Деловодна информация
00530
Е-12-00-248#1 19/06/2019 (дд/мм/гггг)
не
00530-2019-0036 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национална агенция за приходите 131063188
бул. Княз Александър Дондуков № 52
София BG411 1000 България
Ж. Михайлова, Б. Николова +359 298593298/+359 298593180
j.mihailova@nra.bg +359 298593099

Интернет адрес/и

http://www.nap.bg

http://www.nap.bg/page?id=302


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://nap.bg/news?id=3974
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Логистично осигуряване на 6 раб. срещи/конференции в гр. София, България между представители на НАП и приходните администрации на Румъния, Гърция и Турция в рамките на проект по програма „Еркюл“ III
79952000      
Услуги

Услугата, предмет на поръчката обхваща изпълнението на следните дейности: организиране и провеждане на 6 работни срещи/конференции на експертно ниво между Национална агенция за приходите на РБългария и приходните администрации на Румъния, Гърция и Турция за засилване на сътрудничеството и разширяване на моделите за контрол в превенцията и разследването на нередности и измами, свързани с митнически режими 4200 и 4000, засягащи системата на собствени ресурси на ЕС, в т.ч.:
• 2 работни срещи/конференции между НАП България и приходната администрация на Република Гърция;
• 2 работни срещи/конференции между НАП България и приходната администрация на Република Румъния;
• 2 работни срещи/конференции между НАП България и приходните администрации на Република Турция.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
102069.84      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79952000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

На територията на гр. София

Услугата, предмет на поръчката обхваща изпълнението на следните дейности: организиране и провеждане на 6 работни срещи/конференции на експертно ниво между Национална агенция за приходите на РБългария и приходните администрации на Румъния, Гърция и Турция за засилване на сътрудничеството и разширяване на моделите за контрол в превенцията и разследването на нередности и измами, свързани с митнически режими 4200 и 4000, засягащи системата на собствени ресурси на ЕС, в т.ч.:
• 2 работни срещи/конференции между НАП България и приходната администрация на Република Гърция;
• 2 работни срещи/конференции между НАП България и приходната администрация на Република Румъния;
• 2 работни срещи/конференции между НАП България и приходните администрации на Република Турция.
Срокът на изпълнение на обществената поръчка е до изтичане срока на Грантово споразумение № 831515-BG-NRA-REG4200-4000, сключено между НАП и OLAF, а именно 01.02.2020 г. В случай на удължаване срока на Грантовото споразумение, срокът за изпълнение на дейностите по договора за възлагане на обществена поръчка ще бъде удължен със срока на удължаване на Грантовото споразумение.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
102069.84      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
да


Предоставянето на услугата може да продължи и след 01.02.2020 г, с цел изпълнение на проект„Подобряване на сътрудничеството и моделите за контрол в превенцията на измами, свързани с митнически режими 4200 и 4000, засягащи системата на собствени ресурси на ЕС“ по програма „Еркюл“ III на OLAF. Тази възможност се прилага, в случай на удължаване срока на грантово споразумение № 831515-BG-NRA-REG4200-4000. В този случай, между възложителя и изпълнителя се подписва допълнително споразумение на основание чл. 116, ал. 1, т. 1 от ЗОП. Предоставянето на услугата – предмет на настоящата поръчка, се извършва при същите условия, при които е сключен договора, без промяна в предложените от изпълнителя цени и в рамките на максимално допустимата стойност на договора.
II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Спор.№831515-BG-NRA-REG4200-4000-Подобр. на сътрудн. и моделите за контрол в превенцията на измами, св. с митн. режими 4200 и 4000, засягащи с-та на собст. р-си на ЕС“ по програма „Еркюл“ III на OLAF

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът следва да притежава валидна регистрация и да е вписан в Регистъра на регистрираните туроператори и туристически агенти, съгласно чл. 61, ал. 4 от Закона за туризма, а за чуждестранни лица – в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени или да притежават аналогично разрешение или членство в определена организация, съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен.
При подаване на офертата, информацията се попълва в част ІV, раздел „А“, т. 2 на ЕЕДОП, с посочване на номера на регистрацията в Регистъра на регистрираните туроператори и туристически агенти, съгласно чл. 61 от Закона за туризма.
В случай, че съответният документ е на разположение в електронен формат, следва да бъде посочен и уеб адрес и точно позоваване на документа.
Възложителят може по всяко време да изиска от участниците представяне на документите, чрез които се доказва посочената в ЕЕДОП информация, съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
Участникът, определен за изпълнител, представя преди сключване на договора документите, чрез които се доказва съответствието му с поставения от възложителя критерий за подбор, отнасящ се до годността (правоспособността) за упражняване на професионална дейност, съгласно чл. 112, ал. 1 във вр. чл. 60, ал. 1 от ЗОП.
В случай, че участникът предвижда участието на подизпълнители, изискването следва да бъде изпълнено от подизпълнителите съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват. При участие на обединение на физически и/или юридически лица, което е неперсонифицирано, съответствието с определения в настоящата точка критерий за подбор се доказва от лицата, включени в него, съобразно разпределението на участието им при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Няма

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Деклариране наличието на изискуемия от възложителя опит за изпълнение на поръчката, се извършва чрез представяне на информация за изпълнените от участника услуги, с предмет, идентичен или с сходен с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, съгласно чл. 63, ал. 1 т. 1, б „б“ от ЗОП. Информацията следва да съдържа стойността, датата, на която е започнало и е приключило изпълнението, мястото, вида, обема и получателите на услугата.
Забележка: „Изпълнена“ е тази услуга, която е извършена в рамките на заложения от възложителя период, независимо от датата на възлагането й.
Под предмет, сходен с предмета на настоящата обществена поръчка, се има предвид осигуряване на хотелско настаняване и конферентна зала (с необходимото техническо оборудване за провеждане на работни срещи/презентации /конференции и т.н.) с включен кетъринг (обеди, вечери, кафе-паузи).
При подаване на офертата, информацията се попълва в част ІV, раздел „В“, т. 1б на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).


Участникът трябва да има изпълнени през последните 3 (три) години до датата на подаване на офертата услуги, с предмет идентичен или сходен с този на настоящата обществена поръчка, на обща стойност минимум 90 000 лв. без ДДС.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Специфичните изисквания за изпълнение на поръчката са посочени в Техн. спецификации.
Срокът на договора е до изтичане срока на Грантово спораз. № 831515-BG-NRA-REG4200-4000, сключено между НАП и OLAF, а именно 01.02.2020 г. В случай на удължаване срока на Грантовото спораз., срокът за изпълнение на дейностите по договора ще бъде удължен със срока на удължаване на Грантовото споразумение. Плащането ще се извърши на две вноски по банкова сметка, посочена от изпълнителя, в срок до 30 (тридесет) дни от получаване на издадена от изпълнителя фактура и протокол за приемане на извършената дейност, подписани от координатора по договора.
При подписване на договора избраният за изпълнител представя гаранция за изпълнение на договора в размер на 5% от максимално допустимата стойност на договора без ДДС, в избрана от изпълнителя форма, в съответствие с разпоредбата на чл. 111, ал. 5 от ЗОП.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

09/07/2019 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 8

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

10/07/2019 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

гр. София, бул. Княз Александър Дондуков №52, в сградата на ЦУ на НАП.

На заседанието могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на СМО, при спазване на установения режим за достъп до сградата.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят ще отстранява от участие участник, за когото са налице освен основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП, и тези по чл. 55, ал. 1, т. 1, 3, 4 и 5 от ЗОП, както и когато се установи, че участникът е дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим или е контролирано от такова дружество, или някой от членовете на обединението е регистрирано или контролирано от регистрирано дружество лице, освен ако е налице изключение по чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, както и когато не може да бъде извършена идентификация и проверка на идентификацията на клиента, чрез регламентираните в Закона за мерките срещу изпирането на пари и Правилника за неговото прилагане (ППЗМИП) способи, включително когато клиентът е юридическо лице - на физическите лица, които са негови действителни собственици, по смисъла на § 2 от ЗМИП, както и на основанията по чл.107 от ЗОП и чл.69 от ЗПКОНПИ.
Национална агенция за приходите предоставя неограничен, пълен, безплатен и пряк достъп по електронен път до документацията за обществената поръчка, която може да бъде намерена на интернет адреса на възложителя: http://www.nap.bg, раздел „За НАП”, рубрика „Профил на купувача”, от датата на публикуване на обявлението в Регистъра на обществените поръчки.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша №18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 19/06/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва