Деловодна информация
00530
Е-12-00-593#1 26/10/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
26/10/2018 (дд/мм/гггг)
00530-2018-0108 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национална агенция за приходите 131063188
бул. Княз Ал. Дондуков № 52
София BG411 1000 България
К. Бояджиев +359 29853316
k.boyadzhiev@nra.bg +359 298593099

Интернет адрес/и

http://www.nap.bg/

http://nap.bg/page?id=302


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.nap.bg/news?id=3777
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Поддържане на информационна система за разследване на данъчни измами – РОС САР
50324100      
Услуги

Предметът на обществената поръчка обхваща изпълнението на:
1. Дейности по настройка, поддръжка и оптимизация на ИС РОС САР в НАП:
1.1.. Настройка и оптимизация на връзката между отделните компоненти на ИС РОС САР (приложение, приложни сървъри, база данни, инфраструктура, интерфейси).
1.2. Настройка, поддръжка и оптимизация на системната и приложна среда на ИС РОС САР.
1.3. Наблюдение, настройка, оптимизация и поддръжка на базата данни на ИС РОС САР.
1.4. Настройка, поддръжка и оптимизация на приложния софтуер на ИС РОС САР, включваща и отстраняване на грешки, бъгове, проблеми.
2. Дейности по актуализиране, промяна и допълнение, вкл. интерфейси за обмен на информация с друг информационни системи, в рамките на съществуващата функционалност на приложния софтуер на ИС РОС САР в НАП.
3. Трансфер на знания.
Срокът за изпълнение на поръчката е 12 месеца, считано от датата на сключване на договора.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
25000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50324100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Административните сгради на Централно управление на НАП - гр. София, бул. „Княз Дондуков” №52 и/или ул. „Врабча“ №23

1. Предметът на обществената поръчка обхваща изпълнението на:
1.1. Дейности по настройка, поддръжка и оптимизация на ИС РОС САР в НАП:
1.1.1.. Настройка и оптимизация на връзката между отделните компоненти на ИС РОС САР (приложение, приложни сървъри, база данни, инфраструктура, интерфейси).
1.1.2. Настройка, поддръжка и оптимизация на системната и приложна среда на ИС РОС САР.
1.1.3. Наблюдение, настройка, оптимизация и поддръжка на базата данни на ИС РОС САР.
1.1.4. Настройка, поддръжка и оптимизация на приложния софтуер на ИС РОС САР, включваща и отстраняване на грешки, бъгове, проблеми.
Изпълнителят следва да осигури работоспособност на базите данни и приложения за реална работа на ИС РОС САР и достъпност до тях от потребителите.
При възникване и регистриране на инцидент или проблем е необходимо да бъде осигурено четири часа гарантирано време за реакция и уведомяване за това екипа на НАП по e-mail. Срокът за отстраняването на инциденти или проблеми е в съответствие с нивото на критичност (приоритета), който се определя за всеки от тях.
Очакваните резултати от дейността по настройка, поддръжка и оптимизация на ИС РОС САР, включваща и отстраняване на грешки, бъгове, проблеми са осигурена работоспособност на ИС РОС САР.
1.2. Дейности по актуализиране, промяна и допълнение, вкл. интерфейси за обмен на информация с друг информационни системи, в рамките на съществуващата функционалност на приложния софтуер на ИС РОС САР в НАП.
Заявки, свързани с актуализирането на приложния софтуер на ИС РОС САР в рамките на разработената функционалност, ще се възлагат чрез писмо, изпратено по електронна поща от координатора по договора от НАП до координатора по договора от страна на изпълнителя.
Очакваните резултати от дейносттите по актуализиране, промяна и допълнение, вкл. интерфейси за обмен на информация с други информационни системи, в рамките на съществуващата функционланост на приложния софтуер на ИС РОС САР, са осигуряване на актуална версия за работа на ИС РОС САР и нейното използване от крайните потребители.
1.3. Трансфер на знания.
Трансферът на знания ще се организира във вид на полудневни или целодневни сесии по изготвена от Изпълнителя програма, съгласувана с представители на Възложителя, включваща преглед на промените през последния период и разглеждането в детайли на определени теми.
2. Срокът за изпълнение на поръчката е 12 месеца, считано от датата на сключване на договора.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
25000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Максималната стойност за изп. на поръчката е 25 000,00 лв. без ДДС, съответно 30 000,00 лв. с вкл. ДДС. Плащането ще се извърши от ЦУ на НАП по посочена от изпълнителя банкова сметка, по реда и при условията, указани в раздел VI.3.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Не.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Не.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Деклариране наличието на изиск. от възложителя техн. оборудване за изп. на поръчката се извършва чрез представяне на информация за техн. оборудване: описание на същото, в което се посочва номер на стац. телефонна линия; валиден адрес на ел. поща на всяко от лицата, включени в екипа за изпълнение; номер на моб. телефонни линии, ползвани от лицата, включени в екипа за изпълнение.
Информацията се попълва в част ІV, раздел „В“, т. „Инструменти, съоръжения или техническо оборудване“ на ЕЕДОП.
2. Деклариране наличието на изиск. от възложителя опит за изп. на поръчката се извършва чрез представяне на информация за услугите, с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на наст. обществена поръчка, изпълнени през последните 3 г. до датата на подаване на офертата, съгл. чл. 63, ал. 1 т. 1, б „б“ от ЗОП. Информацията следва да съдържа подробно описание на обхвата и обема на извършените дейности, включени в изпълнената услуга, вкл. капацитета и обема на натоварване (брой потребители), както и използваните технологии; датата, на която е започнало и е приключило изпълнението и получателите на услугите, независимо дали са публични или частни субекти; стойност.
Информацията се попълва в част ІV, раздел „В“, т. „За поръчки за услуги: извършени услуги от конкретния вид“ на ЕЕДОП.
3. Декларирането на съответствието с изиск. от възложителя стандарт за упр. качеството на информацията в областта на разработка, внедряване и/или поддръжка на ИТ системите или прилагането на еквивалентни мерки за осигуряване на качество на информацията се извършва чрез предст. на информация за притеж. на валиден към датата на подаване на офертата сертификат, по версия на стандарта, валидна към датата на сертификация, изд. от независимо лице, акредитирано по съотв. серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг нац. орган по акредитация, който е страна по Многостр. споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване, съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието, или информация за еквивалентен сертификат, издаден от орган, установен в др. държава членка, или ако прилагат екв. мерки за управление качеството на информацията – информация за доказателствата за тези мерки, чрез които се доказва еквивалентност на мерките със стандарт БДС EN ISO 9001:2015 за упр. качеството на информацията в областта на разработка, внедряване и/или поддръжка на ИТ системите.
Информацията се попълва в част ІV, раздел „Г“ т. „Сертификати от независими органи, удостоверяващи стандарти за осигуряване на качеството“ на ЕЕДОП.
4. Деклариране наличието на изиск. от възложителя персонал с необх. квалификация и опит за изп. на поръчката се извършва чрез представяне на информация за лицата, които ще отговарят за изп. на поръчката, с посочване на имената на лицата, функцията, която ще изпълняват, информация за придобитото от тях образование, образователно-квалификационна степен, проф. квалификация (с посочване на номера/дати на дипломи, сертификати, издател на съответния документ), описание на придобития опит в съотв. изискуема от Възложителя област (вкл. на какви позиции е придобит и в какви периоди).
Информацията се попълва в част ІV, раздел „В“, т. „Образователна и професионална квалификация“ на ЕЕДОП.
Възложителят може по всяко време да изиска от участниците представяне на документи, чрез които се доказва посочената в ЕЕДОП информация, съгл. чл. 67, ал. 5 във вр. чл. 64, ал. 1, т. 2, т. 6 и т. 9, и ал. 3 от ЗОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
Участникът, опр. за изпълнител, представя преди сключ. на договора документите, чрез които се доказва съответствието му с поставените от възложителя критерии за технически и проф. способности, съгл. чл. 67, ал. 6 във вр. чл. 64, ал. 1, т. 2, т. 6 и т. 9, и ал. 3 от ЗОП.


1.Участниците сл. да разполагат с тех. оборудване,както сл.:
Участниците сл. да разполагат със стац. тел. връзка с поне 1 тел. линия,имейл и моб. връзка с лицата,включени в екипа за изп.
2.Участниците трябва да са изп. през посл. 3г. от датата на подаване на офертата,услуги с предмет и обем, идент. или сходни с тези на наст. поръчка.Като „сходни“ с предмета и обема на наст. поръчката,се разбират услуги за разработка и/или поддр. на web баз. инф. системи, разраб. с Java базирани и Oracle базирани технологии, на обща стойност не по-малко от 25 000лв. без ДДС и минимален капацитет и обем на натоварване – мин. 100 бр.потребители. Услуги за доставка и/или поддръжка на оборудване,лицензи за опер. системи или друг интеграционен (middleware) софтуер,система за упр. на бази данни (СУБД),антивирусни програмни пакети,архивиращи програмни пакети или друг системен софтуер,не се считат за сходни с предмета на поръчката. Заб.: „изпълнена“ е тази услуга,чието изп. е прикл. в рамките на заложения от Възложителя период, незав. от датата на възлагането й.
3.Участниците сл. да прилагат система за упр. на качеството по стандарт БДС EN ISO 9001: 2015 в областта на разработка,внедряване и/или поддръжка на инф. системи или екв. стандарти за упр. на качеството на информацията в областта на разработка, внедряване и/или поддръжка на инф. системи или да прилагат екв. мерки за осигуряване на качество на информацията.
4.Участниците трябва да разполагат с персонал с определена проф. компетентност за изп. на поръчката, както сл.:
Екип за изп. на поръчката,включващ мин. 3 експерти. За целите на дейностите,описани в техн. спецификации,лицата,включени в екипа от т. 4.1. до т. 4.3 трябва да притежават посочената по-долу или по–вис. квалиф. и проф.опит:
4.1.Ръководител екип – мин. 1 експерт,притеж.:
- Висше образование,с мин. образов. степен “магистър” или екв. в областта (или екв.) на „Природни науки, математика и статистика” или „Инф.-комуникационни технологии“ или „Техн. науки и техн. професии” или „Общ. науки, журналистика и информация“ или „Бизнес, администрация и право“;
-Мин. 3г. опит в проекти за разраб. и/или поддър. на софтуер;
-Практ. опит с технологиите,свързани с проекта (Oracle BI Enterprise Edition, J2ЕЕ, Java, Oracle DB);
-Мин. 1г. практ. опит при упр. на проекти;
-Опит в бизнес моделиране,анализ и дизайн на софт. системи.
4.2.Администратор на база данни и системен софтуер – мин. 1 експерт,притеж.:
-Мин. 2г. опит в проекти в областта на инстал.,администриране,конфигур.,поддръжка на: приложения на Oracle BI Enterprise Edition или Web Logic Server, или Oracle PL/SQL или база данни на Oracle 10g или по-висока;
-Практ. опит с администриране на бази данни Oracle 10g или по-висока;
-Практ. опит с технологиите,свързани с проекта (Oracle BI Enterprise Edition или Web Logic Server или Oracle PL/SQL);
-Притеж. на сертификат:Oracle Database 11g Administrator Certified Associate или Database 11g Administrator Certified Professional или Oracle Database 11g Administrator Certified Master или Oracle Database 12g Administrator Certified Associate или Database 12g Administrator Certified Professional или Oracle Database 12g Administrator Certified Master.
4.3.BI /Java програмист – мин. 1 експерт,притеж.:
-Мин. 2г. практ. опит с технологиите,които са изп. за разраб. на системата (Oracle BI Enterprise Edition, Web Logic Server, J2ЕЕ, Java);
-Практ. опит с бази данни Oracle 11g или по-висока;
-Притеж. на сертификат Java SE или Java EЕ.
4.4.Други експерти:
По преценка на участника,могат да бъдат предложени по-голям брой експерти,за които не е задълж. да покриват мин. изисквания на Възлож. за съотв. категория специалисти.
Ако участникът прецени,че за изп. на дейностите по поръчката са необх. и др. лица, то той сл. да ги посочи в инф. за експертите,като при участието им в изп. на поръчката не се дължат доп. средства. За доп. лица се посочва ролята и компетентностите им при изп. на дейностите,включени в предмета на поръчката.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Изпълнението на обществената поръчка следва да бъде в съответствие с изискванията на действащата нормативна уредба и характеристиките на обществената поръчка, посочени в техническите спецификации на обществената поръчка, нераздална част от документацията.
Определеният за изпълнител представя при подписването на договора за обществена поръчка гаранция, обезпечаваща изпълнението му, в размер на 5% от стойността на договора без ДДС. Гаранцията се представя във форма по избор, съгласно чл. 111, ал. 5 от ЗОП. Гаранцията ще бъде освободена наведнъж, като условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договор - неразделна част от одобрената документация за обществената поръчка.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

30/11/2018 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 8

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

03/12/2018 (дд/мм/гггг)   15:00 (чч:мм)

Административната сграда на ЦУ на НАП, гр. София, бул. "Княз Ал. Дондуков" №52

При отварянето на офертите могат да присъстват участниците и/или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване, при спазване на установения режим за достъп до сградата на ЦУ на НАП.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят ще отстранява от участие участник, за когото са налице освен основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП, и тези по чл. 55, ал. 1, т. 1, 3, 4 и 5 от ЗОП, както и когато се установи, че участникът е дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим или е контролирано от такова дружество, или някой от членовете на обединението е регистрирано или контролирано от регистрирано дружество лице, освен ако е налице изключение по чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, както и когато не може да бъде извършена идентификация и проверка на идентификацията на клиента, чрез регламентираните в Закона за мерките срещу изпирането на пари способи, включително когато клиентът е юридическо лице - на физическите лица, които са негови действителни собственици, по смисъла на §2 от ДР на ЗМИП, както и на основанията по чл. 107 от ЗОП, както и когато по отношение на участника са налице обстоятелствата по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобито имущество.
Участник - обединение, което не е юридическо лице, следва да представи копие от документ, от който да е видно правното основание за създаване на обединението, както и следната информация във връзка с конкретната обществена поръчка: правата и задълженията на участниците в обединението; солидарно поемане на отговорността за изпълнение на обществената поръчка от членовете на обединението; дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението; представляващ обединението партньор.
Плащането ще се извърши от ЦУ на НАП, на 4 равни тримесечни вноски, по посочена от изпълнителя банкова сметка, в срок до 30 дни от получаването на издадена от Изпълнителя оригинална фактура и въз основа на одобрен периодичен отчет за изпълнените през съответното тримесечие дейности, подписани от координатора по договора за Възложителя.
Национална агенция за приходите предоставя неограничен, пълен, безплатен и пряк достъп по електронен път до документацията за обществената поръчка, която може да бъде намерена на интернет адреса на възложителя: http://www.nap.bg, раздел „За НАП”, рубрика „Профил на купувача”, от датата на публикуване на обявлението в "Официален вестник" на Европейския съюз (или от датата на публикуване на обявлението в РОП, в случай, че обявлението бъде публикувано в ОВ на ЕС в неработен за възложителя ден).

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 26/10/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва