Деловодна информация
00530
Е-12-00-301#1 06/08/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
06/08/2019 (дд/мм/гггг)
00530-2019-0052 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национална агенция за приходите 131063188
бул. Княз Александър Дондуков № 52
София BG411 1000 България
Е. Алексиева +359 298593059
e.aleksieva@nra.bg +359 298593099

Интернет адрес/и

http://nap.bg/

https://nap.bg/news?id=302


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://nap.bg/news?id=4026
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Техническо обслужване и ремонт при необходимост (включително доставка и монтаж на консумативи и резервни части) на климатична техника, монтирана в сървърни помещения в сгради на НАП"
50000000      
Услуги

Поръчката включва техническо обслужване и ремонт, при необходимост, на следните съоръжения:
1. Климатична система ССАС, находяща се в сградата на ЦУ на НАП с адрес: гр. София, бул. „Княз Ал. Дондуков” №52 – сървърно;
2. Климатична система ССАС, находяща се в сградата на ЦУ на НАП с адрес: гр. София, бул. „Княз Ал. Дондуков” №52 – специален регистър;
3. Климатична система ССАС, находяща се в сградата на ЦУ на НАП с адрес: гр. София, ул. „Врабча” №23.
Предметът на поръчката включва:
1. технически прегледи (профилактика) на всички климатични съоръжения;
2. ремонт на климатичната техника - при необходимост;
3. доставка и монтаж на консумативи и резервни части.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
25000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

административни сгради на НАП на следните адреси: гр. София, бул. „Дондуков” №52 и ул. „Врабча” №23“

Поръчката включва техническо обслужване и ремонт, при необходимост, на следните съоръжения:
1. Климатична система ССАС, находяща се в сградата на ЦУ на НАП с адрес: гр. София, бул. „Княз Ал. Дондуков” №52 – сървърно;
2. Климатична система ССАС, находяща се в сградата на ЦУ на НАП с адрес: гр. София, бул. „Княз Ал. Дондуков” №52 – специален регистър;
3. Климатична система ССАС, находяща се в сградата на ЦУ на НАП с адрес: гр. София, ул. „Врабча” №23.
Предметът на поръчката включва:
1. технически прегледи (профилактика) на всички климатични съоръжения;
2. ремонт на климатичната техника - при необходимост;
3. доставка и монтаж на консумативи и резервни части.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
25000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Максимално допустимата стойност на поръчката е в размер до 25 000 лв. без ДДС.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

На основание чл. 60, ал. 2 от ЗОП, участниците следва да притежават документ за правоспособност /сертификат/ за осъществяване на гаранционен и извънгаранционен сервиз, издаден на основание чл. 17 б от Закона за чистота на атмосферния въздух във връзка чл. 10, параграфи 3 - 5 и 7 на Регламент (ЕС) № 517/2014.
Декларирането на изискуемата от възложителя правоспособност /сертификат/ за осъществяване на гаранционен и извънгаранционен сервиз се извършва посредством попълване на част ІV, раздел А: „Годност“, подраздел “За поръчки за услуги: необходимо е специално разрешение” ЕЕДОП.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

не

не
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Деклариране съответствието с поставеното от възложителя изискване за персонал за изпълнение на поръчката с определена професионална компетентност се извършва чрез представяне на списък на лицата, които ще отговарят за изпълнение на поръчката, с посочване на трите имена, позицията, съобразно изискванията на възложителя (машинен инженер или сервизен специалист), образование, специалност, опит. Списъкът се представя чрез попълване информацията в в част ІV, раздел В: т. „Образователна и професионална квалификация“ на ЕЕДОП.

Участниците следва да разполагат с:
- минимум 1 (един) машинен инженер специалност „Топлотехника” или еквивалентно, който трябва да има поне две години опит на сходна позиция/длъжност, и
- минимум 5 (петима) сервизни специалисти със специалност „Хладилна техника” и/или „Електроснабдяване и електрообзавеждане” или еквивалентно, всеки от които трябва да има поне две години опит на сходна позиция/длъжност.
Забележка: отнасянето на придобитото от лицето образование към съответната изискуема/и от възложителя област/и ще се извършва съгласно Класификацията на областите на образование и обучение (КОО-2008), утвърдена със заповед РД-07-239 от 11.10.2007 г. на председателя на Националния статистически институт, обнародвана в ДВ бр.91/09.11.2007 година.
Участникът, определен за изпълнител, представя преди сключване на договора документите, чрез които се доказва съответствието му с поставените от възложителя критерии за технически и професионални способности, съгласно чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП във вр. чл. 63, ал. 1, т. 1 ,т. 5 и чл. 60, ал. 2 от ЗОП.
В случай, че участникът предвижда участието на подизпълнители, изискването следва да бъде изпълнено от подизпълнителите съобразно вида и дела на тяхното участие.
При участие на обединение на физически и/или юридически лица, което е неперсонифицирано, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението-участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Определеният изпълнител представя гаранция, обезпечаваща изпълнението на договора, при подписването му в размер на 1% от максимално допустимата стойност на договора в размер на 25 000 лв. без ДДС.
Гаранцията се представя във форма по избор, съгласно чл. 111, ал. 5 от ЗОП. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договор - неразделна част от одобрената документация за обществената поръчка.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

10/09/2019 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 8

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

11/09/2019 (дд/мм/гггг)   15:00 (чч:мм)

Административната сграда на ЦУ на НАП, гр. София, бул. Княз Александър Дондуков № 52

При отварянето на офертите могат да присъстват участниците и/или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване, при спазване на установения режим за достъп до сградата на ЦУ на НАП.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Възложителят ще отстранява от участие участник, за когото са налице освен основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП, и тези по чл. 55, ал. 1, т. 1, 3, 4 и 5 от ЗОП, както и когато се установи, че участникът е дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим или е контролирано от такова дружество, или някой от членовете на обединението е регистрирано или контролирано от регистрирано дружество лице, освен ако е налице изключение по чл. 4 от Закона за икон. и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, както и когато не може да бъде извършена идентификация и проверка на идентификацията на клиента, чрез регламентираните в Закона за мерките срещу изпирането на пари и Правилника за неговото прилагане (ППЗМИП) способи, включително когато клиентът е юридическо лице - на физическите лица, които са негови действителни собственици , по смисъла на §2 от ЗМИП, на основанията по чл. 107 от ЗОП и чл. 69 от ЗПКОНПИ, както и когато предложената цена надхвърля максимално допустимата стойност на поръчката.
2. Условия и начин на плащане: възложителят, чрез ЦУ на НАП, след изпълнението на всяка услуга по конкретна заявка, извършва плащането по банкова сметка, посочена от изпълнителя, в срок до 30 (тридесет) дни от получаване на оригинална фактура, издадена от изпълнителя, и въз основа на протокол за извършено техническо обслужване и/или ремонт, подписани от страна на НАП от координатора по договора, и заявка за повреда и/или техническо обслужване, в случай, че е подадена по електронна поща, факс и/или телефон (в съответствие с предвиденото изключение).
3. Критерий за възлагане на поръчката: най-ниска цена, съобразно прилагане на методика за определяне на най-ниска цена
4. Срокове за изпълнение на поръчката: срок за изпълнение на поръчката: 24 месеца от датата на сключване на договора, но не по-рано от 28.02.2020г. или до достигане на максимално допустимата стойност на договора в рамките на този срок.
НАП предост. достъп по ел. път до док-ята за поръчката,която може да бъде намерена на интернет адреса на въз-ля:http://www.nap.bg, раздел „За НАП”,рубрика „Профил на купувача”.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 06/08/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва