Деловодна информация
00530Териториална дирекция на НАП Пловдив
РД-44-27#2 21/12/2018 (дд/мм/гггг)
не
00530-2018-0120 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национална агенция за приходите, Териториална дирекция на НАП Пловдив 1310631880039
ул. Скопие № 106
Пловдив BG421 4030 България
С. Манчев, М. Карадимова +359 32935428
m.karadimova@ro16.nra.bg +359 32679757

Интернет адрес/и

http://www.nap.bg/

http://www.nap.bg/news?id=302


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.nap.bg/news?id=3830
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Услуги по застраховане на сгради и имущество, стопанисвани и използвани от ТД на НАП Пловдив
66515000      
Услуги

Услуги по застраховане на щети или загуби на имущество (застраховка на сгради и имущество), представляващо дълготрайни материални активи (ДМА) и материални запаси, стопанисвани и използвани за административни нужди от ТД на НАП Пловдив и териториалните структури в обхвата й. Срокът за застрахователното покритие е:
- от 00:00 часа на 13.07.2019 г. до 24:00 часа на 31.08.2022 г. за сутерен – етаж –1 (минус едно), представляващ обект в сградата в гр. Хасково, пл. Атлантически № 2, посочен в раздел "Сгради" под № 4 от Приложение № 1 към техническата спецификация - Справка за наличните активи и материални запаси на ТД на НАП Пловдив, офис Хасково;
- от 00:00 часа на 06.09.2019 г. до 24:00 часа на 31.08.2022 г. за ТД на НАП Пловдив и териториалните й структури (без сутерен – етаж -1 (минус едно), представляващ обект в сградата в гр. Хасково, пл. Атлантически № 2, офис Хасково).
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
27000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
66515000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

Местата за изпълнение на поръчката - градовете Пловдив, Пазарджик, Ст. Загора, Смолян, Хасково, Кърджали и други, посочени в раздел II, т. 2.3. от Техническата спесификация на поръчката.

Услуги по застраховане на щети или загуби на имущество (застраховка на сгради и имущество), представляващо дълготрайни материални активи (ДМА) и материални запаси, стопанисвани и използвани за административни нужди от ТД на НАП Пловдив и териториалните структури в обхвата й. Общата балансова стойност на всички активи, подлежащи на застраховане по обществената поръчка, определена към датата на откриване на процидерата, е в размер, както следва: 1. Административни сгради, в частта им, предоставена на НАП, с обща балансова стойност 20 856 967,28 лв.; 2. Електронно оборудване с обща балансова стойност 2 517 934,87 лв.; 3. Преносими компютри с обща балансова стойност 71 365,85 лв.; 4. Офис оборудване с обща балансова стойност 2 636 802,47 лв.; 5. Материални запаси с обща стойност 787 800,06 лв.
Застраховката следва да покрива застрахователните рискове, посочени в раздел II, т. 2.1. от Техническата спесификация на поръчката.
Срокът за застрахователното покритие е:
- от 00:00 часа на 13.07.2019 г. до 24:00 часа на 31.08.2022 г. за сутерен – етаж –1 (минус едно), представляващ обект в сградата в гр. Хасково, пл. Атлантически № 2, посочен в раздел "Сгради" под № 4 от Приложение № 1 към техническата спецификация - Справка за наличните активи и материални запаси на ТД на НАП Пловдив, офис Хасково;
- от 00:00 часа на 06.09.2019 г. до 24:00 часа на 31.08.2022 г. за ТД на НАП Пловдив и териториалните й структури (без сутерен – етаж -1 (минус едно), представляващ обект в сградата в гр. Хасково, пл. Атлантически № 2, офис Хасково).
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
27000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
13/07/2019 (дд/мм/гггг) / 31/08/2022 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да притежава лиценз, при спазване на изискванията на глава втора, раздел І от Кодекса на застраховане (КЗ), включително за извършване на застраховки по разд. ІІ, т. 8 и т. 9 от Приложение № 1 към КЗ или аналогичен/и документ/и от друг компетентен орган.
В случай, че участникът предвижда участието на подизпълнители, изискването следва да бъде изпълнено от подизпълнителите съобразно вида и дела на тяхното участие. При участие на обединение на физически и/или юридически лица, което е неперсонифицирано, съответствието с критерия се доказва от лицата, включени в него, съобразно разпределението на участието им при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
В случай, че при изпълнение на обществената поръчка участник се позовава на капацитета на трети лица, независимо от правната връзка между тях, приложими се явяват разпоредбите на чл. 65 от ЗОП.
Деклариране съответствието с поставеното изискване се извършва чрез представяне на информация за действащ лиценз за застраховател за предлаганото застрахователно покритие в част ІV, раздел А: „Годност“, подраздел „За поръчки за услуги: необходимо е специално разрешение“ на ЕЕДОП. Информацията следва да включва номер, дата на издаване, срок на валидност на лиценза. В случай, че съответният документ е на разположение в електронен формат, следва да бъде посочен и уеб адрес, орган или служба, издаващи документа и точно позоваване на документа.
Възложителят може по всяко време да изиска от участниците представяне на документа, чрез който се доказва посочената в ЕЕДОП информация, съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
На основание чл. 67, ал. 6 от ЗОП участникът, определен за изпълнител, представя преди сключване на договора заверено копие на лиценз, при спазване на изискванията на глава втора, раздел І от КЗ, включително за извършване на застраховки по раздел ІІ, т. 8 и т. 9 от Приложение № 1 към КЗ или аналогичен/и документ/и от друг компетентен орган.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

не

не
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участникът трябва да има изпълнена/и услуга/и, идентична/и или сходна/и с предмета и обема на настоящата поръчката, изпълнена/и през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата.
В случай, че участникът предвижда участието на подизпълнители, изискването следва да бъде изпълнено от подизпълнителите съобразно вида и дела на тяхното участие. При участие на обединение на физически и/или юридически лица, което е неперсонифицирано, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него. В случай, че при изпълнение на обществената поръчка участникът се позовава на капацитета на трети лица, независимо от правната връзка между тях, приложими се явяват разпоредбите на чл. 65 от ЗОП.
Деклариране наличието на изискуемия от възложителя опит за изпълнение на поръчката, се извършва чрез представяне на информация за изпълнена/и услуга/и, идентична/и или сходна/и с предмета на поръчката през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата. Информацията следва да включва услуги, чието изпълнение е приключило в заложения период и да съдържа: описание на обхвата на дейностите (вид на извършената/те услуга/и), суми (изплатено възнаграждение), период на изпълнение (начална и крайна дата на изпълнението) и получателите (възложителите на услугата/те), независимо дали са публични или частни субекти. Информацията се попълва в в част IV, раздел „В“, подраздел „За поръчки за услуги: извършени услуги от конкретния вид“ на ЕЕДОП. Възложителят може по всяко време да изиска от участниците представяне на документите, чрез които се доказва посочената в ЕЕДОП информация, съгласно чл. 67, ал. 5 във вр. чл. 64, ал. 1, т. 2, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата. Участникът, определен за изпълнител, представя преди сключване на договора документите, чрез които се доказва съответствието му с поставените от възложителя критерии за технически и професионални способности съгласно чл. 67, ал. 6 във вр. чл. 64, ал. 1, т. 2 от ЗОП.


Под „сходни“ с предмета на настоящата поръчката следва да се разбира предмет, в чийто обхват са включени дейности по застраховане на обект/и – поне един недвижим имот или част от такъв. Под "изпълнена" услуга се разбира такава услуга, чието изпълнение е приключило в рамките на заложения от възложителя период, независимо от датата на започването й.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Преди сключването на договор за обществена поръчка, участникът, определен за изпълнител предоставя актуални документи, удостоверяващи липсата на основания за отстраняване от процедурата, с изключение на тези, които са били предоставени или са служебно известни на възложителя, или могат да бъдат осигурени чрез пряк и безплатен достъп до националните бази данни на държавите членки. Определеният изпълнител представя при подписването на договора гаранция, обезпечаваща изпълнението му, в размер на 5 % от стойността му без ДДС (без „дължимия данък” съгласно ЗДЗП). Гаранцията се представя във форма по избор, съгласно чл. 111, ал. 5 от ЗОП. Условията и сроковете за задържане или освобождаването й са уредени в проекта на договор - част от документацията за обществената поръчка.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

22/01/2019 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

23/01/2019 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

Административната сграда на ТД на НАП Пловдив, гр. Пловдив, ул. Скопие № 106, ет. 10, стая 1010.

При отварянето на офертите могат да присъстват участниците и/или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване, при спазване на установения режим за достъп до сградата на ЦУ на НАП.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят ще отстранява от участие участник, за когото са налице освен основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП, и тези по чл. 55, ал. 1, т. 1, 3, 4 и 5 от ЗОП, както и когато се установи, че участникът е дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим или е контролирано от такова дружество, или някой от членовете на обединението е регистрирано или контролирано от регистрирано дружество лице, освен ако е налице изключение по чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, както и когато не може да бъде извършена идентификация и проверка на идентификацията на клиента, чрез регламентираните в Закона за мерките срещу изпирането на пари и Правилника за неговото прилагане (ППЗМИП) способи, включително когато клиентът е юридическо лице - на физическите лица, които са негови действителни собственици, по смисъла на § 2 от ДР на ЗМИП, на основанията, предвидени в чл. 107 от ЗОП, както и когато по отношение на участника са налице обстоятелствата по чл. 69 от ЗПКОНПИ. Възложителят ще отстранява от участие участник, чиято оферта за изпълнение надхвърля определената от възложителя максимално допустима стойност на обществената поръчка - 27 000 лв., определена за обектите на застрахователната услуга, посочени в приложения към техническата спецификация като обекти на застрахователната услуга към датата на откриване на процедурата.
Национална агенция за приходите предоставя неограничен, пълен, безплатен и пряк достъп по електронен път до документацията за обществената поръчка, която може да бъде намерена на интернет адреса на възложителя: http://www.nap.bg, раздел „За НАП”, рубрика „Профил на купувача”, от датата на публикуване на обявлението в Регистъра на обществените поръчки.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 21/12/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва