Деловодна информация
00530
Е-12-00-258#1 01/07/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
01/07/2019 (дд/мм/гггг)
00530-2019-0041 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национална агенция за приходите 131063188
бул. Княз Александър Дондуков № 52
София BG411 1000 България
И. Павлов +359 298593507
i.pavlov@nra.bg +359 298593099

Интернет адрес/и

http://nap.bg/

https://nap.bg/page?id=302


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://nap.bg/news?id=3982
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

“Абонаментно поддържане на информационна система за обмен на информация по ДДС (VIES)”
50324100      
Услуги

Предметът на поръчката включва:
Настройка, поддръжка и оптимизация на операционната и приложната среда; настройка, поддръжка, управление и оптимизация на приложението, комуникационните приложения и базите данни; управление на приложението, вкл. комуникационните приложения; съдействие на потребителите; поддръжка на приложението; актуализиране на системата VIES във връзка със законодателни или административни промени; поддържане на работоспособността, производителността и основните параметри на приложението с оглед заложените в техническата му документация изисквания, както и дефинираните такива в Service Level Agreement между държавите-членки и ЕК; поддръжка, наблюдение и при необходимост оптимизация на процесите за обработка на съобщения; поддръжка, наблюдение и управление на базите данни; преглед и изготвяне на становища по документи и искания за информация; услуги по поправка и възстановяване на място; други изисквания към изпълнението; предване на знания; профилактична поддръжка.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
187500.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50324100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Едно пост. раб. място в aдм. сгр. на ЦУ на НАП,гр. София, бул."Княз Дондуков" №52 или ул."Врабча" №23,за целия пер. на дог.,а при възн. необх. и поискв. от Изп.-до 2 вр.раб.места в сгр.на ЦУ на НАП

Предметът на поръчката включва:
Настройка, поддръжка и оптимизация на операционната и приложната среда; настройка, поддръжка, управление и оптимизация на приложението, комуникационните приложения и базите данни; управление на приложението, вкл. комуникационните приложения; съдействие на потребителите; поддръжка на приложението; актуализиране на системата VIES във връзка със законодателни или административни промени; поддържане на работоспособността, производителността и основните параметри на приложението с оглед заложените в техническата му документация изисквания, както и дефинираните такива в Service Level Agreement между държавите-членки и ЕК; поддръжка, наблюдение и при необходимост оптимизация на процесите за обработка на съобщения; поддръжка, наблюдение и управление на базите данни; преглед и изготвяне на становища по документи и искания за информация; услуги по поправка и възстановяване на място; други изисквания към изпълнението; предване на знания; профилактична поддръжка.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
187500.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Максимално допустимата стойност на поръчката е в размер до 187500.00 лв. без ДДС.
Срок за изпълнение: 36 месеца, считано от датата на сключване на договора.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

не

не
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Декл. на съотв. с пост. от Възл. из. за техн. обор., се изв. чрез предст. на инф. за номера на стац. тел.линия,валидни ел. адр. и номер на моб. тел. линии на лиц., вкл. в екипа за изп., изп. функц. рък-л екип, прогр-сти Java, адм-тор база данни,адм.-тор на прил. сървъри, за обезп. на усл. по подд. на сист., опис. в Техн.специф-ции.Уч. предост. опис.на наличн. инфрастр.,позв. конфигур-то на среда и пълноц. функц. на ИС VIES.Инф-та се поп. в част ІV, разд.„В“,т.„Инстр., съор. или техн. обор.“на ЕЕДОП.2.Декл. налич. на изиск. опит, се изв. чрез предст. на инф. за усл., с предм. и обем, идент. или сх.с предм. на наст. ОП, изп. през посл. 3г. до датата на подав. на оферт., съгл. чл.63,ал.1, т.1,б„б“от ЗОП.Инф-та сл. да съдържа опис. на обхв. и обема на изв. дейности, вкл. в изп. усл., както и изп. техн. за база данни, прил. сървър, операц. сист., ср. за разр. и поддр. на приложн. софтуер; датата, на която е започ. и е приключ. изп. и получат. на услуг., незав. дали са публ. или частни субекти. Инф-та се поп. в част ІV, раздел „В“, т. „За поръчки за услуги: изв. услуги от конкр. вид“ на ЕЕДОП.3.Декл. съотв. с пост. изискв. за упр. кач. на инф. в обл. на разр., внедр.и/или поддр. на ИТ сист. или прилаг. на еквивал. мерки за осиг. на кач. на информ., се изв. чрез предст. на инф. за притеж. на вал. към датата на подав. на оферт. сертиф., по версия на стандарта, вал. към датата на сертиф., изд. от незав. лице, акредит. по съотв. серия европ. стандарти от ИА „Българска служба за акредитация“ или от друг нац. орган по акредит., който е стр. по Многостр. спораз. за вз. признав. на Европ. орган. за акредит., за съотв. област или да отгов. на изискв. за признаване, съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за нац. акредит. на органи за оценяв. на съотв., или инф. за еквив. сертиф., изд. от орган, устан. в др. държ. чл., или ако прил. еквив. мерки за упр. кач. на инф.– инф. за доказат. за тези мерки, чрез които се док. еквив. на мерките с БДС EN ISO 9001:2015 за упр. кач. на инф. в обл. на разраб., внедр. и/или поддр. на ИТ системите. Инф. се предст. чрез поп. на част ІV, раздел „Г“ т. „Сертиф. от незав.органи, удост. стандарти за осиг. на кач.“на ЕЕДОП.4.Декл. изискв. за квалиф. персонал за изп. на поръч., се изв. чрез предст. на инф. за лицата, които ще отгов. за изп.на поръч., с посочв. на имената им, функц.,която ще изпълн., инф. за образ., образ.-квалифик. степен, проф. квалиф.(с посочв. на номера/дати на дипломи, сертиф., изд. на съотв. док.),опис.на придоб.опит в съотв.изиск. от Възл.област.Инф. се поп. в частІV,раздел „В“:,,Техн. и проф. сп.“,подр.„Образов. и профес.Квалифик.“ на ЕЕДОП.Уч., опр. за изп., предст. преди скл. на дог. док-те, чрез които се док.съотв. му с постав. от Възл. крит. за подбор,съгл.чл.112,ал.1,т.2 от ЗОП във вр.чл.63,ал.1,т.8 от ЗОП,чл.112,ал.1,т.2 във вр.чл.63,ал.1,т.1,б„б“от ЗОП,чл.112,ал.1,т.2 във вр.чл.63,т.10 от ЗОП и чл.112,ал.1,т. 2 от ЗОП във вр.чл.63,ал.1,т.5 от ЗОП. Продължава в Раздел VІ.3) Допълнителна информация.

Минимални изисквания:
1.Участникът да разполага със стац. тел. връзка с поне 1 тел. линия, ел. адрес и моб. вр. с лицата, включ. в екипа и да имат изградена инфра-ра, позв. му да конфигурира среда за разр. и тестване, аналог. на средата, в която работи ИС VIES при Възложителя, така че да е възм. да се реализират и тестват акт-ции и промени на функционалност и да се наблюдава поведението на с-мата при симулиране на реалните усл. на нег. експл-я.2.Уч. да е изп. през посл. 3 г. от датата на подав. на офертата, услуги с предмет и обем, идентични или сходни с тези на наст.ОП.„Изпълнена“ е услуга, чието изп. е приключило в рамките на заложения от Възлож. период, независимо от датата на възлагането й. Като „сходни“ се разбират услуги в областта на разраб. и/или поддр. на web базирани ИС, базирани на Java и Oracle технологии, със среден обем на натоварване мин. 15000 бр. трансакции на седмица и имат мин.200 бр. потребители, оторизирани за изп. на с-мата, като мин. една от изп-те услуги следва да е с предмет поддръжка и/или разраб. на приложен софтуер, ползващ общата комуник. среда CCN/CSI. Услуги за разраб.и поддр. на друг интеграционен (middleware) софтуер, система за упр. на бази данни, антивирусни и архивиращи програмни пакети или друг системен софтуер, не се считат за сходни с предмета на ОП.3.Уч. да прилага с-ма за управл. на кач. по БДС EN ISO 9001:2015 в областта на разработка, внедряване и/или поддръжка на ИС или екв. стандарти за упр. на кач. на инф-та в обл. на разработка, внедряване и/или поддр. на ИС или да прилагат екв. мерки за осиг. на кач. на инф-та.4.Уч. да разполага с екип за изп. на ОП мин. 5 експ., които трябва да притежават квалиф. и проф. опит:Рък. екип–1 експ.: висше обр., ст. “магистър” или екв. в обл. на „Прир. науки, математика и статистика” или „Инф.-комуникационни технологии“ или „Технически науки и технически професии” или „Обществени науки, журналистика и информация“ или „Бизнес, администрация и право“;Мин. 5 г. опит в проекти за разр. и/или поддр. на приложен софтуер, от които мин. 3 г. опит в упр. на такива проекти;Практ. опит с разл. методики и рамки за изпълнение на софтуерен проект (Project Management Body of Knowledge (PMBOK) Guide, PRINCE2, Agile/SCRUM, RUP и др.);Сертификат за управл. на проекти;Java Програмист–2 експ.:Сертификат Java SE или Java EE;Мин. 3 год. опит в проекти за разр. и/или поддр. на приложен софтуер; Практич. опит с технологиите, които са използвани за разр. на системата (J2EE, XML, Java script, Struts, jsp, html, ant, fop, PL/SQL и др.); Практ. опит с бази данни Oracle 11g или по-висока версия;Мин. един от експ-те трябва да притеж. познания в обл. на библиотеките, използв. от DG TAXUD (Xerces, CCN/CSI) и процесите на осъществ. на свързаност и комуникация в общата защитена мрежа, изп. от ИС VIES за обмен на данни между държавите членки и инф. системи и приложения на ЕК;Админ. база данни–1 експ.:сертификат за админ-ри на бази данни Oracle Database 11g Administrator Certified Associate или Database 11g Administrator Certified Professional или Oracle Database 11g Administrator Certified Master или Oracle Database 12c Administrator Certified Associate или Database 12c Administrator Certified Professional или Oracle Database 12c Administrator Certified Master; Мин. 3 год. опит в областта на инсталиране, администриране и конфигуриране на Oracle Grid Infrastructure 11g, Oracle Database 11g и Oracle DataGuard 11g или по-висока версия; Практ. опит с технологиите, които са използвани за разраб. на системата (PL/SQL, SQL, AQ, XML и др.);Админ. на приложен сървър–1 експ.:Мин. 2 г. опит в обл. на инст., админ-ране, конфигуриране и поддръжка на прил-я на Oracle WebLogic application server; Сертификат Oracle Certified Associate - Oracle WebLogic Server 11g System Administrator или по-висока; Практич. опит с технологиите, които са изп. за разраб. на системата (Java, JavaScript и др.);Др. експ.:уч. може да предложи по-голям брой спец,покриващи мин. изискв. на Възлож. за съотв. катег. експ-ти.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Определеният изпълнител представя гаранция, обезпечаваща изпълнението на договора, при подписването му в размер на 3% от стойността на договора без ДДС.
Гаранцията се представя във форма по избор, съгласно чл. 111, ал. 5 от ЗОП. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договор - неразделна част от одобрената документация за обществената поръчка.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

05/08/2019 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 8

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

06/08/2019 (дд/мм/гггг)   15:00 (чч:мм)

Административната сграда на ЦУ на НАП, гр. София, бул. Княз Александър Дондуков № 52

При отварянето на офертите могат да присъстват участниците и/или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване, при спазване на установения режим за достъп до сградата на ЦУ на НАП.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Продължение от Раздел ІІІ.1.3): Възл. може по всяко вр., след отв. на оферт. да изиска предст.на вс. или част от докум., чрез които се док. посоч. в ЕЕДОП инф.,съгл.чл.67,ал.5 във вр. чл.64,ал.1,т.2 от ЗОП,чл.67,ал.5 във вр. с чл.64, ал.1,т.10 от ЗОП,чл.67,ал.5 във вр.чл.64,ал.1,т.6 от ЗОП и чл.67,ал.5 от ЗОП във вр.чл.64,ал.1,т.9 от ЗОП.В сл.,че уч. ще пол. подизп.-ли,посоч. крит. за подбор се прил. за тях, съобр. вида и дела от предм. на поръч.,която те ще изп.При уч. на обед. на физ. и/или юр. лица, което е неперсониф., съотв. с крит. за подбор се док. от обед-то-уч., а не от вс. от лицата, вкл. в него, с изкл. на съотв. регистр.,предст. на сертиф.или др. усл, необх. за изп.на поръч., съгл. изискв. на норм. или адм. акт и съобр.разпр. на участ. на лицата при изп.на дейн., предв. в дог.за създ. на обед-то. В случай, че уч. ще ползва капац. на трети лица, посоч.крит. за подбор се прил. за третите лица, по отнош.доказв. на които крит.,уч. се позов. на капац. на тези трети лица,като за тях не тр. да са налице основ. за отстр. от процедур.В сл.,че уч. се позов.на ресурса на трети лица,сл. да може да докаже,че ще разп. с този ресурс за целия пер. на изп.,като предст. докум. за поетите от третите лица задълж.По отн. на критер.,св. с проф. комп. и опит за изп.на поръч.,уч. може да се позов. на капац. на трети лица само ако тези лица,с чиято компет./или опит се док. изп.на изискв. на Възл.,ще уч. в изп. на частта от поръч.,за която е необх. този капац.
Възложителят ще отстранява от участие участник, за когото са налице освен основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП, и тези по чл. 55, ал. 1, т. 1, 3, 4 и 5 от ЗОП, както и когато се установи, че участникът е дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим или е контролирано от такова дружество, или някой от членовете на обединението е регистрирано или контролирано от регистрирано дружество лице, освен ако е налице изключение по чл. 4 от Закона за икон. и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, както и когато не може да бъде извършена идентификация и проверка на идентификацията на клиента, чрез регламентираните в Закона за мерките срещу изпирането на пари и Правилника за неговото прилагане (ППЗМИП) способи, включително когато клиентът е юридическо лице - на физическите лица, които са негови действителни собственици , по смисъла на §2 от ЗМИП, на основанията по чл. 107 от ЗОП и чл. 69 от ЗПКОНПИ, както и когато предложената цена надхвърля максимално допустимата стойност на поръчката.
Условия и начин на плащане:цената за абонаментна поддръжка и подобрения на системата в рамките на съществуващата функционалност се заплаща в лева по банков път на 12 равни тримесечни вноски, в срок до 30 (тридесет) дни от получаване и подписване от координатора по договора на издадена от Изпълнителя оригинал на фактура за всяка от вноските, и въз основа на приет от Възложителя чрез координатора по договора двустранно подписан отчет за извършената работа за съответния тримесечен период.Плащането се извършва съобразно правилата на РМС №592/21.08.2018 г. за условията и реда за разплащанията на разпоредители с бюджет по договори.
Критерий за възлагане на поръчката: най-ниска цена.
НАП предост. достъп по ел. път до док-ята за поръчката,която може да бъде намерена на интернет адреса на въз-ля:http://www.nap.bg, раздел „За НАП”,рубрика „Профил на купувача”.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 01/07/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва