Деловодна информация
00530ТД на НАП София
249-15#1 14/03/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
14/03/2019 (дд/мм/гггг)
00530-2019-0013 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национална агенция за приходите, ТД на НАП София 1310631880221
ул. Аксаков № 21
София BG411 1000 България
Ивелина Личева; Веселина Мерджанова +359 298596160/ +359 298593844
i.licheva@ro22nra.bg +359 29864728

Интернет адрес/и

http://www.nap.bg

https://nap.bg/news?id=3900


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://nap.bg/news?id=3900
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Услуги по ремонт и поддържане, включително и доставка на резервни части, на седемнадесет броя системи за видеонаблюдение, собственост на ТД на НАП София”
50343000      
Услуги

Изпълнението на предмета на настоящата обществена поръчка ще се изразява в следното: 1. Цялостно поддържане на системите за видеонаблюдение в изправност.Извършва се след писмена заявка на Възложителя и включва извършване на всички дейности, осигуряващи техническа изправност с цел надеждно, качествено и безотказно функциониране на системата за видеонаблюдение, съгласно предписанията на производителя, българските стандарти, нормативни актове и изискванията на Възложителя.
2.Доставка на резервни части, материали и консумативи, необходими за извършване на сервизното обслужване и ремонт на системи за видеонаблюдение;
3. Изпълнението на предмета на договора се извършва за всеки конкретен случай, с писмена заявка на Възложителя.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
10000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50343000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG41

Административните сгради на ТД на НАП София в гр. София, гр. Перник и гр. Кюстендил

Предметът на настоящата обществена поръчка е: "Услуги по ремонт и поддържане, включително и доставка на резервни части, на седемнадесет броя системи за видеонаблюдение, собственост на ТД на НАП София". Изпълнението на предмета на поръчката ще се изразява в: 1. Цялостно поддържане на системите за видеонаблюдение в изправност. Извършва се след писмена заявка на Възложителя и включва извършване на всички дейности, осигуряващи техническа изправност с цел надеждно, качествено и безотказно функциониране на системата за видеонаблюдение, съгласно предписанията на производителя, българските стандарти, нормативни актове и изискванията на Възложителя;
2. Доставка на резервни части, материали и консумативи, необходими за извършване на сервизното обслужване и ремонт на системи за видеонаблюдение;
3. Изпълнението на предмета на договора се извършва за всеки конкретен случай, с писмена заявка на Възложителя.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
10000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят не поставя изискване за годност за упражняване на професионална дейност на участниците.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя изискване за икономическо и финансово състояние на участниците.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участниците трябва да разполагат с опит за изпълнение на поръчката. Участниците трябва да са изпълнили дейности с предмет, идентичен или сходен с този на поръчката, през последните три години от датата на подаване на офертата. За доказване на поставеното изискване за наличието на опит за изпълнение на поръчката участниците представят списък на изпълнените услуги, които са идентични или сходни с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнени от тях през последните 3 (три) години от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите. Забележки:
* „Изпълнена“ е тази услуга, чието изпълнение е приключило в рамките на заложения от възложителя период, независимо от датата на възлагането й.
** Под дейност с предмет, сходен с предмета на настоящата поръчка, следва да се разбира изпълнена услуга за изграждане, ремонт и/или поддръжка на системи за видеонаблюдение.
Участниците попълват информацията в част ІV, раздел В „Технически и професионални способности“, т. „За поръчки за услуги: извършени услуги от конкретния вид“ от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП), неразделна част от документацията за участие в настоящата процедура.
2. Участниците трябва да разполагат с персонал, който притежава професионална компетентност, необходима за извършване на поръчката. За доказване на поставеното изискване за наличието на персонал с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката участниците представят списък на лицата, които ще извършват дейностите по изпълнението на настоящата обществена поръчка, съдържащ имената, професионалната им квалификация, информация за придобитото от тях образование (с посочване на номера/дати на дипломи, сертификати, документи за правоспособност и издател на съответния документ) и придобития им опит в съответната изискуема от възложителя област.
Участникът попълва информацията в част ІV, раздел В „Технически и професионални способности“, т. „Образователна и професионална квалификация“ от ЕЕДОП, неразделна част от документацията за участие в настоящата процедура.


1. Минималното изискване е участниците да са изпълнили поне 1 (една) дейност, която е с предмет, идентичeн или сходeн с предмета на настоящата обществена поръчка, през последните три години от датата на подаване на офертата.
2. Минималното изискване е участниците да разполагат с минимум 2 (две) лица, които ще отговарят за изпълнението на поръчката, притежаващи квалификация да извършват обслужване и ремонт на системи за видеонаблюдение (или притежаващи специализирано образование по компютърни системи и технологии, телекомуникации, електроника, електротехника или еквивалентно) и да имат поне 1 (една) година опит по същата квалификация.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Изискванията за изпълнение са подробно описани в публикуваната на Профила на купувача документация, част от която са и Техническите спецификации. Срокът за изпълнение на обществената поръчка е 24 месеца, считано от 12.08.2019 г. или до изчерпване на максимално допустимата стойност на договора в размер на 10 000.00 (десет хиляди) лв. без ДДС, в случай че това се осъществи в рамките на срока на действие на договора. Плащането се извършва от ТД на НАП София, след изпълнението на конкретната услуга по конкретната заявка, по банков път, в срок до 30 (тридесет) календарни дни от представяне на оригинална фактура, придружена от протокол за приемане на извършените услуги, както и заверено копие от фактурата за закупените от Изпълнителя резервни части, материали и консумативи, вложени при сервизното обслужване или ремонт. Участникът,избран за изпълнител, следва да представи гаранция за изпълнение в размер на 3% от маскимално допустимата стойност на договора без ДДС.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

23/04/2019 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 4

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

24/04/2019 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

Заседателната зала на ТД на НАП София, находяща се в гр. София, ул. „Аксаков” № 21, 7-ми етаж.

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване, при спазване на установения ред за достъп до сградата.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят ще отстранява от участие участник, за когото са налице освен основанията по чл. 54,ал.1 от ЗОП, така и тези по чл. 55, ал. 1, т.1, т. 3, т. 4 и т. 5, и чл. 107 от ЗОП, чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобито имущество, както и когато се установи, че участникът е дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим или е контролирано от такова дружество, или някой от членовете на обединението е регистрирано или контролирано от регистрирано дружество лице,освен ако е налице изключение по чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, както и когато не може да бъде извършена идентификация и проверка на идентификацията на клиента, чрез регламентираните в Закона за мерките срещу изпирането на пари и Правилника за неговото прилагане (ППЗМИП) способи, включително когато клиентът е юридическо лице - на физическите лица, които са негови действителни собственици , по смисъла на чл. §2 от ДР на ЗМИП.
Определената от възложителя прогнозна стойност е и максимално допустимата стойност на обществената поръчка. Възложителят ще отстранява от участие участник, чиято оферта надхвърля определената от възложителя в настоящото обявление максимално допустима стойност.
Национална агенция за приходите предоставя неограничен, пълен, безплатен и пряк достъп по електронен път до документацията за обществената поръчка, която може да бъде намерена на интернет адреса на възложителя: https://www.nap.bg, раздел "За НАП", рубрика "Профил на купувача", от датата на публикуване на обявлението в ОВ на ЕС.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл.197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 14/03/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва