Възложителят ще отстранява от участие участник, за когото са налице освен основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП, и тези по чл. 55, ал. 1, т. 1, 2 , 3, 4 и 5 от ЗОП, както и когато се установи, че участникът е дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим или е контролирано от такова дружество, или някой от членовете на обединението е регистрирано или контролирано от регистрирано дружество лице, освен ако е налице изключение по чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, както и когато не може да бъде извършена идентификация и проверка на идентификацията на клиента, чрез регламентираните в Закона за мерките срещу изпирането на пари и Правилника за неговото прилагане (ППЗМИП) способи, включително когато клиентът е юридическо лице - на физическите лица, които са негови действителни собственици , по смисъла на чл. 3, ал. 5 от ППЗМИП. Максимално допустимата стойност за изпълнение на цялата поръчка е в размер на 65 000,00 лева без ДДС, от които 45 000 лв. за първа обособена позиция и 20 000 лв. за втора обособена позиция. Оферти надвишаващи посочените максимално допустими стойности ще бъдат отстранени на основание чл. 107, т.2, б. "а" от ЗОП. Плащането ще се извършва по банкова сметка в срок до 30 (тридесет) дни, от приемане на изпълнението от отговорника/координатора по договора/ите след представяне на следните документи: За извършената/ите услуга/и по техническо обслужване на МПС : ? оригинална фактура; ? протокол за извършената услуга/и по техническо обслужване, подписан от координатора / отговорника по изпълнението на договора от страна на Възложителя и на Изпълнителя. ? копие на фактура за закупените консумативи ( масла, филтри, антифриз, спирачна течност, маркучи, уплътнения, крушки и др. ), вложени при техническото обслужване (само когато вложените консумативи са извън описаните в Таблица № 1 от техническите спецификации и ценовото предложение ) За извършени/те услуги по ремонт на МПС: ? оригинална фактура; ? приемо-предавателен протокол за извършените и приети ремонтни работи, подписан от координатора / отговорника по изпълнението на договора от страна на Възложителя и на Изпълнителя. ? копие на фактура за закупените от Изпълнителя резервни части, материали и консумативи, вложени при ремонта на МПС (само когато вложените консумативи са извън описаните в Таблица № 1 от техническите спецификации и ценовото предложение ) Национална агенция за проходите предоставя неограничен , пълен ,безплатен и пряк достъп по електронен път до документацията за обществената поръчка, която може да бъде намерена в електронното досие на процедурата на инернeт сдреса на Възложителя:http://www.nap.bg/news?id=3739 , раздел "За НАП", рубрика "Профил на купувача", от датата на публикуване на обявлението за поръчка в ОВ на ЕС( но не по-късно от публикуване на обявлението в РОП)
|