Деловодна информация
00530ТД на НАП Бургас
686-466 20/12/2018 (дд/мм/гггг)
не
00530-2018-0119 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национална агенция за приходите, ТД на НАП Бургас 1310631880024
ул.Цар Петър №5Б
Бургас BG341 8000 България
П.Чередник +359 56878140
p.cherednik@ro02.nra.bg +359 56878152

Интернет адрес/и

www.nap.bg

http://nap.bg/news?id=3825


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://nap.bg/news?id=3825
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставка на хигиенни продукти,включ.почистващи,полиращи продукти,дезинфектанти,големи и малки пликове за смет от полиетилен за ТД на НАП Бургас в гр.Бургас, гр.Сливен, гр.Ямбол и УБ в гр.Поморие
33700000      
Доставки

Доставка на хигиенни продукти, включително почистващи, полиращи продукти, дезинфектанти, големи и малки пликове за смет от полиетилен за ТД на НАП Бургас в гр. Бургас, гр. Сливен, гр. Ямбол и УБ в гр. Поморие
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
12700      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Доставка на големи и малки пликове за смет от полиетилен за ТД на НАП Бургас в гр. Бургас, гр. Сливен, гр. Ямбол и УБ в гр. Поморие 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
19640000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG34

гр.Бургас, гр.Поморие, гр.Сливен и гр.Ямбол

"Доставка на големи и малки пликове за смет от полиетилен за ТД на НАП Бургас в гр. Бургас, гр. Сливен, гр. Ямбол и УБ в гр. Поморие“ представляваща „запазена обществена поръчка“ по смисъла на чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП с максимално допустима стойност в размер на 2 400,00 лв. ( две хиляди и четиристотин ) лева без ДДС.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
2400      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Обособената позиция ще се възлага при условията на чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП

II.2) Описание 1

Доставка на хигиенни, перилни и почистващи препарати за ТД на НАП Бургас в гр. Бургас, гр. Сливен, гр. Ямбол и УБ в гр. Поморие 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33700000      
39830000      
24455000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG34

гр.Бургас, гр.Поморие, гр.Сливен и гр.Ямбол

"Доставка на хигиенни, перилни и почистващи препарати за ТД на НАП Бургас в гр. Бургас, гр. Сливен, гр. Ямбол и УБ в гр. Поморие“ представляваща „запазена обществена поръчка“ по смисъла на чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП с максимално допустима стойност в размер на 1 750,00 лв. ( хиляда седемстотин и петдесет ) лева без ДДС.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
1750.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Обособената позиция ще се възлага при условията на чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП. Продуктите, предмет на доставка по обособената позиция следва да са съобразени с Националния план за действие за насърчаване на "зелените" обществени поръчки, като участниците следва да представят документите, описани в Техническите спецификации на поръчката.

II.2) Описание 1

Доставка на почистващи пособия и дезинфектанти за ТД на НАП Бургас в гр. Бургас, гр. Сливен, гр. Ямбол и УБ в гр. Поморие 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33700000      
39830000      
24455000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG34

гр.Бургас, гр.Поморие, гр.Сливен и гр.Ямбол

"Доставка на почистващи пособия и дезинфектанти за ТД на НАП Бургас в гр. Бургас, гр. Сливен, гр. Ямбол и УБ в гр. Поморие“ с максимално допустима стойност в размер на 8 550,00 лв. ( осем хиляди петстотин и петдесет ) лева без ДДС.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
8550.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят не поставя изискване за годност
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Не

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участниците следва да разполагат с опит за изпълнение на поръчката: Участникът да е изпълнил дейности с предмет и обем идентични или сходни с предмета на настоящата обществена поръчка за последните три години от датата на подаване на офертата.
За доказване на наличието на изискуемия от Възложителя опит за изпълнение на поръчката, участниците трябва да представят списък на изпълнените от него доставка/и, свързана/и с доставки на хигиенни, перилни, почистващи, дезинфекционни и други сходни продукти ( за обособена позиция № 2 и № 3 ), както и на торби/пликове от полиетилен ( за обособена позиция № 1 през последните 3 (три) години до датата на подаване на офертата, с предмет идентичен или сходен с предмета на настоящата обществена поръчка.
За доставка/и “идентична“ и/или “сходна/и“ с предмета на поръчката Възложителя приема изпълнението на дейности по доставки на хигиенни, перилни, почистващи, дезинфекционни и други сходни продукти ( за обособена позиция № 2 и № 3 ), както и на торби/пликове от полиетилен ( за обособена позиция № 1 )
Забележка:”Изпълнена” е тази доставка, чието изпълнение е приключило в рамките на заложения от възложителя период, независимо от датата на възлагането ?.


Участниците трябва да имат изпълнен / сключен минимум 1 (един) договор за доставка и/или дейност, идентична или сходна с предмета на поръчката, изпълнена през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата.
Възложителят може по всяко време да изиска от участниците представяне на документите, чрез които се доказва посочената в ЕЕДОП информация, съгласно чл. 64, ал. 1, т. 2 от ЗОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
Участникът, определен за изпълнител, представя преди сключване на договора документите, чрез които се доказва съответствието му с поставените от възложителя критерии за технически и професионални способности, съгласно чл. 67, ал. 6 във вр. чл. 64, ал. 1, т. 2 от ЗОП.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
ДА
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Настоящата поръчка в частта по об.позиция №1 и №2 представлява "запазена обществена поръчка" съгласно чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП. В процедурата по об.№1 и № 2, могат да участват и други заинтересовани лица, като офертите им се разглеждат само ако няма допуснати оферти на лица с увреждания или в неравностойно положение или стопански субекти, чиято основна цел е социалното и професионално интегриране на хора с увреждания или хора в неравностойно положение. Определеният изпълнител представя гаранция, обезпечаваще изпълнението на договора при подписването му в размер до 5% от стойността на договора без ДДС или до 2% от стойността на договора без ДДС за участник - специализирано предриятие или кооперация на хора с увреждания, съгласно чл.111, ал.2 от ЗОП. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договора-неразделна част от одобрената документация за обществената поръчка.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

30/01/2019 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 5

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

31/01/2019 (дд/мм/гггг)   14:30 (чч:мм)

Административната сграда на ТД на НАП Бургас, ул.Цар Петър №5Б

При отварянето на офертите могат да присъстват участниците и/или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване при спазване на установения режим за достъп до сградата.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят ще отстранява от участие участник, за когото са налице освен основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП, и тези по чл. 55, ал. 1, т. 1, 2 , 3, 4 и 5 от ЗОП, както и когато се установи, че участникът е дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим или е контролирано от такова дружество, или някой от членовете на обединението е регистрирано или контролирано от регистрирано дружество лице, освен ако е налице изключение по чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, както и когато не може да бъде извършена идентификация и проверка на идентификацията на клиента, чрез регламентираните в Закона за мерките срещу изпирането на пари и Правилника за неговото прилагане (ППЗМИП) способи, включително когато клиентът е юридическо лице - на физическите лица, които са негови действителни собственици , по смисъла на чл. 3, ал. 5 от ППЗМИП, както и когато по отношение на него са налице обстоятелствата по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобито имущество.
Максимално допустима стойност определена за изпълнение на цялата поръчка -12 700,00 лв.без ДДС
Оферти надвишаващи максимално-допустима стойност за всяка обособена позиция, както и надвишаващи максимално-допустимата стойностза цялата поръчка ще бъдат отстранени на основание чл. 107, т.2, б. "а" от ЗОП. Всички транспортни и други разходи, в т.ч. разходи за опаковка, такси, транспорт, разтоварване и други съпътстващи доставката разходи, франко обекта на доставката, както и разходи по замяна на стоки / некачествени, повредени и за доставени продукти, които не отговарят на заявените по вид и количество, а също и при установени липси/ във връзка изпълнението на договора/ите са за сметка на Изпълнителя и Възложителя не дължи допълнително заплащане.
Плащането ще се извърши по банкова сметка, посочена от Изпълнителя в срок до 30 ( тридесет ) дни, от приемане на изпълнението от отговорника/координатора по договора/ите след представяне на следните документи :
- Приемо-предавателен протокол, подписан между представителите на Възложителя ( координатор и/или отговорник/ци по договора/ите ) и представител на Изпълнителя за извършената конкретна доставка.
- Оригинална фактура за извършената доставка.
Национална агенция за проходите предоставя неограничен , пълен ,безплатен и пряк достъп по електронен път до документацията за обществената поръчка, която може да бъде намерена в електронното досие на процедурата на инернeт сдреса на Възложителя: http://nap.bg, раздел "За НАП", рубрика "Профил на купувача", от датата на публикуване на обявлението за поръчка в РОП
Неразделна част от техническото предложение са приложенията към него, приложени към документацията за участие, снимков материал и/или брошури, и/или разпечатка на предлаганите продукти и артикули, ведно с подробно описание, съгласно изискванията на Възложителя и регламентираните нормативни уредби.
Снимковият материал и/или брошури, и/или разпечатка на предлаганите артикули, ведно с документ/и за удостоверяване и доказване съответствието на предлаганите продукти, следва да бъдат подредени и номерирани така, че техният номер да съответства на номера, под който те са вписани в приложенията към техническите спецификации и приложенията към техническото предложение.При несъответствие на предоставения снимков материал, и/или брошури, и/или разпечатка и приложените към него документи с изискванията на Възложителя, посочени в приложенията към т.II Технически спецификации и приложенията към Техническо предложение, участникът се отстранява от участие в процедурата.
Всяка от структурите може да заявява по-голямо и/или по-малко количество от определен вид артикул за сметка на друг - предвиден за същата и/или друга структура, попадаща в териториалния обхват на ТД на НАП Бургас до изчерпване на общата стойност за изпълнение на договора.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни, икономически,финансови, технически или квалификационни изисквания в обчвлението, документацията или всеки друг документ свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл.197, ал.1, т.4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 20/12/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва