Деловодна информация
00530ТД на НАП Бургас
686-289 26/09/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
26/09/2018 (дд/мм/гггг)
00530-2018-0095 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национална агенция за приходите, ТД на НАП Бургас 1310631880024
ул.Цар Петър №5Б
Бургас BG341 8000 България
П.Чередник +359 56878140
p.cherednik@ro02.nra.bg +359 56878152

Интернет адрес/и

www.nap.bg

http://www.nap.bg/news?id=3739


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.nap.bg/news?id=3739
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Технич.обслужване и ремонт,включително доставка и монтаж на резервни части,материали и консумативи (без годишен техн.преглед и без пътна помощ)на леки и товарни автомобили,обслужващи ТД на НАП Бургас
50112000      
Услуги

Предмет на поръчката: "Техническо обслужване и ремонт, включително доставка и монтаж на резервни части, материали и консумативи ( без годишен технически преглед и без пътна помощ ) на леки и товарни автомобили, обслужващи структурата на ТД на НАП Бургас в гр. Бургас, гр. Сливен и гр. Ямбол “, разделен на две обособени позиции :
Обособена позиция № 1 : “ Техническо обслужване и ремонт, включително доставка и монтаж на резервни части, материали и консумативи ( без годишен технически преглед и без пътна помощ ) на леки и товарни автомобили, обслужващи структурата на ТД на НАП Бургас в гр. Бургас “
Обособена позиция № 2 : “ Техническо обслужване и ремонт, включително доставка и монтаж на резервни части, материали и консумативи ( без годишен технически преглед и без пътна помощ ) на леки и товарни автомобили, обслужващи структурата на ТД на НАП Бургас в гр. Сливен и гр. Ямбол “
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
65000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Технич.обслужване и ремонт,включ.доставка и монтаж на резервни части,материали и консумативи(без годишен техн.преглед и без пътна помощ)на леки и тов.автомобили,обслужващи ТД на НАП Бургас в гр.Бургас 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50112000      
50114000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

гр.Бургас

Техническо обслужване и ремонт, включително доставка и монтаж на резервни части, материали и консумативи (без годишен технически преглед и без пътна помощ) на леки и товарни автомобили, обслужващи структурата на ТД на НАП Бургас в гр. Бургас“ :
1.Бургас- Лек автомобил-Хонда CRV - 1 бр. - 2001 год.- бензин
2.Бургас- Лек автомобил-Волво S 60, Kinetik 2,4i - 1 бр. - 2007 год.-бензин
3.Бургас- Лек автомобил-Форд Фокус, Trend 1,4 - 2 бр. -2007 год.- бензин
4.Бургас- Лек автомобил-Форд Фокус, Dyb PNDD14 Secama - 6 бр. - 2014 год.-бензин
5.Бургас- Товарен автомобил - микробус-Форд Транзит Кустом-1 бр.- 2014 год.-дизел
6.Бургас- Товарен автомобил - микробус-Форд Транзит-1 бр.- 1989 год.-дизел
7.Бургас- Товарен автомобил - Пежо Експерт- 1 бр.- 2007 год.-дизел
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
45000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
да


Опциите са при определени условия, подробно описани в утвърдената от Възложителя документация.
II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Показателите, които формират комплексната оценка на офертите, са подробно описани в методиката за определяне на най-ниска цена, представляваща неразделна част от документацията за участие. Оценяването и класирането на офертите се извършва отделно за всяка обособена позиция.

II.2) Описание 1

Технич.обслужване и ремонт,включ.доставка и монтаж на резервни части,материали и консумативи(без год.техн.преглед и без пътна помощ)на леки и тов.автомобили,обслужващи ТД на НАП Б-с в Сливен и Ямбол 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50112000      
50114000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG34

гр.Сливен и гр.Ямбол

Техническо обслужване и ремонт, включително доставка и монтаж на резервни части, материали и консумативи ( без годишен технически преглед и без пътна помощ) на леки и товарни автомобили, обслужващи структурата на ТД на НАП Бургас в гр. Сливен и гр. Ямбол “ :
1.офис Ямбол-Лек автомобил-Фолксваген Пасат- 1 бр.- 1990 год.-дизел
2.офис Ямбол-Лек автомобил-Форд Фокус Trend 1,4 -2бр.-2007 год.-бензин
3.офис Сливен-Лек автомобил-Рено 19-1бр.-1995 год.-бензин
4.офис Сливен-Лек автомобил-Форд Фокус Trend 1,4-2бр.-2007 год.-бензин
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
20000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
да


Опциите са при определени условия, подробно описани в утвърдената от Възложителя документация.
II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Показателите, които формират комплексната оценка на офертите, са подробно описани в методиката за определяне на най-ниска цена, представляваща неразделна част от документацията за участие. Оценяването и класирането на офертите се извършва отделно за всяка обособена позиция.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Не е поставено изискване за годност
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Не

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участниците следва да са изпълнили услуга/и, идентична/и или сходна/и с предмета на настоящата обществена поръчка, през последните 3 ( три ) години, считано до датата на подаване на офертата, за които са представили доказателство за извършените услуги.
За доказване на наличието на изискуемия от възложителя опит за изпълнение на поръчката, участниците следва да представят списък на услуга/и, изпълнена/и през последните 3 (три) години до датата на подаване на офертата, с предмет идентичен или сходен с предмета на настоящата обществена поръчка.
“Изпълнена” е тази услугакоято е извършена в рамките на заложения от възложителя период, независимо от датата на възлагането й.
За услуга “ идентична “ и/или “сходна“ с предмета на поръчката следва да се разбира : техническо обслужване и ремонт на леки и товарни автомобили.
2.Участниците следва да разполагат със собствен и/или нает ръководен състав и персонал за изпълнение на поръчката, с определена професионална компетентност.
3.Участниците следва да разполагат с технически възможности за изпълнение на поръчката и да разполагат с оборудване, инструменти, измервателни уреди и инвентар и със сервизна база ( собствена, наета и/или ползвана на друго основание ) на териториите на :
- град Бургас – за обособена позиция № 1;
- град Сливен и/или град Ямбол – за обособена позиция № 2,


1.Участниците следва да са изпълнили минимум една услуга/и, идентична/и или сходна/и с предмета на настоящата обществена поръчка, през последните 3 ( три ) години, считано до датата на подаване на офертата, за които са представили доказателство за извършените услуги.
2.Участниците следва да разполагат:
-минимум 1 ръководител с придобито висше образование в областта на техническите науки, професионално направление ДВГ, или друга еквивалентна специалност;
-минимум 2 броя специалисти-изпълнители с придобито образование в областта на техническите науки, професионални направления електротехниката и ДВГ, или друга еквивалентна специалност, включително чрез курсове от лицензирани квалификационни центрове.
3. Участниците следва да притежават оборудване, инструменти, измервателни уреди и инвентар, както и сервизна база на територията на гр.Бургас,съответно гр.Сливен и/или гр.Ямбол.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Определеният изпълнител представя гаранция, обезпечаваще изпълнението на договора при подписването му в размер до 5 % от максимално допустимата стойност на договора .Гаранцията се представя във форма по избор съгласно чл.111, ал.5 от ЗОП.Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договор-неразделна част от одобрената документация за обществената поръчка.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

05/11/2018 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 5

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

06/11/2018 (дд/мм/гггг)   14:30 (чч:мм)

Административната сграда на ТД на НАП Бургас, гр.Бургас, ул.Цар петър №5Б

При отварянето на офертите могат да присъстват участниците и/или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване при спазване на установения режим за достъп до сградата.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

да


2019 г.

VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят ще отстранява от участие участник, за когото са налице освен основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП, и тези по чл. 55, ал. 1, т. 1, 2 , 3, 4 и 5 от ЗОП, както и когато се установи, че участникът е дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим или е контролирано от такова дружество, или някой от членовете на обединението е регистрирано или контролирано от регистрирано дружество лице, освен ако е налице изключение по чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, както и когато не може да бъде извършена идентификация и проверка на идентификацията на клиента, чрез регламентираните в Закона за мерките срещу изпирането на пари и Правилника за неговото прилагане (ППЗМИП) способи, включително когато клиентът е юридическо лице - на физическите лица, които са негови действителни собственици , по смисъла на чл. 3, ал. 5 от ППЗМИП. Максимално допустимата стойност за изпълнение на цялата поръчка е в размер на 65 000,00 лева без ДДС, от които 45 000 лв. за първа обособена позиция и 20 000 лв. за втора обособена позиция.
Оферти надвишаващи посочените максимално допустими стойности ще бъдат отстранени на основание чл. 107, т.2, б. "а" от ЗОП.
Плащането ще се извършва по банкова сметка в срок до 30 (тридесет) дни, от приемане на изпълнението от отговорника/координатора по договора/ите след представяне на следните документи:
За извършената/ите услуга/и по техническо обслужване на МПС :
? оригинална фактура;
? протокол за извършената услуга/и по техническо обслужване, подписан от координатора / отговорника по изпълнението на договора от страна на Възложителя и на Изпълнителя.
? копие на фактура за закупените консумативи ( масла, филтри, антифриз, спирачна течност, маркучи, уплътнения, крушки и др. ), вложени при техническото обслужване (само когато вложените консумативи са извън описаните в Таблица № 1 от техническите спецификации и ценовото предложение )
За извършени/те услуги по ремонт на МПС:
? оригинална фактура;
? приемо-предавателен протокол за извършените и приети ремонтни работи, подписан от координатора / отговорника по изпълнението на договора от страна на Възложителя и на Изпълнителя.
? копие на фактура за закупените от Изпълнителя резервни части, материали и консумативи, вложени при ремонта на МПС (само когато вложените консумативи са извън описаните в Таблица № 1 от техническите спецификации и ценовото предложение )
Национална агенция за проходите предоставя неограничен , пълен ,безплатен и пряк достъп по електронен път до документацията за обществената поръчка, която може да бъде намерена в електронното досие на процедурата на инернeт сдреса на Възложителя:http://www.nap.bg/news?id=3739 , раздел "За НАП", рубрика "Профил на купувача", от датата на публикуване на обявлението за поръчка в ОВ на ЕС( но не по-късно от публикуване на обявлението в РОП)

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни, икономически,финансови, технически или квалификационни изисквания в обчвлението, документацията или всеки друг документ свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл.197, ал.1, т.1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 26/09/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва