III.1.3) Технически и професионални възможности
НЕ
1. За доказване на наличието на опит за изпълнение на поръчката, в част IV, раздел В: ,,Технически и професионални способности“, подраздел „За поръчки за услуги: извършени услуги от конкретния вид“ от ЕЕДОП участниците следва да посочат списък на услуга/и, изпълнена/и през последните 3 (три) години до датата на подаване на офертата, с предмет идентичен или сходен с предмета и обема на настоящата обществена поръчка. Списъкът на услугата/те, идентични или сходни с предмета и обема на настоящата поръчка следва да включва услуга/и, чието изпълнение е приключило в заложения период. Списъкът следва да съдържа подробно описание на обхвата и обема на дейностите, стойност (изплатеното възнаграждение), начална и крайна дата на изпълнението и получателите (възложителите на услугите), независимо дали са публични или частни субекти. 2. За доказване на наличието на персонал, който ще изпълнява поръчката с определената професионална компетентност, в част IV, раздел В: ,,Технически и професионални способности“, подраздел „Образователна и професионална квалификация“ от ЕЕДОП участниците следва да посочат списък на персонала, който ще изпълнява поръчката минимум 2 (две) лица, в който е посочена професионалната компетентност на лицата (посочват се три имена, квалификацията на лицата, посочва се вид и номер на документа, издаващ орган на документа за придобита професионална компетентност, или еквивалентен документ за успешно преминат курс. 3. За доказване на наличието на професионална способност, част ІV, раздел Г: ,,Схеми за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление“, подраздел „Сертификати от независими органи, удостоверяващи стандарти за осигуряване на качеството“ от ЕЕДОП участниците следва да посочат валиден сертификат за въведена система за управление на качеството по стандарт ISO 9001:2015 или еквивалентни мерки в областта, попадаща в обхвата на предмета на поръчката, ,,услуги по поддръжка и/или ремонт на телефонни централи и апарати“, който е издаден от независимо лице, акредитирано по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция ,,Българска служба по акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация по акредитация, или сертификатът да отговаря на изискванията за признаване съгласно чл.5а, ал.2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието, или еквивалентен сертификат, издаден от орган, установен в друга държава членка, или друго доказателство за прилагани еквивалентни мерки за осигуряване на качеството.
1. Участниците трябва да имат изпълнена/и услуга/и, идентичнa/и или сходнa/и с предмета и обема на поръчката, изпълнена/и през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата. Под изпълнена услуга се разбира такава услуга, чието изпълнение е приключило в рамките на заложения от възложителя период, независимо от датата на започването й. Под „сходни“ с предмета на поръчката следва да се разбира предмет в чийто обхват са включени дейности за услуги за поддръжка и/или ремонт на учрежденски телефонни централи с минимум 200 абоната. 2. Участниците следва да разполагат с най-малко две квалифицирани лица притежаващи професионалната компетентност за изпълнение на поръчката /инженери със специалности в сферата на съобщителната техника, радиотехниката и компютърните системи или техници със специалности, съгласно Наредба № 18 от 06.11.2003 г. обн. ДВ, бр. 6 от 23.01.2004 г. за придобиване на квалификация по професия ,,Монтьор по комуникационни системи“. 3. Участниците трябва да прилагат система за управление на качеството по стандарт ISO 9001:/2015 или еквивалентни мерки за осигуряване на качеството в област, попадаща в обхвата на предмета на поръчката ,,услуги по поддръжка и/или ремонт на телефонни централи и апарати“ или еквивалентен сертификат, издаден от орган, установен в друга държава членка, или друго доказателство за прилагани еквивалентни мерки за осигуряване на качеството.
|