Деловодна информация
00530
Е-12-00-309#1 12/08/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
12/08/2019 (дд/мм/гггг)
00530-2019-0060 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национална агенция за приходите 131063188
бул. Княз Александър Дондуков № 52
София BG411 1000 България
П. Тодорова +359 298593503
petrana.todorova@nra.bg +359 298593099

Интернет адрес/и

http://nap.bg/

https://nap.bg/page?id=303


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://nap.bg/news?id=4035
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка на компютри“ в две обособени позиции
30200000      
Доставки

Предметът на поръчката включва доставка на компютри в две обособени позиции, както следва:
Обособена позиция №1 „Доставка на работни станции“;
Обособена позиция №2 „Доставки на преносими компютри“.
Необходимо е да бъде осигурено и гаранционно обслужване за период не по-кратък от 36 месеца от датата на подписване на обобщен приемо-предавателен протокол за извършената доставка на работните станции или преносимите компютри (в зависимост от обособената позиция) до всички, посочени от възложителя, структури на НАП.
Конкретните технически параметри на работните станции или преносимите компютри (в зависимост от обособената позиция), предмет на доставката, са описани в Техническите спецификации за обособена позиция 1 и за обособена позиция 2, които са част от одобрената документация за обществената поръчка.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1126743.99      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
максимален брой обособени позиции:
2

:  2

II.2) Описание 1

„Доставка на работни станции“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30200000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Административната сграда на ЦУ на НАП, гр. София, бул. „Княз Дондуков“ №52, както и на адресите, посочени в Приложение № 1В от документацията за участие.

Предметът на обособена позиция 1 включва:
- доставка на минимум 430 (четиристотин и тридесет) броя работни станции в структурите на НАП, на адресите посочени в Приложение № 1В от документацията за участие. Разпределението на конкретния брой работни станции по места ще бъде предоставено на изпълнителя при сключването на договора. Срокът за доставка на работните станции е до 50 (петдесет) календарни дни, считано от датата, на която изпълнителят е уведомен от възложителя за осигурено финансиране за изпълнението на поръчката, в случай, че същото е получено до изтичане на срока по чл. 114 от ЗОП.
- осигуряване на гаранционно обслужване за период не по-кратък от 36 месеца от датата на подписване на обобщен приемо-предавателен протокол за извършената доставка на работните станции до всички, посочени от възложителя, структури на НАП.
Конкретните изисквания към параметрите на оборудването са описани подробно в техническите спецификации за обособена позиция 1, приложение към документацията за участие.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
543410.99      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
38

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Максимално допустимата стойност на поръчката по обособена позиция 1 е в размер до 543 410.99 лв. без ДДС.

II.2) Описание 1

„Доставка на преносими компютри“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30213100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Административната сграда на ЦУ на НАП, гр. София, бул. „Княз Дондуков“ №52, както и на адресите, посочени в Приложение № 1В от документацията за участие.

Предметът на обособена позиция 2 включва:
- доставка на минимум 410 (четиристотин и десет) броя преносими компютри в структурите на НАП, на адресите посочени в Приложение № 1В от документацията за участие. Разпределението на конкретния брой преносими компютри по места ще бъде предоставено на изпълнителя при сключването на договора. Срокът за доставка на преносимите компютри е до 50 (петдесет) календарни дни, считано от датата, на която изпълнителят е уведомен от възложителя за осигурено финансиране за изпълнението на поръчката, в случай, че същото е получено до изтичане на срока по чл. 114 от ЗОП.
- осигуряване на гаранционно обслужване за период не по-кратък от 36 месеца от датата на подписване на обобщен приемо-предавателен протокол за извършената доставка на преносимите компютри до всички, посочени от възложителя, структури на НАП.
Конкретните изисквания към параметрите на оборудването са описани подробно в Техническата спецификация за обособена позиция 2, приложение към документацията за участие.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
583333      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
38

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Максимално допустимата стойност на поръчката по обособена позиция 2 е в размер до 583 333 лв. без ДДС.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

няма
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

няма

не
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Опит за изпълнение на поръчката: Участниците следва да са изпълнили доставки с предмет и обем идентичен или сходен с предмета на обособената позиция, а именно: доставка и сервиз на компютри (работни станции или преносими компютри, в зависимост от обособената позиция), изпълнени в последните 3 (три) години от датата на подаване на офертата, общият обем на които достига или надвишава минималния брой компютри, който следва да бъде предложен в съответната обособена позиция (отнася се и за двете обособени позиции).
Забележка: „изпълнена” е тази доставка, която е извършена в рамките на заложения от възложителя период, независимо от датата на възлагането ?, и срока на гаранционно обслужване.
Декларирането наличието на изискуемия от възложителя опит за изпълнение на поръчката, се извършва чрез представяне на информация за доставките с предмет, идентичен или сходен с предмета на съответната обособена позиция, изпълнени през последните 3 (три) години до датата на подаване на офертата в част ІV, раздел В „Технически и професионални способности“ на ЕЕДОП. Информацията следва да включва само доставки, които са изпълнени в заложения период, описание на извършената доставка и нейния обем, стойностите без ДДС, начална и крайна дата на изпълнението, получателите (възложителите на доставките, независимо дали са публични или частни субекти).
2. Наличие на сертификати, удостоверяващи съответствието на участника със стандарти за управление на качеството, както следва: Участникът да прилага система за управление на качеството по стандарт БДС EN ISO 9001:2015, чийто обхват да включва дейности по изграждане (включително чрез доставка) и/или поддръжка на информационни системи или да прилага еквивалентни мерки за осигуряване на качеството (относимо и за двете обособени позиции).
Деклариране на съответствието с изискуемия от възложителя стандарт за качество БДС EN ISO 9001:2015 в посочената област, се извършва чрез представяне на информация за притежаването на валиден към датата на подаване на офертата сертификат, издаден от независимо лице, акредитирано по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване, съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието/ или информация за еквивалентен сертификат, издаден от орган, установен в друга държава членка, или ако прилага еквивалентни мерки за осигуряване на качеството – информация за доказателствата за тези мерки. Информацията се попълва в част ІV, раздел „Г“ „Схеми за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление“ на ЕЕДОП.
Възложителят може по всяко време, след отваряне на офертите да изиска представяне на всички или част от документите, чрез които се доказва посочената в ЕЕДОП информация, съгласно чл. 67, ал. 5 във вр. чл. 64, ал. 1, т. 2 и т. 10 от ЗОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
Участникът определен за изпълнител по съответната обособена позиция, представя преди сключване на договора документите, чрез които се доказва съответствието му с поставените от възложителя изисквания за критерии за подбор, съгласно чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП във вр. с чл. 63 от ЗОП.


Минимални изисквания:
1. Опит за изпълнение на поръчката: Участниците следва да са изпълнили доставки с предмет и обем идентичен или сходен с предмета на обособената позиция, а именно доставка и сервиз на компютри, изпълнени в последните 3 (три) години от датата на подаване на офертата, общият обем на които достига или надвишава минималния брой компютри, който следва да бъде предложен в настоящата обществена поръчка (отнася се и за двете обособени позиции).
Забележка: „изпълнена” е тази доставка, която е извършена в рамките на заложения от възложителя период, независимо от датата на възлагането ?, и срока на гаранционно обслужване.
2. Наличие на сертификати, удостоверяващи съответствието на участника със стандарти за управление на качеството, както следва:
Участникът да прилага система за управление на качеството по стандарт БДС EN ISO 9001:2015, чийто обхват да включва дейности по изграждане (включително чрез доставка) и/или поддръжка на информационни системи или да прилага еквивалентни мерки за осигуряване на качеството (относимо и за двете обособени позиции).
В случай, че участникът ще ползва подизпълнители, посочените критерии за подбор се прилагат за тях, съобразно вида и дела от предмета на поръчката, която те ще изпълняват.
При участие на обединение на физически и/или юридически лица, което е неперсонифицирано, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението-участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
В случай, че участникът ще ползва капацитета на трети лица, посочените критерии за подбор се прилагат за третите лица, по отношение доказването на които критерии, участникът се позовава на капацитета на тези трети лица, като за тях не трябва да са налице основания за отстраняване от процедурата.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Подробно описание на условията за изпълнение на всяка от обособените позиции е дадено в Техническите спецификации за всяка от обособените позиции.
Договорите по отделните обособени позиции ще бъдат сключени под условие - клауза за отложено изпълнение до получаване от страна на изпълнителя на уведомление, че е осигурено финансиране за изпълнение на поръчката. В случай, че уведомлението не е получено до изтичане на 3 мес. от скл. на договора , всяка от стр. по него може да поиска прекратяването му, на осн. чл. 114 от ЗОП.
Определеният изпълнител представя гаранция, обезпечаваща изпълнението на договора, при подписването му в размер на 3 % от стойността на договора по всяка от обособените позиции, без ДДС.
Гаранцията се представя във форма по избор, съгласно чл. 111, ал. 5 от ЗОП. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение са уредени в проектите на договори - неразделна част от одобрената документация за обществената поръчка.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

16/09/2019 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

17/09/2019 (дд/мм/гггг)   16:00 (чч:мм)

Административната сграда на ЦУ на НАП, гр. София, бул. Княз Александър Дондуков № 52

При отварянето на офертите могат да присъстват участниците и/или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване, при спазване на установения режим за достъп до сградата на ЦУ на НАП.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Възложителят ще отстранява от участие участник, за когото са налице освен основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП, и тези по чл. 55, ал. 1, т. 1, 3, 4 и 5 от ЗОП, както и когато се установи, че участникът е дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим или е контролирано от такова дружество, или някой от членовете на обединението е регистрирано или контролирано от регистрирано дружество лице, освен ако е налице изключение по чл. 4 от Закона за икон. и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, както и когато не може да бъде извършена идентификация и проверка на идентификацията на клиента, чрез регламентираните в Закона за мерките срещу изпирането на пари и Правилника за неговото прилагане (ППЗМИП) способи, включително когато клиентът е юридическо лице - на физическите лица, които са негови действителни собственици , по смисъла на §2 от ЗМИП, на основанията по чл. 107 от ЗОП и чл. 69 от ЗПКОНПИ, както и когато предложената цена надхвърля максимално допустимата стойност на поръчката.
2. Условия и начин на плащане – възложителят ще извърши еднократно плащане по банкова сметка, посочена от изпълнителя в срок до 30 (тридесет) календарни дни от получаването на издадена от изпълнителя оригинална фактура и въз основа на обобщения приемо-предавателен протокол за извършената доставка, подписани от координатора по съответния договор, съобразно правилата за извършване на плащания по договори на стойност равна или надвишаваща 30 000 лв. от разпоредители с бюджет, съгласно РМС №592/21.08.2018 г. Начинът на плащане е относим и към двете обособени позиции.
3. Критерий за възлагане на поръчката: най-ниска цена.
НАП предост. достъп по ел. път до док-ята за поръчката,която може да бъде намерена на интернет адреса на НАП:http://www.nap.bg, раздел „За НАП”,рубрика „Профил на купувача”.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 12/08/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва