Деловодна информация
00530
Е-12-00-545#1 28/09/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
28/09/2018 (дд/мм/гггг)
00530-2018-0097 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национална агенция за приходите 131063188
бул. Княз Александър Дондуков № 52
София BG411 1000 България
Б.Анчев +359 298593042
b.anchev@nra.bg +359 298593099

Интернет адрес/и

http://www.nap.bg

http://nap.bg/page?id=302


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.nap.bg/news?id=3744
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

"Доставка на сървъри и сториджи в три обособени позиции"
48820000      
Доставки

Предметът на обществената поръчка включва:
1. По Обособена позиция №1 "Доставка на сървъри за бази данни": доставка на 2 броя сървъри за работа в HPE Synergy платформа;инсталация, интеграция и пуск в експлоатация; осигуряване на гаранционно обслужване на доставеното оборудване за не по-малко от 36 месеца.
2. По Обособена позиция №2 "Доставка на сървъри за приложения": доставка на 5 броя сървъри за работа в Dell PowerEdge Blade платформа; инсталация, интеграция и пуск в експлоатация; осигуряване на гаранционно обслужване на доставеното оборудване за не по-малко от 36 месеца.
3. По Обособена позиция №3 "Доставка на компоненти за разширение и ъпгрейд на сторидж": доставка на компоненти за разширение и ъпгрейд на споделено дисково пространство; инсталация, интерграция и пуск в експлоатация; осигуряване на гаранционно обслужване на доставеното оборудване за не по-малко от 36 месеца.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
336990.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Доставка на сървъри за бази данни 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
48820000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Доставката и дейностите по инсталация, интеграция, пуск в експолатация и гаранционното обслужване се извършват в административната сграда на ЦУ на НАП - гр. София, бул. "Княз Дондуков" №52.

Дейностите, които следва да се извършат, включват доставка, инсталация и интеграция на оборудването в съществуващата среда, пуск в експлоатация и гаранционна поддръжка както следва:
- Доставка на 2 броя сървъри за работа в HPE Synergy платформа;
Конкретните изисквания към параметрите на оборудването са описани подробно в частта „Технически спецификации на поръчката”.
- Инсталация, интеграция и пуск в експлоатация на оборудването в инфраструктурата на НАП.
Срок за доставка и инсталиране на техническото оборудване – 45 (четиридесет и пет) календарни дни, считано от датата на сключване на договора.
- Осигуряване на гаранционно обслужване на доставеното оборудване предложен от определения за изпълнител участник период, който е не по-кратък от 36 месеца от датата на инсталация на оборудването в инфраструктурата на НАП, удостоверено с подписване на обобщен приемо-предавателен протокол.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
79000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
38

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Посоченатата в раздел II.2.6 стойност е и максимално допустима по обособената позиция. Заплащането ще се осъществи по банкова сметка, посочена от изпълнителя в срок до 30 (тридесет) календарни дни от получаването на издадена от изпълнителя фактура и въз основа на обобщен приемо-предавателен протокол за извършената доставка, инсталация и интеграция на оборудването.

II.2) Описание 1

Доставка на сървъри за приложения 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
48820000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Доставката и дейностите по инсталация, интеграция, пуск в експолатация и гаранционното обслужване се извършват в административната сграда на ЦУ на НАП - гр. София, бул. "Княз Дондуков" №52.

Дейностите, които следва да се извършат, включват доставка, инсталация и интеграция на оборудването в съществуващата среда, пуск в експлоатация и гаранционна поддръжка както следва:
- Доставка на 5 броя сървъри за работа в Dell PowerEdge Blade платформа;
Конкретните изисквания към параметрите на оборудването са описани подробно в частта „Технически спецификации на поръчката”.
- Инсталация, интеграция и пуск в експлоатация на оборудването в инфраструктурата на НАП.
Срок за доставка и инсталиране на техническото оборудване – 45 (четиридесет и пет) дни, считано от датата на сключване на договора.
- Осигуряване на гаранционно обслужване на доставеното оборудване, предложен от определения за изпълнител участник период, който е не по-кратък от 36 месеца от датата на инсталация на оборудването в инфраструктурата на НАП, удостоверено с подписване на обобщен приемо-предавателен протокол.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
79000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
38

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Посоченатата в раздел II.2.6 стойност е и максимално допустима по обособената позиция. Заплащането ще се осъществи по банкова сметка, посочена от изпълнителя в срок до 30 (тридесет) календарни дни от получаването на издадена от изпълнителя фактура и въз основа на обобщен приемо-предавателен протокол за извършената доставка, инсталация и интеграция на оборудването.

II.2) Описание 1

Доставка на компоненти за разширение и ъпгрейд на сторидж 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30236100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Доставката и дейностите по инсталация, интеграция, пуск в експолатация и гаранционното обслужване се извършват в административната сграда на ЦУ на НАП - гр. София, бул. "Княз Дондуков" №52.

Дейностите, които следва да се извършат, включват доставка на технически средства, инсталация и интеграция на оборудването в съществуващата среда, пуск в експлоатация, гаранционна поддръжка, както следва:
- Доставка на компоненти за разширение и ъпгрейд на споделено дисково пространство – 1 брой;
Конкретните изисквания към параметрите на оборудването са описани подробно в частта „Технически спецификации на поръчката”.
- Инсталация, интеграция и пуск в експлоатация на оборудването в инфраструктурата на НАП.
Срок за доставка и инсталиране на техническото оборудване – 45 (четиридесет и пет) дни, считано от датата на сключване на договора.
- Осигуряване на гаранционно обслужване на доставеното оборудване, предложен от определения за изпълнител участник период, който е не по-кратък от 36 месеца от датата на инсталация на оборудването в инфраструктурата на НАП, удостоверено с подписване на обобщен приемо-предавателен протокол.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
178990.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
38

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Посоченатата в раздел II.2.6 стойност е и максимално допустима по обособената позиция. Заплащането ще се осъществи по банкова сметка, посочена от изпълнителя в срок до 30 (тридесет) календарни дни от получаването на издадена от изпълнителя фактура и въз основа на обобщен приемо-предавателен протокол за извършената доставка, инсталация и интеграция на оборудването.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Няма
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Няма

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Наличие на персонал с определена професионална компетентност за изпълнение на поръчката:
Посочване на техническите лица (квалифицирани специалисти), които ще изпълняват поръчката, с описание на функциите, които ще изпълняват, както и притежавани от тях сертификати или еквивалентни документи за квалификация, свързана с функционирането и техническата поддръжка на продуктите, включени в предмета на настоящата поръчка, издадени от производителя на предлаганото оборудване (посочват се вид и номер на сертификата, срок на валидност, издаващ орган, евентуално web-адрес, на който може да бъде намерена информация за посочения сертификат). Информацията се попълва в в част ІV, раздел „В“, т. Образователна и професионална квалификация на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
2. Наличие на сертификати, удостоверяващи съответствието на участника със стандарти за управление на качеството.
Деклариране на съответствието с изискуемия от възложителя стандарт за качество EN ISO 9001:2015 в посочената област, се извършва чрез представяне на информация за притежаването на валиден към датата на подаване на офертата сертификат, издаден от независимо лице, акредитирано по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване, съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието/или информация за еквивалентен сертификат, издаден от орган, установен в друга държава членка, или ако прилага еквивалентни мерки за осигуряване на качеството – информация за доказателствата за тези мерки. Информацията се попълва на част ІV, раздел „Г“, т. Сертификати от независими органи, удостоверяващи стандарти за осигуряване на качеството на ЕЕДОП.
3. Опит за изпълнение на поръчката. Участниците следва да са изпълнили доставки с предмет и обем идентичен или сходен на предмета на настоящата обществена поръчка, а именно „Доставка на сървъри и сториджи“, изпълнени в последните 3 години от датата на подаване на офертата.
Декларирането на наличието на изискуемия от възложителя опит за изпълнение на поръчката се представя чрез попълване на информация за доставките, изпълнени през последните три години до датата на подаване на офертата, с предмет идентичен или сходен на предмета на настоящата обществена поръчка в част ІV, раздел „В“, т. За поръчки за доставки: извършени доставки от конкретния вид на ЕЕДОП. Информацията следва да включва само доставки, които са изпълнени в заложения период, описание на извършената доставка и нейния обем, начална и крайна дата на изпълнението, получателите (възложителите на доставките, независимо дали са публични или частни субекти).
Възложителят може по всяко време да изиска от участниците представяне на документите, чрез които се доказва посочената в ЕЕДОП информация, съгласно чл. 64, ал. 1, т. 2 и т. 6 и ал. 3 от ЗОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
Участникът, определен за изпълнител, представя преди сключване на договора документите, чрез които се доказва съответствието му с поставените от възложителя критерии за технически и професионални способности, съгласно чл. 67, ал. 6 във вр. чл. 64, ал. 1, т. 2 и т. 6 и ал. 3 от ЗОП.


1. Наличие на персонал с определена професионална компетентност за изпълнение на поръчката: по всяка от обособените позиции, участниците следва да разполагат с минимум един квалифициран специалист (техническо лице) за изпълнение на предмета на поръчката с валидни сертификати за придобита квалификация, свързана с функционирането и техническата поддръжка на продуктите, включени в предмета на настоящата поръчка, издадени от производителя на предлаганото оборудване.
2. Наличие на сертификати, удостоверяващи съответствието на участника със стандарт за управление на качеството: по всяка от обособените позиции, участниците следва прилагат система за управление на качеството по стандарт EN ISO 9001:2015 или да прилагат еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, чиито обхват да включва дейности по изграждане и/или поддръжка на информационни и комуникационни системи или да прилага еквивалентни мерки за осигуряване на качеството.
3. Опит за изпълнение на поръчката: Участниците следва да са изпълнили доставки с предмет и обем идентичен или сходен на предмета на настоящата обществена поръчка, а именно „Доставка на сървъри и сториджи“, съобразно обособената позиция, по която участват, както следва:
- по Обособена позиция №1: Под доставки с идентичен или сходен предмет и обем ще се приемат такива на минимум 2 броя сървъри за база данни.
- по Обособена позиция №2: Под доставки с идентичен или сходен предмет и обем ще се приемат такива на минимум 5 броя сървъри за приложения.
- по Обособена позиция №3: Под доставки с идентичен или сходен предмет и обем ще се приемат такива на минимум 96 броя дискове за разширение и ъпгрейд на споделено дисково пространство.
Забележка: „изпълнена” е тази доставка, която е извършена в рамките на заложения от възложителя период, независимо от датата на сключването на договора за възлагането й, и срока на гаранционна поддръжка.
В случай, че участникът предвижда участието на подизпълнители, изискванията следва да бъдат изпълнени от подизпълнителите съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
При участие на обединение на физически и/или юридически лица, което е неперсонифицирано, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението-участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. В случай, че при изпълнение на обществената поръчка участник се позовава на капацитета на трети лица, независимо от правната връзка между тях, приложим се явява чл. 65 от ЗОП.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Подробно описание на условията за изпълнение на поръчката е дадено в Технически спецификации на поръчката по всяка обособена позиция.
Определеният изпълнител по всяка обособена позиция представя при подписването на договора за обществената поръчка гаранция, обезпечаваща изпълнението му, в размер на 4% от стойността на договора по съответната обособена позиция без ДДС. Гаранцията се представя във форма по избор, съгласно чл. 111, ал. 5 от ЗОП. Гаранцията се освобождава поетапно, като условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договор - неразделна част от одобрената документация за обществената поръчка.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

02/11/2018 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 8

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

05/11/2018 (дд/мм/гггг)   15:00 (чч:мм)

гр. София, бул. Княз Александър Дондуков № 52, сградата на ЦУ на НАП

На заседанието могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на СМО, при спазване на установения режим за достъп до сградата.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят ще отстранява от участие участник, за когото са налице освен основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП, и тези по чл. 55, ал. 1, т. 1, 3, 4 и 5 от ЗОП, както и когато се установи, че участникът е дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим или е контролирано от такова дружество, или някой от членовете на обединението е регистрирано или контролирано от регистрирано дружество лице, освен ако е налице изключение по чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, както и когато не може да бъде извършена идентификация и проверка на идентификацията на клиента, чрез регламентираните в Закона за мерките срещу изпирането на пари способи, включително когато клиентът е юридическо лице - на физическите лица, които са негови действителни собственици, по смисъла на §2 от ДР на ЗМИП, както и на основанията по чл. 107 от ЗОП и чл. 69 от ЗПКОНПИ.
Критерият за определяне на икономически най-изгодната оферта е „най-ниска цена“.
Определената от възложителя прогнозна стойност по всяка от обособените позиции е и максимално допустима стойност на обществената поръчка по съответната обособена позиция. Възложителят ще отстранява от участие участник, чиято оферта надхвърля определената от възложителя в настоящото обявление максимално допустима стойност по съответната обособена позиция.
Възложителят чрез ЦУ на НАП ще извърши еднократно плащане по банкова сметка, посочена от изпълнителя в срок до 30 (тридесет) календарни дни от получаването на издадена от изпълнителя фактура и въз основа на обобщен приемо-предавателен протокол за извършената доставка, инсталация и интеграция на оборудването по всяка от обособените позиции, подписани от координатора по съответния договор, съобразно правилата за извършване на плащания по договори на стойност равна или надвишаваща 30 000 лв. от разпоредители с бюджет, съгласно РМС №592/ 21.08.2018 г.
Национална агенция за приходите предоставя неограничен, пълен, безплатен и пряк достъп по електронен път до документацията за обществената поръчка, която може да бъде намерена на интернет адреса на възложителя: http://www.nap.bg, раздел „За НАП”, рубрика „Профил на купувача”, от датата на публикуване на обявлението в ОВ на ЕС.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 28/09/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва