Деловодна информация
00627
12-00-45 19/02/2019 (дд/мм/гггг)
не
00627-2019-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Смядово 000931657
пл. Княз Борис І №2
Смядово BG333 9820 България
Иван Кюркчиев +359 5351-2130
obshtina_smiadovo@abv.bg +359 5351-2226

Интернет адрес/и

www.smyadovo.bg.

http://www.smyadovo.bg./


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.smyadovo.bg./
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Община Смядово 000931657
пл. Княз Борис І №2
Смядово BG333 9820 България
Служител в информационен център +359 5351-2130
obshtina_smiadovo@abv.bg +359 5351-2226

Интернет адрес/и

www.smyadovo.bg.

http://op.smyadovo.bg

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Проектиране, рехабилитация и реконструкция на улица "Симеон Велики" и част от ул.”Добри Войников” (от кръстовището с улица"Жечко Дечев” до кръстовището с ул. "Симеон Велики") в с.Кълново. 000931657
45233120      
Строителство

ОБЕКТ на настоящата поръчка е проектиране, рехабилитация и реконструкция на следните улични настилки на улици и части /участъци/ от тях:
1. улица "Симеон Велики" в с.Кълново.
2. улица.”Добри Войников” (от кръстовището с ул."Жечко Дечев” до кръстовището с ул. "Симеон Велики") в с.Кълново.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
163433.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233120      
II.2.3) Място на изпълнение
BG333

с.Кълново, общ. Смядово, улица "Симеон Велики" и част от ул.”Добри Войников” (от кръстовището с улица"Жечко Дечев”

ОБЕКТ на настоящата поръчка е проектиране, рехабилитация и реконструкция на следните улични настилки на улици и части /участъци/ от тях:
1. улица "Симеон Велики" в с.Кълново.
2. улица.”Добри Войников” (от кръстовището с ул."Жечко Дечев” до кръстовището с ул. "Симеон Велики") в с.Кълново.
Критериите по-долу
 
ДА Показател за предложен срок за изпълнение на проектиране и изпълнение на СМР    10
Цена
90
II.2.6) Прогнозна стойност
163433.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
270

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Финансовите средствата по настоящата обществена поръчка ще бъдат осигурени с трансфер от републиканския бюджет по силата на ПМС № 315 ОТ 19.12.2018 г.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Да притежават Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя към Строителната камара за изпълнение на строежи от ІI група, ІІІ категория, придружено с валиден талон по чл. 23, ал. 1 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя или съответния валиден аналогичен документ, издаден от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
Обстоятелствата се декларират в част ІV: „Критерии за подбор”, раздел А: Годност, в ЕЕДОП.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя към Строителната камара за изпълнение на строежи от ІI група, ІІІ категория, придружено с валиден талон по чл. 23, ал. 1 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя или съответния валиден аналогичен документ, издаден от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участниците следва да имат валидни застраховки "Професионална отговорност" за проектиране и строителство по чл.171 от ЗУТ или валиден аналогичен документ, издаден от компетентен орган на държава – членка на Европейския съюз, или на друга държава – страна по споразумението за Европейското икономическо пространство.
Застраховките трябва да са в сила към момента на отварянето на офертата, в ЕЕДОП да се декларира, че в случай, че същата изтече преди срока за изпълнение на поръчката, то действието й ще бъде подновено със срок не по-малък от срока на договора и 30 дни след изтичането му.
Участникът следва да има минимален общ оборот за последните 3 (три) финансово приключили години не по-малко от 190 000,00 лв. с ДДС.
В офертата участникът декларира съответствието с критериите за доказаване на икономическото и финансовото състояние в част ІV: „Критерии за подбор”, раздел Б: икономическо и финансово състояние, в еЕЕДОП.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи доказателства за наличие на застраховка „Професионална отговорност" годишните финансови отчети или техни съставни части, и справка за общия оборот.


Да имат валидни застраховки "Професионална отговорност" за проектиране и строителство по чл.171 от ЗУТ или валиден аналогичен документ, издаден от компетентен орган на държава – членка на Европейския съюз, или на друга държава – страна по споразумението за Европейското икономическо пространство.
Участникът следва да има минимален общ оборот за последните 3 (три) финансово приключили години не по-малко от 190 000,00 лв. с ДДС.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Всеки участник трябва да е изпълнил през последните пет години, считано от датата на подаване на офертата строителни работи по уличната и пътна мрежа включващо: асфалтополагане на асфалтови смеси на пътното платно с обща дължина от минимум 500 метра.
За изпълнение на настоящата обществена поръчка, участниците трябва да разполагат с технически и ръководен персонал с професионална компетентност, както следва: 1. Ръководител строителен обект - строителен инженер или еквивалентна спец. с опит като ръководител на обекти мин. 2 години; 2. Строителен техник - строителен техник или строителен инженер или еквивалентна специалност– с опит като строителен техник мин. 1 година; 3. Отговорник за контрола на качеството: Да притежава удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентен документ. 4. Експерт по безопасност и здраве в строителството: притежаващ удостоверение за „Експерт за безопасност и здраве” съгласно Наредба № РД-07-2 от 16.12.2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд или еквивалентно; Да има най-малко 2 (две) години опит като специалист по здравословни и безопасни условия на труд. 5. Проектант част пътна - да има висше образование по специалност “транспортно строителство” или „пътно строителство” или еквивалентна. Да има придобита пълна проектантска правоспособност или еквивалентна;
6. инж. Геодезист - да има висше образование по специалност „Геодезия” или еквивалентна. Да има придобита пълна проектантска правоспособност или еквивалентна; При използването на експерти - чуждестранни лица, доказването на съответствие с поставените изисквания за образователно – квалификационна степен се удостоверява и с посочване на еквивалентни на изброените по-горе специалности.
Всеки един от посочените експерти има самостоятелна функция, която трябва да изпълнява, не е предвидена възможност да се извърши съвместяване на функции на отделни експерти. В тази връзка участниците следва да предвидят отделни лица, притежаващи квалификация и опит съответстващ на минимално изискуемите се съгласно обявените условия.
Участникът трябва да притежава валиден сертификат за внедрени системи, както следва:
- Сертификат за система за управление на качество ISO 9001:2008 или ISO 9001:2015 с обхват на дейност, строителство или еквивалент;
- Сертификат за система за управление на околната среда ISO 14001:2004 или ISO 14001:2015 с обхват на дейност, строителство или еквивалент.
Участниците трябва да разполагат с минимално изискуемо оборудване или еквивалентно, както следва:
1. асфалтополагач с електронно устройство за нивелация - мин. 1 бр;
2. валяк за пътни и асфалтови настилки – мин. 3 бр. самоходни
3. фреза - мин.1 бр.;
4. Товарни транспортни средства за превоз на инертни материали и асфалтови смеси – подходящ брой, но не по-малко от 2бр., с оглед осигуряване на непрекъснато транспортиране.
Посочената по-горе строителна механизация може да е собствена, наета или ползвана на друго правно основание.
Доказване: В офертата участникът декларира съответствието с критериите за подбор с деклариране в част ІV: „Критерии за подбор”, раздел В: Технически и професионални способности, в ЕЕДОП.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение,списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена професионална компетентност на лицата, копия на валидни сертификати, декларация за техническото оборудване.


Всеки участник трябва да е изпълнил през последните пет години, считано от датата на подаване на офертата строителни работи по уличната и пътна мрежа включващо: асфалтополагане на асфалтови смеси на пътното платно с обща дължина от минимум 500 метра.
За изпълнение на настоящата обществена поръчка, участниците трябва да разполагат с технически и ръководен персонал с професионална компетентност, както следва:
Ръководител строителен обект - строителен инженер или еквивалентна спец. с опит като ръководител на обекти мин. 2 години;
Строителен техник - строителен техник или строителен инженер или еквивалентна специалност– с опит като строителен техник мин. 1 година;
Отговорник за контрола на качеството: Да притежава удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентен документ.
Експерт по безопасност и здраве в строителството: притежаващ удостоверение за „Експерт за безопасност и здраве” съгласно Наредба № РД-07-2 от 16.12.2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд или еквивалентно; Да има най-малко 2 (две) години опит като специалист по здравословни и безопасни условия на труд.
Проектант част пътна - да има висше образование по специалност “транспортно строителство” или „пътно строителство” или еквивалентна. Да има придобита пълна проектантска правоспособност или еквивалентна;
инж. Геодезист - да има висше образование по специалност „Геодезия” или еквивалентна. Да има придобита пълна проектантска правоспособност или еквивалентна;
Участникът трябва да притежава валиден сертификат за внедрени системи, както следва:
- Сертификат за система за управление на качество ISO 9001:2008 или ISO 9001:2015 с обхват на дейност, строителство или еквивалент;
- Сертификат за система за управление на околната среда ISO 14001:2004 или ISO 14001:2015 с обхват на дейност, строителство или еквивалент.
Участниците трябва да разполагат с минимално изискуемо оборудване или еквивалентно, както следва:
1. асфалтополагач с електронно устойство за нивелация - мин. 1 бр;
2. валяк за пътни и асфалтови настилки – мин. 3 бр. самоходни
3. фреза - мин.1 бр.;
4. Товарни транспортни средства за превоз на инертни материали и асфалтови смеси – подходящ брой, но не по-малко от 2бр., с оглед осигуряване на непрекъснато транспортиране.
Посочената по-горе строителна механизация може да е собствена, наета или ползвана на друго правно основание.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Срокът за изпълнение на обществената поръчка е съгласно предложенията на участниците. Предложеният от участниците срок за проектиране не може да е по-кратък от 5 календарни дни и по-дълъг от 90 календарни дни. Предложеният от участниците срок за извършване на СМР не може да е по-кратък от 20 календарни дни и по-дълъг от 180 календарни дни. При непредвидени обстоятелства, възникнали след сключването на договора, довели до необходимост от извършване на допълнителни видове и/или количества СМР, същите се изпълняват в рамките на 5 % (пет на сто) непредвидени разходи или чрез частична замяна на СМР по договора, на Възложителя.Непредвидени ще бъдат разходите, свързани с увеличаване на заложени количества СМР и/или добавяне на нови количества или видове СМР, които към момента на разработване и одобряване на работния инвестиционен проект обективно не са могли да бъдат предвидени, но при изпълнение на дейностите са обективно необходими за въвеждане на обекта в експлоатация.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

19/03/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

20/03/2019 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

гр. Смядово, пл. „Княз Борис І“ №2, Заседателна зала

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Не може да участва в процедура за възлагане на обществена поръчка участник:
1. който е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай, че участникът е чуждестранно лице – се намира в подобна процедура, съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си.
2.участник, който е лишен от правото да упражнява определена професия или дейност съгласно законодателството на държавата, в която е извършено деянието;
Под определена професия или дейност за целите на настоящата поръчка да се разбира дейности по проектиране или извършване на СМР.
3.участник, който е сключил споразумение с други лица с цел нарушаване на конкуренцията, когато нарушението е установено с акт на компетентен орган;
4.участник, за който е доказано е, че е виновен за неизпълнение на договор за обществена поръчка или на договор за концесия за строителство или за услуга, довело до предсрочното му прекратяване, изплащане на обезщетения или други подобни санкции, с изключение на случаите, когато неизпълнението засяга по-малко от 50 на сто от стойността или обема на договора;
5.участник, който е опитал е да:
а) повлияе на вземането на решение от страна на възложителя, свързано с отстраняването, подбора или възлагането, включително чрез предоставяне на невярна или заблуждаваща информация, или
б) получи информация, която може да му даде неоснователно предимство в процедурата за възлагане на обществена поръчка.
Основанията по т. 5. се отнасят за лицата, които представляват участника или кандидата, членовете на управителни и надзорни органи и за други лица, които имат правомощия да упражняват контрол при вземането на решения от тези органи.
На основание чл. 181, ал. 2 от ЗОП, в настоящата процедура ще се извърши оценка на техническите и ценовите предложения на участниците преди разглеждане на документите за съответствие с критериите за подбор.
Действията на комисията ще се извършат по реда, посочен в чл. 61 от ППЗОП.Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% от стойността на договора без ДДС. Стойността на договора включва цената за проектиране, авторски надзор, СМР и стойността на непредвидените разходи. Гаранцията може да бъде под формата на:
- парична сума, преведена по банкова сметка на община Смядово
- безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена в полза на възложителя със срок на валидност не по-малък от 30 дни след изтичане срока на договора.
- застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Всяко решение на възложителя в процедурата за възлагане на обществената поръчка до сключването на договора подлежи на обжалване относно неговата законосъобразност пред Комисията за защита на конкуренцията.
Жалба може да се подава в 10-дневен срок о :изтичането на срока по чл. 179 от ЗОП, срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или за допълнителна информация;Жалба може да подаде всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от получаване на решението за избор на изпълнител или от прекратяване на процедурата. Жалбата по чл. 196, ал. 5 от ЗОП се подава в 10-дневен срок от уведомяване за съответното действие, а ако лицето не е уведомено, както и при бездействие - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие. Жалба може да се подаде в 10 дневен срок от съобщаването на съответното действи в останалите случаи визирани в чл. 197 от ЗОП.
Жалба се подава едновременно до Комисията за защита на конкуренцията и до възложителя, чието решение се обжалва.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 19/02/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва