Деловодна информация
00530
Е-12-00-291#1 26/07/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
26/07/2019 (дд/мм/гггг)
00530-2019-0046 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национална агенция за приходите 131063188
бул. Княз Александър Дондуков № 52
София BG411 1000 България
Е. Младжова +359 298593311
e.mladjova@nra.bg +359 298593099

Интернет адрес/и

http://nap.bg/

https://nap.bg/news?id=302


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://nap.bg/news?id=302
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Придобиване на софтуерни лицензи ARIS Connect Viewer и сървърен лиценз от ARIS Connect, осигуряване право на ползване и софтуерна поддръжка на продуктите от платформата“
48517000      
Доставки

Предметът на обществената поръчка включва:
1. Доставка на ARIS Connect Server - 1 бр. лиценз;
2. Доставка на ARIS Connect Viewer - 20 бр. лицензи за четене през уеб браузер за 20 потребители;
3. Осигуряване на право на ползване и софтуерна поддръжка за срок от 24 месеца на доставените продукти от новата платформа и преминаване към последна версия на 8 бр. от наличните, притежавани от НАП лицензи на ARIS Architect & Designer, (включващ ARIS Architect и Enterprise Architecture Management), считано от датата на доставка и предоставяне на оторизация през системата за поддръжка на производителя на софтуера, но не по-рано от 01.04.2020 г. на следните лицензи: ARIS Architect & Designer, (включващ ARIS Architect и Enterprise Architecture Management) – 8 бр.; ARIS Connect Server – 1 бр.; ARIS Connect Viewer – 20 бр.;
4. Дейности по осигуряване на експлоатация на приспособените за нуждите на НАП продукти от ARIS Connect.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
195900      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
48517000      
72267100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

административните сгради на Централно управление на Национална агенция за приходите - гр. София, бул. „Княз Дондуков” №52 и/или ул. „Врабча“ №23, ет. 2 (първи надпартерен)

Предметът на обществената поръчка включва:
1. Доставка на ARIS Connect Server - 1 бр. лиценз;
2. Доставка на ARIS Connect Viewer - 20 бр. лицензи за четене през уеб браузер за 20 потребители;
3. Осигуряване на право на ползване и софтуерна поддръжка за срок от 24 месеца на доставените продукти от новата платформа и преминаване към последна версия на 8 бр. от наличните, притежавани от НАП лицензи на ARIS Architect & Designer, (включващ ARIS Architect и Enterprise Architecture Management), считано от датата на доставка и предоставяне на оторизация през системата за поддръжка на производителя на софтуера, но не по-рано от 01.04.2020 г. на следните лицензи: ARIS Architect & Designer, (включващ ARIS Architect и Enterprise Architecture Management) – 8 бр.; ARIS Connect Server – 1 бр.; ARIS Connect Viewer – 20 бр.;
4. Дейности по осигуряване на експлоатация на приспособените за нуждите на НАП продукти от ARIS Connect.
Сроковете за изпълнение на обществената поръчка са както следва:
• начална дата за изпълнение на дейностите по договора, независимо от датата на сключването му - 01.04.2020 г.;
• 1 месец, считано от началната датата на изпълнение на договора за дейностите по доставка, инсталиране, настройка, конфигуриране на лицензите, базата данни, сървърния лиценз и крайните потребители, както и мигриране на данни от наличната база в НАП в новата платформа ARIS Connect;
Доставката се извършва от изпълнителя в деня на издаване на лицензните ключове от лицензодателя.
• до 3 месеца за дейностите по осигуряване на експлоатация на приспособените за нуждите на НАП продукти от ARIS Connect, считано от датата на приемане на инсталирането, настройката и конфигуриране на лицензите, базата данни, сървърния лиценз и крайните потребители, както и мигриране на данни от наличната база в НАП в новата платформа ARIS Connect;
• 24 месеца, считано от датата на предоставяне на оторизация през системата за поддръжка на производителя на софтуера, но не по-рано от 01.04.2020 г. за дейностите по осигуряване на право на ползване и софтуерна поддръжка на доставените софтуерните лицензи ARIS Connect Viewer и сървърния лиценз от ARIS Connect и наличните лицензи на ARIS Architect & Designer, (включващ ARIS Architect и Enterprise Architecture Management).
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
195900      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
28

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Максимално допустимата стойност на поръчката е в размер до 195 900 лв. без ДДС.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

не

не
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Деклариране съответствието с поставеното от възложителя изискване за техническото оборудване за изпълнение на поръчката се извършва чрез представяне на следната информация: описание на наличната инфраструктура, позволяваща конфигурирането на среда за тестване и възпроизвеждане на възникнали греши (дефекти, бъгове) при работа с продуктите от платформата ARIS, посочване на телефонните номера за връзка с изпълнителя (стационарната и мобилна линия), ползвани от лицата, включени в екипа за изпълнение; посочване на валиден електронен адрес за получаване на електронни съобщения от възложителя; описание на редът и начинът за осигуряване на достъп до система за регистриране на заявки с възможност за предоставяне на потребителски акаунти за служители на НАП. Информацията се попълва в част ІV, раздел „В“, т. „Инструменти, съоръжения или техническо оборудване“ на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
Декларирането на изискуемия от възложителя опит за изпълнение на поръчката се извършва чрез представяне на информация за услугите с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнени през последните 3 (три) години до датата на подаване на офертата, съгласно чл. 63, ал. 1 т. 1, б „б“ от ЗОП. Информацията следва да съдържа описание на извършените дейности по предоставено право на ползване и/или поддръжка на софтуерни лицензи ARIS; стойности; датите, на които е започнало и е приключило изпълнението и получателите на услугите, независимо дали са публични или частни субекти. При подаване на офертата, информацията се попълва в част ІV, раздел „В“, т. „За поръчки за услуги: извършени услуги от конкретния вид“ на ЕЕДОП.
Деклариране на съответствието с изискуемия от възложителя стандарт за управление качеството в област, сходна с предмет на поръчката, се извършва чрез представяне на информация за притежаването на валиден към датата на подаване на офертата сертификат по версия на стандарта, валидна към датата на сертификация, издаден от независимо лице, акредитирано по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване, съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието, или информация за еквивалентен сертификат, издаден от орган, установен в друга държава членка, или ако прилагат еквивалентни мерки за управление качеството – информация за доказателствата за тези мерки, чрез които се доказва еквивалентност на мерките със стандарт EN БДС ISO 9001:2015 за управление качеството в областта на предоставянето на ИТ услуги и поддръжка на софтуер. Информацията се представя чрез попълване на част ІV, раздел „Г“, т. „Сертификати от независими органи, удостоверяващи стандарти за осигуряване на качеството“ на ЕЕДОП.
Декларирането наличието на изискуемия от възложителя персонал с необходимите квалификация и опит за изпълнение на поръчката се извършва чрез представяне на информация за лицата, които ще отговарят за изпълнение на поръчката, с посочване на имената на лицата, функцията, която ще изпълняват, информация за придобитото от тях образование, образователно-квалификационна степен, професионална квалификация (с посочване на номера/дати на дипломи, сертификати, удостоверения, издател на съответния документ), описание на придобития опит в съответната изискуема от възложителя област (включително на какви позиции е придобит и в какви периоди). Информацията се попълва в част ІV, раздел „В“, т. „Образователна и професионална квалификация“ на ЕЕДОП.


1. Участниците следва да разполагат с техническо оборудване за изпълнение на обществената поръчка, както следва:
a) Необходимото техническо оборудване, позволяващо им да възпроизведат в среда на изпълнителя грешки, бъгове или технически проблем, довели до нарушения в нормалното функциониране на софтуерните продукти ARIS при експлоатацията им от възложителя в рамките на срока на поддръжката.
б) Комуникационни канали за заявяване, регистриране и проследяване на проблеми при функционирането на софтуера:
- поне 2 телефонни линии (стационарна и мобилна) за връзка с лицата, включени в екипа на изпълнителя за поддръжка на лицензите ARIS;
- валиден имейл адрес за изпращане на съобщения по електронна поща от възложителя;
- система за управление на инциденти, която да осигури приемане на заявки и нотификацията им според типа на проблема с възможност за проследяване на статуса, всеки работен ден от 9:00 до 18:00 часа.
2. Участниците трябва да са изпълнили през последните 3 (три) години до датата на подаване на офертата услуги с предмет и обем, идентични или сходни с тези на настоящата обществена поръчка.
Забележка: „изпълнена“ е тази услуга, чието изпълнение е приключило в рамките на заложения от възложителя период, независимо от датата на възлагането й.
Като „сходни“ с предмета на настоящата обществена поръчката, се разбират дейности за услуги по доставка, инсталиране, настройка на параметрите (базата данни, съръвъра) и/или мигриране на данни, в т.ч. и към платформата ARIS Connect, както и предоставяне право на ползване и осигуряване на софтуерна поддръжка на лицензи на софтуерни продукти ARIS, вкл. и трансфер на знания за администриране и работа с продуктите.
3. Участниците следва да са сертифицирани за внедрена система за управление на качеството в областта на предоставянето на ИТ услуги и поддръжка на софтуер – EN БДС ISO 9001:2015 (или еквивалент), с обхват сходен с предмета на обществената поръчка, в съответствие с чл. 63, ал. 1, т. 10 от ЗОП от ЗОП, или да прилагат еквивалентни мерки за осигуряване на качеството.
4. Участниците трябва да разполагат с персонал с определена професионална компетентност за изпълнение на поръчката както следва:
Участникът следва да разполага с поне 2 (двама) експерти за поддръжка на лицензи ARIS, които притежават посочената по-долу или по–висока квалификация и професионален опит за изпълнение на поръчката, както следва:
? Висше образование с минимална образователна степен “бакалавър” или еквивалентна в областта (или еквивалентна) на „Природни науки, математика и информатика” или „Технически науки и технически професии” или „Обществени, стопански или правни науки“;
? Минимум 3 (три) години опит и участие в дейности, свързани с използване на софтуера ARIS;
? Минимум 2 години опит в дейности по инсталация, администриране, конфигуриране и поддръжка на база данни, приложни сървъри и системен софтуер, в контекста на продукти от платформата ARIS;
? Практически опит в моделирането, анализа и оптимизирането на бизнес процеси и ИТ-архитектура, дефинирането на функционални изисквания при разработка на информационни системи и описанието им чрез средствата на ARIS, както и опит с администраторски функции и функции по генериране на скриптове и отчети;
? Практически опит при решаване и отстраняване на технически проблеми, свързани с функционирането на софтуерните продукти ARIS с оглед възможността за оказване на методологична помощ и предаване на знания на потребителите при работа с продуктите ARIS;
? Притежаване на валиден сертификат за придобита квалификация за работа със софтуерните продукти от платформата ARIS.
Други експерти: по преценка на участника могат да бъдат предложени по-голям брой експерти, покриващи минималните изисквания на възложителя, описани по-горе.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Определеният изпълнител представя гаранция, обезпечаваща изпълнението на договора, при подписването му в размер на 3% от стойността на договора без ДДС.
Гаранцията се представя във форма по избор, съгласно чл. 111, ал. 5 от ЗОП. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договор - неразделна част от одобрената документация за обществената поръчка.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

09/09/2019 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 8

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

10/09/2019 (дд/мм/гггг)   15:00 (чч:мм)

Административната сграда на ЦУ на НАП, гр. София, бул. Княз Александър Дондуков № 52

При отварянето на офертите могат да присъстват участниците и/или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване, при спазване на установения режим за достъп до сградата на ЦУ на НАП.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Възложителят ще отстранява от участие участник, за когото са налице освен основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП, и тези по чл. 55, ал. 1, т. 1, 3, 4 и 5 от ЗОП, както и когато се установи, че участникът е дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим или е контролирано от такова дружество, или някой от членовете на обединението е регистрирано или контролирано от регистрирано дружество лице, освен ако е налице изключение по чл. 4 от Закона за икон. и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, както и когато не може да бъде извършена идентификация и проверка на идентификацията на клиента, чрез регламентираните в Закона за мерките срещу изпирането на пари и Правилника за неговото прилагане (ППЗМИП) способи, включително когато клиентът е юридическо лице - на физическите лица, които са негови действителни собственици , по смисъла на §2 от ЗМИП, на основанията по чл. 107 от ЗОП и чл. 69 от ЗПКОНПИ, както и когато предложената цена надхвърля максимално допустимата стойност на поръчката.
2. Условия и начин на плащане: цената се заплаща от възложителя по банкова сметка на изпълнителя, както следва:
• Първо плащане - в срок до 30 дни от получаване на оригинална фактура, издадена от изпълнителя въз основа на двустранен протокол за удостоверяване на доставката на софтуерните лицензи ARIS Connect Viewer и сървърен лиценз от ARIS Connect, осигуреното право на ползване и активирана поддръжка за срок от 24 месеца на доставените и наличните лицензи на ARIS Architect & Designer (включващ ARIS Architect и Enterprise Architecture Management) с посочване на дата на активация, номера на договора за услуги и периода на действие в полза на възложителя, подписан от страна на НАП от координатора по договора, и от координатора по договора от страна на изпълнителя;
• Второ плащане – в срок до 30 дни от получаване на оригинална фактура и въз основа на двустранен протокол за извършване на дейностите по осигуряване на експлоатация на приспособените за нуждите на НАП продукти от ARIS Connect, приключили не по-късно от 3 месеца от датата на приемо-предавателния протокол за удостоверяване на инсталиране, настройка, конфигуриране на лицензите, базата данни, сървъра, крайните потребители, както и мигриране на данни от наличната база в НАП в новата платформа ARIS Connect, подписан от координаторите за страните по договора;
• На седем тримесечни вноски за периода от второто тримесечие до края на изпълнение на договора - в срок до 30 дни от получаване на оригинална фактура, издадена от изпълнителя, и въз основа на отчет за извършена
поддръжка на лицензите за съответния тримесечен период, подписан от страна на НАП от координатора по договора, и от координатора по договора от страна на изпълнителя за дейностите по осигуряване на право на ползване и поддръжка на доставените софтуерните лицензи ARIS Connect Viewer и сървърен лиценз от ARIS Connect и наличните лицензи на ARIS Architect & Designer, (включващ ARIS Architect и Enterprise Architecture Management). Плащането на последната вноска се извършва в срок до 30 дни от получаване на оригинална фактура, издадена от изпълнителя, и въз основа на отчет за последния тримесечен период и окончателен отчет, удостоверяващ цялостното изпълнение по договора, подписани от координаторите по договора за страните.
3. Критерий за възлагане на поръчката: най-ниска цена.
НАП предост. достъп по ел. път до док-ята за поръчката,която може да бъде намерена на интернет адреса на въз-ля:http://www.nap.bg, раздел „За НАП”,рубрика „Профил на купувача”.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 26/07/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва