Деловодна информация
00530Териториална дирекция на НАП Пловдив
РД-44-21#2 11/10/2018 (дд/мм/гггг)
не
00530-2018-0101 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национална агенция за приходите, Териториална дирекция Пловдив 1310631880039
ТД на НАП Пловдив, гр. Пловдив, ул. Скопие № 106
Пловдив BG421 4030 България
Г. Бакърджиев, Г. Иванова +359 032935496/ +359 032935477
ginka.ivanova@ro16.nra.bg +359 032679757

Интернет адрес/и

http://nap.bg/

http://nap.bg/news?id=3759


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://nap.bg/news?id=3759
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Услуги по ремонт и поддържане на електрически инсталации на сградите на ТД на НАП Пловдив, в градовете Пловдив, Карлово, Кърджали, Пазарджик, Смолян, Хасково, Стара Загора и Казанлък”,в шест позиции
50711000      
Услуги

предмета на поръчката е разделен в шест об. позиции, както следва: Об. позиция № 1: „Услуги по ремонт и поддържане на електрически инсталации на сградите на ТД на НАП Пловдив в градовете Пловдив и Карлово” ; Об. позиция № 2: „Услуги по ремонт и поддържане на електрически инсталации на сградата на ТД на НАП Пловдив в град Кърджали”; Об. позиция № 3: „Услуги по ремонт и поддържане на електрически инсталации на сградите на ТД на НАП Пловдив в град Пазарджик”; Об. позиция № 4: „Услуги по ремонт и поддържане на електрически инсталации на сградата на ТД на НАП Пловдив в град Смолян”; Об. позиция № 5: „Услуги по ремонт и поддържане на електрически инсталации на сградите на ТД на НАП Пловдив в град Хасково”; Об. позиция № 6: „Услуги по ремонт и поддържане на електрически инсталации на сградите на ТД на НАП Пловдив в градовете Стара Загора и Казанлък”
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
35000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

„Услуги по ремонт и поддържане на електрически инсталации на сградите на ТД на НАП Пловдив в градовете Пловдив и Карлово” 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50711000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

гр. Пловдив, ул. Скопие № 106, ул. Чернишевски № 3, ул. Радецки № 18а, ул. Победа № 17-19, ул. Трети март № 26-28 и гр. Карлово, ул. Тодор и Ана Пулеви № 1.

предмет на услугите по ремонт и поддържане на електрическите инсталации на сгради, включени в обхвата на обществената поръчка по об. позиция № 1 са електрическите инсталации на сградите, стопанисвани от ТД на НАП Пловдив в градовете Пловдив и Карлово. Дейностите по техническо поддържане и ремонт на електрическите инсталации включв: 1. Техническо поддържане на електрическите инсталации – обхваща всички профилактични дейности, необходими за тяхната надеждна, безопасна, безотказна и безаварийна експлоатация, а именно: 1.1. Цялостен профилактичен преглед на състоянието на електрическите инсталации (в т.ч. електросъоръжения и оборудване). Електрическите инсталации се приемат от Изпълнителя в 10-дневен срок от влизането в сила на договора, като се извършва цялостен профилактичен преглед на състоянието на електрическите инсталации, електросъоръжения и оборудване, който включва: А. Извършване на основен преглед и допълнителни проверки и измервания, необходими за установяване годността на всички електрически инсталации, електросъоръжения и оборудване в сградите съгласно нормативните актове, правилници и инструкциите на производителя за съответните съоръжения. Б. Проверка за наличието на техническа и оперативна документация, в т.ч. проектна документация, работни схеми и чертежи, сертификати на съоръжения и материали, подлежащи на задължителна сертификация; експлоатационни и длъжностни инструкции; лабораторни протоколи, измервания и друга документация, необходими за правилната експлоатация на електроинсталациите. В. Извършване на проверка за съответствие на изпълнителните схеми (ако са налични) с фактическото състояние на електроинсталациите. Г. Изготвяне на план за извършване на необходимите по вид и обем ремонтни дейности, съобразно установеното техническо състояние на електрическите инсталации, оборудване и електросъоръжения и привеждането им в техническа и функционална изправност, съгласно изискванията на нормативните актове и предписанията на производителите. Д. Писмено инструктиране на Възложителя или упълномощени от него длъжностни лица за условията за безопасна експлоатация на електрическите инсталации, оборудване и електросъоръжения; 1.2. Текущо поддържане в изправност на електрическите инсталации, което включва: А. Проверки и измервания, необходими за поддържане на експлоатационните параметри и безопасната експлоатация на всички елементи от електрическите инсталации, оборудване и електросъоръжения в сградите. Б. Даване на писмени указания на Възложителя или упълномощени от него длъжностни лица при констатирана неправилна експлоатация на електрическите инсталации. В. Изготвяне и водене на дневник, в който се отразява техническото състояние на всяка електроинсталация, както и резултатите от извършените проверки, измервания и ремонти. Г. Осигуряване на непрекъснато аварийно обслужване на електрическите инсталации; 2. Извършване на ремонт. Ремонтът включва отстраняването на възникнали повреди от всякакъв характер, констатирани при техническото поддържане, по сигнал на Възложителя или упълномощени от него длъжностни лица.
Максимално допустимата стойност за часова ставка без ДДС за изпълнение на дейностите по т.2 от Раздел I – „Общи условия на поръчката“ от „Технически спецификации“ на поръчката не може да надвишава сумата от 12 (дванадесет) лева за човекочас без ДДС.
Цената за еднократен цялостен профилактичен преглед при приемане на електрическите инсталации (в т.ч. електросъоръжения и оборудване) за обособена позиция № 1 (за ТД на НАП Пловдив, гр. Пловдив и Карлово) не може да надвишава сумата от 720 лв. без ДДС.Участник, предложил оферта с ценово предложение, надвишаващо максимално допустима стойност ще бъде отстранен от участие в процедурата на основание чл. 107, т. 2, б. "а" от ЗОП.
Максимално допустимата обща стойност за изпълнение на поръчката за целия срок на договора за обособена позиция № 1 не може да надвишава 18 200 лева без ДДС.В срока на действие на договора, възложителят не е длъжен да усвои цялата му стойност.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
18200      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

срок за изпълнение на договора -24 месеца, с начална дата не по-рано от 04.05.2019 г. или от първия работен ден, следващ датата на приключването на предходния договор със същия предмет, в случай на предсрочното му прекратяване.

II.2) Описание 1

„Услуги по ремонт и поддържане на електрически инсталации на сградата на ТД на НАП Пловдив в град Кърджали” 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50711000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG425

гр. Кърджали, ул. "Деспот Слав" № 1

предмет на услугите по ремонт и поддържане на електрическите инсталации на сграда, включена в обхвата на обществената поръчка по об. позиция № 2 са електрическите инсталации на сграда, стопанисвана от ТД на НАП Пловдив в град Кърджали. Дейностите по техническо поддържане и ремонт на електрическите инсталации на сградата включва: 1. Техническо поддържане на електрическите инсталации – обхваща всички профилактични дейности, необходими за тяхната надеждна, безопасна, безотказна и безаварийна експлоатация, а именно: 1.1. Цялостен профилактичен преглед на състоянието на електрическите инсталации (в т.ч. електросъоръжения и оборудване). Електрическите инсталации се приемат от Изпълнителя в 10-дневен срок от влизането в сила на договора, като се извършва цялостен профилактичен преглед на състоянието на електрическите инсталации, електросъоръжения и оборудване, който включва: А. Извършване на основен преглед и допълнителни проверки и измервания, необходими за установяване годността на всички електрически инсталации, електросъоръжения и оборудване в сградите съгласно нормативните актове, правилници и инструкциите на производителя за съответните съоръжения. Б. Проверка за наличието на техническа и оперативна документация, в т.ч. проектна документация, работни схеми и чертежи, сертификати на съоръжения и материали, подлежащи на задължителна сертификация; експлоатационни и длъжностни инструкции; лабораторни протоколи, измервания и друга документация, необходими за правилната експлоатация на електроинсталациите. В. Извършване на проверка за съответствие на изпълнителните схеми (ако са налични) с фактическото състояние на електроинсталациите. Г. Изготвяне на план за извършване на необходимите по вид и обем ремонтни дейности, съобразно установеното техническо състояние на електрическите инсталации, оборудване и електросъоръжения и привеждането им в техническа и функционална изправност, съгласно изискванията на нормативните актове и предписанията на производителите. Д. Писмено инструктиране на Възложителя или упълномощени от него длъжностни лица за условията за безопасна експлоатация на електрическите инсталации, оборудване и електросъоръжения; 1.2. Текущо поддържане в изправност на електрическите инсталации, което включва: А. Проверки и измервания, необходими за поддържане на експлоатационните параметри и безопасната експлоатация на всички елементи от електрическите инсталации, оборудване и електросъоръжения в сградите. Б. Даване на писмени указания на Възложителя или упълномощени от него длъжностни лица при констатирана неправилна експлоатация на електрическите инсталации. В. Изготвяне и водене на дневник, в който се отразява техническото състояние на всяка електроинсталация, както и резултатите от извършените проверки, измервания и ремонти. Г. Осигуряване на непрекъснато аварийно обслужване на електрическите инсталации; 2. Извършване на ремонт. Ремонтът включва отстраняването на възникнали повреди от всякакъв характер, констатирани при техническото поддържане, по сигнал на Възложителя или упълномощени от него длъжностни лица.
Максимално допустимата стойност за часова ставка без ДДС за изпълнение на дейностите по т.2 от Раздел I – „Общи условия на поръчката“ от „Технически спецификации“ на поръчката не може да надвишава сумата от 12 (дванадесет) лева за човекочас без ДДС.
Цената за еднократен цялостен профилактичен преглед при приемане на електрическите инсталации (в т.ч. електросъоръжения и оборудване) за обособена позиция № 2 не може да надвишава сумата от 260 лв. без ДДС.Участник, предложил оферта с ценово предложение, надвишаващо максимално допустима стойност ще бъде отстранен от участие в процедурата на основание чл. 107, т. 2, б. "а" от ЗОП.
Максимално допустимата обща стойност за изпълнение на поръчката за целия срок на договора за обособена позиция № 2 не може да надвишава 2 100 лева без ДДС.В срока на действие на договора, възложителят не е длъжен да усвои цялата му стойност.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
2100      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

срок за изпълнение на договора -24 месеца, от датата на подписване на договора.

II.2) Описание 1

„Услуги по ремонт и поддържане на електрически инсталации на сградите на ТД на НАП Пловдив в град Пазарджик” 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50711000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG423

гр. Пазарджик, ул. Асен Златаров № 7, бул. България № 35, бул. България № 41, ул. Генерал Гурко № 6

предмет на услугите по ремонт и поддържане на електрическите инсталации на сгради, включени в обхвата на обществената поръчка по об. позиция № 3 са електрическите инсталации на сградите, стопанисвани от ТД на НАП Пловдив в град Пазарджик. Дейностите по техническо поддържане и ремонт на електрическите инсталации включва: 1. Техническо поддържане на електрическите инсталации – обхваща всички профилактични дейности, необходими за тяхната надеждна, безопасна, безотказна и безаварийна експлоатация, а именно: 1.1. Цялостен профилактичен преглед на състоянието на електрическите инсталации (в т.ч. електросъоръжения и оборудване). Електрическите инсталации се приемат от Изпълнителя в 10-дневен срок от влизането в сила на договора, като се извършва цялостен профилактичен преглед на състоянието на електрическите инсталации, електросъоръжения и оборудване, който включва: А. Извършване на основен преглед и допълнителни проверки и измервания, необходими за установяване годността на всички електрически инсталации, електросъоръжения и оборудване в сградите съгласно нормативните актове, правилници и инструкциите на производителя за съответните съоръжения. Б. Проверка за наличието на техническа и оперативна документация, в т.ч. проектна документация, работни схеми и чертежи, сертификати на съоръжения и материали, подлежащи на задължителна сертификация; експлоатационни и длъжностни инструкции; лабораторни протоколи, измервания и друга документация, необходими за правилната експлоатация на електроинсталациите. В. Извършване на проверка за съответствие на изпълнителните схеми (ако са налични) с фактическото състояние на електроинсталациите. Г. Изготвяне на план за извършване на необходимите по вид и обем ремонтни дейности, съобразно установеното техническо състояние на електрическите инсталации, оборудване и електросъоръжения и привеждането им в техническа и функционална изправност, съгласно изискванията на нормативните актове и предписанията на производителите. Д. Писмено инструктиране на Възложителя или упълномощени от него длъжностни лица за условията за безопасна експлоатация на електрическите инсталации, оборудване и електросъоръжения; 1.2. Текущо поддържане в изправност на електрическите инсталации, което включва: А. Проверки и измервания, необходими за поддържане на експлоатационните параметри и безопасната експлоатация на всички елементи от електрическите инсталации, оборудване и електросъоръжения в сградите. Б. Даване на писмени указания на Възложителя или упълномощени от него длъжностни лица при констатирана неправилна експлоатация на електрическите инсталации. В. Изготвяне и водене на дневник, в който се отразява техническото състояние на всяка електроинсталация, както и резултатите от извършените проверки, измервания и ремонти. Г. Осигуряване на непрекъснато аварийно обслужване на електрическите инсталации; 2. Извършване на ремонт. Ремонтът включва отстраняването на възникнали повреди от всякакъв характер, констатирани при техническото поддържане, по сигнал на Възложителя или упълномощени от него длъжностни лица.
Максимално допустимата стойност за часова ставка без ДДС за изпълнение на дейностите по т.2 от Раздел I – „Общи условия на поръчката“ от „Технически спецификации“ на поръчката не може да надвишава сумата от 12 (дванадесет) лева за човекочас без ДДС.
Цената за еднократен цялостен профилактичен преглед при приемане на електрическите инсталации (в т.ч. електросъоръжения и оборудване) за обособена позиция № 3 не може да надвишава сумата от 260 лв. без ДДС.Участник, предложил оферта с ценово предложение, надвишаващо максимално допустима стойност ще бъде отстранен от участие в процедурата на основание чл. 107, т. 2, б. "а" от ЗОП.
Максимално допустимата обща стойност за изпълнение на поръчката за целия срок на договора за обособена позиция № 3 не може да надвишава 4 200 лева без ДДС.В срока на действие на договора, възложителят не е длъжен да усвои цялата му стойност.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
4200      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

срок за изпълнение на договора -24 месеца, с начална дата не по-рано от 25.04.2019 г. или от първия работен ден, следващ датата на приключването на предходния договор със същия предмет, в случай на предсрочното му прекратяване

II.2) Описание 1

„Услуги по ремонт и поддържане на електрически инсталации на сградата на ТД на НАП Пловдив в град Смолян” 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50711000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG424

гр. Смолян, бул. България № 12, етаж 5-ти

предмет на услугите по ремонт и поддържане на електрическите инсталации на етаж на сграда, включена в обхвата на обществената поръчка по об. позиция № 4 са електрическите инсталации на ет. 5 на сграда, стопанисвана от ТД на НАП Пловдив в град Смолян. Дейностите по техническо поддържане и ремонт включва: 1. Техническо поддържане на електрическите инсталации – обхваща всички профилактични дейности, необходими за тяхната надеждна, безопасна, безотказна и безаварийна експлоатация, а именно: 1.1. Цялостен профилактичен преглед на състоянието на електрическите инсталации (в т.ч. електросъоръжения и оборудване). Електрическите инсталации се приемат от Изпълнителя в 10-дневен срок от влизането в сила на договора, като се извършва цялостен профилактичен преглед на състоянието на електрическите инсталации, електросъоръжения и оборудване, който включва: А. Извършване на основен преглед и допълнителни проверки и измервания, необходими за установяване годността на всички електрически инсталации, електросъоръжения и оборудване в сградите съгласно нормативните актове, правилници и инструкциите на производителя за съответните съоръжения. Б. Проверка за наличието на техническа и оперативна документация, в т.ч. проектна документация, работни схеми и чертежи, сертификати на съоръжения и материали, подлежащи на задължителна сертификация; експлоатационни и длъжностни инструкции; лабораторни протоколи, измервания и друга документация, необходими за правилната експлоатация на електроинсталациите. В. Извършване на проверка за съответствие на изпълнителните схеми (ако са налични) с фактическото състояние на електроинсталациите. Г. Изготвяне на план за извършване на необходимите по вид и обем ремонтни дейности, съобразно установеното техническо състояние на електрическите инсталации, оборудване и електросъоръжения и привеждането им в техническа и функционална изправност, съгласно изискванията на нормативните актове и предписанията на производителите. Д. Писмено инструктиране на Възложителя или упълномощени от него длъжностни лица за условията за безопасна експлоатация на електрическите инсталации, оборудване и електросъоръжения; 1.2. Текущо поддържане в изправност на електрическите инсталации, което включва: А. Проверки и измервания, необходими за поддържане на експлоатационните параметри и безопасната експлоатация на всички елементи от електрическите инсталации, оборудване и електросъоръжения в сградите. Б. Даване на писмени указания на Възложителя или упълномощени от него длъжностни лица при констатирана неправилна експлоатация на електрическите инсталации. В. Изготвяне и водене на дневник, в който се отразява техническото състояние на всяка електроинсталация, както и резултатите от извършените проверки, измервания и ремонти. Г. Осигуряване на непрекъснато аварийно обслужване на електрическите инсталации; 2. Извършване на ремонт. Ремонтът включва отстраняването на възникнали повреди от всякакъв характер, констатирани при техническото поддържане, по сигнал на Възложителя или упълномощени от него длъжностни лица.
Максимално допустимата стойност за часова ставка без ДДС за изпълнение на дейностите по т.2 от Раздел I – „Общи условия на поръчката“ от „Технически спецификации“ на поръчката не може да надвишава сумата от 12 (дванадесет) лева за човекочас без ДДС.
Цената за еднократен цялостен профилактичен преглед при приемане на електрическите инсталации (в т.ч. електросъоръжения и оборудване) за обособена позиция № 4 не може да надвишава сумата от 260 лв. без ДДС. Участник, предложил оферта с ценово предложение, надвишаващо максимално допустима стойност ще бъде отстранен от участие в процедурата на основание чл. 107, т. 2, б. "а" от ЗОП.
Максимално допустимата обща стойност за изпълнение на поръчката за целия срок на договора за обособена позиция № 4 не може да надвишава 2 100 лева без ДДС.В срока на действие на договора, възложителят не е длъжен да усвои цялата му стойност.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
2100      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

срок за изпълнение на договора -24 месеца, от датата на подписване на договора.

II.2) Описание 1

„Услуги по ремонт и поддържане на електрически инсталации на сградите на ТД на НАП Пловдив в град Хасково” 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50711000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG422

гр. Хасково, пл. Свобода № 2, ул. Отец Паисий № 25 и бул. България № 152, етаж 8-ми

Предметът на услугите по ремонт и поддържане на електрическите инсталации на сгради, включени в обхвата на обществената поръчка по обособена позиция № 5 са електрическите инсталации на сградите стопанисвани от ТД на НАП Пловдив в гр. Хасково. Дейностите по техническо поддържане и ремонт на електрическите инсталации на сградите включват: 1. Техническо поддържане на електрическите инсталации – обхваща всички профилактични дейности, необходими за тяхната надеждна, безопасна, безотказна и безаварийна експлоатация, а именно: 1.1. Цялостен профилактичен преглед на състоянието на електрическите инсталации (в т.ч. електросъоръжения и оборудване). Електрическите инсталации се приемат от Изпълнителя в 10-дневен срок от влизането в сила на договора, като се извършва цялостен профилактичен преглед на състоянието на електрическите инсталации, електросъоръжения и оборудване, който включва: А. Извършване на основен преглед и допълнителни проверки и измервания, необходими за установяване годността на всички електрически инсталации, електросъоръжения и оборудване в сградите съгласно нормативните актове, правилници и инструкциите на производителя за съответните съоръжения. Б. Проверка за наличието на техническа и оперативна документация, в т.ч. проектна документация, работни схеми и чертежи, сертификати на съоръжения и материали, подлежащи на задължителна сертификация; експлоатационни и длъжностни инструкции; лабораторни протоколи, измервания и друга документация, необходими за правилната експлоатация на електроинсталациите. В. Извършване на проверка за съответствие на изпълнителните схеми (ако са налични) с фактическото състояние на електроинсталациите. Г. Изготвяне на план за извършване на необходимите по вид и обем ремонтни дейности, съобразно установеното техническо състояние на електрическите инсталации, оборудване и електросъоръжения и привеждането им в техническа и функционална изправност, съгласно изискванията на нормативните актове и предписанията на производителите. Д. Писмено инструктиране на Възложителя или упълномощени от него длъжностни лица за условията за безопасна експлоатация на електрическите инсталации, оборудване и електросъоръжения; 1.2. Текущо поддържане в изправност на електрическите инсталации, което включва: А. Проверки и измервания, необходими за поддържане на експлоатационните параметри и безопасната експлоатация на всички елементи от електрическите инсталации, оборудване и електросъоръжения в сградите. Б. Даване на писмени указания на Възложителя или упълномощени от него длъжностни лица при констатирана неправилна експлоатация на електрическите инсталации. В. Изготвяне и водене на дневник, в който се отразява техническото състояние на всяка електроинсталация, както и резултатите от извършените проверки, измервания и ремонти. Г. Осигуряване на непрекъснато аварийно обслужване на електрическите инсталации; 2. Извършване на ремонт. Ремонтът включва отстраняването на възникнали повреди от всякакъв характер, констатирани при техническото поддържане, по сигнал на Възложителя или упълномощени от него длъжностни лица.
Максимално допустимата стойност за часова ставка без ДДС за изпълнение на дейностите по т.2 от Раздел I – „Общи условия на поръчката“ от „Технически спецификации“ на поръчката не може да надвишава сумата от 12 (дванадесет) лева за човекочас без ДДС.
Цената за еднократен цялостен профилактичен преглед при приемане на електрическите инсталации (в т.ч. електросъоръжения и оборудване) за обособена позиция № 5 не може да надвишава сумата от 260 лв. без ДДС.Участник, предложил оферта с ценово предложение, надвишаващо максимално допустима стойност ще бъде отстранен от участие в процедурата на основание чл. 107, т. 2, б. "а" от ЗОП.
Максимално допустимата обща стойност за изпълнение на поръчката за целия срок на договора за обособена позиция № 5 не може да надвишава 4 200 лева без ДДС.В срока на действие на договора, възложителят не е длъжен да усвои цялата му стойност.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
4200      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

срок за изпълнение на договора-24 месеца, от датата на подписване на договора.

II.2) Описание 1

„Услуги по ремонт и поддържане на електрически инсталации на сградите на ТД на НАП Пловдив в градовете Стара Загора и Казанлък” 6
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50711000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG344

гр. Стара Загора, ул. Кенали № 1 и гр. Казанлък, ул. Александър Батенберг № 4, етаж 5-ти.

предмет на услугите по ремонт и поддържане на електрическите инсталации на сгради, включени в обхвата на обществената поръчка по об. позиция № 6 са електрическите инсталации на сградите, стопанисвани от ТД на НАП Пловдив в градовете Стара Загора и Казанлък. Дейностите по техническо поддържане и ремонт на електрическите инсталации на сградите включва: 1. Техническо поддържане на електрическите инсталации – обхваща всички профилактични дейности, необходими за тяхната надеждна, безопасна, безотказна и безаварийна експлоатация, а именно: 1.1. Цялостен профилактичен преглед на състоянието на електрическите инсталации (в т.ч. електросъоръжения и оборудване). Електрическите инсталации се приемат от Изпълнителя в 10-дневен срок от влизането в сила на договора, като се извършва цялостен профилактичен преглед на състоянието на електрическите инсталации, електросъоръжения и оборудване, който включва: А. Извършване на основен преглед и допълнителни проверки и измервания, необходими за установяване годността на всички електрически инсталации, електросъоръжения и оборудване в сградите съгласно нормативните актове, правилници и инструкциите на производителя за съответните съоръжения. Б. Проверка за наличието на техническа и оперативна документация, в т.ч. проектна документация, работни схеми и чертежи, сертификати на съоръжения и материали, подлежащи на задължителна сертификация; експлоатационни и длъжностни инструкции; лабораторни протоколи, измервания и друга документация, необходими за правилната експлоатация на електроинсталациите. В. Извършване на проверка за съответствие на изпълнителните схеми (ако са налични) с фактическото състояние на електроинсталациите. Г. Изготвяне на план за извършване на необходимите по вид и обем ремонтни дейности, съобразно установеното техническо състояние на електрическите инсталации, оборудване и електросъоръжения и привеждането им в техническа и функционална изправност, съгласно изискванията на нормативните актове и предписанията на производителите. Д. Писмено инструктиране на Възложителя или упълномощени от него длъжностни лица за условията за безопасна експлоатация на електрическите инсталации, оборудване и електросъоръжения; 1.2. Текущо поддържане в изправност на електрическите инсталации, което включва: А. Проверки и измервания, необходими за поддържане на експлоатационните параметри и безопасната експлоатация на всички елементи от електрическите инсталации, оборудване и електросъоръжения в сградите. Б. Даване на писмени указания на Възложителя или упълномощени от него длъжностни лица при констатирана неправилна експлоатация на електрическите инсталации. В. Изготвяне и водене на дневник, в който се отразява техническото състояние на всяка електроинсталация, както и резултатите от извършените проверки, измервания и ремонти. Г. Осигуряване на непрекъснато аварийно обслужване на електрическите инсталации; 2. Извършване на ремонт. Ремонтът включва отстраняването на възникнали повреди от всякакъв характер, констатирани при техническото поддържане, по сигнал на Възложителя или упълномощени от него длъжностни лица.
Максимално допустимата стойност за часова ставка без ДДС за изпълнение на дейностите по т.2 от Раздел I – „Общи условия на поръчката“ от „Технически спецификации“ на поръчката не може да надвишава сумата от 12 (дванадесет) лева за човекочас без ДДС.
Цената за еднократен цялостен профилактичен преглед при приемане на електрическите инсталации (в т.ч. електросъоръжения и оборудване) за обособена позиция № 6 не може да надвишава сумата от 260 лв. без ДДС. Участник, предложил оферта с ценово предложение, надвишаващо максимално допустима стойност ще бъде отстранен от участие в процедурата на основание чл. 107, т. 2, б. "а" от ЗОП.
Максимално допустимата обща стойност за изпълнение на поръчката за целия срок на договора за обособена позиция № 6 не може да надвишава 4200 лева без ДДС.В срока на действие на договора, възложителят не е длъжен да усвои цялата му стойност.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
4200      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

срок за изпълнение на договора -24 месеца, от датата на подписване на договора.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

няма
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

няма

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът да притежава опит в извършване на услуги, с предмет и обем идентичен или сходен с предмета и обема на поръчката за съответната обособена позиция. За доказване на наличието на опит за изпълнение на поръчката, за съответната об. позиция, участникът декларира съответствието с изискуемия от възложителя опит чрез представяне на информация в част IV, Раздел В: „Технически и професионални способности“, подраздел “За поръчки за услуги: извършени услуги от конкретния вид” от ЕЕДОП. Участникът посочва услугите изпълнени през последните 3 (три) години до датата на подаване на офертата, с предмет и обем идентичен или сходен с предмета на настоящата обществена поръчка.Списъкът следва да съдържа поодробно описание на обхвата и обема на дейностите, стойностите без ДДС (изплатеното възнаграждение), начална и крайна дата на изпълнението и получателите (възложителите) независимо дали са публични или частни субекти;
2. Участникът трябва да разполага с достатъчен брой персонал за съответната обособена позиция, с придобито образование в областта на техническите науки, професионално направление в областта на електротехника, електроника или друга еквивалентна специалност, включително чрез квалификационни курсове, даващо им възможност да изпълнят дейностите, включени в предмета на поръчката по съответната обособена позиция – услуги по ремонт и поддържане на електрически инсталации.За доказване наличието на персонал за изпълнение на поръчката с определена професионална компетентност за съответната обособена позиция, участниците следва да посочат персонала, който ще изпълнява поръчката по съответната позиция, съдържащ имената, длъжността, професионалния опит в години и образованието/професионалната компетентност на лицата и описание на притежаваното валидно удостоверение или еквивалентен документ за придобита трета квалификационна група по безопасност при работа по електрообзавеждане с напрежение до 1000 V, данни за издателя на документа, включително данни за контакт с издателя.
Участникът попълва информацията в част IV „Критерии за подбор“, раздел “В” „Технически и професионални способности“, подраздел „Образователна и професионална квалификация“ на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
3. Участникът да разполага с необходимото техническо оборудване, което да използва при изпълнение на поръчката за съответната обособена позиция.За доказване наличието на минималното изискване на техническо оборудване за съответната обособена позиция, участникът декларира наличие на техническо оборудване, като попълва информацията в част IV „Критерии за подбор“, раздел “В” „Технически и професионални способности“, подраздел “Инструменти, съоръжения или техническо оборудване“ на Единния европейски документ (ЕЕДОП).
Преди сключване на договор избрания за изпълнител представя следните документи, с които се доказва изпълнението на критериите за подбор:
? По т.1.„Списък на услугата/услугите, които са идентични или сходни с предмета на настоящата поръчка по съответната об. позиция, изпълнени през последните три години до датата на подаване на офертата“, заедно с доказателство за извършената услуга (референции, публични регистри, удостоверения и др. по преценка на участника);
? По т.2.списък на персонала, който ще изпълнява поръчката за съответната обособена позиция, в който е посочена професионалната компетентност на лицата, заедно с приложени към списъка документи, доказващи професионалната компетентност на персонала по съответната об. позиция;
? По т.3.- декларация за наличието на техническо оборудване, инструменти, измервателни уреди по съответната об. позиция.


1. Участникът трябва да има изпълнена/и услуга/и с предмет и обем, идентични или сходни* с предмета и обема на настоящата поръчка /услуги по ремонт и поддържане на електрически инсталации на сгради/ през последните три години до датата на подаване на офертата.*Под „услуга с предмет и обем, сходни с предмета и обема на поръчката“, следва да се разбира изпълнена услуга по ремонт и поддържане на електрически инсталации на сгради на поне една сграда с обществено предназначение.
Забележка: „Изпълнена“ е тази услуга, чието изпълнение е приключило в рамките на заложения от възложителя тригодишен период, независимо от датата на възлагането й.
2.Участниците следва да разполагат с минимум 2 (две) квалифицирани лица за всяка обособена позиция, притежаващи необходимата професионална компетентност за изпълнението на поръчката (извършване на услуги по ремонт и поддържане на електрически инсталации на сгради), които да имат придобита минимум трета квалификационна група по безопасност при работа по електрообзавеждане с напрежение до 1000 V, съгласно Правилник за безопасност и здраве при работа по електрообзавеждане с напрежение до 1000 V (Обн. ДВ. бр.21 от 11 Март 2005г., Издаден от Министерство на енергетиката и енергийните ресурси и Министерство на труда и социалната политика), които ще използва при извършване на дейностите, предмет на обществената поръчка за съответната обособена позиция.
3. Участниците следва да разполагат минимум със следните инструменти, техническо оборудване и лични предпазни средства, необходими за изпълнение на поръчката за съответната обособена позиция: мултиметър, фазоуказател, веригопоказател, лични предпазни средства, диелектрични ръкавици, изолиращи оперативни щанги, изолиращи клещи, електроизмерителни клещи, указатели за напрежение, монтьорски инструменти с изолирани ръкохватки, предпазни очила.
В случай, че участникът ще ползва подизпълнители, посочените критерии за подбор се прилагат за тях, съобразно вида и дела от предмета на поръчката, която те ще изпълняват.При участници обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението-участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. В случай, че участникът ще ползва капацитета на трети лица, посочените критерии за подбор, свързани с техническите способности и професионалната компетентност, се прилагат за третите лица, по отношение доказването на които критерии, участникът се позовава на капацитета на тези трети лица. В случай, че при изпълнение на обществената поръчка участник се позовава на капацитета на трети лица, независимо от правната връзка между тях, приложим се явява чл. 65 от ЗОП.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Определеният изпълнител, при сключване на договор за съответната обособена позиция, представя гаранция за изпълнение в размер на 3% от максимално допустимата му стойност без ДДС във форма-парична сума, банкова гаранция или застраховка по избор, съгл. чл. 111, ал. 5 от ЗОП. Цената на еднократното възнаграждение за цялостен профилактичен преглед при приемане на електрическите инсталации се заплаща в срок до 30 дни след представяне на фактура и протокола по т. 2.1.1. от раздел І – „Общи условия на поръчката” от технически спецификации на поръчката.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

05/11/2018 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

06/11/2018 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

Административната сграда на ТД на НАП Пловдив, ул. Скопие № 106, ет. 10, стая 1010

При отварянето на офертите могат да присъстват участниците и/или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване, при спазване на установения режим за достъп до сградата на ТД на НАП Пловдив.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1.Възложителят ще отстранява от участие участник, за когото са налице освен основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП, и тези по чл. 55, ал. 1, т. 1, 3, 4 и 5 от ЗОП, както и когато се установи, че участникът е дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим или е контролирано от такова дружество, или някой от членовете на обединението е регистрирано или контролирано от регистрирано дружество лице, освен ако е налице изключение по чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, както и когато не може да бъде извършена идентификация и проверка на идентификацията на клиента, чрез регламентираните в Закона за мерките срещу изпирането на пари и Правилника за неговото прилагане (ППЗМИП) способи, включително когато клиентът е юридическо лице - на физическите лица, които са негови действителни собственици, по смисъла на § 2 от ЗМИП, както и на основанията по чл.107 от ЗОП и чл.69 от ЗПКОНПИ.
2.Преди подаване на офертата си, участникът следва да се запознае с всички електрически инсталации (в т.ч. електросъоръжения и оборудване) на сградите, подлежащи на ремонт и поддържане, за обособените позиции, за които ще подава оферта. За съответното обстоятелство участникът попълва декларация за извършен оглед, приложение към техническото му предложение за съответната обособена позиция (по образец). Телефоните за връзка с представителите на възложителя за извършване на оглед са:- за обособена позиция №1 гр. Пловдив и гр. Карлово – 0883299189;- за обособена позиция №2 гр. Кърджали – 0361/66353 и 0887226704;- за обособена позиция №3 гр. Пазарджик – 033/403206 и 0886743232;- за обособена позиция №4 гр. Смолян – 0301/60221 и 0882503176;- за обособена позиция №5 гр. Хасково – 038/609283 и 0889339303;
- за обособена позиция №6 гр. Стара Загора и гр. Казанлък – 042/692309 и 0885929538; Участник, който е представил техническо предложение, което не отговаря на изискванията на техническата спецификация и условия на поръчката се отстранява от участие в процедурата;
3.Критерий за определяне на икономически най-изгодна оферта е "най-ниска цена", чл. 70, ал. 2, т. 1 от ЗОП, като показателите, които ще формират общата комплексна оценка на ценовите предложения, са: Най-ниска цена без ДДС за цена на фактуриране за доставка на резервни части, материали и консумативи за ремонт и поддържане на електрическите инсталации – тежест 45 %; Най-ниска часова ставка без ДДС за изпълнение на работи по ремонт и поддържане на електрическите инсталации – тежест 40 %; Най-ниска цена без ДДС за еднократен цялостен профилактичен преглед при приемане на електрическите инсталации – тежест 15 %.;
4.Цените за доставка на резервни части, материали и консумативи за ремонт и поддържане на електрическите инсталации са както следва:-за посочените в Приложението към раздел ІI на техническата спецификация, съгласно оферираните „Цени за фактуриране“ в представеното „Ценово предложение” на Изпълнителя;-за извън посочените в Приложението към раздел ІI на техническата спецификация от оферираните „Цени за фактуриране“ в представеното „Ценово предложение” на Изпълнителя става след съгласуване с Възложителя или упълномощени от него длъжностни лица относно тяхната цена, като това не освобождава Изпълнителя от отговорност за качеството на материалите. Стойността на тези вложени резервни части, материали и консумативи не може да надвишават средните за страната и се заплащат по доставната им стойност;
Национална агенция за приходите предоставя неограничен, пълен, безплатен и пряк достъп по електронен път до документацията за обществената поръчка, която може да бъде намерена на интернет адреса на възложителя: http://www.nap.bg, раздел „За НАП”, рубрика „Профил на купувача”, от датата на публикуване на обявлението в Регистъра на обществените поръчки.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 Бурунди
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице, в 10-дневен срок от публикуването му, съгласно чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 11/10/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва