Деловодна информация
00530
Е-12-00-319#1 26/08/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
26/08/2019 (дд/мм/гггг)
00530-2019-0065 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национална агенция за приходите 131063188
бул. Княз Александър Дондуков № 52
София BG411 1000 България
В. Трифонов +359 298593167
v.trifonov@nra.bg +359 298593099

Интернет адрес/и

http://www.nap.bg

http://www.nap.bg/page?id=302


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://nap.bg/news?id=4046
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Закупуване на оборудване (хардуер) за нуждите на IT-Forensic лаборатории/работни места в структурите на НАП“, в 6 обособени позиции
30200000      
Доставки

Предметът на поръчката включва закупуване на оборудване (хардуер) за нуждите на IT-Forensic лаборатории/работни места в структурите на НАП“, в 6 обособени позиции, както следва:
1. Обособена позиция №1„Доставка на устройства за четене на данни от носители на информация в електронен вид, непозволяващи промяната и увреждането на съдържанието на тези носители“;
2. Обособена позиция №2 „Доставка на преносими компютри в структурите на НАП“;
3. Обособена позиция № 3 „Доставка на мобилни принтери в структурите на НАП“;
4. Обособена позиция № 4 „Доставка на работни станции и инсталирането им в структурите на НАП“;
5. Обособена позиция № 5 „Доставка на дисков масив за съхранение на данни; дискове за дисковия масив и външен преносим диск в структурите на НАП“;
6. Обособена позиция № 6 „Доставка на сървъри в структурите на НАП“.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
226362.78      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

„Доставка на устройства за четене на данни от носители на информация в електронен вид, непозволяващи промяната и увреждането на съдържанието на тези носители“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30200000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

В административната сграда на ЦУ на НАП, находяща се в гр. София, бул. "Княз Александър Дондуков" №52.

Предметът на обществената поръчка включва:
- доставка на устройства за четене на данни от носители на информация в електронен вид, непозволяващи промяната и увреждането на съдържанието на тези носители. Професионалното им наименование на английски е write blockers. Осигуряване на минимум 36 месеца гаранционно обслужване. Поръчката е за три вида устройства според интерфейса на носителя с информация.
А.Write blockers, forensic bridge SATA & IDE to USB host.
B. Write blockers, forensic bridge USB to USB host.
C. Write blockers, flash media, SD card to USB host.
- Комплект с интерфейсни кабели и адаптери.
- Защитен куфар с пяна, побиращ цялото оборудване.
- осигуряване на гаранционно обслужване за период не по-кратък от 36 месеца от датата на доставка.
Дейностите по доставка следва да бъдат извършени в срок до 50 (петдесет) календарни дни, считано от датата на сключване на договора, но не по-късно от 01.02.2020 г. В случай на удължаване срока на Грантово споразумение № 831524-BG-NRA-ITF-2018 г. за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Програма “Еркюл III” на OLAF, срокът за доставка ще бъде удължен със срока на удължаване на Грантовото споразумение.
Плащането на цената ще се извърши еднократно от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ в срок до 30 (тридесет) дни от получаване на оригинална фактура издадена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и приемо-предавателен протокол за извършената доставка, подписани от координатора по договора за ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, съобразно правилата за извършване на плащания по договори на стойност равна или надвишаваща 30 000 лв. от разпоредители с бюджет, съгласно РМС №592/21.08.2018 г.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
24437.80      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
38

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Поръчката е в изпълнение на грантово споразумение № 831524-BG-NRA-ITF-2018 г. за предоставяне на БФП по Програма “Еркюл III” на OLAF.

Сключеното грантово споразумение е по проект „Подпомагане на борбата с данъчни измами и сивата икономика в Р България чрез подобряване на техн. обезпеченост на НАП за извършване на компютърни разследвания“ по програма "Еркюл" III на Европейска служба за борба с измамите (OLAF), относно закупуване на оборудване (хардуер) за нуждите на IT-Forensic лаборатории/работни места в структурите на НАП.

II.2) Описание 1

„Доставка на преносими компютри в структурите на НАП“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30200000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

В административната сграда на ЦУ на НАП, находяща се в гр. София, бул. "Княз Александър Дондуков" №52

Предметът на обществената поръчка включва:
- доставка на преносими компютри за НАП;
- осигуряване на гаранционно обслужване за период не по-кратък от 36 месеца от датата на доставка на преносимите компютри, на адресите посочени в Приложение № 6 към проекта на договора
Дейностите по доставка следва да бъдат извършени в срок до 50 (петдесет) календарни дни, считано от датата на сключване на договора, но не по-късно от 01.02.2020 г. В случай на удължаване срока на Грантово споразумение № 831524-BG-NRA-ITF-2018 г. за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Програма “Еркюл III” на OLAF, срокът за доставка ще бъде удължен със срока на удължаване на Грантовото споразумение.
Плащането на цената ще се извърши еднократно от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ в срок до 30 (тридесет) дни от получаване на оригинална фактура издадена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и приемо-предавателен протокол за извършената доставка, подписани от координатора по договора за ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, съобразно правилата за извършване на плащания по договори на стойност равна или надвишаваща 30 000 лв. от разпоредители с бюджет, съгласно РМС №592/21.08.2018 г.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
36660.08      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
38

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Грантово споразумение № 831524-BG-NRA-ITF-2018 г. за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Програма “Еркюл III” на OLAF.

Поръчка е в изпълнение на проект „Подпомагане на борбата с данъчни измами и сивата икономика в Р България чрез подобряване на техническата обезпеченост на НАП за извършване на компютърни разследвания“ по програма "Еркюл" III на Европейска служба за борба с измамите (OLAF), относно закупуване на оборудване (хардуер) за нуждите на IT-Forensic лаборатории/работни места в структурите на НАП.

II.2) Описание 1

„Доставка на мобилни принтери в структурите на НАП“ 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30200000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411
BG321
BG341
BG421
BG331

Доставката и гаранцията да се осъществява в териториалните структури на НАП, на адресите посочени в Приложение №6.

Предметът на обществената поръчка включва:
- доставянето на мобилни принтери в структурите на НАП, на адресите посочени в Приложение №6.
- осигуряване на гаранционно обслужване за период не по-кратък от 36 месеца от датата на доставка.
Дейностите по доставка следва да бъдат извършени в срок до 50 (петдесет) календарни дни, считано от датата на сключване на договора, но не по-късно от 01.02.2020 г. В случай на удължаване срока на Грантово споразумение № 831524-BG-NRA-ITF-2018 г. за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Програма “Еркюл III” на OLAF, срокът за доставка ще бъде удължен със срока на удължаване на Грантовото споразумение.
Плащането на цената ще се извърши еднократно от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ в срок до 30 (тридесет) дни от получаване на оригинална фактура издадена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и приемо-предавателен протокол за извършената доставка, подписани от координатора по договора за ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, съобразно правилата за извършване на плащания по договори на стойност равна или надвишаваща 30 000 лв. от разпоредители с бюджет, съгласно РМС №592/21.08.2018 г.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
15403.63      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
38

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Грантово споразумение № 831524-BG-NRA-ITF-2018 г. за предоставяне на БФП по Програма “Еркюл III” на OLAF.

Поръчка е в изпълнение на проект „Подпомагане на борбата с данъчни измами и сивата икономика в Р България чрез подобряване на техническата обезпеченост на НАП за извършване на компютърни разследвания“ по програма "Еркюл" III на Европейска служба за борба с измамите (OLAF), относно закупуване на оборудване (хардуер) за нуждите на IT-Forensic лаборатории/работни места в структурите на НАП

II.2) Описание 1

„Доставка на работни станции и инсталирането им в структурите на НАП“ 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30200000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG321
BG331
BG341
BG411
BG421

Доставката и гаранцията да се осъществява в териториалните структури на НАП, на адресите посочени в Приложение №6.

Предметът на обществената поръчка по обособена позиция №4 включва:
- доставянето на 5 броя работни станции и инсталирането им в структурите на НАП, на адресите посочени в Приложение №6.
- осигуряване на гаранционно обслужване за период не по-кратък от 36 месеца от датата на инсталиране на работните станции.
Дейностите по доставка следва да бъдат извършени в срок до 50 (петдесет) календарни дни, считано от датата на сключване на договора, но не по-късно от 01.02.2020 г. В случай на удължаване срока на Грантово споразумение № 831524-BG-NRA-ITF-2018 г. за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Програма “Еркюл III” на OLAF, срокът за доставка ще бъде удължен със срока на удължаване на Грантовото споразумение.
Плащането на цената ще се извърши еднократно от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ в срок до 30 (тридесет) дни от получаване на оригинална фактура издадена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и приемо-предавателен протокол за извършената доставка, подписани от координатора по договора за ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, съобразно правилата за извършване на плащания по договори на стойност равна или надвишаваща 30 000 лв. от разпоредители с бюджет, съгласно РМС №592/21.08.2018 г.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
14930.81      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
38

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Грантово споразумение № 831524-BG-NRA-ITF-2018 г. за предоставяне на БФП по Програма “Еркюл III” на OLAF.

Поръчка е в изпълнение на проект „Подпомагане на борбата с данъчни измами и сивата икономика в Р България чрез подобряване на техническата обезпеченост на НАП за извършване на компютърни разследвания“ по програма "Еркюл" III на Европейска служба за борба с измамите (OLAF), относно закупуване на оборудване (хардуер) за нуждите на IT-Forensic лаборатории/работни места в структурите на НАП.

II.2) Описание 1

„Доставка на дисков масив за съхранение на данни; дискове за дисковия масив и външен преносим диск в структурите на НАП“ 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30200000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG321
BG331
BG341
BG411
BG421

Доставката и гаранцията да се осъществява в териториалните структури на НАП, на адресите посочени в Приложение №6.

Предметът на обществената поръчка включва:
а/доставка на:
- 10 бр. дисков масив за съхранение на данни;
- 120 бр. твърди дискове за масива за съхранение на данни;
- 15 бр. външен преносим диск.
б/ осигуряване на гаранционно обслужване за период не по-кратък от 36 месеца от датата на доставка, на адресите посочени в Приложение №6.
Дейностите по доставка следва да бъдат извършени в срок до 50 (петдесет) календарни дни, считано от датата на сключване на договора, но не по-късно от 01.02.2020 г. В случай на удължаване срока на Грантово споразумение № 831524-BG-NRA-ITF-2018 г. за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Програма “Еркюл III” на OLAF, срокът за доставка ще бъде удължен със срока на удължаване на Грантовото споразумение.
Плащането на цената ще се извърши еднократно от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ в срок до 30 (тридесет) дни от получаване на оригинална фактура издадена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и приемо-предавателен протокол за извършената доставка, подписани от координатора по договора за ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, съобразно правилата за извършване на плащания по договори на стойност равна или надвишаваща 30 000 лв. от разпоредители с бюджет, съгласно РМС №592/21.08.2018 г.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
112807.09      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
38

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Грантово споразумение № 831524-BG-NRA-ITF-2018 г. за предоставяне на БФП по Програма “Еркюл III” на OLAF.

Поръчка е в изпълнение на проект „Подпомагане на борбата с данъчни измами и сивата икономика в Р България чрез подобряване на техническата обезпеченост на НАП за извършване на компютърни разследвания“ по програма "Еркюл" III на Европейска служба за борба с измамите (OLAF), относно закупуване на оборудване (хардуер) за нуждите на IT-Forensic лаборатории/работни места в структурите на НАП.

II.2) Описание 1

„Доставка на сървъри в структурите на НАП“ 6
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30200000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG321
BG331
BG341
BG411
BG421

Доставката, инсталацията и гаранцията да се осъществява в териториалните структури на НАП, на адресите посочени в Приложение №6.

Предметът на обществената поръчка включва:
- доставянето на 5 броя сървъри и инсталирането им в структурите на НАП, на адресите посочени в Приложение №6.
- осигуряване на гаранционно обслужване за период не по-кратък от 36 месеца от датата на инсталиране на сървърите.
Дейностите по доставка следва да бъдат извършени в срок до 50 (петдесет) календарни дни, считано от датата на сключване на договора, но не по-късно от 01.02.2020 г. В случай на удължаване срока на Грантово споразумение № 831524-BG-NRA-ITF-2018 г. за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Програма “Еркюл III” на OLAF, срокът за доставка ще бъде удължен със срока на удължаване на Грантовото споразумение.
Плащането на цената ще се извърши еднократно от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ в срок до 30 (тридесет) дни от получаване на оригинална фактура издадена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и приемо-предавателен протокол за извършената доставка, подписани от координатора по договора за ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, съобразно правилата за извършване на плащания по договори на стойност равна или надвишаваща 30 000 лв. от разпоредители с бюджет, съгласно РМС №592/21.08.2018 г.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
22123.37      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
38

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Грантово споразумение № 831524-BG-NRA-ITF-2018 г. за предоставяне на БФП по Програма “Еркюл III” на OLAF.

Поръчка е в изпълнение на проект „Подпомагане на борбата с данъчни измами и сивата икономика в Р България чрез подобряване на техническата обезпеченост на НАП за извършване на компютърни разследвания“ по програма "Еркюл" III на Европейска служба за борба с измамите (OLAF), относно закупуване на оборудване (хардуер) за нуждите на IT-Forensic лаборатории/работни места в структурите на НАП.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Няма
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Няма

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. За доказване наличието на персонал за изпълнение на поръчката с определена професионална компетентност, участниците следва да посочат техническите лица (квалифицирани специалисти), които ще изпълняват поръчката, с описание на функциите, които ще изпълняват, както и притежавани от тях сертификати или еквивалентни документи за квалификация, свързана с функционирането и техническата поддръжка на продуктите, включени в предмета на настоящата поръчка, издадени от производителя на предлаганото оборудване (посочват се вид и номер на сертификата, срок на валидност, издаващ орган, евентуално web-адрес, на който може да бъде намерена информация за посочения сертификат).
Списъкът се представя чрез попълване информацията в част ІV, раздел „В“, т. Образователна и професионална квалификация на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
2. За доказване на съответствието им с изискуемия от възложителя стандарт за качество БДС EN ISO 9001:2015 в посочената област, участниците следва да представят информация за притежаването на валиден към датата на подаване на офертата сертификат, издаден от независимо лице, акредитирано по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване, съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието/или информация за еквивалентен сертификат, издаден от орган, установен в друга държава членка, или ако прилага еквивалентни мерки за осигуряване на качеството – информация за доказателствата за тези мерки.
Информацията се представя чрез попълване на част ІV, раздел „Г“ т. Сертификати от независими органи, удостоверяващи стандарти за осигуряване на качеството на ЕЕДОП.


1. Участниците следва да разполагат с персонал за изпълнение на поръчката с определена професионална компетентност, както следва: минимум един квалифициран специалист (техническо лице) за изпълнение на предмета на поръчката с валидни сертификати за придобита квалификация, свързана с функционирането и техническата поддръжка на продуктите, включени в предмета на настоящата поръчка, издадени от производителя на предлаганото оборудване или негов оторизиран представител.
2. Участникът следва да прилага система за управление на качеството по стандарт БДС EN ISO 9001:2015, чийто обхват да включва дейности по изграждане и/или поддръжка и/или доставка на информационни и комуникационни системи или да прилага еквивалентни мерки за осигуряване на качеството.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Гаранцията за изпълнение на договора по всяка от обособените позиции е 5% от стойността на съответния договор без ДДС, в избрана от изпълнителя форма, в съответствие с разпоредбата на чл. 111, ал. 5 от ЗОП. Предвид обстоятелството, че в предмета на поръчката е включено гаранционно обслужване на доставеното оборудване за период от минимум 36 месеца, считано от датата на подписване на обобщен приемо-предавателен протокол за извършената доставка, инсталация, интеграция на техническото оборудване, в съответствие с разпоредбата на чл. 111, ал. 10, изр. второ от ЗОП, възложителят освобождава гаранцията за изпълнение по всеки от договорите, както следва:
- 3 % от стойността на съотв. д-р - след извършване на доставката, инсталацията и интеграция по съответната об. позиция;
- 2 % от стойността на съотв. д-р - след изтичане на гаранционния срок, посочен от изпълнителя по съответната об. позиция.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

30/09/2019 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 8

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

01/10/2019 (дд/мм/гггг)   15:00 (чч:мм)

гр. София, бул. Княз Александър Дондуков №52, в сградата на ЦУ на НАП.

На заседанието могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на СМО, при спазване на установения режим за достъп до сградата.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Изпълн. на ОП по всяка от обос. позиции вкл. срок за доставка и инсталиране на оборудването (където е приложимо) по съответния договор - до 50 кал. дни от скл. на д-ра, но не по-късно от 01.02.2020 г. и срок за гар. поддръжка от мин. 36 мес., считано от датата на подписване на приемо-предавателен протокол за извършената доставка и инсталация (където е приложимо) на техн. оборудване по всяка от об. позиции. В случай на удължаване срока на Грантовото споразумение, срокът за изпълнение на дейностите по всеки от договорите за възл. на общ. поръчка ще бъде удължен със срока на удължаване на Грант. споразумение.
Участникът, определен за изпълнител, представя преди сключване на договора документите, чрез които се доказва съответствието му с поставените от възложителя критерии за технически и професионални способности, съгласно чл. 112, ал. 1, т.2 във вр. чл. 63, ал. 1, т. 5 и т. 9 от ЗОП.
В случай, че участникът предвижда участието на подизпълнители, изискването следва да бъде изпълнено от подизпълнителите съобразно вида и дела на тяхното участие. При участие на обединение на физически и/или юридически лица, което е неперсонифицирано, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него. Ако участникът се позовава на капацитета на трети лица, приложими се явяват разпоредбите на чл. 65 от ЗОП.
В случай, че участникът предвижда при изпълнението на обществената поръчка да бъдат ангажирани повече лица от съответната изискуема от възложителя категория специалисти, то всички посочени от участника лица, следва да отговорят на минималните изисквания, определени от възложителя за съответната категория специалисти.
Възложителят ще отстранява от участие участник, за когото са налице освен основанията по чл.54, ал.1 от ЗОП, и тези по чл. 55, ал. 1, т. 1, 3, 4 и 5 от ЗОП, както и когато се установи, че участникът е дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим или е контролирано от такова дружество, или някой от членовете на обединението е регистрирано или контролирано от регистрирано дружество лице, освен ако е налице изключение по чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, както и когато не може да бъде извършена идентификация и проверка на идентификацията на клиента, чрез регламентираните в ЗМИП и ППЗМИП способи, вкл. когато клиентът е юрид. лице - на физ. лица, които са негови действителни собственици, по смисъла на параграф 2, ал. 1 от ДРЗМИП, чл.69 от ЗПКОНПИ, както и на предвидените в чл. 107 от ЗОП основания.
Определената от възложителя прогнозна стойност е и максимално допустима стойност на обществената поръчка, разпределена както следва:
- Обособена позиция № 1 - прогнозна стойност 24 437,80 лв. без ДДС, съответно 29 325,36 лв. с включен ДДС;
- Обособена позиция № 2 - прогнозна стойност 36 660,08 лв. без ДДС, съответно 43 992,09 лв. с включен ДДС;
- Обособена позиция № 3 - прогнозна стойност 15 403,63 лв. без ДДС, съответно 18 484,35 лв. с включен ДДС;
- Обособена позиция № 4 - прогнозна стойност 14 930,81 лв. без ДДС, съответно 17 916,97 лв. с включен ДДС;
- Обособена позиция № 5 - прогнозна стойност 112 807,09 лв. без ДДС, съответно 135 368,51 лв. с включен ДДС;
- Обособена позиция № 6 - прогнозна стойност 22 123,37 лв. без ДДС, съответно 26 548,05 лв. с включен ДДС.
Възложителят ще отстранява от участие участник, чиято оферта надхвърля определената от възложителя в настоящото обявление максимално допустима стойност по всяка от обособените позиции.
Национална агенция за приходите предоставя неограничен, пълен, безплатен и пряк достъп по електронен път до документацията за обществената поръчка, която може да бъде намерена на интернет адреса на възложителя: http://www.nap.bg, раздел „За НАП”, рубрика „Профил на купувача”, от датата на публикуване на обявлението в РОП.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша №18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 26/08/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва