Деловодна информация
00188
12-00-119 19/08/2019 (дд/мм/гггг)
не
00188-2019-0007 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Хисаря 000471671
Община Хисаря, бул. Генерал Гурко 14
Хисаря BG42 4180 България
Тодора Богутова +359 33762180-227
obhisar@hisar.bg +359 33762030-227

Интернет адрес/и

www.hisar.bg

https://op.hisar.bg/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://op.hisar.bg/index.php/
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка на хранителни стоки и продукти по шест обособени позиции до обекти на територията на община Хисаря
15000000      
Доставки

Предмет на настоящата обществена поръчка е доставка на хранителни продукти след отправена предварителна заявка от възложителя или упълномощени от него лица до следните обекти: ДГ “Мечо Пух “ гр. Хисаря; ДГ “Пинокио “ гр. Хисаря; Детска млечна кухня гр. Хисаря; ДГ “Дъга” гр. Хисаря; ДГ “Слънце” с. Паничери; ДГ “Чайка” с. Старосел; СУ ”Хр.Смирененски” гр. Хисаря; ОУ ”Кл. Охридски” гр. Хисаря; ОУ ”В. Левски” гр.Хисаря; ДСП гр. Хисаря; ДСХ „Св. Иван Рилски” с. Старосел; ДЦСХ „Надежда” гр. Хисаря; ДЦСХ с. Старосел; Обществената поръчка е разделена на 6 (шест) обособени позиции: 1. Обособена позиция № 1: Доставка на месо и месни продукти, риба и яйца; 2. ОП № 2: Доставка на консерви, сухи бобови и зърнени храни; 3. ОП № 3: Доставка на пресни зеленчуци и плодове, клубеноплодни и кореноплодни; 4. ОП № 4: Доставка на мляко и млечни продукти; 5. ОП № 5: Доставка на хляб, хлебни изделия и брашно; 6. ОП 6 Доставка на различни хранителни стоки, продукти и напитки
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
170000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

„Доставка на месо и месни продукти, риба и яйца“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15100000      
15200000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG42

Обектите на територията на община Хисаря подробно описани в документацията за участие

Доставяните хранитени продукти трябва да отговарят на:
1. нормално установените изисквания за качество и за безопасност при употреба от крайни потребители;
2. санитарните, санитарно - ветеринарните, хигиенните и други норми, установени в действащото законодателство на Република България и в приложимите нормативни актове на Европейския съюз;
3. изискванията определени от специализираните държани контролни органи свързани с производството и търговията с храна
4. БДС или еквивалентни стандарти
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
65000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

№ 2 „Доставка на консерви, сухи бобови и зърнени храни“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15300000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG42

Доставката на хранителните продукти ще се осъществяват до обектите посочени в документацията за участие

Доставяните хранитени продукти трябва да отговарят на:
1. нормално установените изисквания за качество и за безопасност при употреба от крайни потребители;
2. санитарните, санитарно - ветеринарните, хигиенните и други норми, установени в действащото законодателство на Република България и в приложимите нормативни актове на Европейския съюз;
3. изискванията определени от специализираните държани контролни органи свързани с производството и търговията с храна
4. БДС или еквивалентни стандарти
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
30005.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Доставка на пресни зеленчуци и плодове, клубеподни и кореноплодни“ 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15800000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG42

Обектите на територията на Община Хисаря подробно описани в документацията за участие

Доставяните хранитени продукти трябва да отговарят на:
1. нормално установените изисквания за качество и за безопасност при употреба от крайни потребители;
2. санитарните, санитарно - ветеринарните, хигиенните и други норми, установени в действащото законодателство на Република България и в приложимите нормативни актове на Европейския съюз;
3. изискванията определени от специализираните държани контролни органи свързани с производството и търговията с храна
4. БДС или еквивалентни стандарти
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
20300      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Доставка на мляко и млечни продукти“ 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15500000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG42

Обектите на територията на Община Хисаря подробно описани в документацията за участие

Доставяните хранитени продукти трябва да отговарят на:
1. нормално установените изисквания за качество и за безопасност при употреба от крайни потребители;
2. санитарните, санитарно - ветеринарните, хигиенните и други норми, установени в действащото законодателство на Република България и в приложимите нормативни актове на Европейския съюз;
3. изискванията определени от специализираните държани контролни органи свързани с производството и търговията с храна
4. БДС или еквивалентни стандарти
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
24200      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Доставка на хляб, хлебни изделия и брашно“ 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15810000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG42

Обектите на територията на Община Хисаря подробно описани в документацията за участие

Доставяните хранитени продукти трябва да отговарят на:
1. нормално установените изисквания за качество и за безопасност при употреба от крайни потребители;
2. санитарните, санитарно - ветеринарните, хигиенните и други норми, установени в действащото законодателство на Република България и в приложимите нормативни актове на Европейския съюз;
3. изискванията определени от специализираните държани контролни органи свързани с производството и търговията с храна
4. БДС или еквивалентни стандарти
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
21705      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Доставка на различни хранителни стоки, продукти и напитки“ 6
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15800000      
15980000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG42

Обектите на територията на Община Хисаря подробно описани в документацията за участие

Доставяните хранитени продукти трябва да отговарят на:
1. нормално установените изисквания за качество и за безопасност при употреба от крайни потребители;
2. санитарните, санитарно - ветеринарните, хигиенните и други норми, установени в действащото законодателство на Република България и в приложимите нормативни актове на Европейския съюз;
3. изискванията определени от специализираните държани контролни органи свързани с производството и търговията с храна
4. БДС или еквивалентни стандарти
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
8790      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците следва да имат регистрация на обект от Българска агенция по безопасност на храните /БАБХ/ за производство, съхранение и/или търговия с храни, с обхват всички видове хранителни продукти по групи, обект на съответната обособена позиция, за която участникът подава оферта, съгласно изискванията на чл.12 от Закона за храните. Удостоверението следва да бъде издадено на името на участника от съответния компетентен орган по местонахождение на обекта.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя изисквания свързани с икономическото и финансово състояние на участниците.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участникът трябва да има опит при изпълнението на доставки, идентични или сходни с предмета и обема на обособената позиция, за която подава оферта, включително да е изпълнил една или няколко доставки, идентични или сходни с предмета на обществената поръчка през последните три години от датата на подаване на офертата на обща стойност не по-малко от: За обособена позиция 1- 65 000 лв. без ДДС; За обособена позиция 2- 30 005лв. без ДДС.; За обособена позиция 3- 20 300лв. без ДДС; За обособена позиция 4- 24 200 лв. без ДДС.; За обособена позиция 5- 21 705 лв. без ДДС; За обособена позиция 6- 8790 лв. без ДДС.Участникът задължително трябва да разполага с технически изправно оборудване (моторни превозни средства) за изпълнение на поръчката в минимално изискуем обем, както следва: За обособена позиция 1 /месо и месни продукти, риба, яйца / - 1 /едно/ регистрирано в ОДБХ и технически изправно моторно превозно средство за извършване на доставките, предмет на обособена позиция 1, притежаващо удостоверение за регистрация на транспортни средства за превоз на храни от животински произход, с обхват всички видове хранителни продукти по групи, обект на обособена позиция 1, издадени от съответния компетентен орган;
- За обособена позиция 2 / консерви, сухи бобови и зърнени храни / - 1 /едно/ регистрирано в ОДБХ и технически изправно моторно превозно средство за извършване на доставките, предмет на обособена позиция 2, притежаващо удостоверение за регистрация на транспортни средства за превоз на храни от неживотински произход.
- За обособена позиция 3 /пресни плодове и зеленчуци, клубеплодни и кореноплодни / - 1 /едно/ регистрирано в ОДБХ и технически изправно моторно превозно средство за извършване на доставките, предмет на обособена позиция 3, притежаващо удостоверение за регистрация на транспортни средства за превоз на храни от неживотински произход.
- За обособена позиция 4 /мляко и млечни продукти/ - 1 /едно/ регистрирано в ОДБХ и технически изправно моторно превозно средство за извършване на доставките, предмет на обособена позиция 4, притежаващо удостоверение за регистрация на транспортни средства за превоз на храни от животински произход, с обхват всички видове хранителни продукти по групи, обект на обособена позиция 4, издаден от съответния компетентен орган;- За обособена позиция 5 /хляб и тестени изделия/ - 1 /едно/ регистрирано в ОДБХ и технически изправно моторно превозно средство за извършване на доставките, предмет на обособена позиция 5, притежаващо удостоверение за регистрация на транспортни средства за превоз на храни от неживотински произход, с обхват всички видове хранителни продукти по групи, обект на обособена позиция 5, издаден от съответния компетентен орган.
- За обособена позиция 6 / Доставка на различни хранителни стоки, продукти и напитки/ - 1 /едно/ регистрирано в ОДБХ и технически изправно моторно превозно средство за извършване на доставките, предмет на обособена позиция 6, притежаващо удостоверение за регистрация на транспортни средства за превоз на храни от неживотински произход.Когато участник подава оферта за участие по повече от една позиция , имаща за предмет доставки на хранителни продукти от животински произход, достатъчно е доказването наличието на 1 /едно/ регистрирано и технически изправно моторно превозно средство, притежаващо валидни удостоверения за регистрация на транспортни средства за превоз на храни от животински произход, с обхват всички видове хранителни продукти по групи, обект на обособените позиции, за които се подава оферта;Участникът трябва да има внедрена система за безопасност на храните по EN ISO 22000:2005 или еквивалентен, с обхват на сертификация, отговарящ на предмета на поръчката.


III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Периодичност и срок за изпълнение на доставките:доставките на месо и месни продукти – два пъти седмично; доставки на риба – два пъти седмично, преди деня, в който ще се предлага; доставки на яйца – един път седмично; Доставка на консерви, сухи бобови и зърнени храни; Доставки - два пъти седмично; Доставка на пресни зеленчуци и плодове, клубеноплодни и кореноплодни; доставки – два пъти седмично;
- Доставки на прясно мляко –да се зарежда в деня на предлагане или влагане в ястията; Доставки на квасено мляко- да се зарежда два пъти седмично; Доставки на останалите млечни продукти да се зареждат веднъж седмично;Доставки на хляб ще се изпълняват ежедневно; Доставки на готовите за консумация закуски и други хлебни изделия - да се зарежда в деня на консумация, съгласно заявката за доставка; За останалите продукти - един път седмично. За ОП6 - един път седмично
Срокът за изпълнение на доставките по всички обособени позиции е 1 (един) ден от датата на писмена заявка от Възложителя.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

10/09/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 4

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

11/09/2019 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

Заседателна зала на Общинска администрация, гр. Хисаря, бул. Генерал Гурко № 14

Офертите се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват кандидатите или участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средсвата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Гаранция за изпълнение
Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка по съответната обособена позиция, представя гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване в размер на 3 % от прогнозната стойност на съответната обособена позиция.
Гаранциите се предоставят в една от следните форми:
1. парична сума, платима последната банкова сметка на община Хисаря
- Банка: „Централна кооперативна банка” АД
- IBAN: BG16СЕСВ979033С8105200;
- BIC: СЕСВBGSF
Документът, удостоверяващ платената гаранция, следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка и да се представи в оригинал. В случай че участникът е превел парите по електронен път (електронно банкиране), той следва да завери съответния документ с подпис и печат.
2. оригинал на банкова гаранция, издадена в полза на възложителя, валидна 30 дни след приключване на изпълнението. Банковата гаранция да бъде изготвена по образеца, приложен към докуменатцията за участие.
3. застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя
Гаранцията под формата на парична сума или банкова гаранция може да се предостави от името на изпълнителя за сметка на трето лице - гарант.
Участникът, определен за изпълнител, избира сам формата на гаранцията за изпълнение.
Когато избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията или титуляр на застраховката.
Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за обществена поръчка.
Възложителят освобождава гаранцията за изпълнение, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 179 - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или за допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 19/08/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва