Деловодна информация
910"ЦПЗ д-р П.Станчев-Добрич"ЕООД
РД-03-922 14/12/2018 (дд/мм/гггг)
не
910-2018-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

ЦЕНТЪР ЗА ПСИХИЧНО ЗДРАВЕ Д-Р П. СТАНЧЕВ - ДОБРИЧ ЕООД 000851111
ул. Панайот Хитов 24
Добрич BG332 9300 България
Петя Обретенова +359 58602655
odpzs_dobrich@abv.bg +359 58602490

Интернет адрес/и

www.cpz-dobrich.com

http://cpz-dobrich.com/categori/profil-na-kupuvacha/zop2018/hrana%202018


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
www.cpz-dobrich.com
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Лечебно заведение-търговско дружество по чл. 37 от ЗЛЗ

I.5) Основна дейност 

Здравеопазване

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставка на хранителни продукти за нуждите на "Център за психично здраве д-р П.Станчев-Добрич" ЕООД
15800000      
Доставки

Доставка на хранителни продукти за нуждите на "Център за психично здраве д-р П.Станчев-Добрич" ЕООД по обособени позиции:
1. Обособена позиция № 1: Доставка на прясно приготвена, топла храна за потребителите на ДЦВХПУ и хоспитализираните пациенти, настанени в стационара на лечебното заведение. Прогнозно количество: 32000 порции. Прогнозна стойност: 70 000 лева без ДДС.
2. Обособена позиция № 2: Доставка на хляб. Прогнозно количество: 9350 кг., от които тип "Добруджа" - 8600 кг. и тип "типов" - 750 кг. Прогнозна стойност: 10 000 лева без ДДС.
3. Обособена позиция № 3: Доставка на други хранителни продукти. Прогнозно количество: 700 кг. Прогнозна стойност: 5 000 лева.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
85000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
само една обособена позиция

II.2) Описание 1

Доставка на прясно приготвена, топла храна за потребителите на ДЦВХПУ и хоспитализираните пациенти, настанени в стационара на лечебното заведение. 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15894220      
II.2.3) Място на изпълнение
BG332

Добрич, ул. "Панайот Хитов" 24

Предмет на доставката: Супа и основно ястие за хоспитализираните пациенти, настанени в стационара на лечебното заведение и супа, основно ястие и десерт за ползвателите на услугите на Дневния център за възрастни хора с психични увреждания, по предварително заявено от възложителя седмично меню от Списъка на ястията по обособена позиция № 1. Прогнозно количество: 32000 порции.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
70000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
да


Посочените прогнозни количества не пораждат задължение за възложителя да ги достави в посочения обем. Доставените количества ще са в зависимост от конкретните нужди на възложителя. Изпълнителят продължава да извършва дейността по договора до сключването на нов договор след провеждане на обществена поръчка със същия предмет.
II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

1. Условия на доставка: Храната да се доставя с транспорт на изпълнителя, чрез ежедневни доставки, в съдове на възложителя, с възможност за доставка в почивни и празнични дни. Количеството на доставените порции за всяка ежедневна доставка ще се заявява в деня преди доставката.
2. Срок за годност: за директна консумация.

II.2) Описание 1

Доставка на хляб 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15811100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG332

Добрич, ул. "Панайот Хитов" 24

Предмет на доставка: Хляб пшеничен "Добруджа" по Утвърден стандарт "България" № 3 / 2011 год. и Хляб пшеничен "Типов" по Утвърден стандарт "България" № 4 / 2011 год.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
10000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
да


Посочените прогнозни количества не пораждат задължение за възложителя да ги достави в посочения обем. Доставените количества ще са в зависимост от конкретните нужди на възложителя. Изпълнителят продължава да извършва дейността по договора до сключването на нов договор след провеждане на обществена поръчка със същия предмет.
II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

На основание чл. 21, ал. 6 от ЗОП възложителят ще възложи обществената поръчка по обособена позиция № 2: "Доставка на хляб" по реда на чл. 20, ал. 4 от ЗОП.

II.2) Описание 1

Доставка на други хранителни продукти 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15813000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG332

Добрич, ул. "Панайот Хитов" 24

Предмет на доставката: Майонеза, продукт за мазане, чай пакетиран, захар, сол трапезна морска, кисел продукт, лютеница, пастет - свински, пилешки, пуешки или смес, бисквити тип "чаени" или еквивалент
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
5000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
да


Посочените прогнозни количества не пораждат задължение за възложителя да ги достави в посочения обем. Доставените количества ще са в зависимост от конкретните нужди на възложителя. Изпълнителят продължава да извършва дейността по договора до сключването на нов договор след провеждане на обществена поръчка със същия предмет.
II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

На основание чл. 21, ал. 6 от ЗОП възложителят ще възложи обществената поръчка по обособена позиция № 3: "Доставка на други хранителни продукти" по реда на чл. 20, ал. 4 от ЗОП
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Да имат регистриран на свое име обект за производство на храни, в което е посочена като произвеждана групата храни, предмет на доставка - декларира се в ЕЕДОП и се проверява служебно в Националния електронен регистър на обектите за производство и търговия на едро и дребно с храни от животински и неживотински произход на БАБХ . Чуждестранните участници може да са вписани в аналогични регистри, съгласно законодателството на държаната членка, в която са установени. При сключването на договора чуждестранният изпълнител трябва да извърши съответна регистрация и да представи удостоверение за регистрация на обект за производство на храни, издадено от ОДБХ по местонахождение на обекта.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят няма изискване за икономическо и финансово състояние

Възложителят няма изискване за икономическо и финансово състояние
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Да имат регистрирано транспортно средство/транспортни средства за превоз на храни - декларира се в ЕЕДОП и се проверява служебно в Националния регистър на транспортните средства за превоз на храни и суровини от животински произход на БАБХ. Чуждестранните участници може декларират наличието на транспортно средство за превоз на храни, вписано в аналогични регистри, съгласно законодателството на държаната членка, в която са установени. При сключването на договора чуждестранният изпълнител трябва да извърши съответна регистрация и да представи удостоверение за регистрация на транспортно средство за търговия с храни, издадено от ОДБХ по местонахождение на обекта. В случай, че транспортното средство не е собственост на участника, представя се договор за правното основание на което се ползва.
2. Да има назначени на трудов договор не по-малко от 2 (двама) души кухненски персонал, от които поне един с квалификация "готвач" и професионален опит поне 3 (три) години - декларира се в ЕЕДОП и се доказва при подписването на договора с копие от трудовата книжки на лицата, назначени на трудов договор, в която е посочена месторабота в предприятието на участника или с удостоверение от НАП за лицата, назначени на трудови договори, и с копия от дипломи или удостоверения за професионална квалификация на лицата от персонала, които имат квалификация "готвач".


Както е посочено по-горе
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


1. Срок на плащане: до 60 (шестдесет) календарни дни от извършването на доставката и издаването на фактура от изпълнителя. 2. Изисквания за качество на доставяните храни: Да отговарят на изискванията на: Закона за храните и всички съпътстващи го наредби за производство и търговия с хранителни продукти; Наредба № 5 от 25 май 2006 год. за хигиената на храните; Наредба № 2 от 23 януари 2008 г. за материалите и предметите от пластмаси, предназначени за контакт с храни; Наредбата за изискванията за етикетирането и представянето на храните; Всяка доставка задължително да се придружава от необходимите документи, доказващи тяхната безопасност и произход съгласно законодателството.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

10/01/2019 (дд/мм/гггг)   15:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 3

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

11/01/2019 (дд/мм/гггг)   09:00 (чч:мм)

Добрич, ул. "Панайот Хитов" 24, администрация на лечебното заведение

Офертите се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Участник в процедурата може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, или техни обединения, както и всяко друго образувание, което имат право да изпълнява доставки съгласно законодателството на държавата, в която то е установено.
2. Изисквания за лично състояние на участниците:
2.1. Да не са налице предпоставките за задължително отстраняване по чл. 54, ал. 1 от ЗОП - декларира се в ЕЕДОП и се доказва при сключването на договора с документите по чл. 58, ал. 1 от ЗОП. Участник, за когото са налице основания по чл. 54, ал. 1 от ЗОП, има право по реда на чл. 56 от ЗОП да представи доказателства, че е предприел мерки, които гарантират неговата надеждност, въпреки наличието на съответното основание за отстраняване;
2.2. Да отговорят на изискванията по чл. 3, т. 8, във вр. с чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици - декларира се в ЕЕДОП;
2.3.Да не са свързано лице с друг участник в настоящата процедура по смисъла на § 2, т. 45 от ДР на ЗОП, във връзка с § 1, т. 13 и 14 от ДР на Закона за публичното предлагане на ценни книжа - декларира се в ЕЕДОП;
2.4. Да декларират кое физическо лице/физически лица е действителният собственик на участника по чл. 59, ал. 1, т. 3, във вр. с чл. 53, ал. 2 от ЗМИП - декларира се при подписването на договора в декларация по задължителен образец Приложение № 3 от образците документи към документацията за участие
3. Възложителят предвижда разглеждането на офертите да се извърши по реда на чл. 181, ал. 2 от ЗОП, при което оценката на техническите и ценовите предложения на участниците ще се извърши преди разглеждане на документите за съответствие с критериите за подбор;
4. Участникът трябва да представи цялостно предложение за всички подпозиции (ястия) от обособена позиция № 1;
5. Предложения само за отделни подпозиции (ястия) от обособената позиция не се допускат и са условия за отстраняване от процедурата, на основание чл. 107, т. 2, буква "а" от ЗОП, тъй като участникът е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на поръчката.
6. Оценката по обособена позиция № 1 ще се определя като сбор от цените в колона 4 на Приложение № 1 – задължителен образец: Ценово предложение;, посочена на реда "Сбор от цените в колона 4". Крайната оценка на участниците ще се закръгля до втория знак след десетичната запетая.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

В 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 179, ал. 1 от ЗОП, съгласно чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 14/12/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва