Деловодна информация
00530ТД на НАП София
1664-99#1 14/11/2018 (дд/мм/гггг)
не
00530-2018-0112 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национална агенция за приходите, ТД на НАП София 1310631880221
ул. Аксаков № 21
София BG411 1000 България
Биляна Пешева; Веселина Мерджанова +359 298593766/+359 298593844
b.pesheva@ro22.nra.bg +359 29864728

Интернет адрес/и

http://www.nap.bg

http://www.nap.bg/news?id=3792


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.nap.bg/news?id=3792
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Услуги по ремонт и поддържане на електрически инсталации на сгради за нуждите на ТД на НАП София"
50711000      
Услуги

Изпълнението на предмета на поръчката ще се изразява в: Отстраняване на възникнали повреди и аварии в електрическата мрежа на административните сгради на ТД на НАП София и нейните офиси, разположени на територията на гр. София, Софийска област, област Благоевград, област Кюстендил и област Перник след подаден сигнал от Възложителя.
Участниците следва да организират предоставянето на услугите по отстраняване на повреди и аварии в срок до 1 (един) час от подаване на заявка от Възложителя за нейното възникване, ако повредата е на територията на град София и в срок до 3 (три) часа от подаване на заявка от Възложителя за административните сгради на територията на Софийска област, област Благоевград, област Кюстендил и област Перник.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
45000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50711000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG41

Административните сгради на ТД на НАП София на територията на гр. София, Софийска област, област Благоевград, област Кюстендил и област Перник.

Изпълнението на предмета на поръчката ще се изразява в: Отстраняване на възникнали повреди и аварии в електрическата мрежа на административните сгради на ТД на НАП София и нейните офиси, разположени на територията на гр. София, Софийска област, област Благоевград, област Кюстендил и област Перник след подаден сигнал от Възложителя.
Участниците следва да организират предоставянето на услугите по отстраняване на повреди и аварии в срок до 1 (един) час от подаване на заявка от Възложителя за нейното възникване, ако повредата е на територията на град София и в срок до 3 (три) часа от подаване на заявка от Възложителя за административните сгради на територията на Софийска област, област Благоевград, област Кюстендил и област Перник.
Участниците осигуряват за своя сметка необходимото техническо оборудване за качествено изпълнение на поръчката.
Транспортът до мястото на изпълнение на съответната техническа услуга ще се извършва от Изпълнителя и ще е за негова сметка.
Всички дейности по отстраняване на възникнали повреди и аварии в електрическата мрежа на административните сгради на ТД на НАП София и нейните офиси да бъдат извършвани при спазване на законодателството на Република България и опазване на наличното имущество, техника, материали и документация от повреждане и/или унищожаване.
Доставката на резервни части, необходими за съответната услуга по ремонт и поддържане на електрически инсталации на сгради ще се извършва от Изпълнителя, като стойността им е за сметка на Възложителя.
Възложителят заплаща отделно на Изпълнителя вложените резервни части и консумативи, съгласно ценовото му предложение, което е обвързващо за целия срок на изпълнение на поръчката, за вложени части, материали и консумативи от Таблица № 1 към настоящата поръчка и по „доставни цени“ за вложени резервни части, материали и консумативи извън Таблица № 1 към настоящата поръчка. Под „доставна цена“ се разбира цената, на която Изпълнителят е закупил съответната резервна част или консуматив. Горното обстоятелство се доказва чрез представяне на заверено копие от фактурата за закупените от Изпълнителя резервни части и консумативи, вложени при извършването на услугата.
При ползване на услугата, Възложителят заплаща на Изпълнителя вложения труд, изчислен на база часова ставка, съгласно приетата оферта на избрания за Изпълнител участник.
Установяването на действително изработеното време и действително вложените резервни части и консумативи при извършване на ремонта става чрез подписан от страна на Възложителя и Изпълнителя протокол за извършената услуга по ремонт и поддържане на електрически инсталации.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
45000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Максимално допустимата стойност на поръчката е 45 000,00 лева без ДДС. Срок на изпълнение на поръчката: 24 (двадесет и четири) месеца, считано от датата на сключване на договора, или до изчерпване стойността на договора в размер на 45 000,00 (четиридесет и пет хиляди) лв. без ДДС, в случай че това се осъществи в рамките на срока му на действие.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

не се изисква

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участниците да представят списък на извършените услуги, които са идентични или сходни с предмета на настоящата поръчката, осъществени от тях през последните 3 (три) години, от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателства за извършената услуга (съгл. чл. 63, ал. 1, т. 1 от ЗОП).
Участникът попълва информацията в част ІV, раздел В „Технически и професионални способности“, т. „За поръчки за услуги: извършени услуги от конкретния вид“ от ЕЕДОП, неразделна част от документацията за участие в настоящата процедура.
2. Участниците да разполагат със собствен и/или нает персонал (квалифицирани сервизни специалисти) с професионална компетентност, съгласно Правилник за безопасност и здраве при работа по електрообзавеждането с напрежение до 1000 V; (Обн. ДВ. бр.21 от 11 Март 2005 г., посл. изм. ДВ. бр.73 от 20 август 2013 г.), за доказателство, на което да представят списък на правоспособните технически лица, които ще извършват дейностите по изпълнението на настоящата обществена поръчка.
Участниците попълват в част ІV, раздел В „Технически и професионални способности“, т. „Образователна и професионална квалификация“ от ЕЕДОП, неразделна част от документацията за участие в настоящата процедура.


1. Участниците да са изпълнили през последните 3 (три) години от датата на подаване на офертата, най-малко 2 (две) услуги с предмет идентичен или сходен с предмета на настоящата поръчка.
Забележки:
* „изпълнена“ е тази услуга, чието изпълнение е приключило в рамките на заложения от възложителя период, независимо от датата на възлагането й.
** Под предмет, сходен с предмета на настоящата поръчка, следва да се разбира изпълнена услуга по ремонт и поддържане на електрически инсталации на сгради.
2. Участникът да разполага с минимум 3 (трима) специалисти (технически лица), които ще отговарят за изпълнението на поръчката, притежаващи квалификация за извършване на дейностите, предмет на обществената поръчка, с минимум Трета квалификационна група, съгласно Правилник за безопасност и здраве при работа по електрообзавеждането с напрежение до 1000 V; (Обн. ДВ. бр.21 от 11 Март 2005 г., посл. изм. ДВ. бр.73 от 20 август 2013 г.). Деклариране съответствието с поставеното от възложителя изискване за квалифициран персонал за изпълнение на поръчката, се извършва чрез представяне на информация за лицата, функцията, която ще изпълняват, информация за придобитото от тях образование, образователно-квалификационна степен, професионална квалификация (с посочване на номера/дати на дипломи, сертификати, издател на съответния документ).
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Плащането се извършва в лева, по банков път от ТД на НАП София след изпълнението на конкретната услуга по конкретната заявка по договорените цени, съгласно възприетата от Възложителя оферта, в срок до 30 календарни дни след представяне на оригинална фактура с приложен към нея протокол за извършената услуга, подписани от координатора по изпълнение на договора от страна на Възложителя и от представител на Изпълнителя.
Размер на гаранцията за изпълнение на договора: 3 % стойността му без ДДС. Гаранцията се представя във форма по избор, съгласно чл. 111, ал. 5 от ЗОП. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договор, приложение № 10 от одобрената документация за обществената поръчка.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

06/12/2018 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 4

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

07/12/2018 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Административната сграда на ТД на НАП София, гр. София, ул. "Аксаков" № 21, ет. 7, заседателна зала.

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване, при спазване на установения ред за достъп до сградата.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят ще отстранява от участие участник, за когото са налице освен основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП, и тези по чл. 55, ал. 1, т. 1, 3, 4 и 5 от ЗОП, както и обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, както и ако не са декларирани обстоятелствата по чл. 6, ал. 2 от Закона за мерките срещу изпирането на пари.
Национална агенция за приходите/ТД на НАП София предоставя неограничен, пълен, безплатен и пряк достъп по електронен път до документацията за обществената поръчка, която може да бъде намерена в електронното досие на процедурата на интернет адреса на възложителя: http://www.nap.bg, раздел „За НАП”, рубрика „Профил на купувача”, от датата на публикуване на обявлението за поръчка в РОП.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни, икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 14/11/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва