Деловодна информация
00038
ПВО-03-2 24/04/2019 (дд/мм/гггг)
не
00038-2019-0019 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Габрово 000215630
пл. Възраждане №3
Габрово BG322 5300 България
Николай Димитров; Галина Витанова +359 66818312 / +359 66818305
poruchki@gabrovo.bg +359 66809371

Интернет адрес/и

http://www.gabrovo.bg/bg

http://op.gabrovo.bg


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://op.gabrovo.bg/profil-na-kupuvacha/publichno-sastezanie/549-
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„ОСИГУРЯВАНЕ НА ИНФОРМИРАНОСТ, ПУБЛИЧНОСТ И ВИЗУАЛИЗАЦИЯ ПРЕЗ 2019/2020 г. ЗА НУЖДИТЕ НА ОБЩИНА ГАБРОВО ПО ТРИ ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ:
22000000      
Услуги

Предметът на настоящата обществената поръчка е:„ОСИГУРЯВАНЕ НА ИНФОРМИРАНОСТ, ПУБЛИЧНОСТ И ВИЗУАЛИЗАЦИЯ ПРЕЗ 2019/2020 г. ЗА НУЖДИТЕ НА ОБЩИНА ГАБРОВО ПО ТРИ ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ:
ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 1 „ОСИГУРЯВАНЕ НА ИНФОРМИРАНОСТ, ПУБЛИЧНОСТ И ВИЗУАЛИЗАЦИЯ ЗА НУЖДИТЕ НА ОБЩИНА ГАБРОВО, СЪГЛАСНО ЧЛ. 12, АЛ. 1, Т. 1 ОТ ЗОП”
ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 2 „ИЗРАБОТКА НА ВЕСТНИК ОБЩИНСКИ БЮЛЕТИН”
ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 3 „ОСИГУРЯВАНЕ НА ИНФОРМИРАНОСТ, ПУБЛИЧНОСТ И ВИЗУАЛИЗАЦИЯ ЗА НУЖДИТЕ НА ОБЩИНА ГАБРОВО”.
Обхватът на дейностите е съгласно Техн. спец. и Проект на договора, неразделна част от документацията.
Целта, която следва да бъде постигната с възл. на настоящата обществена поръчка е сключване на договори по обособени позиции за осъществяване на изработка, предпечат и доставка на рекламно-информ. материали и сувенири, свързани с осигуряване на информираност, публичност и визуализация, които имат за цел да подпомогнат Възл., както и на изданието на Общински съвет Габрово – „Общински бюлетин“.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
51560      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

„ОСИГУРЯВАНЕ НА ИНФОРМИРАНОСТ, ПУБЛИЧНОСТ И ВИЗУАЛИЗАЦИЯ ЗА НУЖДИТЕ НА ОБЩИНА ГАБРОВО, СЪГЛАСНО ЧЛ. 12, АЛ. 1, Т. 1 ОТ ЗОП” 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
22000000      
22140000      
22150000      
79800000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG322

гр. Габрово

ПРОГНОЗНО КОЛИЧЕСТВО ЗА ЦЕЛИЯ СРОК НА ДОГОВОРА ПО АРТИКУЛИ:
ЗАДАЧА/продукт
1. Плакат 5 вида - 400 бр.
2. Плакат 6 вида - 300 бр.
3. Плакат 2 вида - 300 бр.
4. Плакат 3 вида - 150 бр.
5. Плакат 4 вида - 200 бр.
6. Книжка ИМИ - 1 000 бр.
7. Книжка ОСНВ - 500 бр.
8. Флаер - 4 000 бр.
9. Флаер 4 вида - 4 000 бр.
10. Флаер ОСНВ - 500 бр.
11. Флаер ИМИ - 3 000 бр.
12. Флаер Схема Узана - 5000 бр.
13. Флаери ПВО - 5000 бр.
14. Флаери ОИ - 3 000 бр.
15. Флаери за ученически инициативи - 12 000 бр.
16. Грамота - Спорт - 1 200 бр.
17. Грамота ОСД - 200 бр.
18. Грамота ОСД - 400 бр.
19. Вписване в почетна книга - 15 бр.
20. Дипляна - 400 бр.
21. Дипляна - 1000 бр.
22. Дипляна „Безопасен интернет“ - 2000 бр.
23. Наръчник МКБППМН - 1000 бр.
24. Туристическа карта - 20 000 бр.
25. Транспарант 3 вида - 3 бр.
26. Билборд - 4 бр.
27. Банер - 2 бр.
28. Входни билети ИМИ - 5000 бр.
29. Карта за паркиране - 400 бр.
30. Печат върху бяла тениска - 100 бр.
31. Печат върху цветна тениска Център за работа с доброволци - 100 бр.
32. Печат върху цветна тениска ОСИ - 100 бр.
33. Печат върху бяла тениска ОСНВ 3 вида - 200 бр.
34. Печат върху пенирано PVC - 60 бр.
35. Outdoor реклама върху метални пана - 56 бр.
36. Корпоративна торба от нетъкан текстил с дълга дръжка - 500 бр.
37. Корпоративна папка - 500 бр.
38. Корпоративна бланка - 1 000 бр.
39. Картички/покани - 600 бр.
40. Картичка с магнит и плик - 1000 бр.
41. Кутия със сепаратор с две гнезда на две нива - 300 бр.
42. Печат улична карта ТИЦ - 4 бр.
43. Рекламна книжка ТИЦ - 3 000 бр.
Настоящата обществена поръчка обхваща всички необходими дейности по осъществяването на изработка /вкл. предпечат/ и доставка на рекламно-информационни материали и сувенири, свързани с осигуряване на информираност, публичност и визуализация, които имат за цел да подпомогнат Възложителя, както и на изданието на Общински съвет Габрово – „Общински бюлетин“.
Обхватът на дейностите е съгласно Техническата спецификация и Проект на договора, неразделна част от документацията.
Критериите по-долу
 
ДА Организация и методология на участника за изпълнение на обществената поръчка    60
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
45560      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Поръчката е запазена за специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания на основание чл. 12 от ЗОП, във връзка с чл. 80 от ППЗОП по обособени позиции № № 1 и 2. Договорът за изпълнение се сключва до размера на прогнозната стойност на обособените позиции.

II.2) Описание 1

„ИЗРАБОТКА НА ВЕСТНИК ОБЩИНСКИ БЮЛЕТИН” 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
22210000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG322

гр. Габрово

ПРОГНОЗНО КОЛИЧЕСТВО ЗА ЦЕЛИЯ СРОК НА ДОГОВОРА ПО АРТИКУЛИ:
ЗАДАЧА/продукт
1. Вестник „Общински бюлетин“ - 7 500 бр.
Настоящата обществена поръчка обхваща всички необходими дейности по осъществяването на изработка /вкл. предпечат/ и доставка на рекламно-информационни материали и сувенири, свързани с осигуряване на информираност, публичност и визуализация, които имат за цел да подпомогнат Възложителя, както и на изданието на Общински съвет Габрово – „Общински бюлетин“.
Обхватът на дейностите е съгласно Техническата спецификация и Проект на договора, неразделна част от документацията.
Критериите по-долу
 
ДА Организация и методология на участника за изпълнение на обществената поръчка    60
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
6000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Поръчката е запазена за специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания на основание чл. 12 от ЗОП, във връзка с чл. 80 от ППЗОП по обособени позиции № № 1 и 2. Договорът за изпълнение се сключва до размера на прогнозната стойност на обособените позиции.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Няма
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Няма

Няма
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът следва да предложи:
• Ръководител екип, който да отговаря на следните минимални изисквания:
- образователно-квалификационна степен – минимум “бакалавър” или еквивалент;
- професионален опит – минимум 2 години опит в дизайнерски или рекламни компании, печатници и др., свързан с подготовката и изпълнението на печатни и рекламни материали.
• Експерт „Предпечат” който да отговаря на следните минимални изисквания:
- образователно-квалификационна степен – минимум “бакалавър” или еквивалент;
- професионален опит – минимум 2 години опит в областта на предпечатната подготовка.
Забележка: Изискването важи и за двете обособени позиции от обществената поръчка.


По т.1. Минималното изискване се посочва/декларира, съгласно Част IV, Раздел В от еЕЕДОП/ЕЕДОП;
Минималното изискване се доказва при подписване на договора за изпълнение със: Списък на персонала, които ще участват в изпълнението на поръчката както и документи, които доказват професионална компетентност на лицата - Образец № 6.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
ДА
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Възложителят отстранява от участие участник, за когото са налице обст-ствата по чл. 54, ал.1 и чл. 55, ал.1 от ЗОП, (за т.2 лице,к. е лишено от пр. да упражнява опр. професия или д-ст свърз. с предмета на поръчката.) Освен на горните осн. възложителят отстранява от процедурата: 1. участник, който не отговаря на поставените критерии за подбор или не изпълни друго условие, посочено в обявлението за общ. поръчка или в документацията; 2. участник, който е представил оферта, която не отговаря на: а) предв. обявените условия за изп. на поръчката; б) правила и изисквания, свързани с опазване на околната среда, социалното и трудовото право, приложими колективни споразумения и/или разпоредби на международното екологично, социално и трудово право, които са изброени в приложение № 10, когато е приложимо; 3. участник, който не е представил в срок обосновката по чл. 72, ал. 1 или чиято оферта не е приета съгласно чл. 72, ал. 3 – 5 от ЗОП; 4. участници, к. са свързани лица.
Продължава в Раздел VI.3
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

20/05/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 4

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

21/05/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Община Габрово, пл. Възраждане №3, Заседателната зала - ет.3

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Продължение от Раздел ІІІ.2.2
5.Участник, който няма право да участва в общ. поръчка на осн. чл. 3, т. 8 във вр. с чл. 5, ал. 1, т. 3 от (ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС), освен когато не са нал. усл. по чл. 4 от закона. 6. Участник, който след покана от Възложителя и в опр. в нея срок не удължи срока на валидност на офертата си. 7.Участник, за когото са налице обстоятелства по чл. 69 от Закона за противодействие на корупциятаи за отнемане на незаконно придобитото имущество. 8. участник, подал заявление за участие или оферта, които не отговарят на условията за представяне, включително за форма, начин и срок. 9. Когато не може да бъде извършено идентифицирането на физическо лице, което е действителен собственик на клиент – юридическо лице или друго правно образувание, съгласно чл.. 37,а л. 1 от ППЗМИП. 10. Участник, който е предложил цена за изпълнение на поръчката по-висока от определената от Възложителя, , в настоящата документация за участие, максимална стойност по обособени позиции и за единични цени за всеки един от продуктите.
Съдържание на опаковката:
1.Опис на представените документи Образец №1, съдържащи се в опаковката, подписан от участника(в оригинал) или от изрично упълн. негов представител
2. Заявление за участие:
2.1. Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) за участника в съответствие с изискванията на закона и условията на възложителя, а когато е приложимо – ЕЕДОП за всеки от участниците в обединението /а при необходимост от деклариране на обстоятелства, относими към обединението – и за обединението/, което не е юридическо лице, за всеки подизпълнител и за всяко лице, чиито ресурси ще бъдат ангажирани в изпълнението на поръчката Образец № 2
2.2. Документи за доказване на предприетите мерки за надеждност, когато е приложимо;
2.3. при участник обединение - Документ, от който да е видно правното основание за създаване на обединението /заверено копие/, както и следната информация във връзка с конкретната обществена поръчка:
1. правата и задълженията на участниците в обединението; 2. разпределението на отговорността между членовете на обединението; 3. дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението.
2.4. Документи/доказателство за поетите от подизпълнителите и/или третите лица задължения /свободен текст/ - ако е приложимо.
3. Оферта:
3.1.Техническо предложение:
3.1.1. Предложение за изпълнение на поръчката - Образец № 3.
3.1.2. Декларация, че при изготвяне на офертата са спазени задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, когато е приложимо – Образец № 4;
3.1.3. Декларация за конфиденциалност на информацията, ако е приложимо /свободен текст/.
3.2. Плика с надпис „Предлагани ценови параметри”, съдържащ Ценово предложение – Образец № № 5-1, 5-2.
При изготвяне на офертата всеки участник трябва да се придържа точно към условията, обявени от Възложителя на обществената поръчка, посочени в настоящата документация.
ВАЖНО!!! При офериране, участниците следва да се съобразят с прогнозната стойност на поръчката и на обособените позиции.
При грешки и/или пропуски в изчисляването на предлаганите от участника цени в ценовата оферта, същият ще бъде отстранен.
Забележка: Извън плика с надпис „Предлагани ценови параметри” не трябва да е посочена никаква информация относно цената. Участници, които по какъвто и да е начин са включили някъде в офертата си извън плик „Предлагани ценови параметри” елементи, свързани с предлаганата цена (или части от нея), ще бъдат отстранени от участие в процедурата.
При условията на настоящата процедура се възлагат само обособени позиции № № 1 и 2.
Възложителят ще възложи Обособена позиция № 3 по реда, валиден за индивидуалната й стойност, на основание чл. 21, ал. 6 от Закона за обществените поръчки.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 24/04/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва