Деловодна информация
00530
Е-12-00-621#1 20/11/2018 (дд/мм/гггг)
не
00530-2018-0113 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национална агенция за приходите 131063188
бул. Княз Ал. Дондуков № 52
София BG411 1000 България
Л. Лазаров +359 298593546
l.ts.lazarov@nra.bg +359 298593099

Интернет адрес/и

http://www.nap.bg/

http://www.nap.bg/page?id=302


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.nap.bg/news?id=3797
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставка и монтаж на система за контрол на достъпа с отчитане на работното време
42961100      
Доставки

Предметът на обществената поръчка обхваща следните дейности:
1. Доставка, монтаж, тестване и пускане в експлоатация на система за контрол на достъпа с отчитане на работното време в сграда на НАП, в това число:
- доставка на необходимите оборудване, автоматика, механизми, материали и компоненти за монтажа и функционирането на системата;
- изработка и доставка на общо до 300 броя персонални безконтактни карти за достъп за служители.
2. Гаранционно обслужване на доставената, монтирана и пусната в експлоатация система за контрол на достъпа с отчитане на работното време за срок от 36 месеца, считано от датата на подписването на приемо-предавателен протокол.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
3000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
42961100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Сграда с адрес гр. София, бул. „Хр. Ботев“ №17, в частта от третия етаж предоставена на Национална агенция за приходите.

1. Предметът на обществената поръчка обхваща следните дейности:
1.1. Доставка, монтаж, тестване и пускане в експлоатация на система за контрол на достъпа с отчитане на работното време в сграда на НАП, в това число:
- доставка на необходимите оборудване, автоматика, механизми, материали и компоненти за монтажа и функционирането на системата;
- изработка и доставка на общо до 300 броя персонални безконтактни карти за достъп за служители.
През срока на договора, включително срока на гаранционното обслужване, Възложителят не е длъжен да заяви цялото посочено в предходния абзац количество персонални безконтактни карти за достъп.
Първоначално заявеното количество безконтактни карти следва да се изработят и предоставят на определения от страна на възложителя координатор по договора при приемане на извършения монтаж, тестване на системата и пускането й в експлоатация. Броят на първоначално заявеното количество безконтактни карти и тяхното оформление ще бъде предоставено на определения за изпълнител, след сключване на договор за възлагане на поръчката.
1.2. Гаранционно обслужване на доставената, монтирана и пусната в експлоатация система за контрол на достъпа с отчитане на работното време за срок от 36 месеца, считано от датата на подписването на приемо-предавателен протокол.
В срока на гаранционното обслужване, изпълнителят следва:
- да реагира при уведомление за възникнала повреда в срок до 4 часа след уведомяването;
- да отстрани възникнала повреда в срок от 1 работен ден след констатирането й;
- да премества елементи от система след подадена заявка от възложителя.
- да извлича данни от базата данни на системата за контрол на достъпа с отчитане на работното време, включително и за отчитане на работното време, в срок до 5 работни дни след получаване на заявка;
- да разработи нова/коригира съществуващата справочна част на системата за контрол на достъпа с отчитане на работното време, включително и за отчитане на работното време, в срок до 15 работни дни след получаване на заявка за това от координатора по договора от страна на възложителя;
- да изработва и доставя безконтактни карти за достъп, до изчерпване на общото количеството от 300 броя безконтактни карти, в срок до 15 работни дни след получаване на заявка.
1.3. Доставената и монтирана система за контрол на достъпа с отчитане на работното време следва да обхваща/включва 3 броя контролно-пропускателни точки с двустранен достъп, на определени от възложителя места, разположени на предоставената на НАП част от трети етаж от сградата на адрес гр. София, бул. „Хр. Ботев“ №17.
2. Срокът за изпълнение на договора включва:
2.1. Срок за извършване на необходимите доставка, монтаж, тестване и пускане в експлоатация и предаване на системата, за предаване на схема на системата и изработените първоначално заявени безконтактните карти за нея, провеждане на инструктаж и предаване на писмени указания за работа с нея – до 30 работни дни, считано от датата на сключване на договора.
2.2. Срок на гаранционно обслужване на доставената, монтирана и пусната в експлоатация система за контрол на достъпа с отчитане на работното време, през който срок могат да се правят последващи заявки за безконтактни карти за достъп, до изчерпване на общото количеството от 300 броя безконтактни карти – 36 месеца, считано от датата на подписването на приемо-предавателния протокол за приемането на изградената система за контрол на достъпа с отчитане на работното време.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
3000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
38

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Максимално допустимата стойност на поръчката е 3000,00 лева без ДДС, съответно 3600,00 лв. с ДДС. Плащането ще се извърши от ЦУ на НАП, наведнъж, по посочена от изпълнителя банкова сметка, по реда и при условията, указани в раздел VI.3.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Не.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Не.

Не.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Деклариране наличието на изискуемия от възложителя опит за изпълнение на поръчката, се извършва чрез представяне на информация за доставките с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнени през последните 3 (три) години до датата на подаване на офертата, съгласно чл. 63, ал. 1 т. 1, б „б“ от ЗОП. Информацията следва да включва само доставки, които са изпълнени в заложения период, и да съдържа описание на извършените доставки и техния обем; стойностите; датите, на които е започнало и е приключило изпълнението и получателите, независимо дали са публични или частни субекти.
Информацията се попълва в част ІV, раздел „В“, т. 1б на ЕЕДОП.
2. Деклариране наличието на изискуемия от възложителя персонал с необходимата квалификация за изпълнение на поръчката, се извършва чрез представяне на информация за лицата - специалисти, които ще отговарят за изпълнение на поръчката, с посочване на имената на лицата, информация за придобитото от тях образование, включително сертификати или еквивалентни документи за квалификация (посочват се вид, дата и номер на диплома/сертификат или друг документ, срок на валидност (в случай, че е приложимо), издаващ орган, евентуално web-адрес, на който може да бъде намерена информация за посочения сертификат).
Информацията се попълва в част ІV, раздел „В“, т. 6 на ЕЕДОП.
Възложителят може по всяко време да изиска от участниците представяне на документите, чрез които се доказва посочената в ЕЕДОП информация, съгласно чл. 67, ал. 5 във вр. чл. 64, ал. 1, т. 2 и т. 6 от ЗОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
Участникът, определен за изпълнител, представя преди сключване на договора документите, чрез които се доказва съответствието му с поставените от възложителя критерии за технически и професионални способности, съгласно чл. 67, ал. 6 във вр. чл. 64, ал. 1, т. 2 и т. 6 от ЗОП, както следва: списък на доставките (за изискването за опит по т. 1) и актуален списък на лицата, с посочване на информация за придобитата от лицата квалификация (за изискването за персонал по т. 2).


1. Участниците трябва да са изпълнили през последните 3 (три) години до датата на подаване на офертата доставки, с предмет и обем, идентични или сходни с тези на настоящата обществена поръчка.
Като „сходни“ с предмета и обема на настоящата обществена поръчка, се разбират изпълнени дейности с обхват доставка и монтаж на системи за контрол на достъпа или поддръжка на такива, с минимум общо 3 едностранни или двустранни контролно-пропускателни точки.
„Изпълнена” е тази доставка, която е извършена в рамките на заложения от възложителя период, независимо от датата на възлагането й и срока на гаранционна поддръжка.
2. Участниците трябва да разполагат с персонал с определена професионална компетентност за изпълнение на поръчката както следва:
Участникът трябва да разполага с минимум двама специалисти - технически лица, за извършване монтажа, инсталирането, настройката, поддържане на програмно осигуряване и хардуерното оборудване на системата за контрол на достъпа с отчитане на работното време, притежаващи квалификация в областта на техническите науки, специалност „Електротехника“ или „Електроника и автоматика“, или друга еквивалентна специалност, включително чрез курсове от лицензирани квалификационни центрове, подходяща за извършване на дейностите, свързани с предмета на настоящата обществена поръчка.
В случай, че участникът предвижда при изпълнението на обществената поръчка да бъдат ангажирани повече от двама специалисти, то всички посочени от участника лица следва да отговорят на минималните изисквания, определени от възложителя.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Изпълнението на поръчката следва да бъде в съответствие с изискванията на действащата нормативна уредба и характеристиките на обществената поръчка, посочени в техническите спецификации на поръчката, неразделна част от документацията.
Определеният за изпълнител представя при подписване на договора за обществена поръчка гаранция, обезпечаваща изпълнението му, в размер на 3% от стойността на договора без ДДС. Гаранцията се представя във форма по избор, съгл. чл. 111, ал. 5 от ЗОП. Гаранцията ще бъде освободена на две части, като условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договор – неразделна част от одобрената документация за обществената поръчка.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

20/12/2018 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 8

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

21/12/2018 (дд/мм/гггг)   14:30 (чч:мм)

Административната сграда на ЦУ на НАП, гр. София, бул. "Княз Ал. Дондуков" №52

При отварянето на офертите могат да присъстват участниците и/или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване, при спазване на установения режим за достъп до сградата на ЦУ на НАП.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят ще отстранява от участие участник, за когото са налице освен основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП, и тези по чл. 55, ал. 1, т. 1, 3, 4 и 5 от ЗОП, както и когато се установи, че участникът е дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим или е контролирано от такова дружество, или някой от членовете на обединението е регистрирано или контролирано от регистрирано дружество лице, освен ако е налице изключение по чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, както и когато не може да бъде извършена идентификация и проверка на идентификацията на клиента, чрез регламентираните в Закона за мерките срещу изпирането на пари способи, включително когато клиентът е юридическо лице - на физическите лица, които са негови действителни собственици, по смисъла на §2 от ДР на ЗМИП, както и на основанията по чл. 107 от ЗОП, както и когато по отношение на участника са налице обстоятелствата по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобито имущество.
Участник - обединение, което не е юридическо лице, следва да представи копие от документ, от който да е видно правното основание за създаване на обединението, както и следната информация във връзка с конкретната обществена поръчка: правата и задълженията на участниците в обединението; солидарно поемане на отговорността за изпълнение на обществената поръчка от членовете на обединението; дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението; представляващ обединението партньор.
Всеки участник в процедурата извършва задължителен оглед на мястото за монтаж на системата , на посочения адрес в техническите спецификации, неразделна част от документацията, за което се попълва декларация за оглед, по образец.
За мястото, предвидено за монтаж на системата за контрол на достъпа с отчитане на работното време, участникът представя в Техническото си предложение за изпълнение на поръчката схема с описание на предлаганото решение и количества на компонентите, материали и др., необходими за изграждане, монтаж и функциониране на системата.
Първоначалното плащане ще се извърши от ЦУ на НАП, по посочена от изпълнителя банкова сметка, наведнъж, въз основа на приемо-предавателен протокол за доставената, монтирана, тествана, пусната в експлоатация, предадена система за контрол на достъпа с отчитане на работното време, изработените и доставени първоначално заявени безконтактни карти за достъп, проведен инструктаж и предадени писмени указания за работа със системата. Доставените в срока за гаранционно обслужване последващо заявени безконтактни карти за достъп ще се заплащат по конкретната заявка, въз основа на приемо-предавателен протокол за доставените безконтактни карти по съответната заявка.
Национална агенция за приходите предоставя неограничен, пълен, безплатен и пряк достъп по електронен път до документацията за обществената поръчка, която може да бъде намерена на интернет адреса на възложителя: http://www.nap.bg, раздел „За НАП”, рубрика „Профил на купувача”, от датата на публикуване на обявлението в РОП.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 20/11/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва