Деловодна информация
00530ТД на НАП София
249-54#1 09/08/2019 (дд/мм/гггг)
не
00530-2019-0054 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национална агенция за приходите, ТД на НАП София 1310631880221
ул. Аксаков № 21
София BG411 1000 България
Б. Пешева; Д. Петров +359 298593766/ +359 298593826
b.pesheva@ro22nra.bg +359 29864728

Интернет адрес/и

http://www.nap.bg

https://nap.bg/news?id=4029


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://nap.bg/news?id=4029
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Периодична доставка на гориво за отопление, с включена транспортна такса, за нуждите на офис „Красна поляна” и офис „Благоевград“ към ТД на НАП София”
09135100      
Доставки

Периодични доставки на гориво за отопление, след писмени заявки на Възложителя, направени чрез координатора по договора, до местата за изпълнение – офис „Красна поляна” към ТД на НАП София с адрес: гр. София, бул. „Възкресение” № 1 А и офис „Благоевград“ към ТД на НАП София с адрес: гр. Благоевград, ул. „Гьорче Петров” № 2.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
40000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
09135100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG41

Административните сгради на офис „Красна поляна“ на ТД на НАП София с адрес: гр. София, бул. „Възкресение” № 1 А и на офис „Благоевград“ на ТД на НАП София с адрес: гр. Благоевград, ул. „Гьорче Петров

1. Периодични доставки на гориво за отопление, след писмени заявки на Възложителя, направени чрез координатора по договора, до местата за изпълнение – офис „Красна поляна” към ТД на НАП София с адрес: гр. София, бул. „Възкресение” № 1 А и офис „Благоевград“ към ТД на НАП София с адрес: гр. Благоевград, ул. „Гьорче Петров” № 2;
2. Доставки на гориво за отопление, след получаване на писмена заявка от координатора по изпълнение на договора от страна на Възложителя, подадена по e-mail или факс на посочени от Изпълнителя електронен адрес или номер, като се спазват следните изисквания:
- срокът за изпълнение на всяка конкретна заявка е до 3 /три/ работни дни от получаване на заявката от Изпълнителя;
- количествата, заявени по всяка една конкретна писмена заявка от Възложителя към Изпълнителя, не могат да бъдат по-малки от 1 000 (хиляда) литра за офис „Красна поляна“ към ТД на НАП София и 1 000 (хиляда) литра за офис „Благоевград“ към ТД на НАП София. По-малките от това количество заявки могат да бъдат приемани за изпълнение само по добрата воля и при възможност от страна на Изпълнителя.
3. Транспортиране на заявеното гориво за отопление с превоз на Изпълнителя и спазване на следните изисквания от същия:
- Да транспортира горивото до мястото на доставка, в съответствие с изискванията на Закона за движението по пътищата /чл. 129/ и при спазване изискванията на Европейската спогодба за международен превоз на опасни товари по шосе /ADR, обн. ДВ, бр. 73/1995 г./;
- Да транспортира горивото с транспортни средства, които отговарят на изискванията на Закона за автомобилните превози и Наредба № 40 от 14.01.2004 г. за условията и реда за извършване на автомобилен превоз на опасни товари;
-Да доставя горивото наливно, с автоцистерни, които са оборудвани с устройства за автоматично отчитане на горивото, дозатори и помпи, които са пломбирани.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
40000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят не поставя изискване за годност за упражняване на професионална дейност на участниците.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя изискване за икономическо и финансово състояние на участниците.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участниците да имат изпълнени доставки с предмет, идентичен или сходен с предмета на настоящата обществена поръчка (доставка на гориво за отопление), за последните 3 (три) години от датата на подаване на офертата. Участникът попълва информацията в част ІV, раздел В „Технически и професионални способности“, т. 1б) от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП), неразделна част от документацията за участие в настоящата процедура.
Доказването на съответствието на участниците с поставените критерии за подбор се извършва при условията на чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал 1, т. 2 от ЗОП.


1. Участниците да са изпълнили през последните 3 (три) години от датата на подаване на офертата, най-малко 1 (една) доставка с предмет, идентичен или сходен с предмета на настоящата поръчка.
Забележки:
* „изпълнена“ е тази доставка, чието изпълнение е приключило в рамките на заложения от възложителя период, независимо от датата на възлагането й.
** Под „доставки, идентични или сходни“ с предмета на настоящата поръчка, следва да се разбират изпълнени доставки на гориво за отопление.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Изискванията за изпълнение са подробно описани в публикуваната на Профила на купувача документация, част от която са и Техническите спецификации. Срокът за изпълнение на обществената поръчка е 12 (дванадесет) месеца, считано от датата на първа заявка направена от Възложителя или до достигане на максимално допустимата стойност на поръчката в размер на 40 000,00 (четиридесет хиляди) лв. без ДДС в случай, че това се осъществи в рамките на срока на действие на договора.В срока на действие на договора Възложителят има право да подава заявки за доставка на необходимите му количества гориво, като не е длъжен да усвои цялата му стойност. Участникът,избран за изпълнител, следва да представи гаранция за изпълнение в размер на 3% от маскимално допустимата стойност на договора без ДДС. Гаранцията се представя във форма по избор, съгласно чл.111,ал. 5 от ЗОП.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

09/09/2019 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 4

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

10/09/2019 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

Заседателната зала на ТД на НАП София, находяща се в гр. София, ул. „Аксаков” № 21, 7-ми етаж.

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване, при спазване на установения ред за достъп до сградата.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят ще отстрани от участие участник, за когото са налице освен основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП, и тези по чл. 55, ал. 1, т. 1, 3, 4 и 5 от ЗОП, чл. 107 от ЗОП и по чл. 69 от ЗПКОНПИ, както и когато се установи, че участникът е дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим или е контролирано от такова дружество, или някой от членовете на обединението е регистрирано или контролирано от регистрирано дружество лице, освен ако е налице изключение по чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, както и когато не може да бъде извършена идентификация и проверка на идентификацията на клиента, чрез регламентираните в Закона за мерките срещу изпирането на пари /ЗМИП/ способи, включително когато клиентът е юридическо лице - на физическите лица, които са негови действителни собственици по смисъла на §2 от ЗМИП. ТД на НАП В.Търново предоставя неограничен, пълен, безплатен и пряк достъп по електронен път до документацията за обществената поръчка, която може да бъде намерена в електронната преписка на процедурата на интернет адреса на възложителя: http://www.nap.bg, раздел „За НАП”, рубрика „Профил на купувача”, от датата на публикуване на обявлението за поръчка в РОП.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл.197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 09/08/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва