Деловодна информация
00530ТД на НАП София
249-58 13/08/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
13/08/2019 (дд/мм/гггг)
00530-2019-0061 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национална агенция за приходите, ТД на НАП София 1310631880221
ул. Аксаков № 21
София BG411 1000 България
Д. Петров; И. Личева +359 298593826/+359 298596760
i.licheva@ro22.nra.bg +359 29864728

Интернет адрес/и

http://www.nap.bg

https://nap.bg/news?id=4036


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://nap.bg/news?id=4036
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Техническо обслужване и ремонт на климатична техника и климатични инсталации, включително доставка на резервни части, материали, консумативи и аксесоари, за нуждите на ТД на НАП София”
50000000      
Услуги

Изпълнението на предмета на поръчката ще се извършва след писмена заявка от Възложителя и ще се изразява в:
1. Техническо обслужване /профилактика/ - изразява се в извършване на определени профилактично-ремонтни дейности.
2. Ремонт на място или в сервизна база при необходимост.
3. Аварийно обслужване и ремонт.
4. Доставка на резервни части, материали, консумативи и аксесоари.
5. Издаване на експертна оценка, доказваща нерентабилността или невъзможността за отстраняване на повредата.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
35000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG41

Административните сгради на ТД на НАП София, и нейните офиси, включени в обхвата й.

Изпълнението на предмета на поръчката ще се извършва след писмена заявка от Възложителя и ще се изразява в:
1. Техническо обслужване /профилактика/ - изразява се в извършване на определени профилактично-ремонтни дейности
2. Ремонт на място или в сервизна база при необходимост.
3. Аварийно обслужване и ремонт.
4. Доставка на резервни части, материали, консумативи и аксесоари.
5. Издаване на експертна оценка, доказваща нерентабилността или невъзможността за отстраняване на повредата.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
35000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Общата стойност на договора не трябва да надвишава максимално допустимата стойност на поръчката в размер на 35000,00лв. без ДДС. Срокът на изпълнение на поръчката е 12 (дванадесет) месеца, считано от датата на сключване на договора, но не по-рано от 29.12.2019 г. или до изчерпване стойността на договора, в случай че това настъпи в рамките на срока на действие на същия.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

На основание чл. 60, ал. 2 от ЗОП участниците следва да притежават валиден документ за правоспособност за осъществяване на гаранционен и извънгаранционен сервиз на климатично оборудване с флуор, съдържащо парникови газове, издаден от Българската браншова камара по машиностроене, на основание чл. 17 б, ал. 1 и 2 от Закона за чистота на атмосферния въздух при съответните условия на чл. 10, параграфи 3 - 5 и 7 на Регламент (ЕС) № 517/2014 на Европейския парламент и на Съвета от 16 април 2014 г. за флуорсъдържащите парникови газове, както и на Наредба № 1 от 17 февруари 2017 г. за реда и начина за обучение и издаване на документи за правоспособност на лица, извършващи дейности с оборудване, съдържащо флуорсъдържащи парникови газове, както и за документирането и отчитането на емисиите на флуорсъдържащи парникови газове, или издаден от орган в друга държава членка еквивалентен документ.
Деклариране на съответствието на участниците с изискването на възложителя за годност (правоспособност) за упражняване на определена професионална дейност се извършва чрез представяне от участниците на информация за притежавания документ за правоспособност: номер и дата, валидност, както и органа или службата, издаващи документа. В случай, че съответният документ е на разположение в електронен формат, следва да бъде посочен и уеб адрес, орган или служба, издаващи документа и точно позоваване на документа.
Участникът попълва информацията в част ІV, раздел А „Годност“, поле: „За поръчки и услуги: необходимо е специално разрешение“ от ЕЕДОП, неразделна част от документацията за участие в настоящата процедура.
Съответствието на участниците с условието за годност се доказва с валиден документ за удостоверяване на изискуемата правоспособност.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя изискване за икономическо и финансово състояние на участниците.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участниците да имат изпълнени услуги/дейности с предмет, идентичен или сходен с предмета на настоящата обществена поръчка за последните 3 (три) години от датата на подаване на офертата.Деклариране на съответствието се извършва чрез представяне на информация за изпълнените услуги/дейности, които са идентични или сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните 3 (три) години от датата на подаване на офертата. Информацията следва да съдържа услуги/дейности, чието изпълнение е приключило в заложения период с подробно описание на извършените дейности, с посочване на стойностите, период на изпълнение (начална и крайна дата на изпълнението) и получателите (възложителите на услугите), независимо дали са частни или публични субекти).Съответствието се доказва със списък на услугите/дейностите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени от тях през последните 3 (три) години, от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с документи, които доказват извършената услуга/дейност. Участниците попълват информацията в част ІV, раздел В „Технически и професионални способности“, т. „За поръчки за услуги: извършени услуги от конкретния вид“ от ЕЕДОП. 2.Участниците да разполагат със собствен и/или нает персонал с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката.Деклариране на съответствието на участниците с изискването на възложителя за наличие на персонал с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката, се извършва чрез представяне от участниците на информация за лицата, които ще изпълняват поръчката, с посочване на имената на лицата, информация за придобитото от тях образование, образователно-квалификационна степен, професионална квалификация (с посочване на номера и дати на дипломи, сертификати или еквивалентни документи за квалификация, издател на съответния документ, web-адрес (в случай, че има такъв), на който може да бъде намерена информация за посочения документ), както и описание на придобития от лицата опит в съответната изискуема от възложителя област (включително на какви длъжности е придобит и в какви периоди).
В случай, че участникът предвижда при изпълнението на обществената поръчка да бъдат ангажирани повече лица от съответната изискуема от възложителя категория специалисти, то всички, посочени от участника лица, следва да отговарят на минималното изискване, определено от възложителя.Съответствието се доказва със списък на персонала, който ще изпълнява поръчка, както и документи, които доказват професионалната компетентност на лицата.3.Участниците да прилагат системата за управление на качеството по стандарта БДС EN ISO 9001:2015 (2008) или еквивалент, или еквивалентни мерки за осигуряване на качеството в областта, попадаща в обхвата на предмета на настоящата поръчка (техническо обслужване, поддръжка и/или извършване на ремонт на климатична техника и/или климатични инсталации). Съответствието се доказва със сертификати, издадени от акредитирани лица, за контрол на качеството, и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството.
Доказването на съответствието на участниците с поставените критерии за подбор се извършва при условията на чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал 1, т. 2 от ЗОП.


1. Минималното изискване е участниците да са изпълнили през последните 3 (три) години от датата на подаване на офертата, най-малко 1 (една) услуга/дейност с предмет, идентичен или сходен с предмета на настоящата поръчка. Забележки:
* „Изпълнена“ е тази услуга/дейност, чието изпълнение е приключило в рамките на заложения от възложителя период, независимо от датата на възлагането й.** Под „услуги/дейности, сходни с предмета на настоящата поръчка“, възложителят приема изпълнението на дейности/услуги по техническо обслужване, поддръжка и/или извършване на ремонт на климатична техника и/или климатични инсталации.
2. Участникът да разполага с минимум 5 (петима) сервизни специалисти, притежаващи образование и/или квалификация в областта на електротехниката и/или топлотехниката (отоплителна, климатична, вентилационна и хладилна техника или еквивалентно), всеки от които трябва да има поне 2 (две) години опит в същата област. Участникът попълва информацията в част ІV, раздел В „Технически и професионални способности“, т. „Образователна и професионална квалификация“ от ЕЕДОП. 3. Участниците да притежават валиден сертификат за внедрена система за управление на качеството БДС EN ISO 9001:2015 (2008) или еквивалент в областта, попадаща в обхвата на предмета на настоящата поръчка (техническо обслужване, поддръжка и/или извършване на ремонт на климатична техника и/или климатични инсталации), който е издаден от независимо лице, акредитирано по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба по акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, или сертификатът да отговаря на изискванията за признаване, съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието, както и еквивалентен сертификат, издаден от орган, установен в друга държава членка, или да прилагат еквивалентни мерки за осигуряване на качеството в областта, попадаща в обхвата на предмета на настоящата поръчка. Деклариране на съответствието на участниците с изискването да прилагат системата за управление на качеството по стандарта БДС EN ISO 9001:2015 (2008) (или еквивалент) или еквивалентни мерки за осигуряване на качеството в областта, попадаща в обхвата на предмета на настоящата поръчка (техническо обслужване, поддръжка и/или извършване на ремонт на климатична техника и/или климатични инсталации), се извършва чрез представяне на информация за притежаване на валиден към датата на подаване на офертата сертификат, издаден от независимо лице, акредитирано по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба по акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, или сертификатът да отговаря на изискванията за признаване, съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието, или информация за еквивалентен сертификат, издаден от орган, установен в друга държава членка, или, ако прилагат еквивалентни мерки за управление на качеството – информация за доказателствата за тези мерки, чрез които се доказва еквивалентност на мерките със сертификатите БДС EN ISO 9001:2015 (2008) за управление на качеството в областта, попадаща в обхвата на предмета на настоящата поръчка. Участниците следва да посочат органа или службата, издаващи документа. Ако съответната информация е на разположение в електронен формат, се посочва уеб адрес, орган или служба, издаващи документа и точно позоваване на документа. Участниците попълват информацията в част ІV, раздел Г „Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление“, т. „Сертификати от независими органи, удостоверяващи стандарти за осигуряване на качеството“ на ЕЕДОП.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


При подписване на договора, определеният изпълнител представя гаранция, обезпечаваща изпълнението на договора, в размер на 3 % от стойността му без ДДС. Гаранцията се представя във форма по избор, съгласно чл. 111, ал. 5 от ЗОП. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договор - неразделна част от одобрената документация за обществената поръчка. Плащането се извършва от ТД на НАП София, след изпълнението на конкретната услуга по конкретната заявка, по банков път, в срок до 30 (тридесет) календарни дни от представяне на фактура, придружена от протокол за приемане на извършените услуги и заверени копия на фактури, доказващи доставните цени на вложените резервни части, материали, консумативи или аксесоари.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

18/09/2019 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 4

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

19/09/2019 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

Заседателната зала на ТД на НАП София, находяща се в гр. София, ул. „Аксаков” № 21, 7-ми етаж.

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване, при спазване на установения ред за достъп до сградата.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят ще отстранява от участие участник, за когото са налице освен основанията по чл. 54,ал.1 от ЗОП, така и тези по чл. 55, ал. 1, т.1, т. 3, т. 4 и т. 5, и чл. 107 от ЗОП, чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобито имущество, както и когато се установи, че участникът е дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим или е контролирано от такова дружество, или някой от членовете на обединението е регистрирано или контролирано от регистрирано дружество лице,освен ако е налице изключение по чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, както и когато не може да бъде извършена идентификация и проверка на идентификацията на клиента, чрез регламентираните в Закона за мерките срещу изпирането на пари и Правилника за неговото прилагане (ППЗМИП) способи, включително когато клиентът е юридическо лице - на физическите лица, които са негови действителни собственици , по смисъла на чл. §2 от ДР на ЗМИП.
Определената от възложителя прогнозна стойност е и максимално допустимата стойност на обществената поръчка. Национална агенция за приходите предоставя неограничен, пълен, безплатен и пряк достъп по електронен път до документацията за обществената поръчка, която може да бъде намерена на интернет адреса на възложителя: https://www.nap.bg, раздел "За НАП", рубрика "Профил на купувача", от датата на публикуване на обявлението в ОВ на ЕС.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл.197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 13/08/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва