Деловодна информация
00740
02926 16/11/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
16/11/2018 (дд/мм/гггг)
00740-2018-0017 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Изпълнителна агенция по околна среда 831901762
бул. Цар Борис III 136
София BG411 1618 България
Красимир Аврамов, Росалина Инджиева +359 29406432/+359 29406114
k.avramov@eea.government.bg +359 29559015

Интернет адрес/и

http://eea.government.bg/bg/obyavi/obshtestveni-porachki-18/porachki-18

http://eea.government.bg/bg/obyavi/obshtestveni-porachki-18/34


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://eea.government.bg/bg/obyavi/obshtestveni-porachki-18/34
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Околна среда

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Изграждане на информационна система за емисиите на серен диоксид,азотни оксиди,прах и въглероден оксид,изпускани във въздуха от средни горивни инсталации (СГИ) и създаване на публичен регистър на СГИ
72212517      
Услуги

Необходимостта от изграждане на информационна система за емисиите на серен диоксид, азотни оксиди, прах и въглероден оксид, изпускани във въздуха от средни горивни инсталации (СГИ) е обоснована нормативно от Наредбата за ограничаване на емисиите на определени замърсители, изпускани в атмосферата от средни горивни инсталации (обн. ДВ. бр.63 от 31.07.2018 г.). Създаването на публичен регистър на СГИ е съгласно чл.9г от Закона за чистотата на атмосферния въздух (ЗЧАВ)( обн. ДВ. бр.45 от 28 Май 1996 г., посл. изм. ДВ. бр.85 от 24 Октомври 2017 г.).
Поръчката е заложена в „Пътна карта за изпълнение на стратегия за развитие на електронното управление в системата на министерство на околната среда и водите за периода 2016-2020 г.“.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
341666.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
72212517      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

София

Изпълнението на обществената поръчка включва пет (дейности), подорбно описани в Техническото задание.
Дейност 1 Анализ на данните и спецификация
Дейност 2 Проектиране
Дейност 3 Разработка и тестване
Дейност 4 Документиране
Дейност 5 Внедряване и обучение
Критериите по-долу
 
ДА "Предложение за изпълнение на поръчката"    60
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
341666.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
10

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят не поставя изисквания
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя изисквания

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участниците трябва да са изпълнили поне една дейност с предмет, идентичен или сходен с този на поръчката през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата му за участие в настоящата процедура. Поставеното изискване се доказва със списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуги. Пояснение: За идентични или сходни с предмета на поръчката се разбира услуга в областта на информационните технологии, свързани с разработване, внедряване и поддръжка на информационни системи и/или регистри и/или приложен софтуер.
2. Участниците следва да разполагат с персонал и ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката. Изискването се доказва със списък на персонала, който ще изпълнява поръчката и на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена професионалната компетентност на лицата.
3. Участниците следва да прилагат внедрена система за управление на качеството, сертифицирана съгласно стандарт EN ISO 9001 в актуална му версия или еквивалент, чийто обхват да включва дейности сходни с предмета на настоящата поръчка.
Под „сходни дейности“ се разбират услуги в областта на информационните технологии, свързани с разработване, внедряване и поддръжка на информационни системи и/или регистри и/или приложен софтуер. Поставеното изискване се доказва с документи по чл. 64, ал. 1, т. 10 ЗОП – Сертификат, издаден от акредитирани лица, за контрол на качеството. Участникът, определен за изпълнител, представя документите преди сключване на договор за обществена поръчка. Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, когато участникът не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. Участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните.
4. Участниците следва да прилагат внедрена система за управление на сигурността на информацията, сертифицирана съгласно стандарт EN ISO 27001 в актуална версия или еквивалент, чийто обхват да включва дейности сходни с предмета на настоящата поръчка. Под „сходни дейности“ се разбират услуги в областта на информационните технологии, свързани с разработване, внедряване и поддръжка на информационни системи и/или регистри и/или приложен софтуер.
При подаване на офертата участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП.
В случай на участие на обединение, което не е юридическо лице изискванията по т. 1 и т. 2 се отнасят общо за обединението.
Изискванията по т. 3 и т.4 се отнасят за всеки от участниците в обединението които ще разработват и поддържат системата.


1. Участниците трябва да са изпълнили поне една дейност с предмет, идентичен или сходен с този на поръчката през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата му за участие в настоящата процедура. Поставеното изискване се доказва със списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуги.
2. Участниците следва да разполагат с персонал и ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката. Изискването се доказва със списък на персонала, който ще изпълнява поръчката и на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена професионалната компетентност на лицата, както следва:
А) Ръководител екип - Висше образование в областта на природни науки, математика и информатика или технически науки или еквивалентни; да притежава минимум 5 г. професионален опит в областта на информационните технологии; да притежава опит като ръководител на най-малко три успешно приключили проекта, включващи дейности по разработване, внедряване и поддръжка на информационни системи и/или регистри и/или приложен софтуер.
Б). Ключов експерт 1 – Бизнес анализатор - Висше образование, в областта на природни науки, математика и информатика или технически науки или еквивалентни; да притежава минимум 3 г. професионален опит в областта на информационните технологии; да притежава опит в анализ на бизнес процеси по минимум три успешно приключили проекта, включващи дейности по анализ и проектиране на софтуерни архитектури и/или разработване и внедряване на информационни системи и/или регистри и/или приложен софтуер.
В) Ключов експерт 2 – Програмист – 2 бр. - Висше образование, в областта на природни науки, математика и информатика или технически науки или еквивалентни; да притежава минимум 3 г. професионален опит в областта на информационните технологии; да притежава опит като програмист на най-малко три успешно приключили проекта, свързани с проектиране и/или изграждане и внедряване на информационни системи и/или регистри и/или приложен софтуер.
Г) Ключов експерт 3 – Експерт „Бази данни“ - Висше образование, в областта на природни науки, математика и информатика или технически науки или еквивалентни; да притежава опит като програмист и/или експерт бази данни на най-малко три успешно приключили проекта, включващи дейности по разработване, внедряване и поддръжка на бази данни за информационни системи и/или регистри и/или приложен софтуер.
Д) Ключов експерт 4 – Експерт системна интеграция - Висше образование, в областта на природни науки, математика и информатика или технически науки или еквивалентни; да е участвал минимум в три успешно приключили проекта или отделни дейности по проекти в областта на системната администрация и/или системната интеграция на комуникационни и компютърни системи и/или изграждане на системна инфраструктура.
3. Участниците следва да има внедрена система за управление на качеството по стандарт БДС EN ISO 9001:2008/9001:2015 или еквивалент. Поставеното изискване се доказва с документи по чл. 64, ал. 1, т. 10 ЗОП – Сертификат, издаден от акредитирани лица, за контрол на качеството. Участникът, определен за изпълнител, представя документите преди сключване на договор за обществена поръчка. Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, когато участникът не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. Участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните.
4. Участниците следва да прилагат внедрена система за управление на сигурността на информацията, сертифицирана съгласно стандарт EN ISO 27001 в актуална версия или еквивалент, чийто обхват да включва дейности сходни с предмета на настоящата поръчка.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Гаранция за изпълнени е 3 (три) на сто от стойността на договора. Условията за гаранцията за изпълнение са посочени в проекта на договора към документацията за участие. 40% (четиридесет процент) от стойността на гаранцията за изпълнение се задържат за обезпечаване на гаранционното поддържане на системата за срок от 2 (две години), считано от датата на приемане в експлоатация на системата и регистъра.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

03/01/2019 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

04/01/2019 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

В сградата на ИАОС на бул. Цар Борис III 136

Участници в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. От участие в процедурата се отстранява участник, за когото е налице някое от обстоятелствата по чл. 54, ал. 1 и чл. 55, ал. 1, т. 1, 3, 4 и 5 от ЗОП. Възложителят ще отстрани от участие и:
• участници-свързани лица, по смисъла на §2, т. 45 от ДР на ЗОП;
• участник, който е представил Техническо предложение за изпълнение на поръчката, което не отговаря на изискванията на Техническата спецификация и условията на поръчката;
• участник, за когото след изтичане на срока по §14 от ПЗР на ЗИД на Закона за икономическите и финансови отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици (ДВ, бр. 48/2016 г.), са налице обстоятелствата по чл. 3, т. 8 във връзка с чл. 5, ал. 1, т. 3 от този закон.
• участник, който няма право да участва в обществени поръчки на основание чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество.
• участник, който е предложил цена по-висока от прогнозната стойност, вкл. по отделните дейности.
2. Съгласно чл.67, ал. 1 от ЗОП при подаване на офертата участникът декларира липса на основания за отстраняване от процедурата и съответствие с критериите за подбор чрез представяне на ЕЕДОП. Документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, могат да бъдат изисквани допълнително при условията на чл. 67, ал. 5 и 6 от ЗОП.
3. Участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в Република България и относими към услугите, предмет на поръчката, както следва:
а) Относно задълженията, свързани с данъци и осигуровки:
Национална агенция по приходите: Информационен телефон на НАП: 0700 18 700;Интернет адрес: www.nap.bg
б) Относно задълженията, свързани със закрила на заетостта и условията на труд:
Министерство на труда и социалната политика: Интернет адрес: http:www.mlsp.government.bg
София 1051, ул. Триадица № 2;Тел.: 02 8119 443

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

В 10-девен срок от настъпване на обстоятелствата по чл. 197, ал.1, т.1 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 16/11/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва