Деловодна информация
00530Териториална дирекция на НАП Пловдив
РД-44-9#1 13/05/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
13/05/2019 (дд/мм/гггг)
00530-2019-0026 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национална агенция за приходите, ТД на НАП Пловдив 1310631880039
ул. Скопие № 106
Пловдив BG421 4030 България
Т. Цанков; М. Карадимова +359 32935481/+359 32935428
m.karadimova@ro16.nra.bg +359 32679757

Интернет адрес/и

http://www.nap.bg/

http://www.nap.bg/page?id=302


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.nap.bg/news?id=3951
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Услуги по ремонт и поддръжка на видеотехника, находяща се в административните сгради на ТД на НАП Пловдив, в градовете Хасково, Пазарджик и Пловдив“
50343000      
Услуги

Изпълнението на предмета на обществената поръчка включва:
1. Техническа поддръжка на системите за видеонаблюдение (видеотехника) с извършване на всички дейности, осигуряващи тяхната техническа изправност, с цел надеждно, качествено и безотказно функциониране, съгласно предписанията на производителя, българските стандарти, нормативни актове и изискванията на възложителя;
2. Ремонт за отстраняване на възникнали повреди, констатирани при текущите проверки и обслужване на системите за видеонаблюдение (видеотехника);
3. Доставка на резервни части, материали и консумативи, необходими за извършване на сервизното обслужване и ремонт на системите за видеонаблюдение (видеотехника).
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
7500      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

„Услуги по ремонт и поддръжка на видеотехника, находяща се в административни сгради на ТД на НАП Пловдив, град Хасково с адреси: пл. Атлантически № 2, бул. България № 152 и ул. Отец Паисий № 25 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50343000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG422

гр. Хасково с адреси: пл. Атлантически № 2, бул. България № 152, ет. 8 и ул. Отец Паисий № 25

1. Техническа поддръжка на 3 бр. системите за видеонаблюдение (видеотехника) с извършване на всички дейности, осигуряващи тяхната техническа изправност, с цел надеждно, качествено и безотказно функциониране, съгласно предписанията на производителя, българските стандарти, нормативни актове и изискванията на възложителя;
2. Ремонт за отстраняване на възникнали повреди, констатирани при текущите проверки и обслужване на системите за видеонаблюдение (видеотехника);
3. Доставка на резервни части, материали и консумативи, необходими за извършване на сервизното обслужване и ремонт на системите за видеонаблюдение (видеотехника).
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
2000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
28/04/2020 (дд/мм/гггг) / 01/09/2021 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Срокът за изпълнение на договора е от 28.04.2020 г. до 01.09.2021 г. или до достигане на максимално допустимата му стойност в размер на 2000 лв. без ДДС, в рамките на този срок. В срока на действие на договора, възложителят не е длъжен да усвои цялата му стойност.

II.2) Описание 1

„Услуги по ремонт и поддръжка на видеотехника, находяща се в административни сгради на ТД на НАП Пловдив, град Пазарджик с адреси: ул. Асен Златаров № 7 и бул. България № 41.“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50343000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG423

гр. Пазарджик с адреси: ул. Асен Златаров № 7 и бул. България № 41

1. Техническа поддръжка на 2 бр. системите за видеонаблюдение (видеотехника) с извършване на всички дейности, осигуряващи тяхната техническа изправност, с цел надеждно, качествено и безотказно функциониране, съгласно предписанията на производителя, българските стандарти, нормативни актове и изискванията на възложителя;
2. Ремонт за отстраняване на възникнали повреди, констатирани при текущите проверки и обслужване на системите за видеонаблюдение (видеотехника);
3. Доставка на резервни части, материали и консумативи, необходими за извършване на сервизното обслужване и ремонт на системите за видеонаблюдение (видеотехника).
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
2000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
28/04/2020 (дд/мм/гггг) / 01/09/2021 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Срокът за изпълнение на договора е от 28.04.2020 г. до 01.09.2021 г. или до достигане на максимално допустимата му стойност в размер на 2000 лв. без ДДС, в рамките на този срок. В срока на действие на договора, възложителят не е длъжен да усвои цялата му стойност.

II.2) Описание 1

Услуги по ремонт и поддръжка на видеотехника, находяща се в адм. сгради на ТД на НАП Пловдив, в гр. Пловдив с адреси: ул. Скопие 106, ул. Победа 17,19, ул. Чернишевски 3 и ул. Радецки № 18 А 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50343000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

гр. Пловдив с адреси: ул. Скопие № 106, ул. Победа № 17 и № 19, ул. Чернишевски № 3 и ул. Радецки № 18 А.“

1. Техническа поддръжка на 4 бр. системите за видеонаблюдение (видеотехника) с извършване на всички дейности, осигуряващи тяхната техническа изправност, с цел надеждно, качествено и безотказно функциониране, съгласно предписанията на производителя, българските стандарти, нормативни актове и изискванията на възложителя;
2. Ремонт за отстраняване на възникнали повреди, констатирани при текущите проверки и обслужване на системите за видеонаблюдение (видеотехника);
3. Доставка на резервни части, материали и консумативи, необходими за извършване на сервизното обслужване и ремонт на системите за видеонаблюдение (видеотехника).
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
3500      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
28/04/2020 (дд/мм/гггг) / 01/09/2021 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Срокът за изпълнение на договора е от 28.04.2020 г. до 01.09.2021 г. или до достигане на максимално допустимата му стойност в размер на 3500 лв. без ДДС, в рамките на този срок. В срока на действие на договора, възложителят не е длъжен да усвои цялата му стойност.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят не поставя на участниците изискване за годност за упражняване на професионална дейност.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя на участниците изискване за икономическо и финансово състояние.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участниците трябва да разполагат с опит за изпълнението на поръчката (валидно за всички обособени позиции). Участниците трябва да имат изпълнена/и услуга/и, идентична/и или сходна/и с предмета на настоящата поръчка (услуги по ремонт и поддръжка на системи за видеонаблюдение (видеотехника) през последните три години, считано от датата на подаване на офертата. За доказване на поставеното изискване за наличието на опит за изпълнение на поръчката, участниците попълват информацията в част IV, раздел „В“, подраздел „За поръчки за услуги: извършени услуги от конкретния вид“ от ЕЕДОП, неразделна част от документацията за участие в поръчката. Информацията следва да включва услуга/и, чието изпълнение е приключило в заложения период и да съдържа: описание на извършените дейностите (вид на извършените услуги), стойност (изплатено възнаграждение), период на изпълнение (посочва се начална и крайна дата на периода, през който е предоставяна услугата) и получател (възложител на услуги), независимо дали е публичен или частен субект.
2. Участниците трябва да разполагат с персонал с професионална компетентност за изпълнението на поръчката (валидно за всички обособени позиции). За доказване на поставеното изискване за наличие на персонал с определена професионална компетентност за изпълнение на поръчката, участниците предоставят информация в част IV, раздел „В“, подраздел „Образователна и професионална квалификация“ от ЕЕДОП, като посочват имената на лицата, информация за придобитото от тях образование, образователно-квалификационна степен, професионална квалификация (отбелязват се номера/дати на дипломи, сертификати, издател на съответния документ).


1. Минималното изискване е участниците да са изпълнили поне 1 (една) дейност, която да е с предмет, идентичен или сходен с предмета на настоящата обществена поръчка, през последните три години от датата на подаване на офертата за съответната обособена позиция. Забележка:
*Изпълнена" е тази услуга, чието изпълнение е приключило в рамките на заложения от възложителя период, независимо от датата на възлагането й. ** Под дейност в предмет, сходен с предмета на настоящата поръчка следва да се разбира изпълнена/и услуга/и за изграждане, ремонт и/или поддръжка на системи за видеонаблюдение (видеотехника).
2. Минималното изискване е участниците да разполагат с минимум 1 (едно) техническо лице, което да отговаря за извършването на услугата, предмет на обществената поръчка, като същото трябва да притежава валидно удостоверение с минимум Трета квалификационна група, съгласно Правилник за безопасност и здраве при работа по електрообзавеждането с напрежение до 1000 V; (Обн. ДВ. бр. 21 от 11 март 2005 г., издаден от Министерство на енергетиката и енергийните ресурси и Министерство на труда и социалната политика).
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Изискванията за изпълнение на поръчката са подробно описани в публикуваната на Профила на купувача документация, част от която са и Техническите спесификации. Определеният изпълнител по всяка обособена позиция представя гаранция, обезпечаваща изпълнението на договора в на размер 5 % от максимално допустимата му стойност без ДДС. Гаранцията се представя в избрана от изпълнителя форма, в съответствие с чл. 111, ал. 5 от ЗОП. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение са посочени в проекта на договор за всяка обособена позиция.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

18/06/2019 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

19/06/2019 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

Административната сграда на ТД на НАП Пловдив, гр. Пловдив, ул. Скопие № 106, ет. 10, ст. 1010

При отварянето на ценовите предложения имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване, при спазване на установения режим за достъп до сградата.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Отнася се за всички обособени позиции:
1. Възложителят ще отстранява от участие участник, за когото са налице освен основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП, и тези по чл. 55, ал. 1, т.1, 3, 4 и 5 от ЗОП, както и когато се установи, че участникът е дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим или е контролирано от такова дружество, или някой от членовете на обединението е регистрирано или контролирано от регистрирано дружество лице, освен ако е налице изключение по чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения на дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, както и когато не може да бъде извършена идентификацията на клиента, чрез регламентираните в Закона за мерките срещу изпирането на пари и Правилника за неговото прилагане способи, вкл. когато клиентът е юрид. лице - на физ. лица, които са негови действит. собственици, по см. на чл. 3, ал. 5 от ППЗМИП, и на основанията по чл. 107 от ЗОП и чл. 69 от ЗПКОНПИ.Възложителят ще отстрани от участие в процедурата и участници – свързани лица по см. на пар.2, т. 45 от ДР на ЗОП.
2. Ценовото предложение на участника трябва да обхваща всички системи, включени в техн. спецификация за съответната обос. позиция и не бива да надвишава максимално допустими стойности за всяка една от тях, в противен случай участникът ще бъде отстранен на осн. чл. 107, т. 2, б. "а" от ЗОП. Общата месечна цена за техническа поддръжка от ценовото предложение за техническа поддръжка на всички системи не може да надвишава сумата за конкретната обособена позиция, както следва: за обос. позиции № 1 и № 2 – 66,00 лв. без ДДС; за обос. позиция № 3 – 90,00 лв. без ДДС. Общата цена за техническа поддръжка за целия срок на договора не следва да надвишава за обос. позиции № 1 и 2 - 1064,80 лв. без ДДС и за обос. позиция № 3 - 1452,00 лв. без ДДС.
3. Критерият за възлагане на поръчката (за оценка на офертите) е валиден за трите обособени позиции, като икономически най-изгодната оферта се определя въз основа на критерия „най-ниска цена“ - предложена „Най-ниска предложена обща месечна цена“ без включен ДДС за техническа поддръжка.
4. Условия и начин на плащане: Всички плащания от името на възложителя се извършват чрез ТД на НАП Пловдив.
Цената за техническа поддръжка (абонаментното обслужване) за целия срок на договора се заплаща по банков път на равни месечни вноски за всяка от системите за видеонаблюдение в срок до 30 дни след представяне на фактура придружена с двустранно подписан приемо-предавателен протокол за извършените през месеца дейности. Когато периодът е по-малък от един месец, се заплаща пропорционална част от месечната абонаментна вноска. Условията и начин на плащане са подробно описани в „Технически спецификации“ на поръчката – част от документацията.
ТД на НАП Пловдив, предоставя безплатен и пряк достъп по електр. път до документацията за обществ. поръчка на интернет адреса на възл.: http://www.nap.bg, в раздел „За НАП“, рубрика „Профил на купувача“ в електронната преписка на поръчката, от датата на публикуване на обявлението за поръчка в АОП.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 13/05/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва