Деловодна информация
00080
1 09/10/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
09/10/2018 (дд/мм/гггг)
00080-2018-0020 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Министерство на здравеопазването 000695317
пл. Света Неделя № 5
София BG411 1000 България
Ваня Миткова +359 29301-314
vmitkova@mh.government.bg +359 29301-451

Интернет адрес/и

https://www.mh.government.bg/

https://www.mh.government.bg/bg/profil-na-kupuvacha/protseduri-po-zop/protseduri-po-reda-na-zop/dostavka-medicinski-prevozni-sredstva-linejki-tip-/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.mh.government.bg/bg/profil-na-kupuvacha/protseduri-po-zop/protseduri-po-reda-na-zop/dostavka-medicinski-prevozni-sredstva-linejki-tip-/
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Здравеопазване

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставка на медицински превозни средства (линейки) тип B с необходимото оборудване, във връзка с голям инвестиционен проект за модернизация на спешната медицинска помощ по две обособени позиции
34114121      
Доставки

„Доставка медицински превозни средства (линейки) тип B с повишена проходимост и със задвижване 4х4 с необходимото оборудване, във връзка с голям инвестиционен проект за модернизация на спешната медицинска помощ, по приоритетна ос 4 „Регионална здравна инфраструктура“. Обществената поръчка е разделена на две обособени позиции: ОП№1: Линейка за спешна медицинска помощ, тип B с повишена проходимост – Линейка, конструирана и оборудвана за превоз, първоначално лечение и мониторинг/набл. на пациенти/–42 бр; ОП№2: Линейка за спешна медицинска помощ, тип B със задвижване 4х4 – Линейка, конструирана и оборудвана за превоз, първоначално лечение и мониторинг/набл. на пациенти/–78 бр.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
15572400      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Линейка за спешна медицинска помощ, тип B с повишена проходимост – Линейка, конструирана и оборудвана за превоз, първоначално лечение и мониторинг /наблюдение на пациенти/ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
34114121      
33100000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

Мястото на доставка на оборудваните линейки, както и съхраняването им до предаването им във владение на Възложителя е в гр. София, на осигурен от изпълнителя охраняем паркинг.

Доставка на оборудвани линейки за спешна медицинска помощ, тип B с повишена проходимост - 42 броя.
Срокът за изпълнение на договора по отношение на доставките на всички линейки е до двадесет и четири месеца от започване на изпълнението на договора.
Срокът за изпълнение на договора по отношение на гаранционната отговорност и гаранционното и сервизно обслужване е както следва:
- гаранционният срок на всяка от оборудваните линейки да не е по-малък от 60 месеца или до достигане на 250 000 (двеста и петдесет хиляди) километра, според това кое от двете обстоятелства настъпи първо. Гаранционният срок за всяка конкретна линейка започва да тече от датата на предаването на владението на линейката на възложителя.
- срокът за гаранция против корозия на каросерията на линейките да не е по-малък от 120 месеца без ограничение в пробега, считано от предаване на владението на всяка конкретна линейка на възложителя, като същият не може да е по-кратък от обявения от производителя.
- гаранцията на лаковото покритие да не е по-малка от 120 месеца без ограничение в пробега, считано от предаване на владението на всяка конкретна линейка на възложителя, като същата не може да е по-кратка от обявената от производителя.
- гаранционният срок на медицинското оборудване и медицинската апаратура е не е по-малък от 60 месеца, считано от предаване на владението на конкретната линейка на възложителя.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
5450340.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект „Подкрепа за развитие на системата за спешна медицинска помощ“, финансиран от ОП „Региони в растеж“, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие.

Посочената в т. II.2.6 стойност е прогнозна. В случай, че постъпят предложения надвишаващи прогнозната стойност, същите няма да бъдат отстранявани от процедурата.

II.2) Описание 1

Линейка за спешна медицинска помощ, тип B със задвижване 4Х4 – Линейка, конструирана и оборудвана за превоз, първоначално лечение и мониторинг /наблюдение на пациенти/ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
34114121      
33100000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

Мястото на доставка на оборудваните линейки, както и съхраняването им до предаването им във владение на Възложителя е в гр. София, на осигурен от изпълнителя охраняем паркинг.

Доставка на оборудвани линейки за спешна медицинска помощ, тип B със задвижване 4х4 - 78 броя.
Срокът за изпълнение на договора по отношение на доставките на всички линейки е до двадесет и четири месеца от започване на изпълнението на договора.
Срокът за изпълнение на договора по отношение на гаранционната отговорност и гаранционното и сервизно обслужване е както следва:
- гаранционният срок на всяка от оборудваните линейки да не е по-малък от 60 месеца или до достигане на 250 000 (двеста и петдесет хиляди) километра, според това кое от двете обстоятелства настъпи първо. Гаранционният срок за всяка конкретна линейка започва да тече от датата на предаването на владението на линейката на възложителя.
- срокът за гаранция против корозия на каросерията на линейките да не е по-малък от 120 месеца без ограничение в пробега, считано от предаване на владението на всяка конкретна линейка на възложителя, като същият не може да е по-кратък от обявения от производителя.
- гаранцията на лаковото покритие да не е по-малка от 120 месеца без ограничение в пробега, считано от предаване на владението на всяка конкретна линейка на възложителя, като същата не може да е по-кратка от обявената от производителя.
- гаранционният срок на медицинското оборудване и медицинската апаратура е не е по-малък от 60 месеца, считано от предаване на владението на конкретната линейка на възложителя.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
10122060.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект „Подкрепа за развитие на системата за спешна медицинска помощ“, финансиран от ОП „Региони в растеж“, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие.

Посочената в т. II.2.6 стойност е прогнозна. В случай, че постъпят предложения надвишаващи прогнозната стойност, същите няма да бъдат отстранявани от процедурата.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят няма изисквания за годността (правоспособността) за упражняване на професионална дейност съгласно ЗОП.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Няма

неприложимо
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участниците в процедурата да разполагат с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходимо за изпълнение на поръчката.
Документите за поставения критерий, които се представят при поискване в хода на процедурата, в случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП или от участника определен за изпълнител преди сключване на договора са: декларация-списък на сервизните бази, покриващи територията на 28-те области, оторизирани от производителите на базовия автомобил/линейките или от упълномощени техни представители за дейности по сервиз и/или поддръжка и/или ремонт и/или гаранционно обслужване. Сервизните бази следва да са снабдени с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходимо за изпълнение на поръчката, като се посочва фирмата и точния адрес на всяка база.
Съответствието с поставения критерий се декларира с попълване на част IV, буква „В“ от еЕЕДОП, като в частта „опишете предприетите мерки“ участникът декларира, че ще осигури сервизни бази за линейките покриващи територията на 28-те области.
2.Участниците в процедурата да прилагат системи за управление на качеството.Документите за поставения критерий, които се представят при поискване в хода на процедурата, в случаите на чл.67, ал.5 и ал.6 от ЗОП или от участника определен за изпълнител преди скл. на договора са: заверено копие на валиден сертификат по стандарт БДС EN ISO 9001 или еквив. система за управ. на качеството, с обхват търговия и/или доставка и/или поддръжка и/или сервиз на моторни превозни средства, издаден на името на участника. Сертификатът трябва да е издаден от незав. лица, които са акредитирани по съотв. серия европейски стандарти от ИА БСА или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация(ЕОА), за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл.5а, ал.2 от Закона за нац. акредитация на органи за оценяване на съотв. (ЗНАООС). Възложителят приема еквив. сертификати, издадени от органи, установени в др. държави членки. Възложителят приема и др. доказателства за еквив. мерки за осигуряване на качеството, когато участник не е имал достъп до такива серт. или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. В случаите по предходното изречение, участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквив. на изискваните.
Съответствието с поставения критерий се удостоверява, като участникът отговоря с ДА в част IV, буква „Г“ от еЕЕДОП.
3.Участниците в процедурата да прилагат системи за управление на околната среда.
Документите за поставения критерий, които се представят при поискване в хода на процедурата, в случаите на чл.67, ал.5 и ал.6 от ЗОП или от участника определен за изпълнител преди сключване на договора са: заверено копие на валиден сертификат по стандарт БДС EN ISO 14001 или еквив., с обхват търговия и/или доставка и/или поддръжка и/или сервиз на моторни превозни средства, издаден на името на участника. Сертификатът трябва да е издаден от независими лица, които са акредитирани по съотв. серия европейски стандарти от ИА БСА или от друг нац. орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на ЕОА, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл.5а, ал.2 от ЗНАООС. Възложителят приема еквив. сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. Възложителят приема и други доказателства за еквив. мерки за управление на околната среда, когато участник не е имал достъп до такива сертификат или е нямал възможност да ги получи в съотв. срокове по независещи от него причини. В случаите по предходното изречение, участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквив. на изискваните.
Съответствието с поставения критерий се удостоверява, като участникът отговоря с ДА в част IV, буква „Г“ от еЕЕДОП.


1.Участниците в процедурата да разполагат със сервизни бази за линейките покриващи територията на 28-те области;
2.Участниците в процедурата да прилагат системи за управление на качеството по стандарт БДС EN ISO 9001 или еквивалентна система, с обхват търговия и/или доставка и/или поддръжка и/или сервиз на моторни превозни средства;
3.Участниците в процедурата да прилагат системи за управление на околната среда по стандарт БДС EN ISO 14001 или еквивалентна система, с обхват търговия и/или доставка и/или поддръжка и/или сервиз на моторни превозни средства.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Възложителят отстранява от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка участник, когато за него е налице, някое от обстоятелствата по чл. 54, ал. 1 от ЗОП; чл. 55, ал. 1, т. 1 от ЗОП; чл. 101, ал. 11 от ЗОП, чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици и чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

19/11/2018 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 5

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

20/11/2018 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

гр. София, пл. "Света Неделя" № 5

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5 % (пет процента) от стойността на договора за изпълнение на обществената поръчка, без ДДС.
Гаранцията обезпечаваща изпълнението на договора, може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция или застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Участникът сам избира формата на гаранцията.
2. Изпълнителят предоставя гаранция за обезпечаване на авансовото плащане в размер на 10% (десет процента) от цената на Договора с ДДС.
Гаранция обезпечаваща авансовото плащане:
Гаранцията се представя в една от формите по чл.111, ал.5 от ЗОП, покриваща 100 % от стойността на авансовото плащане.
3. Условия и начин на плащане: Авансово плащане - 10 % (десет процента) от цената по договора с ДДС в срок от 15 раб. дни след подписване на договора и на основание представена фактура за стойността на авансовото плащане, както и гаранция, обезпечаваща авансовото плащане в размера на авансовото плащане в една от формите по чл.111, ал.5 от ЗОП.
Възложителят приспада от всяка фактура за доставка пропорционално авансово преведените суми и изплаща остатъчната сума от цената, в срок до 30 (тридесет) дни след предоставяне на фактура, подписване на протокола за регистрация и предаването на владението върху линейките на Възложителя.
4. График за изпълнение на доставките и продължителност на договора за обществена поръчка: срокът за изпълнение на договора по отношение на доставките на всички линейки е до 24 месеца от започване на изпълнението на договора.
Доставката на линейките ще се извършва по следния начин:
По обособена позиция № 1: доставка на до 30 броя оборудвани линейки тип B с повишена проходимост, за всяка от първите две години на действие на договора, до 150 календарни дни от получаване на индивидуална заявка на възложителя;
По обособена позиция № 2: доставка на до 50 броя оборудвани линейки тип B със задвижване 4х4, за всяка от първите две години на действие на договора, до 150 календарни дни от получаване на индивидуална заявка на възложителя;
5. С оглед на това, че към настоящия момент не е осигурено финансиране по проект „Подкрепа за развитие на системата за спешна медицинска помощ“, на основание чл. 114 от ЗОП, Министерство на здравеопазването ще сключи договор под условие с избраните за изпълнители участници.
6. На основание чл. 47, ал. 10 от ППЗОП и предвид обстоятелството, че критериите за подбор по всички обособени позиции са еднакви се допуска представяне на едно заявление за участие, окомплектовано съобразно посоченото в документацията.
7. Съдържание на предложението на участника, продължава в документацията за участие.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

На основание чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП, жалби могат да се подават в десет дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата, решението за създаване на квалификационна система и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 09/10/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва