Деловодна информация
00530Национална агенция за приходите/ТД на НАП Велико Търново
13041 09/08/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
09/08/2019 (дд/мм/гггг)
00530-2019-0055 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национална агенция за приходите — ТД на НАП Велико Търново 1310631880291
пл. Център 2
Велико Търново BG321 5000 България
В. Парчева, М. Станчева +359 62617246/+359 62617193
v.parcheva@ro04.nra.bg +359 62625987

Интернет адрес/и

http://www.nap.bg/

https://nap.bg/news?id=4030


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://nap.bg/news?id=4030
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Национална агенция за приходите/ТД на НАП Велико Търново 1310631880291
пл. Център №2, етаж 2, стая 205
Велико Търново BG321 5000 България
Б. Борисов +359 62617124
bo.borisov@ro04.nra.bg +359 62625987

Интернет адрес/и

http://www.nap.bg/

https://nap.bg/news?id=4030

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на инверторни стенни климатици тип „сплит система” за работни помещения в административните сгради на ТД на НАП Велико Търново и офисите в обхвата й”
39717200      
Доставки

Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на 30 броя /прогнозно количество/ инверторни стенни климатици тип „сплит система” за работни помещения в административните сгради на ТД на НАП Велико Търново и офиси Враца, Габрово, Ловеч, Монтана и Плевен. Гаранционното сервизно обслужване включва и извършване на безплатна профилактика, съответстваща на гаранционните условия и изискванията на производителя на климатичната техника за времето на гаранционния срок. Всяка доставка ще се извършва след предварителна заявка от страна на Възложителя в сградата на съответната дирекция/офис на НАП. За приемане на извършените дейности се подписва двустранен приемо-предавателен протокол. Възложителят не дължи неустойка, в случай че не усвои в пълен размер максимално допустимата стойност по договора.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
30000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39717200      
II.2.3) Място на изпълнение
BG321
BG312
BG313
BG314
BG315
BG322

Административните сгради на ТД на НАП Велико Търново, офис Враца, офис Габрово, офис Ловеч, офис Монтана и офис Плевен

Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на 30 броя /прогнозно количество/ инверторни стенни климатици тип „сплит система” за работни помещения в административните сгради на ТД на НАП Велико Търново и офиси Враца, Габрово, Ловеч, Монтана и Плевен. Гаранционното сервизно обслужване включва и извършване на безплатна профилактика, съответстваща на гаранционните условия и изискванията на производителя на климатичната техника за времето на гаранционния срок. Всяка доставка ще се извършва след предварителна заявка от страна на Възложителя в сградата на съответната дирекция/офис на НАП. За приемане на извършените дейности се подписва двустранен приемо-предавателен протокол. Възложителят не дължи неустойка, в случай че не усвои в пълен размер максимално допустимата стойност по договора.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
30000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците следва да притежават валиден документ за правоспособност (сертификат), съгласно чл. 17б, ал. 2 от Закона за чистотата на атмосферния въздух, издаден при условията на чл. 10, параграфи 5 и 7 от от Регламент (ЕС) №517/2014 и на Наредба № 1/17.02.2017г. за реда и начина за обучение и издаване на документи за правоспособност на лица, извършващи дейности с оборудване, съдържащо флуорсъдържащи парникови газове, както и за документирането и отчитането на емисиите на флуорсъдържащи парникови газове или еквивалентен документ от друга страна-членка на Европейския съюз.
Деклариране наличието на валиден документ за правоспособност (сертификат), съгласно чл. 17б, ал. 2 от Закона за чистотата на атмосферния въздух, съгласно раздел ІІ, т.1, б.“г“, подт.1.1. от Указанията за подготовка на офертата, се извършва чрез представяне на информация за него в част ІV, раздел „А“ на ЕЕДОП. Информацията следва да включва номер и дата, валидност на документа за правоспособност (сертификат), както и органа или службата, издаващи документа. Вписаната от участника в ЕЕДОП информация следва да съвпада с публикуваната в Регистър на фирми, притежаващи документ за правоспособност (сертификат), съгласно изискванията на Регламент (ЕС) 2015/2067 (Регламент (ЕО)303/2008) при Българска браншова камара - машиностроене.
Участникът, определен за изпълнител, представя преди сключване на договора актуални документи, доказващи съответствието му с поставените от възложителя изисквания за годност за упражняване на професионална дейност, съгласно чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП във вр. чл. 60, ал. 2 от ЗОП.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

не

не
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участниците трябва да са изпълнили доставки, идентични или сходни с предмета на настоящата обществена поръчка, през последните три години от датата на подаване на офертата. Като сходни с предмета на настоящата обществена поръчка, възложителя приема изпълнението на дейности по доставка и монтаж на климатична техника, включително и гаранционно обслужване, ако е извършвано.
Забележка: „изпълнена” е тази доставка, която е извършена в рамките на заложения от възложителя период, независимо от датата на възлагането й, и срока на гаранционна поддръжка. Деклариране наличието на изискуемия от възложителя опит за изпълнение на поръчката, съгласно раздел ІІ, т.1, б. “г“, подт. 1.2. от Указанията за подготовака на офертата, се извършва чрез представяне на информация за изпълнени доставки през последните 3 (три) години до датата на подаване на офертата. Същата се попълва в част ІV, раздел „В“ на ЕЕДОП, като се посочи описание на обхвата на извършените дейностите (доставка и монтаж на климатична техника, включително и гаранционно обслужване, ако е извършвано), стойност, период на изпълнение (посочва се начална дата и крайна дата на периода, през който е извършена доставката) и получателите (възложителите на доставките), независимо дали са публични или частни субекти.


Участниците трябва да са изпълнили доставки, идентични или сходни с предмета на настоящата обществена поръчка, през последните три години от датата на подаване на офертата. Като сходни с предмета на настоящата обществена поръчка, възложителя приема изпълнението на дейности по доставка и монтаж на климатична техника, включително и гаранционно обслужване, ако е извършвано.
Забележка: „изпълнена” е тази доставка, която е извършена в рамките на заложения от възложителя период, независимо от датата на възлагането й, и срока на гаранционна поддръжка.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Всяка доставка ще се извършва след предварителна заявка от страна на Възложителя в сградата на съответната дирекция/офис на НАП. Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция, обезпечаваща изпълнението на договора, при подписването му в размер на 5 % /пет на сто/ от максимално допустимата стойност на договора без ДДС, обезпечаваща и гаранционното обслужване на климатичната техника, както следва: 3,5 % от максимално допустимата му стойност без ДДС, покриваща изпълнението на договора, включващо доставка, монтаж и пускане в експлоатация на техниката, документирано с приемо- предавателен протокол; 1,5 % от максимално допустимата му стойност без ДДС, покриваща гаранционното обслужване на климатичната техника. Гаранцията се представя в една от следните форми по избор, съгласно чл. 111, ал. 5 от ЗОП. Условията за предоставянето, задържането или освобождаването й, са определени в проекта на договора - неразделна част от одобрената документация за обществената поръчка.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

13/09/2019 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

11/03/2020 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

17/09/2019 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

Административната сграда на ТД на НАП Велико Търново, адрес: гр. Велико Търново, пл. "Център' № 2, ет. 2, стая 210 /заседателна зала/

При отварянето на офертите могат да присъстват участници или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят ще отстранява от участие участник, за когото са налице освен основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП, и тези по чл. 55, ал. 1, т. 1, 3, 4 и 5 от ЗОП, чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобито имущество, както и когато се установи, че участникът е дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим или е контролирано от такова дружество, или някой от членовете на обединението е регистрирано или контролирано от регистрирано дружество лице, освен ако е налице изключение по чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, както и когато не може да бъде извършена идентификация и проверка на идентификацията на клиента, чрез регламентираните в Закона за мерките срещу изпирането на пари /ЗМИП/ способи, включително когато клиентът е юридическо лице - на физическите лица, които са негови действителни собственици по смисъла на §2 от ЗМИП.
Национална агенция за приходите предоставя неограничен, пълен, безплатен и пряк достъп по електронен път до документацията за обществената поръчка, която може да бъде намерена на интернет адреса на възложителя: http://www.nap.bg, раздел „За НАП”, рубрика „Профил на купувача”, от датата на публикуване на обявлението в ОВ на ЕС.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 09/08/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва