Деловодна информация
00530Териториална дирекция на НАП Пловдив
РД-44-20#2 11/10/2018 (дд/мм/гггг)
не
00530-2018-0100 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национална агенция за приходите, Териториална дирекция на НАП Пловдив 1310631880039
ул. Скопие 106
Пловдив BG 4030 България
С. Тименова; С.Илиева +359 32935497/+359 32935686
s.timenova@ro16.nra.bg +359 32679757

Интернет адрес/и

www.nap.bg

http://nap.bg/news?id=3760


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://nap.bg/news?id=3760
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Услуги по ремонт и поддържане на телефонни централи и апарати, с подмяна на резервни части - /без допълнително оборудване/, обслужващи административни сгради на ТД на НАП Пловдив, в градовете .....
50334130      
Услуги

„Услуги по ремонт и поддържане на телефонни централи и апарати, с подмяна на резервни части - /без допълнително оборудване/, обслужващи административни сгради на ТД на НАП Пловдив, в градовете Пловдив, Кърджали, Пазарджик, Смолян, Стара Загора и Хасково”. Предметът на поръчката включва: 1. Техническо поддържане, съгласно т.1 и т.5 от раздел II от Техническата спецификация; 2. Извършване на ремонт - съгласно т.2 и т.5 от раздел II от Техническата спецификация; 3. Други дейности, свързани с техническото поддържане - съгласно т.3 от от раздел II от Техническата спецификация.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
68300      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50334130      
50334140      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

Административни сгради на ТД на НАП Пловдив, в градовете Пловдив, Кърджали, Пазарджик, Смолян, Стара Загора и Хасково.

Предметът на поръчка е Услуги по ремонт и поддържане на телефонни централи и апарати, с подмяна на резервни части - /без допълнително оборудване/, обслужващи административни сгради на ТД на НАП Пловдив, в градовете Пловдив, Кърджали, Пазарджик, Смолян, Стара Загора и Хасково и включва:
1. Техническо поддържане – сервизното техническо обслужване и текущ ремонт на телефонните централи и телефонните апарати, предмет на поръчката, включва:
- поддържане на програмното осигуряване на централите;
- извършване на текущи промени при поискване от възложителя – услуги по препрограмиране – смяна на номера, смяна на имена, ограничаване на абонати за достъп, премахване на ограничения, създаване на групи и др.;
- всички дейности, които изисква производителя за текущо поддържане на централите и телефонните апарати, в зависимост от периода на експлоатация и функционалната им натовареност;
- поддръжка на програмното осигуряване на таксуващ софтуер с възможности за лимитиране и изготвяне на справки за проведени разговори;
- пускане на нови телефонни постове и преместване на съществуващи такива по изградена структурна кабелна система;
- извършване на функционални проверки и техническо обслужване в срокове и по ред, определен в инструкциите на производителя, а при липса на такива се провеждат едномесечни профилактични прегледи на централите, телефонните линии и телефонните апарати;
- извършване на ремонт при констатиране на нарушения и неизправности, възникнали в телефонните централи или нейните компоненти, ремонт на телефонни апарати със смяна на резервни части, в максимално кратък срок /съгласно т. 2. от раздел II. на техническите спецификации /, като вложените резервни части, модули, компоненти, материали и консумативи са за сметка на възложителя.
- доставка и монтаж на резервни части /без допълнително оборудване/.
- Профилактика и др. дейности посочени в т.1 и т.5 от раздел II от Техническата спецификация.
2. Извършване на ремонт.
Ремонтът включва отстраняването на повреди, констатирани от изпълнителя или по сигнал на възложителя, от всякакъв характер, възникнали в телефонните централи или нейните компоненти, ремонт на дефектирали телефонни апарати, като вложените за това резервни части, модули, компоненти, материали и консумативи са за сметка на възложителя - съгласно т.2 и т.5 от раздел II от Техническата спецификация. Извършването на ремонт включва и други дейности съгласно т.2 от раздел II от Техническата спецификация.
3. Други дейности, свързани с техническото поддържане.
При възникване на необходимост и след заявка (писмена, e-mail, факс) от възложителя или упълномощено от него лице се извършват следните дейности:
- преместване на АТЦ, посочени от възложителя в заявката, с цел оптималното използване на наличната комуникационна техника;
- свързване в ІР мрежа на телефонна централа (в т.ч. снемане статуса на телефонната централа, проверка на версиите на централата и на ІР модула, настройки, програмиране и др.);
- други дейности, невключени в т. 1. и т. 2. от раздел II. на техническите спецификации;
- доставка на необходимите за извършването на горепосочените дейности резервни части, модули, компоненти, материали и консумативи - съгласно т. 3 от раздел II от Техническата спецификация. И други дейности, свързани с техническото поддържане съгласно т. 3 от раздел II на Техническата спецификация.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
68300      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Срок на действие на договора – Договорът е със срок на действие 24 месеца, считано от 09.08.2019 г. или от първия работен ден, следващ датата на приключването на предходния договор със същия предмет, в случай на предсрочното му прекратяване, или от датата на подписването му, ако е по- късно от тази дата.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Не
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Не

Не
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. За доказване на наличието на опит за изпълнение на поръчката, в част IV, раздел В: ,,Технически и професионални способности“, подраздел „За поръчки за услуги: извършени услуги от конкретния вид“ от ЕЕДОП участниците следва да посочат списък на услуга/и, изпълнена/и през последните 3 (три) години до датата на подаване на офертата, с предмет идентичен или сходен с предмета и обема на настоящата обществена поръчка.
Списъкът на услугата/те, идентични или сходни с предмета и обема на настоящата поръчка следва да включва услуга/и, чието изпълнение е приключило в заложения период. Списъкът следва да съдържа подробно описание на обхвата и обема на дейностите, стойност (изплатеното възнаграждение), начална и крайна дата на изпълнението и получателите (възложителите на услугите), независимо дали са публични или частни субекти.
2. За доказване на наличието на персонал, който ще изпълнява поръчката с определената професионална компетентност, в част IV, раздел В: ,,Технически и професионални способности“, подраздел „Образователна и професионална квалификация“ от ЕЕДОП участниците следва да посочат списък на персонала, който ще изпълнява поръчката минимум 2 (две) лица, в който е посочена професионалната компетентност на лицата (посочват се три имена, квалификацията на лицата, посочва се вид и номер на документа, издаващ орган на документа за придобита професионална компетентност, или еквивалентен документ за успешно преминат курс.
3. За доказване на наличието на професионална способност, част ІV, раздел Г: ,,Схеми за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление“, подраздел „Сертификати от независими органи, удостоверяващи стандарти за осигуряване на качеството“ от ЕЕДОП участниците следва да посочат валиден сертификат за въведена система за управление на качеството по стандарт ISO 9001:2015 или еквивалентни мерки в областта, попадаща в обхвата на предмета на поръчката, ,,услуги по поддръжка и/или ремонт на телефонни централи и апарати“, който е издаден от независимо лице, акредитирано по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция ,,Българска служба по акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация по акредитация, или сертификатът да отговаря на изискванията за признаване съгласно чл.5а, ал.2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието, или еквивалентен сертификат, издаден от орган, установен в друга държава членка, или друго доказателство за прилагани еквивалентни мерки за осигуряване на качеството.


1. Участниците трябва да имат изпълнена/и услуга/и, идентичнa/и или сходнa/и с предмета и обема на поръчката, изпълнена/и през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата.
Под изпълнена услуга се разбира такава услуга, чието изпълнение е приключило в рамките на заложения от възложителя период, независимо от датата на започването й. Под „сходни“ с предмета на поръчката следва да се разбира предмет в чийто обхват са включени дейности за услуги за поддръжка и/или ремонт на учрежденски телефонни централи с минимум 200 абоната.
2. Участниците следва да разполагат с най-малко две квалифицирани лица притежаващи професионалната компетентност за изпълнение на поръчката /инженери със специалности в сферата на съобщителната техника, радиотехниката и компютърните системи или техници със специалности, съгласно Наредба № 18 от 06.11.2003 г. обн. ДВ, бр. 6 от 23.01.2004 г. за придобиване на квалификация по професия ,,Монтьор по комуникационни системи“.
3. Участниците трябва да прилагат система за управление на качеството по стандарт ISO 9001:/2015 или еквивалентни мерки за осигуряване на качеството в област, попадаща в обхвата на предмета на поръчката ,,услуги по поддръжка и/или ремонт на телефонни централи и апарати“ или еквивалентен сертификат, издаден от орган, установен в друга държава членка, или друго доказателство за прилагани еквивалентни мерки за осигуряване на качеството.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Определеният изпълнител представя гаранция, обезпечаваща изпълнението на договора, при подписването му в размер на 3 % от максимално допустимата стойност на договора.
Гаранцията се представя във форма по избор, съгласно чл. 111, ал. 5 от ЗОП. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договор - неразделна част от одобрената документация за обществената поръчка.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

13/11/2018 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

14/11/2018 (дд/мм/гггг)   10:30 (чч:мм)

Административната сграда на ТД на НАП Пловдив, гр.Пловдив, ул. Скопие 106, ет.10, стая 1010

При отварянето на офертите могат да присъстват участниците и/или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване, при спазване на установения режим за достъп до сградата на ТД на НАП Пловдив.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Критерият за определяне на икономически най-изгодната оферта е „най-ниска цена”, съгласно чл. 70, ал.2, т. 1 от ЗОП, като определянето на общата комплексна оценка на постъпилите оферти е с показатели, тежест и методика съгласно Приложение № 3 от документацията: 1.1. Най-ниска предложена обща месечна цена без ДДС за техническо поддържане – тежест 85 %; 1.2. Най-ниска предложена часова ставка без ДДС за изпълнение на дейностите по т.3. от раздел ІI на техническите спецификации (извън посочените такива в т. 1. и т. 2. от раздел ІI – техническите спецификации) – тежест 15 %;
2. Възложителят ще отстранява от участие участник, за когото са налице освен основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП, и тези по чл. 55, ал. 1, т. 1, 3, 4 и 5 от ЗОП, както и когато се установи, че участникът е дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим или е контролирано от такова дружество, или някой от членовете на обединението е регистрирано или контролирано от регистрирано дружество лице, освен ако е налице изключение по чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, както и когато не може да бъде извършена идентификация и проверка на идентификацията на клиента, чрез регламентираните в Закона за мерките срещу изпирането на пари и Правилника за неговото прилагане способи, включително когато клиентът е юридическо лице - на физическите лица, които са негови действителни собственици , по смисъла на §2 от ЗМИП, на основанията по чл. 107 от ЗОП и чл. 69 от ЗПКОНПИ.
3.Условия и начин на плащане: Всички плащания от името на възложителя се извършват чрез ТД на НАП Пловдив. Условията и начина на плащане за извършените дейности по т. 1, т.2 и т.3 от раздел IІ на техническата спецификация на поръчката се извършва съгласно т. 9, подточки 1, 2 и 3 от раздел II на Техническата спецификация. Оферираните показатели „единична месечна цена за техническо поддържане без ДДС” и „часова ставка без ДДС за изпълнение на дейностите по т. 3. от раздел IІ на техническата спецификация на поръчката (извън посочените такива в т. 1, т. 2. от раздел IІ на техническата спецификация на поръчката)” не може да се увеличават за целия срок на договора. Възложителят си запазва правото да изключва от предмета на поръчката телефонни централи, за които е отпаднала необходимостта от ползването им, и да намалява цената за техническо поддържане, съобразно оферираната за тези централи стойност. Възложителят уведомява писмено изпълнителя в 7-дневен срок от възникване на това обстоятелство и договорът се прекратява в тази част, считано от датата на уведомителното писмо. Максимално допустимата обща цена за изпълнение на поръчката /за извършване на дейностите по техническо поддържане и ремонт съгласно т.1, т.2 и т. 3 от раздел IІ на техническата спецификация/ за целия срок на договора е 68 300 лв. без ДДС.Максимално допустимата обща месечна цена за техническо поддържане на всички автоматични телефонни централи (АТЦ) и апарати, посочени в техническите спецификации е 1 500 лв. без ДДС.
Максимално допустимата обща цена за техническо поддържане /за извършване на дейностите съгласно т. 1. от раздел IІ на техническата спецификация на поръчката/ за целия срок на договора е 36 000 лв. без ДДС.
Максимално допустимата стойност за часова ставка без ДДС за изпълнение на дейностите по т. 3. от раздел ІI на описанието на поръчката (извън посочените такива в т. 1. и т. т. 2. от раздел ІI – технически спецификации) е 20 лв. без ДДС. Надвишаването на посочените стойности, води до отстраняване на участника от процедурата.
НАП предоставя неограничен, пълен, безплатен и пряк достъп по електронен път до документацията, която може да бъде намерена в електронната преписка на поръчката на интернет адреса на възложителя: http://www.nap.bg, раздел „За НАП”, рубрика „Профил на купувача”, от датата на публикуване на обявлението за поръчка в РОП.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 11/10/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва