Деловодна информация
00530
Е-12-00-538#1 25/09/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
25/09/2018 (дд/мм/гггг)
00530-2018-0094 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национална агенция за приходите 131063188
бул. Княз Ал. Дондуков № 52
София BG411 1000 България
Н. Мишовски +359 298593505
n.mishovski@nra.bg +359 298593099

Интернет адрес/и

http://www.nap.bg/

http://nap.bg/page?id=302


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.nap.bg/news?id=3738
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставка и инсталиране на лицензи и внедряване на нови функционалности в Системата за управление на Информационния център на НАП
48517000      
Доставки

Предметът на поръчката вкл. сл. дейности:
1.Доставка и инстал. на лиценз за CARIN Quality Assurance и внедр. на нови функционалности за наблюдение,оценка и отчети на дейността на агентите,в т. ч.:
1.1.Доставка и инстал. на лиценз за CARIN Quality Assurance;
1.2.Внедр. на нови функционалности за наблюдение,оценка и отчети на дейността на агентите на база функц. възможности на CARIN 365 Edition 10.0 Quality Assurance.
2.Внедр. на Cisco Finess и интеграция с останалите модули в СУИЦ.
3.Внедр. на Text-to-Speech,в т. ч.:
3.1.Доставка и инстал. на лиценз за софт. продукт с функционалност за обработка Text-to-Speech;
3.2.Реализиране и внедр. на функционалности на база доставката и инсталирането на горецитирания лиценз.
4.Внедр. на нови и разширяване на наст. функционалности в модула за управление на изходящи телефонни кампании.
5.Конфигур. на доп. анализи и отчети в Аналитичния модул на СУИЦ.
6.Гаранц. поддръжка за инсталираните софтуерни лицензи по т. 1.1 и т. 3.1 за срок от 36 м.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
70000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
48517000      
72267100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Административната сграда на Централно управление на НАП - гр. София, бул. „Княз Дондуков” №52

Предметът на обществената поръчка обхваща изпълнението на следните дейности:
1. Доставка и инсталация на лиценз за CARIN Quality Assurance и внедряване на нови функционалности за наблюдение, оценка и отчети на дейността на агентите, в това число:
1.1. Доставка и инсталация на лиценз за CARIN Quality Assurance;
1.1. Внедряване на нови функционалности за наблюдение, оценка и отчети на дейността на агентите на база функционалните възможности на CARIN 365 Edition 10.0 Quality Assurance.
2. Внедряване на Cisco Finess и интеграция с останалите модули в СУИЦ.
3. Внедряване на Text-to-Speech, в това число:
3.1. Доставка и инсталация на лиценз за софтуерен продукт с функционалност за обработка Text-to-Speech;
3.2. Реализиране и внедряване на функционалности на база доставката и инсталирането на горецитирания лиценз.
4. Внедряване на нови и разширяване на настоящите функционалности в модула за управление на изходящи телефонни кампании.
5. Конфигуриране на допълнителни анализи и отчети в Аналитичния модул на СУИЦ.
6. Гаранционна поддръжка за инсталираните софтуерни лицензи по т. 1.1 и т. 3.1 за срок от 36 месеца, считано от датата на инсталацията, удостоверена с двустранно подписан приемо-предавателен протокол, подписан от координатора по договора за възложителя.
Срок за: доставка и инсталация на лиценз CARIN 365 Edition 10.0 Quality Assurance; внедряване на нови функционалности за наблюдение, оценка и отчети на дейността на агентите на база функционалните възможности на CARIN Quality Assurance; внедряване на Cisco Finess и интеграция с останалите модули в СУИЦ; доставка и инсталация на лиценз за софтуерен продукт с функционалност за обработка Text-to-Speech, както и за реализиране и внедряване на функционалностите, описани в т. 2.3.2. на Техническите спецификации; внедряването на нови и разширяването на настоящите функционалности в модула за управление на изходящи телефонни кампании; конфигуриране на анализите и отчетите в Аналитичния модул на СУИЦ, посочени в т. 2.5. от Техническите спецификации - до 30 дни от датата на сключване на договора.
Резултатът от обществената поръчка ще е модернизиране на системата за управление на Информационния център на НАП и внедряване на нови функционалности.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
70000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
37

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Максималната стойност за изпълнение на поръчката е 70 000,00 лв. без ДДС, съответно 84 000,00 лв. с вкл. ДДС. Плащането ще се извърши от ЦУ на НАП по посочена от изпълнителя банкова сметка, по реда и при условията, указани в раздел VI.3.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Не.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Не.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Не.

III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Изпълнението на обществената поръчка следва да бъде в съответствие с изискванията на действащата нормативна уредба и характеристиките на обществената поръчка, посочени в техническите спецификации на обществената поръчка, нераздална част от документацията.
Определеният за изпълнител представя при подписването на договора за обществена поръчка гаранция, обезпечаваща изпълнението му, в размер на 5% от стойността на договора без ДДС. Гаранцията се представя във форма по избор, съгласно чл. 111, ал. 5 от ЗОП. Гаранцията ще бъде освободена на части, като условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договор - неразделна част от одобрената документация за обществената поръчка.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

30/10/2018 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 8

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

31/10/2018 (дд/мм/гггг)   15:00 (чч:мм)

Административната сграда на ЦУ на НАП, гр. София, бул. "Княз Ал. Дондуков" №52

При отварянето на офертите могат да присъстват участниците и/или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване, при спазване на установения режим за достъп до сградата на ЦУ на НАП.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят ще отстранява от участие участник, за когото са налице освен основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП, и тези по чл. 55, ал. 1, т. 1, 3, 4 и 5 от ЗОП, както и когато се установи, че участникът е дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим или е контролирано от такова дружество, или някой от членовете на обединението е регистрирано или контролирано от регистрирано дружество лице, освен ако е налице изключение по чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, както и когато не може да бъде извършена идентификация и проверка на идентификацията на клиента, чрез регламентираните в Закона за мерките срещу изпирането на пари способи, включително когато клиентът е юридическо лице - на физическите лица, които са негови действителни собственици, по смисъла на §2 от ДР на ЗМИП, както и на основанията по чл. 107 от ЗОП, както и когато по отношение на участника са налице обстоятелствата по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобито имущество.
Участник - обединение, което не е юридическо лице, следва да представи копие от документ, от който да е видно правното основание за създаване на обединението, както и следната информация във връзка с конкретната обществена поръчка: правата и задълженията на участниците в обединението; солидарно поемане на отговорността за изпълнение на обществената поръчка от членовете на обединението; дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението; представляващ обединението партньор.
Плащането ще се извърши от ЦУ на НАП, в срок до 30 дни от получаване на издадена от изпълнителя оригинална фактура и въз основа на обобщен приемо-предавателен протокол за: извършените доставка и инсталация на лиценз CARIN 365 Edition 10.0 Quality Assurance; внедряване на нови функционалности за наблюдение, оценка и отчети на дейността на агентите на база функционалните възможности на CARIN Quality Assurance; внедряване на Cisco Finess и интеграция с останалите модули в СУИЦ; доставка и инсталация на лиценз за софтуерен продукт с функционалност за обработка Text-to-Speech, както и за реализиране и внедряване на функционалностите, описани в т. 2.3.2. на Техническите спецификации; внедряването на нови и разширяването на настоящите функционалности в модула за управление на изходящи телефонни кампании; конфигуриране на анализите и отчетите в Аналитичния модул на СУИЦ, посочени в т. 2.5. от Техническите спецификации; и ангажимент за осигуряване за период от 36 (тридесет и шест) месеца на стартираните гаранционни поддръжки за инсталираните софтуерни лицензи по т. 2.1.1 и т. 2.3.1 от Техническите спецификации , подписани за НАП от координатора по договора. Плащането по договора от страна на възложителя ще се извършва при спазване на разпоредбите на РМС №592/21.08.2018 г.
Национална агенция за приходите предоставя неограничен, пълен, безплатен и пряк достъп по електронен път до документацията за обществената поръчка, която може да бъде намерена на интернет адреса на възложителя: http://www.nap.bg, раздел „За НАП”, рубрика „Профил на купувача”, от датата на публикуване на обявлението в "Официален вестник" на Европейския съюз (или от датата на публикуване на обявлението в РОП, в случай, че обявлението бъде публикувано в ОВ на ЕС в неработен за възложителя ден).

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 25/09/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва