като условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договор - неразделна част от одобрената документация за обществената поръчка.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

30/09/2019 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 8

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

01/10/2019 (дд/мм/гггг)   15:00 (чч:мм)

Административната сграда на ЦУ на НАП, гр. София, бул. Княз Александър Дондуков № 52

При отварянето на офертите могат да присъстват участниците и/или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване, при спазване на установения режим за достъп до сградата на ЦУ на НАП.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Възложителят ще отстранява от участие участник, за когото са налице освен основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП, и тези по чл. 55, ал. 1, т. 1, 3, 4 и 5 от ЗОП, както и когато се установи, че участникът е дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим или е контролирано от такова дружество, или някой от членовете на обединението е регистрирано или контролирано от регистрирано дружество лице, освен ако е налице изключение по чл. 4 от Закона за икон. и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, както и когато не може да бъде извършена идентификация и проверка на идентификацията на клиента, чрез регламентираните в Закона за мерките срещу изпирането на пари и Правилника за неговото прилагане (ППЗМИП) способи, включително когато клиентът е юридическо лице - на физическите лица, които са негови действителни собственици , по смисъла на §2 от ЗМИП, на основанията по чл. 107 от ЗОП и чл. 69 от ЗПКОНПИ, както и когато предложената цена надхвърля максимално допустимата стойност на поръчката.
2. Условия и начин на плащане: възложителят ще извърши еднократно плащане по банкова сметка, посочена от изпълнителя в срок до 30 (тридесет) календарни дни от получаването на издадена от изпълнителя оригинална фактура и въз основа на обобщения приемо-предавателен протокол за извършената доставка, инсталация и интеграция, подписани от координатора по съответния договор, съобразно правилата за извършване на плащания по договори на стойност равна или надвишаваща 30 000 лв. от разпоредители с бюджет, съгласно РМС №592/21.08.2018 г.;
3. Критерий за възлагане на поръчката: най-ниска цена.
4. За реализирането на поръчката не е осигурено финансирано. Прилага се чл. 114 от ЗОП.
5. Срокове за изпълнение на поръчката:
- срок за доставка, инсталиране, интегриране на оборудването по съответния договор - до 50 (петдесет) календарни дни считано от датата на която изпълнителят е уведомен от възложителя за осигурено финансиране за изпълнението на поръчката, в случай, че същото е получено до изтичане на срока по чл. 114 от ЗОП;
- срок за гаранционно обслужване минимум 36 месеца, считано от датата на подписване на обобщен приемо-предавателен протокол за извършената доставка, инсталация и интеграция на техниката;
НАП предост. достъп по ел. път до док-ята за поръчката,която може да бъде намерена на интернет адреса на въз-ля:http://www.nap.bg, раздел „За НАП”,рубрика „Профил на купувача”.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 26/08/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва