„Услуги по ремонт и поддръжка на видеотехника, находяща се в административните сгради на ТД на НАП Пловдив, в градовете Хасково, Пазарджик и Пловдив“ |
|
50343000 |
|
Изпълнението на предмета на обществената поръчка включва: 1. Техническа поддръжка на системите за видеонаблюдение (видеотехника) с извършване на всички дейности, осигуряващи тяхната техническа изправност, с цел надеждно, качествено и безотказно функциониране, съгласно предписанията на производителя, българските стандарти, нормативни актове и изискванията на възложителя; 2. Ремонт за отстраняване на възникнали повреди, констатирани при текущите проверки и обслужване на системите за видеонаблюдение (видеотехника); 3. Доставка на резервни части, материали и консумативи, необходими за извършване на сервизното обслужване и ремонт на системите за видеонаблюдение (видеотехника). |
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2 7500 BGN (за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки) |
II.1.6) Информация относно обособените позиции
|
|
|
|
|
II.2) Описание 1
„Услуги по ремонт и поддръжка на видеотехника, находяща се в административни сгради на ТД на НАП Пловдив, град Хасково с адреси: пл. Атлантически № 2, бул. България № 152 и ул. Отец Паисий № 25 |
1 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 50343000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG422
гр. Хасково с адреси: пл. Атлантически № 2, бул. България № 152, ет. 8 и ул. Отец Паисий № 25 | 1. Техническа поддръжка на 3 бр. системите за видеонаблюдение (видеотехника) с извършване на всички дейности, осигуряващи тяхната техническа изправност, с цел надеждно, качествено и безотказно функциониране, съгласно предписанията на производителя, българските стандарти, нормативни актове и изискванията на възложителя; 2. Ремонт за отстраняване на възникнали повреди, констатирани при текущите проверки и обслужване на системите за видеонаблюдение (видеотехника); 3. Доставка на резервни части, материали и консумативи, необходими за извършване на сервизното обслужване и ремонт на системите за видеонаблюдение (видеотехника). | |
НЕ |
|
|
|
|
|
II.2.6) Прогнозна стойност 2000 BGN (за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
|
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки 28/04/2020 (дд/мм/гггг) / 01/09/2021 (дд/мм/гггг)
|
II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)
или  / 
|
II.2.10) Информация относно вариантите
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.12) Информация относно електронни каталози НЕ
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
Срокът за изпълнение на договора е от 28.04.2020 г. до 01.09.2021 г. или до достигане на максимално допустимата му стойност в размер на 2000 лв. без ДДС, в рамките на този срок. В срока на действие на договора, възложителят не е длъжен да усвои цялата му стойност.
|
|
II.2) Описание 1
„Услуги по ремонт и поддръжка на видеотехника, находяща се в административни сгради на ТД на НАП Пловдив, град Пазарджик с адреси: ул. Асен Златаров № 7 и бул. България № 41.“ |
2 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 50343000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG423
гр. Пазарджик с адреси: ул. Асен Златаров № 7 и бул. България № 41 | 1. Техническа поддръжка на 2 бр. системите за видеонаблюдение (видеотехника) с извършване на всички дейности, осигуряващи тяхната техническа изправност, с цел надеждно, качествено и безотказно функциониране, съгласно предписанията на производителя, българските стандарти, нормативни актове и изискванията на възложителя; 2. Ремонт за отстраняване на възникнали повреди, констатирани при текущите проверки и обслужване на системите за видеонаблюдение (видеотехника); 3. Доставка на резервни части, материали и консумативи, необходими за извършване на сервизното обслужване и ремонт на системите за видеонаблюдение (видеотехника). | |
НЕ |
|
|
|
|
|
II.2.6) Прогнозна стойност 2000 BGN (за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
|
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки 28/04/2020 (дд/мм/гггг) / 01/09/2021 (дд/мм/гггг)
|
II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)
или  / 
|
II.2.10) Информация относно вариантите
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.12) Информация относно електронни каталози НЕ
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
Срокът за изпълнение на договора е от 28.04.2020 г. до 01.09.2021 г. или до достигане на максимално допустимата му стойност в размер на 2000 лв. без ДДС, в рамките на този срок. В срока на действие на договора, възложителят не е длъжен да усвои цялата му стойност.
|
|
II.2) Описание 1
Услуги по ремонт и поддръжка на видеотехника, находяща се в адм. сгради на ТД на НАП Пловдив, в гр. Пловдив с адреси: ул. Скопие 106, ул. Победа 17,19, ул. Чернишевски 3 и ул. Радецки № 18 А |
3 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 50343000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG421
гр. Пловдив с адреси: ул. Скопие № 106, ул. Победа № 17 и № 19, ул. Чернишевски № 3 и ул. Радецки № 18 А.“ | 1. Техническа поддръжка на 4 бр. системите за видеонаблюдение (видеотехника) с извършване на всички дейности, осигуряващи тяхната техническа изправност, с цел надеждно, качествено и безотказно функциониране, съгласно предписанията на производителя, българските стандарти, нормативни актове и изискванията на възложителя; 2. Ремонт за отстраняване на възникнали повреди, констатирани при текущите проверки и обслужване на системите за видеонаблюдение (видеотехника); 3. Доставка на резервни части, материали и консумативи, необходими за извършване на сервизното обслужване и ремонт на системите за видеонаблюдение (видеотехника). | |
НЕ |
|
|
|
|
|
II.2.6) Прогнозна стойност 3500 BGN (за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
|
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки 28/04/2020 (дд/мм/гггг) / 01/09/2021 (дд/мм/гггг)
|
II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)
или  / 
|
II.2.10) Информация относно вариантите
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.12) Информация относно електронни каталози НЕ
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
Срокът за изпълнение на договора е от 28.04.2020 г. до 01.09.2021 г. или до достигане на максимално допустимата му стойност в размер на 3500 лв. без ДДС, в рамките на този срок. В срока на действие на договора, възложителят не е длъжен да усвои цялата му стойност.
|
|