Деловодна информация
00210
14 28/02/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
28/02/2019 (дд/мм/гггг)
00210-2019-0004 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Централен орган за покупки 000695406
ул. Георги С. Раковски № 102
София BG411 1040 Ватикана
Росица Велкова-Желева - заместник-министър на финансите +359 298592772
cfcu@minfin.bg +359 298592773

Интернет адрес/и

www.minfin.bg

http://www.minfin.bg/bg/procurement


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
ДА

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.minfin.bg/bg/procurement/191
друг адрес: (моля, посочете друг адрес)
Министерство на финансите, дирекция Централизирано възлагане и обществени поръчки 000695406
ул. Г.С.Раковски № 102
София BG411 1040 България
Кристина Съева, главен експерт в дирекция ЦВОП +359 98592778
k.saeva@minfin.bg +359 98592773

Интернет адрес/и

www.minfin.bg

http://www.minfin.bg/bg/procurement

ДА https://sevop.minfin.bg/
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставка на компютри и периферни устройства за нуждите на органите на изпълнителната власт и техните администрации
30200000      
Доставки

„Доставка на компютри и периферни устройства за нуждите на органите на изпълнителната власт и техните администрации“ с шест обособени позиции: Обособена позиция № 1 „Доставка на компютърни конфигурации“, Обособена позиция № 2 „Доставка на преносими компютри“, Обособена позиция № 3 „Доставка на мултифункционални устройства, принтери и скенери“, Обособена позиция № 4 „Доставка на мултимедийни проектори“, Обособена позиция № 5 „Доставка на непрекъсваеми токозахранващи устройства“, Обособена позиция № 6 „Доставка на таблети“. В обхвата на обществената поръчка е включено и осигуряването на гаранционно обслужване не по-кратко от 36 месеца за устройствата по обособени позиции от 1 до 5 и не по-кратко от 24 месеца за устройствата по обособена позиция 6. Процедурата се провежда електронно, чрез Системата за електронно възлагане на обществени поръчки (СЕВОП) адрес: https://sevop.minfin.bg/. Видовете техника са подробно описани в техническите спецификации (ТС) към всяка обособена позиция в СЕВОП.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
42350000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Доставка на компютърни конфигурации 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30211400      
30213300      
30231300      
30237410      
30237460      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

Територията на Република България

В обхвата на обособената позиция се включват доставки на три вида настолни компютри, един вид компютър от тип всичко в едно (All-in-one), три вида монитори, два вида клавиатури и един вид мишка за нуждите на органите на изпълнителната власт и техните администрации – индивидуални възложители по чл. 4, ал. 1 от ПМС № 385/2015 г., както и осигуряването на гаранционна поддръжка за срок не по-кратък от 36 месеца. Списък и описание с основните параметри на техниката са представени в ТС към обособената позиция в СЕВОП. Обособената позиция включва общо прогнозно количество от 16 800 броя компютърни конфигурации и системи. Количествата са индикативни и не са обвързващи. В срока на изпълнение на рамковото споразумение за обособена позиция могат да бъдат поръчвани по-малко или повече бройки устройства/артикули, без да се надвишава максималната му стойност. Конкретните видове и количества техника се определят от възложителите по чл. 4, ал. 1 от ПМС № 385/2015 г. при провеждането на процедурите по реда на чл. 82, ал. 4 от ЗОП.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
24100000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
18

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Поръчката ще се проведе чрез Системата за електронно възлагане на обществени поръчки (СЕВОП) на Централния орган за покупки, адрес: https://sevop.minfin.bg.

II.2) Описание 1

Доставка на преносими компютри 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30213000      
30233153      
30233300      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

Територията на Република България

В обхвата на обособената позиция се включват доставки на три вида преносими компютри, един вид външно DVD устройство, един вид външен четец за смарт карти за нуждите на органите на изпълнителната власт и техните администрации – индивидуални възложители по чл. 4, ал. 1 от ПМС № 385/2015 г., както и осигуряването на гаранционна поддръжка за срок не по-кратък от 36 месеца. Списък и описание с основните параметри на техниката са представени в ТС към обособената позиция в СЕВОП. Обособената позиция включва общо прогнозно количество от 2 800 броя устройства/артикули. Количествата са индикативни и не са обвързващи. В срока на изпълнение на рамковото споразумение за обособена позиция могат да бъдат поръчвани по-малко или повече бройки устройства/артикули, без да се надвишава максималната му стойност. Конкретните видове и количества техника се определят от възложителите по чл. 4, ал. 1 от ПМС № 385/2015 г. при провеждането на процедурите по реда на чл. 82, ал. 4 от ЗОП.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
3400000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
18

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Поръчката ще се проведе чрез Системата за електронно възлагане на обществени поръчки (СЕВОП) на Централния орган за покупки, адрес: https://sevop.minfin.bg.

II.2) Описание 1

Доставка на мултифункционални устройства, принтери и скенери 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30232000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

Територията на Република България

В обхвата на обособената позиция се включват доставки на черно-бели и цветни лазерни копирни системи, черно-бели лазерни мултифункционални устройства 4 в 1, цветни лазерни мултифункционални устройства 3 в 1, черно-бели и цветни лазерни принтери, цветни мобилни мастиленоструйни принтери и скенери, за нуждите на органите на изпълнителната власт и техните администрации – индивидуални възложители по чл. 4, ал. 1 от ПМС № 385/2015 г., както и осигуряването на гаранционна поддръжка за срок не по-кратък от 36 месеца. Списък и описание с основните параметри на техниката са представени в ТС към обособената позиция в СЕВОП. Обособената позиция включва общо прогнозно количество от 6 500 броя устройства. Количествата са индикативни и не са обвързващи. В срока на изпълнение на рамковото споразумение за обособена позиция могат да бъдат поръчвани по-малко или повече бройки устройства, без да се надвишава максималната му стойност. Конкретните видове и количества техника се определят от възложителите по чл. 4, ал. 1 от ПМС № 385/2015 г. при провеждането на процедурите по реда на чл. 82, ал. 4 от ЗОП.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
12000000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
18

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Поръчката ще се проведе чрез Системата за електронно възлагане на обществени поръчки (СЕВОП) на Централния орган за покупки, адрес: https://sevop.minfin.bg.

II.2) Описание 1

Доставка на мултимедийни проектори 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
32322000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

Територията на Република България

В обхвата на обособената позиция се включват доставки на мултимедийни проектори за нуждите на органите на изпълнителната власт и техните администрации – индивидуални възложители по чл. 4, ал. 1 от ПМС № 385/2015 г., както и осигуряването на гаранционна поддръжка за срок не по-кратък от 36 месеца. Списък и описание с основните параметри на техниката са представени в ТС към обособената позиция в СЕВОП. Обособената позиция включва общо прогнозно количество от 170 броя устройства. Количествата са индикативни и не са обвързващи. В срока на изпълнение на рамковото споразумение за обособена позиция могат да бъдат поръчвани по-малко или повече бройки устройства, без да се надвишава максималната му стойност. Конкретните количества техника се определят от възложителите по чл. 4, ал. 1 от ПМС № 385/2015 г. при провеждането на процедурите по реда на чл. 82, ал. 4 от ЗОП.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
150000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
18

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Поръчката ще се проведе чрез Системата за електронно възлагане на обществени поръчки (СЕВОП) на Централния орган за покупки, адрес: https://sevop.minfin.bg.

II.2) Описание 1

Доставка на непрекъсваеми токозахранващи устройства 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
31154000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

Територията на Република България

В обхвата на обособената позиция се включват доставки на непрекъсваеми токозахранващи устройства за нуждите на органите на изпълнителната власт и техните администрации – индивидуални възложители по чл. 4, ал. 1 от ПМС № 385/2015 г., както и осигуряването на гаранционна поддръжка за срок не по-кратък от 36 месеца. Списък и описание с основните параметри на техниката са представени в ТС към обособената позиция в СЕВОП. Обособената позиция включва общо прогнозно количество от 2 900 броя устройства. Количествата са индикативни и не са обвързващи. В срока на изпълнение на рамковото споразумение за обособена позиция могат да бъдат поръчвани по-малко или повече бройки устройства, без да се надвишава максималната му стойност. Конкретните количества техника се определят от възложителите по чл. 4, ал. 1 от ПМС № 385/2015 г. при провеждането на процедурите по реда на чл. 82, ал. 4 от ЗОП.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
1000000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
18

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Поръчката ще се проведе чрез Системата за електронно възлагане на обществени поръчки (СЕВОП) на Централния орган за покупки, адрес: https://sevop.minfin.bg.

II.2) Описание 1

Доставка на таблети 6
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30213200      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

Територията на Република България

В обхвата на обособената позиция се включват доставки на таблети за нуждите на органите на изпълнителната власт и техните администрации – индивидуални възложители по чл. 4, ал. 1 от ПМС № 385/2015 г., както и осигуряването на гаранционна поддръжка за срок не по-кратък от 24 месеца. Списък и описание с основните параметри на техниката са представени в ТС към обособената позиция в СЕВОП. Обособената позиция включва общо прогнозно количество от 2 700 броя устройства. Количествата са индикативни и не са обвързващи. В срока на изпълнение на рамковото споразумение за обособена позиция могат да бъдат поръчвани по-малко или повече бройки устройства, без да се надвишава максималната му стойност. Конкретните количества техника се определят от възложителите по чл. 4, ал. 1 от ПМС № 385/2015 г. при провеждането на процедурите по реда на чл. 82, ал. 4 от ЗОП.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
1700000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
18

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Поръчката ще се проведе чрез Системата за електронно възлагане на обществени поръчки (СЕВОП) на Централния орган за покупки, адрес: https://sevop.minfin.bg.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът следва да е реализирал минимален общ оборот, общо за последните три приключили финансови години, в зависимост от обособената позиция, за която кандидатства. Когато участникът подава оферта за повече от една обособена позиция, той следва да е реализирал по-високия измежду позициите, за които кандидатства оборот.

Реализираният минимален общ оборот, общо за последните три приключили финансови години, следва да бъде:
- обособена позиция № 1 – 5 000 000 лв. (пет милиона лв.);
- обособена позиция № 2 – 700 000 лв. (седемстотин хиляди лв.);
- обособена позиция № 3 – 2 000 000 лв. (два милиона лв.);
- обособена позиция № 4 – 30 000 лв. (тридесет хиляди лв.);
- обособена позиция № 5 – 200 000 лв. (двеста хиляди лв.);
- обособена позиция № 6 – 300 000 лв. (триста хиляди лв.).
Когато участникът е обединение, което не е ЮЛ, съответствието с изискванията се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него.
Изискванията са в съответствие с чл. 61 от ЗОП и представлява приблизително 1/5 от прогнозната стойност за съответната обособена позиция.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участниците трябва да имат опит в извършването на дейности с предмет и обем, сходен или идентичен с предмета на настоящата поръчка.
2. Участниците трябва да прилагат система за управление на качеството.


1.1. За обособена позиция № 1, участникът следва да е изпълнил една или повече дейности със сходен предмет – доставка на компютри и/или монитори, с общ обем от всичките доставки минимум 1000 доставени броя устройства, общо за последните три години от датата на подаване на офертата. Под сходни дейности да се разбира доставка на компютри и/или монитори.
1.2. За обособена позиция № 2, участникът следва да е изпълнил една или повече дейности със сходен предмет – доставка на преносими компютри, с общ обем от всичките доставки минимум 200 доставени броя устройства, общо за последните три години от датата на подаване на офертата. Под сходни дейности да се разбира доставка на преносими компютри.
1.3. За обособена позиция № 3, участникът следва да е изпълнил една или повече дейности със сходен предмет – доставка на мултифункционални устройства и/или принтери и/или скенери, с общ обем от всичките доставки минимум 500 доставени броя устройства, общо за последните три години от датата на подаване на офертата. Под сходни дейности да се разбира доставка на мултифункционални устройства и/или принтери и/или скенери.
1.4. За обособена позиция № 4, участникът следва да е изпълнил една или повече дейности със сходен предмет – доставка на мултимедийни проектори, с общ обем от всичките доставки минимум 10 доставени броя устройства, общо за последните три години от датата на подаване на офертата. Под сходни дейности да се разбира доставка на мултимедийни проектори.
1.5. За обособена позиция № 5, участникът следва да е изпълнил една или повече дейности със сходен предмет – доставка на непрекъсваеми токозахранващи устройства, с общ обем от всичките доставки минимум 200 доставени броя устройства, общо за последните три години от датата на подаване на офертата. Под сходни дейности да се разбира доставка на непрекъсваеми токозахранващи устройства.
1.6. За обособена позиция № 6, участникът следва да е изпълнил една или повече дейности със сходен предмет – доставка на таблети, с общ обем от всичките доставки минимум 200 доставени броя устройства, общо за последните три години от датата на подаване на офертата. Под сходни дейности да се разбира доставка на таблети.
Изискванията по т. 1.1., 1.2., 1.3.,1.4., 1.5. и 1.6. са формулирани с оглед нуждите и броя на потенциалните потребители на централизираните доставки - възложители по чл. 4, ал. 1 от ПМС № 385/2015 г. Лицата, избрани за изпълнители по рамковите споразумения на ЦОП следва да имат капацитет да управляват и изпълняват много на брой едновременно действащи договори за доставка на компютри и периферни устройства. Изискванията по т. 1.1., 1.2., 1.3.,1.4., 1.5. и 1.6. са в съответствие с чл. 63, ал. 1, т. 1 и представляват 1/12 от индикативния брой устройства за съответната обособена позиция, съобразена с обявения брой потенциални изпълнители за всяко рамково споразумение на годишна база, съгласно цитираната норма.
2. Участникът трябва да има внедрена система за управление на качеството по стандарт БДС EN ISO 9001:2015, или еквивалентна с обхват производство и/или доставка и поддръжка на стоки, включени в предмета на обществената поръчка. Сертификатът следва да е издаден от независими акредитирани лица съобразно чл. 64, ал. 5 от ЗОП.
Когато участникът е обединение, което не е ЮЛ, съответствието с изискванията по т. 1.1-т. 1.6 се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него.
Когато участникът е обединение, което не е ЮЛ, съответствието с изискването по т. 2 се доказва от всяко от лицата, включени в него, съобразно разпределението на участието им при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


С оглед успешното изпълнение на поръчката, за целия срок на рамковото споразумение, изпълнителят следва да е оторизиран да предлага, поддържа и извършва сервизно обслужване на техниката, включена в техническото предложение за съответната обособена позиция, от производителя или от официален представител на търговската марка за България, както и да поддържа оторизацията за срока на действие на рамковото споразумение. За доказване на описаното обстоятелство, участниците трябва да представят като прикачен/и файл/ове към техническото предложение в СЕВОП съответните документи. Когато някой от документите е съставен на чужд език, същият се представя и в превод на български език.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

ДА
  
Рамково споразумение с няколко оператора
  4
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

15/04/2019 (дд/мм/гггг)   23:59 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 4

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

16/04/2019 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

Електронно в СЕВОП

Отварянето на офертите е електронно в СЕВОП. На участниците в процедурата или техни упълномощени представители е осигурен електронен достъп в СЕВОП. Представителите на средствата за масово осведомяване могат да проследят действията на комисията със съдействието на посоченото в настоящето обявление лице за контакт.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Министърът на финансите в качеството му на Централен орган за покупки (ЦОП), чрез дирекция „Централизирано възлагане и обществени поръчки” открива електронна открита процедура за възлагане на обществена поръчка с цел сключване на рамкови споразумения с 4 /четири/ лица. Откритата процедура ще се проведе електронно чрез СЕВОП. Участниците могат да подадат оферти за една, за няколко или за всички обособени позиции. Когато участникът подава оферта за повече от една обособени позиции, той попълва и прилага отделен ЕЕДОП за всяка от тях.
Възложителят ще отстрани от участие всеки участник, за когото са налице обстоятелствата:
1. по чл. 54, ал. 1 и чл. 107 от ЗОП;
2. по чл. 55, ал. 1 т.1-3 от ЗОП;
3. по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици(ЗИФОДРЮДРСЛТДС), освен когато не са налице условията по чл. 4 от ЗИФОДРЮДРСЛТДС;
4. по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество (ЗПКОНПИ);
5. който участва за тази поръчка като подизпълнител на друг участник или участва като член на обединение в офертата на друг участник.
При подписване на рамковото споразумение гаранция за изпълнение не се внася. Гаранция за изпълнение на договорите, сключени въз основа на рамковото споразумение, е в размер до 5 % от цената.
В обхвата на настоящата поръчка, за всички обособени позиции, могат да се включват доставки, финансирани със средства по програми или фондове на Европейския съюз, или от други международни донори или финансови институции по преценка на индивидуалните възложители, съгласно чл. 4, ал. 6 от ПМС № 385/2015 г.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Крайният срок за подаване на жалби е съгласно, чл. 197, ал. 1, т. 1 и т. 7, ал. 2 от ЗОП. Жалба се подава до КЗК.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 28/02/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва