Деловодна информация
00530Териториална дирекция на НАП Пловдив
РД-44-2#2 28/02/2019 (дд/мм/гггг)
не
00530-2019-0009 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национална агенция за приходите, Териториална дирекция Пловдив 1310631880039
ТД на НАП Пловдив, гр. Пловдив, ул. Скопие № 106
Пловдив BG421 4030 България
Б. Дачева, Г. Иванова +359 032935507/ +359 032935477
ginka.ivanova@ro16.nra.bg +359 032679757

Интернет адрес/и

http://nap.bg/

https://nap.bg/news?id=3889


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://nap.bg/news?id=3889
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Периодични доставки на гориво за отопление на административни сгради на ТД на НАП Пловдив, според зададената техническа спецификация на поръчката”
09135100      
Доставки

Периодични доставки на гориво за отопление с включена транспортна такса със шифър по ЕКП 2133420010, тарифен номер 2710 19 43 по Комбинираната номенклатура на ЕС или еквивалентен на административни сгради на ТД на НАП Пловдив в град Хасково, пл. Атлантически (Свобода) № 2; град Пазарджик, ул. Асен Златаров № 7; град Пловдив, ул. Радецки № 18а и град Кърджали, ул. Деспот Слав № 1 с прогнозно количество 80 000 литра ±20 % по градове, както следва: за сграда в гр. Хасково 26 000 литра ±20 %; за сграда в гр. Пазарджик 17 000 литра ±20 %; за сграда в гр. Пловдив 12 000 литра ±20 % и за сграда в гр. Кърджали 25 000 литра ±20 %. Посоченто прогнозно количество е за целия срок на договора, което не поражда задължение за Възложителя да го поръчва на Изпълнителя в пълен обем.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
160000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
09135100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421
BG422
BG423
BG425

франко склада на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на следните адреси: гр.Хасково, пл. Атлантически (Свобода) № 2; гр. Пазарджик, ул. Асен Златаров № 7; гр. Пловдив, ул. Радецки №18а ;гр. Кърджали, ул.Деспот Слав №1

Периодични доставки на гориво за отопление с включена транспортна такса със шифър по ЕКП 2133420010, тарифен номер 2710 19 43 по Комбинираната номенклатура на ЕС или еквивалентен на административни сгради на ТД на НАП Пловдив в град Хасково, пл. Атлантически (Свобода) № 2; град Пазарджик, ул. Асен Златаров № 7; град Пловдив, ул. Радецки № 18а и град Кърджали, ул. Деспот Слав № 1 с прогнозно количество 80 000 литра ±20 % по градове, както следва: за сграда в гр. Хасково 26 000 литра ±20 %; за сграда в гр. Пазарджик 17 000 литра ±20 %; за сграда в гр. Пловдив 12 000 литра ±20 % и за сграда в гр. Кърджали 25 000 литра ±20 %. Посоченото прогнозно количество е за целия срок на договора, което не поражда задължение за Възложителя да го поръчва на Изпълнителя в пълен обем. Във връзка с осигуряване на други начини за отопление (в т.ч. предстояща газификация на обект/сграда на Възложителя), може да отпадне необходимостта от доставка на гориво за отопление за някоя от посочените в спецификацията сгради. Възложителя си запазва правото при необходимост да извършва вътрешно преразпределие на горепосочените прогнозни количества гориво за отопление между съответните сгради според възникналите необходимости.Максимално допустимата обща стойност за изпълнение на поръчката за целия срок на договора 160 000 лева без ДДС. Периодичните доставки се извършват по писмени заявки от възложителя, направени чрез координатора от съответния град, съдържащи количеството на горивото, като количеството по всяка конкретна заявка не може да бъде по-малко от 1000 (хиляда) литра; горивото за отопление се доставя с превоз на изпълнителя; срокът на изпълнение на всяка конкретна заявка е до 3 (три) работни дни, в работно за администрацията време, след получаването на конкретната писмена заявка. Горивото за отопление, предмет на доставката, следва да отговаря на изискванията за качеството на горивата, съгласно Закона за чистотата на атмосферния въздух, Закона за опазване на околната среда и чл. 6 от Наредбата за изискванията за качеството на течните горива, условията, реда и начина за техния контрол и БДС. Да притежава необходимото качество от гледна точка на химичен състав, вискозитет и други показатели, като гарантира надеждна и безотказна работа на горивните инсталации. Да е със шифър по ЕКП 2133420010 „Гориво за извънпътна техника и трактори“, тарифен номер 2710 19 43 по Комбинираната номенклатура на ЕС или еквивалентен и да притежава минимален процент съдържание на вредни примеси (сяра, вода и механични примеси), със съдържание на сяра S ? 0,001 %.Количеството и качеството на доставеното гориво се удостоверяват при всяка конкретна доставка, чрез подписване на двустранен приемо-предавателен протокол от координатора от съответния град от страна на възложителя и представител на изпълнителя. За всяка доставка се представят следните документи:копие/разпечатка от заявката; оригален двустранно подписан приемо-предавателен протокол; заверено копие на декларация за съответствие по образец, съгласно приложение № 9 към чл. 10, ал. 2 от Наредбата за изискванията за качеството на течните горива, условията, реда и начина на техния контрол; Заверено копие от свидетелството за калибриране на цистерната и брояча на горивото, с валидна заверка от съответните органи по стандартизация; заверено копие от официален документ, издаден от основния производител/вносител за доказване на базовата цена без ДДС (данъчната основа) или заверена извадка/разпечатка от достъпен за възложителя официален бюлетин на основния производител/вносител. При различие на базовата цена между датата на конкретната заявка и датата на съответната доставка, се заплаща съгласно по-благоприятната за възложителя базова цена. Срок на изпълнение - 16 (шестнадесет) месеца, но не по-късно от изчерпване на лимитната сума по договора, независимо от заявеното количество. В срока на действие на договора, възложителят не е длъжен да усвои цялата му стойност.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
160000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
16

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците следва да притежават валиден лиценз за извършване на превоз на товари на територията на Република България или валиден лиценз за извършване на международен превоз на товари – лиценз на Общността.
За доказване наличието на валиден лиценз за извършване на обществен превоз на товари на територията на Република България или за международен превоз на товари, участниците следва да представят информация за него, която се попълва в част ІV, раздел „А: Годност“, поле „Вписване в съответен професионален регистър“ на Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП), а за чуждестранни лица - в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени. Участниците следва да посочат и линк към съответния регистър на валидните лицензи и съответния орган или служба, издаващи лиценза, в случай, че информацията е безплатно достъпна за органите от база данни в държава членка на ЕС.
Забележка: При влизане в сила на Наредбата по чл. 4, ал. 4 от Закона за административното регулиране на икономическите дейности, свързани с нефт и продукти от нефтен произход, участниците следва да притежават и валидни регистрации по реда на чл. 16, за икономически дейности по чл. 2, ал. 1, т. 2 и т. 4 от същия Закон, и да представят информация за нея, която се попълва също в част ІV, раздел „А: Годност“, поле „Вписване в съответен професионален регистър“ на Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП), а за чуждестранни лица - в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени. Участниците следва да посочат и линк към съответния регистър на валидните регистрации и съответния орган или служба, издаващи регистрацията, в случай, че информацията е безплатно достъпна за органите от база данни в държава членка на ЕС.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

няма

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участниците трябва да имат изпълнени през последните 3 (три) години до датата на подаване на офертата, доставки на течни горива, с общ обем, равен или надвишаващ посоченото минимално прогнозно общо количество (прогнозното общо количество, редуцирано с 20 %).За доказване на наличието на опит за изпълнение на поръчката, в част IV, раздел „В: Технически и професионални способности“, поле „За поръчки за доставки: извършени доставки от конкретния вид“ на ЕЕДОП участниците следва да посочат списък (информация) на доставка/и, изпълнена/и през последните 3 (три) години до датата на подаване на офертата, с предмет идентичен или сходен с предмета на настоящата обществена поръчка.Списъкът следва да включва доставка/и, чието изпълнение е приключило в рамките на заложения период. Списъкът следва да съдържа описание на вида, обхвата и обема на доставката/ите, стойност (изплатеното възнаграждение), начална и крайна дата на изпълнението на доставката/ите и получателите (възложителите на доставките);
2.Участниците да разполагат с персонал с необходимата професионална компетентност за изпълнението на поръчката.За доказване на наличието на персонал, който ще изпълнява поръчката с определената професионална компетентност, в част IV, раздел „В: Технически и професионални способности“, поле „Образователна и професионална квалификация“ на ЕЕДОП участниците следва да посочат списък (информация) на водачите на транспортни средства, които ще изпълняват поръчката - минимум 1 (едно) лице. В списъка се посочват имена и притежавано ADR свидетелство на водач, превозващ опасни товари (№, срок на валидност, издател), съгласно изискванията на чл. 14 от Закона за автомобилните превози и чл. 26 от Наредба № 40 от 14.01.2004 г. за условията и реда за извършване на автомобилен превоз на опасни товари;
3.Участниците да разполагат с техническо оборудване (ресурс), необходим за изпълнение на поръчката. За доказване на наличието на технически изправни специализирани транспортни средства (цистерна), в част IV, раздел В: ,,Технически и професионални способности“ от ЕЕДОП участниците следва да посочат списък (информация) с описание на транспортното/ите средство/а, което/ито ще бъде/ат ангажирано/и за изпълнение на поръчката, който съдържа: държавен контролен номер на транспортно/и средство/а; вид на транспортно/и средство/а (съгласно „Свидетелство за регистрация“); № и дата на издаване на „Удостоверение за одобрение на пътни превозни средства, превозващи определени опасни товари“ към съответния лиценз за превоз на опасни товари; срок на валидност, издаващ орган, евентуално уеб адрес, на който може да бъде намерена информация за посочените документи.
Преди сключването на договор за обществената поръчка Възложителят изисква от участника, определен за изпълнител да предостави актуални документи, удостоверяващи съответствието с поставените критерии за подбор, съответно: 1.списък на доставката/ите, която/които е/са идентична/и или сходна/и с предмета на поръчката, изпълнена/и през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, спосочване на: описание на вида, обхвата и обема на доставката/ите, стойност (изплатеното възнаграждение), начална и крайна дата на изпълнението на доставката/ите и получателите, заедно с документи които доказват извършването им; 2.списък на водача/ите на транспортни средства, който/ито ще изпълнява/т поръчката, с посочената професионална компетентност на лицето/ата, както и документи, които доказват професионалната компетентност; 3.декларация, съдържаща:държавен контролен номер и вид на транспортно/и средство/а (съгласно „Свидетелство за регистрация“); № и дата на издаване на „Удостоверение за одобрение на пътни превозни средства, превозващи определени определени опасни товари“ към съответния лиценз за превоз на опасни товари; срок на валидност, издаващ орган.


по т.1.Участниците трябва да имат изпълнена/и доставка/и, идентична/и или сходна/и с предмета на поръчката, изпълнена/и през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата.Забележки: 1. Под изпълнена доставка се разбира такава доставка, чието изпълнение е приключило в рамките на заложения от Възложителя период, независимо от датата на започването й.2. Под „сходна“ с предмета на поръчката следва да се разбира доставка на всякакъв вид течни горива;
по т. 2.Участниците следва да осигурят минимум 1 (едно) лице, притежаващо необходимата професионална компетентност за изпълнението на поръчката, което да е преминало професионално обучение, съгласно чл. 14 от Закона за автомобилните превози и да притежава свидетелство за успешно положен изпит, в срок на валидност;
по т. 3. Участниците следва да осигурят минимум 1 (едно) технически изправно специализирано транспортно средство, отговарящо на изискванията на Закона за автомобилните превози, Наредба № 40/14.01.2004 г. за условията и реда за извършване на автомобилен превоз на опасни товари при спазване на изискванията на Глава 9.1 на Приложение В от Европейска спогодба за международен превоз на опасни товари по шосе (ADR). Кодът на транспортното средство трябва да е FL.
В случай, че участникът ще ползва подизпълнители, посочените критерии за подбор се прилагат за тях, съобразно вида и дела от предмета на поръчката, която те ще изпълняват.При участници обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението-участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. В случай, че участникът ще ползва капацитета на трети лица, посочените критерии за подбор, свързани с техническите способности и професионалната компетентност, се прилагат за третите лица, по отношение доказването на които критерии, участникът се позовава на капацитета на тези трети лица. В случай, че при изпълнение на обществената поръчка участник се позовава на капацитета на трети лица, независимо от правната връзка между тях, приложим се явява чл. 65 от ЗОП. Възложителят може по всяко време да изисква от участниците документите, чрез които се доказва посочената в ЕЕДОП информация, съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
Преди сключването на договор за обществената поръчка, на основание чл. 67, ал. 6 от ЗОП, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да предостави актуални документи, удостоверяващи съответствието с поставените критерии за подбор.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Определеният изпълнител, при сключване на договор представя гаранция за изпълнение в размер на 3% от максимално допустимата му стойност без ДДС във форма-парична сума, банкова гаранция или застраховка по избор, съгл. чл. 111, ал. 5 от ЗОП.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

26/03/2019 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

27/03/2019 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

Административната сграда на ТД на НАП Пловдив, ул. Скопие № 106, ет. 10, стая 1010

При отварянето на офертите могат да присъстват участниците и/или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване, при спазване на установения режим за достъп до сградата на ТД на НАП Пловдив.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1.Възложителят ще отстранява от участие участник, за когото са налице освен основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП, и тези по чл. 55, ал. 1, т. 1, 3, 4 и 5 от ЗОП, както и когато се установи, че участникът е дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим или е контролирано от такова дружество, или някой от членовете на обединението е регистрирано или контролирано от регистрирано дружество лице, освен ако е налице изключение по чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, както и когато не може да бъде извършена идентификация и проверка на идентификацията на клиента, чрез регламентираните в Закона за мерките срещу изпирането на пари и Правилника за неговото прилагане (ППЗМИП) способи, включително когато клиентът е юридическо лице - на физическите лица, които са негови действителни собственици, по смисъла на § 2 от ЗМИП, както и на основанията по чл.107 от ЗОП и чл.69 от ЗПКОНПИ.
2. Участник, който е представил техническо предложение, което не отговаря на изискванията и условията на поръчката се отстранява от участние в процедурата; 3.Към „Ценовото предложение” участникът прилага заверено копие на официален документ за доказване на „Базова цена без ДДС за 1000 (хиляда) литра гориво за отопление” (в лева), издаден от основния производител/вносител или заверена от участника извадка/разпечатка от официален бюлетин на основния производител/вносител за периодично изменение на цените (в лева), актуален/а към 12:00 часа на датата на Решението за откриване на процедурата (датата, посочена в Решението за откриване на процедурата); 4. Всички плащания от името на възложителя се извършват чрез ТД на НАП Пловдив. Плащанията се извършват след осъществяване на всяка доставка, по банков път, по посочена банкова сметка на изпълнителя, в срок до 30 (тридесет) дни от получаване от съответния координатор по договора от страна на възложителя на оригинална фактура, издадена от изпълнителя по договора за съответния град, окомплектована със следните документи: копие/разпечатка от заявката за конкретната доставка; оригинален двустранно подписан приемо-предавателен протокол; заверено копие от декларацията за съответствие по образец съгласно приложение № 9 към чл. 10, ал. 2 от Наредбата за изискванията за качеството на течните горива, условията, реда и начина за техния контрол; заверено копие от свидетелството за калибриране на цистерната и брояча на горивото, с валидна заверка от съответните органи по стандартизация; заверено копие от официален документ, издаден от основния производител/вносител за доказване на „базовата цена без ДДС“ (данъчната основа) или заверена извадка/разпечатка от достъпен за възложителя официален бюлетин на основния производител/вносител за удостоверяване на действащата цена за горивото за отопление; В случай на различие между „базовите цени“ на горивото на датата на конкретната заявка и датата на съответната доставка, заплащането се извършва съгласно по-благоприятната за възложителя „базова цена“. 4.Критерият за възлагане на поръчката е най-ниска предложена „Доставна цена без ДДС за 1000 (хиляда) литра гориво за отопление“ (в лева) и включва: „Базовата цена без ДДС за 1000 (хиляда) литра гориво за отопление на основния производител или вносител“ (БЦ без ДДС1000 литра), актуална към 12:00 часа на датата на Решението за откриване на процедурата (в лева) и „Търговската надценка“ или „Търговската отстъпка“ (ТН или ТО), в проценти (%), която следва да е еднаква, независимо от мястото на доставка.
Национална агенция за приходите предоставя неограничен, пълен, безплатен и пряк достъп по електронен път до документацията за обществената поръчка, която може да бъде намерена на интернет адреса на възложителя: http://www.nap.bg, раздел „За НАП”, рубрика „Профил на купувача”, от датата на публикуване на обявлението в Регистъра на обществените поръчки.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 Бурунди
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице, в 10-дневен срок от публикуването му, съгласно чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 28/02/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва