Деловодна информация
00530Национална агенция за приходите, Териториална дирекция на НАП Пловдив
РД-44-7#2 12/04/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
12/04/2019 (дд/мм/гггг)
00530-2019-0017 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национална агенция за приходите, Териториална дирекция на НАП Пловдив 1310631880039
гр. Пловдив, ул. Скопие № 106
Пловдив BG421 4030 България
П. Караславов, A. Teрзов +359 32935615 / +359 32935606
a.terzov@ro16.nra.bg +359 32679757

Интернет адрес/и

http://www.nap.bg

https://nap.bg/news?id=3932


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://nap.bg/news?id=3932
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Ремонт и поддържане на сигнално-охранителна техника /СОТ/ в административната сграда на ТД на НАП Пловдив, в град Кърджали на ул. „Деспот Слав“ № 1“
50344000      
Услуги

„Ремонт и поддържане на сигнално-охранителна техника /СОТ/ в административната сграда на ТД на НАП Пловдив, в град Кърджали на ул. „Деспот Слав“ № 1“
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
4000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50344000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG425

Гр. Кърджали, ул. "Деспот Слав" № 1.

Предметът на поръчката включва извършване на услуги по техническо поддържане и ремонт на сигнално-охранителна техника в административна сграда на ТД на НАП Пловдив, находяща се в град Кърджали, подробно описани в Техническата спецификация на поръчката.Услугите по техническо поддържане и ремонт на сигнално-охранителна техника /СОТ/ следва да осигурят техническата й изправност и надеждното й ползване по предназначение чрез извършването на всички дейности, определени в инструкциите на производителя, съобразно периода на експлоатация и функционалната й натовареност. Те включват:
1. Техническо поддържане. В т.ч.:
1.1. Подготвителни дейности:
- приемане на сигнално-охранителната техника в срок от 5 /пет/ дни от датата на сключване на договора, при което се извършва цялостен преглед и при констатирано отклонение от нормалното техническо състояние се извършва ремонт по реда на т. 2.2. от техническите спецификации на поръчката;
- инструктиране на Възложителя или негов представител за условията за правилна и безопасна експлоатация на техниката.
1.2. Сервизни дейности:
- извършване при възникване на необходимост и след заявка на Възложителя /писмена, по факс или ел. поща/ на диагностика, техническо обслужване, профилактични прегледи и функционални проверки за изправността и работните параметри на елементите на сигнално-охранителната техника, като се подменят установените дефектирали части, материали и консумативи;
- при дадени предписания по отношение охраната на обектите на Възложителя и имуществото в тях, във връзка с обезпечаване на сигурността им и след писмена заявка на Възложителя, Изпълнителят извършва оптимизиране и усъвършенстване на наличната сигнално-охранителна техника, в т.ч. монтиране на допълнителни сигнално-охранителни средства (части, материали, консумативи). Допълнителните сигнално-охранителни средства (части, материали, консумативи) стават собственост на Възложителя след тяхното инсталиране.
2. Извършване на ремонт.
Ремонтът включва:
-отстраняване на възникнали повреди, констатирани при функционалните проверки, профилактичните прегледи и техническото обслужване при приемането на сигнално-охранителната техника за поддръжка или по заявка на Възложителя;
-доставка на необходимите резервни части, материали и консумативи.
Изпълнителят изпраща компетентни специалисти за отстраняване на повредата, които започват операциите по обслужване и ремонт на СОТ в срок не по-дълъг от 4 /четири/ часа от получаването на заявка. Срокът за изпълнение на ремонта е до края на следващия работен ден, при условие, че Изпълнителят разполага с всички необходими резервни части за конкретния ремонт. Ако частите не са налични, срокът се удължава с времето, необходимо за доставка, но с не повече от 4 /четири/ работни дни.
Гаранционният срок за извършените ремонтни работи е не по-кратък от 12 /дванадесет/ месеца, а за вложените части, материали и консумативи – според предписанията на техния производител. При повторна повреда от същия характер или на същия елемент, възникнала в гаранционния срок, Изпълнителят се задължава да отстрани същата за своя сметка, освен ако неизправността е по вина на Възложителя.
Стойността на вложения труд при изпълнение на поръчката е включена в стойността на месечната абонаментна вноска.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
4000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
30

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Срокът за изпълнение на поръчката е 30 месеца или до изчерпване на макс. допуст. ст-ст в рамките на този срок, считано от датата на сключването му. Общата ст-ст на мес. вноски без ДДС за целия срок на д-ра не следва да надвишава 750 лв. без ДДС. Макс. допустимата ст-ст без ДДС за изпълнение на поръчката за целия срок на договора е 4000 лв. без ДДС,като Възложителят не е длъжен да я усвои изцяло.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

НЕ
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

НЕ

НЕ
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът да има опит в извършването на услуги, с предмет и обем идентичен или сходен с предмета на настоящата обществена поръчка. За доказване на наличието на опит за изпълнение на поръчката, участникът декларира съответствието с изискуемия от възложителя опит чрез представяне на информацията в част IV „Критерии за подбор“, раздел “В” „Технически и професионални способности“, подраздел “За поръчки за услуги: извършени услуги от конкретния вид” на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).Участникът посочва услугата/те, изпълнена/и през последните три години до датата на подаване на офертата, с предмет и обем идентичен или сходен на предмета на настоящата поръчка /обслужване и ремонт на СОТ/. Информацията следва да съдържа подробно описание на обхвата и обема на дейностите, стойностите без ДДС (изплатеното възнаграждение, начална и крайна дата на изпълнението и получателите (възложителите), независимо дали са публични или частни субекти.
2. Участникът да разполага с персонал с необходимата професионална компетентност за изпълнението на поръчката.
Деклариране съответствието с поставеното от възложителя изискване за квалифициран персонал за изпълнение на поръчката, се извършва чрез представяне на информация за лицата, които ще отговарят за изпълнение на поръчката, с посочване на имената на лицата, функцията, която ще изпълняват, информация за придобитото от тях образование, образователно-квалификационна степен, професионална квалификация (с посочване на номера/дати на дипломи, сертификати, издател на съответния документ), описание на придобития опит в изискуема от възложителя област.
Участникът попълва информацията в част IV „Критерии за подбор“, раздел “В” „Технически и професионални способности“, подраздел „Образователна и професионална квалификация“ на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).


1. Минимално изискване - Участникът трябва да има изпълнена/и услуга/и с предмет и обем идентичен или сходен* с предмета и обема на поръчката, изпълнена/и през последните три години от датата на подаване на офертата.
*Под услуга с предмет и обем, сходен с предмета и обема на поръчката“, следва да се разбира изпълнена услуга за ремонт и/или поддръжка на СОТ на поне една сграда с обществено предназначение.
Забележка: “изпълнена” е тази услуга, чието изпълнение е приключило в рамките на заложения от възложителя тригодишен период, независимо от датата на възлагането й.
2. Минимално изискване -Участникът трябва да разполага с минимум 2 /две/ лица, с придобито образование в областта на техническите науки, професионално направление в областта на електротехника, електроника, включително чрез квалификационни курсове, даващо им възможност да изпълнят дейностите, включени в предмета на поръчката - обслужване и ремонт на СОТ.
При участници обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението-участник, а не от всяко от лицата, включени в него, съгласно изискванията на нормативен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
В случай, че участникът ще ползва подизпълнители, посочените критерии за подбор се прилагат за тях, съобразно вида и дела от предмета на поръчката, която те ще изпълняват. В случай, че участникът ще ползва капацитета на трети лица, посочените критерии за подбор се прилагат за третите лица по отношение доказването на които критерии, участникът се позовава на капацитета на трети лица.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Критерий за възлагане на поръчката: иконом. най-изгодната оферта, определена въз основа на критерия "най-ниска предлагана месечна вноска без ДДС" за извършване на услугата. Определеният за изпълнител представя при подписването на договора гаранция, обезпечаваща изпълнението в размер на 3% от максимално допустимата стойност на договора без включен ДДС. Гаранцията се представя във форма по избор, съгласно чл. 111, ал. 5 от ЗОП. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договор, неразделна част от одобрената документация.Срок за изпълнение на договора-30 /тридесет/ месеца или до изчерпване макс. доп. ст-ст на договора в рамките на този срок, считано от датата на сключването му. Всички плащания се извършват чрез ТД на НАП Пловдив. Подробно описание на условията за изпълнение на поръчката е дадено в Техн. специф.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

17/05/2019 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 8

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

20/05/2019 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

Административната сграда на ТД на НАП Пловдив, гр. Пловдив, ул. "Скопие" № 106, ет. 10, зала 1010.

При отварянето на офертите могат да присъстват участниците и/или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване, при спазване на установения режим за достъп до сградата на ТД на НАП Пловдив.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Възложителят ще отстранява от участие участник, за когото са налице освен основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП, и тези по чл. 55, ал. 1, т.1, 3, 4 и 5 от ЗОП, както и когато се установи, че участникът е дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим или е контролирано от такова дружество, или някой от членовете на обединението е регистрирано или контролирано от регистрирано дружество лице, освен ако е налице изключение по чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения на дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, както и когато не може да бъде извършена идентификацията на клиента, чрез регламентираните в Закона за мерките срещу изпирането на пари и Правилника за неговото прилагане (ППЗМИП) способи, включително когато клиентът е юридическо лице - на физическите лица, които са негови действителни собственици, по смисъла на чл. 3, ал. 5 от ППЗМИП, и на основанията по чл. 107 от ЗОП и чл. 69 от ЗПКОНПИ.
2. Ценовото предложение на участника не бива да надвишава посочената обща максимална стойност на месечните вноски без ДДС за целия срок на договора в размер от 750.00 лв., в противен случай участникът ще бъде отстранен на осн. чл. 107, т. 2, б. "а" от ЗОП. Електронният ЕЕДОП се представя при спазване на изискванията на попълване, съгл. раздел III, б. "А", т. 1 от Указанията за подготвка на офертата, в съответствие с приложения към документацията образец.
3. Условия и начин на плащане:
Всички плащания от името на Възложителя се извършват чрез ТД на НАП Пловдив. Транспортните разходи при реализирането на обществената поръчка са за сметка на избрания за Изпълнител /вкл. и относно доставянето на части, материали и консумативи/. Изпълнителят извършва необходимите за осъществяването на поръчката допълнителни дейности за своя сметка и на свой риск, като за положения от него допълнителен труд и извършените допълнителни разходи не се дължи допълнително възнаграждение от Възложителя. Оферираните стойности не могат да се увеличават за срока на договора.
Национална агенция за приходите предоставя неограничен, пълен, безплатен и пряк достъп по електронен път до документацията за обществената поръчка, която може да бъде намерена в електронната преписка на поръчката на интернет адреса на възложителя: http://www.nap.bg, раздел „За НАП”, рубрика „Профил на купувача”, от датата на публикуване на обявлението в ОВ на ЕС.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни, икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 12/04/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва