Деловодна информация
00530Териториална дирекция на НАП Пловдив
РД-44-9 25/09/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
25/09/2018 (дд/мм/гггг)
00530-2018-0093 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национална агенция за приходите, Териториална дирекция на НАП Пловдив 1310631880039
ул. Скопие 106
Пловдив BG 4030 България
Ж.Манолова; П.Лапарев +359 32935639/+359 32935437
g.manolova@ro16.nra.bg +359 32679757

Интернет адрес/и

www.nap.bg

http://nap.bg/news?id=3737


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://nap.bg/news?id=3737
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Услуги по техническо обслужване и ремонт, вкл. доставка и монтаж на необходимите части, принадлежности и консумативи за служебните автомобили на ТД на НАП Пловдив в градовете Пловдив и Хасково“
50112000      
Услуги

„Услуги по техническо обслужване и ремонт, вкл. доставка и монтаж на необходимите части, принадлежности и консумативи за служебните автомобили на ТД на НАП Пловдив в градовете Пловдив и Хасково“ в две обособени позиции, както следва:
Обособена позиция № 1 – услуги по техническо обслужване и ремонт, вкл. доставка и монтаж на необходимите части, принадлежности и консумативи за служебните автомобили на ТД на НАП Пловдив в гр. Пловдив, с максимално допустима стойност в размер на 88 200 лева без ДДС. Обособена позиция № 2 – услуги по техническо обслужване и ремонт, вкл. доставка и монтаж на необходимите части, принадлежности и консумативи за служебните автомобили на ТД на НАП Пловдив в гр. Хасково, с максимално допустима стойност в размер на 16 800 лева без ДДС.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
105000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Услуги по техническо обслужване и ремонт, вкл. доставка и монтаж на необходимите части, принадлежности и консумативи за служебните автомобили на ТД на НАП Пловдив в гр. Пловдив 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50112000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

Автосервиз/и на избрания за изпълнител на територията на гр.Пловдив

Услуги по техническо обслужване и ремонт, вкл. доставка и монтаж на необходимите части, принадлежности и консумативи за служебните автомобили на ТД на НАП Пловдив в гр. Пловдив. Списък на автомобилите:
№ Марка на автомобила Модел на автомобила Модификация на автомобила Размер гуми
1 ВОЛВО S 60 KINETIK 205/55/R16
2 ВОЛВО S 40 KINETIK 195/65/R15
3 ФОРД ФОКУС TREND 195/65/R15
4 ФОРД ФОКУС TREND 195/65/R15
5 ФОРД ФОКУС TREND 195/65/R15
6 ФОРД ФОКУС TREND 195/65/R15
7 ФОРД ФОКУС TREND 195/65/R15
8 АУДИ 80 195/60/R15
9 ФОЛКСВАГЕН ТРАНСПОРТЕР БУС 185/R14 С
10 ФОЛКСВАГЕН ТРАНСПОРТЕР БУС
11 ОПЕЛ АСТРА R 13
12 ФОРД ФОКУС TREND 205/55/R16
13 ФОРД ФОКУС TREND 205/55/R16
14 ФОРД ФОКУС TREND 205/55/R16
15 ФОРД ФОКУС TREND 205/55/R16
16 ФОРД ФОКУС TREND 205/55/R16
17 ФОРД ФОКУС TREND 205/55/R16
18 ФОРД ФОКУС TREND 205/55/R16
19 ФОРД ФОКУС TREND 205/55/R16
20 ФОРД ТРАНЗИТ КАСТЪМ 215/65/R15
21 ФОРД ТРАНЗИТ КАСТЪМ 215/65/R15
Техническите показатели на служебните автомобили, обслужващи структурите на НАП в гр. Пловдив, са посочени в Приложение № 1 към раздел IІI от техническата спецификация.Максимално допустимата обща стойност за изпълнение на поръчката за целия срок на договора за обособена позиция № 1 (за извършване на дейностите по техническо обслужване и ремонт съгласно т. 1 от раздел ІI на техническата спецификация) е 88 200 лева без ДДС.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
88200      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Договорът за позиция № 1 влиза в сила, считано от 08.10.2019 г., или от първия работен ден, следващ датата на приключването на предходния договор със същия предмет за съответната обособена позиция, в случай на предсрочното му прекратяване.
В срока на действие на договора, Възложителят не е длъжен да усвои цялата му стойност.

II.2) Описание 1

Услуги по техническо обслужване и ремонт, вкл. доставка и монтаж на необходимите части, принадлежности и консумативи за служебните автомобили на ТД на НАП Пловдив в гр. Хасково 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50112000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG422

Автосервиз/и на избрания за изпълнител на територията на гр. Хасково

Услуги по техническо обслужване и ремонт, вкл. доставка и монтаж на необходимите части, принадлежности и консумативи за служебните автомобили на ТД на НАП Пловдив в гр. Хасково. Списък на автомобилите:
№ Марка на автомобила Модел на автомобила Модификация на автомобила Размер гуми
1 ФОРД ФОКУС TREND 195/65/R15
2 ФОЛКСВАГЕН ГОЛФ 1,9 TD 175/70/R13
3 ФОРД ФОКУС TREND 195/65/R15
4 ФОРД ФОКУС TREND 195/65/R15
Техническите показатели на служебните автомобили, обслужващи структурите на НАП в гр. Хасково, са посочени в Приложение № 2 към раздел IІI от техническата спецификация. Максимално допустимата обща стойност за изпълнение на поръчката за целия срок на договора за обособена позиция № 2 (за извършване на дейностите по техническо обслужване и ремонт съгласно т. 1 от раздел ІI на техническата спецификация) е 16 800 лева без ДДС.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
16800      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Договорът за позиция № 2 влиза в сила, считано от 28.09.2020г. или от първия работен ден, следващ датата на приключването на предходния договор със същия предмет за съответната обособена позиция, в случай на предсрочното му прекратяване.
В срока на действие на договора, Възложителят не е длъжен да усвои цялата му стойност.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

не
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

не

не
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Отнася се за двете обособени позиции:
1. Участниците да разполагат с опит за изпълнението на поръчката – валидно за двете обособени позиции. За доказване на наличието на опит за изпълнение на поръчката, в част IV, раздел В: ,,Технически и професионални способности“, в поле „ За поръчки за услуги: извършени услуги от конкретния вид“ от ЕЕДОП участниците следва да посочат списък на услуга/и, изпълнена/и през последните 3 (три) години до датата на подаване на офертата, с предмет и обем идентичен или сходен с предмета на настоящата обществена поръчка за конкретната обособена позиция. Списъкът следва да включва услуга/и, чието изпълнение е приключило в заложения период. Списъкът следва да съдържа подробно описание на обхвата и обема на дейностите, стойност (изплатеното възнаграждение), начална и крайна дата на изпълнението и получателите (възложителите на услугите), независимо дали са публични или частни субекти. Избраният за изпълнител следва да представи доказателството/ата за извършената/ите услуга/и преди сключването на договор. 2. Участниците да разполагат с персонал с необходимата професионална компетентност за изпълнението на поръчката за съответната обособена позиция.За доказване на наличието на персонал, който ще изпълнява поръчката за съответната обособена позиция с определената професионална компетентност, в част IV, раздел В: ,,Технически и професионални способности“, в поле „Образователна и професионална квалификация“ от ЕЕДОП участниците следва да посочат списък на персонала, който ще изпълнява поръчката за конкретната обособена позиция (минимум 2 (две) лица за съответната обособена позиция), в който е посочена професионалната компетентност на лицата (посочва се вид и номер, срок на валидност, издаващ орган на документа за придобита професионална компетентност в области, свързани с техническо обслужване и ремонт на пътни превозни средства). 3. Участниците да разполагат с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката за съответната обособена позиция.
За доказване на наличието на инструментите, съоръженията и техническото оборудване за изпълнение на поръчката за съответната обособена позиция, в част IV, раздел В: ,,Технически и професионални способности“, в поле „Инструменти, съоръжения или техническо оборудване“ от ЕЕДОП участниците следва да посочат списък на техническото оборудване, инструментите и съоръженията, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката за съответната обособена позиция.
В случай, че участникът ще ползва подизпълнители, посочените критерии за подбор се прилагат за тях, съобразно вида и дела от предмета на поръчката, която те ще изпълняват.
При участие на обединение на физически и/или юридически лица, което е неперсонифицирано, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението-участник, а не от всяко от лицата, включени в него, и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
В случай, че участникът ще ползва капацитета на трети лица, посочените критерии за подбор, свързани с техническите способности и професионалната компетентност, се прилагат за третите лица, по отношение доказването на които критерии, участникът се позовава на капацитета на тези трети лица.
В случай, че при изпълнение на обществената поръчка участник се позовава на капацитета на трети лица, независимо от правната връзка между тях, приложим се явява чл. 65 от ЗОП.


Отнася се за двете обособени позиции:
1. Минимално изискване: Участниците трябва да имат изпълнена/и услуга/и, идентични или сходни с предмета и обема на поръчката за конкретната обособена позиция, извършена/и през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, чиито обем достига или надвишава извършените дейности по техническа поддръжка и/или ремонт на минимум един автомобил, без оглед на това дали същите са по една или повече изпълнени услуги.
Забележки: Под изпълнена услуга се разбира такава услуга, чието изпълнение е приключило в рамките на заложения от Възложителя период, независимо от датата на започването й. Под „сходни“ с предмета на поръчката следва да се разбира техническа поддръжка и/или ремонт на пътни превозни средства. 2. Минимално изискване: Участниците следва да разполагат с минимум 2 (две) лица, притежаващи необходимата професионална компетентност за изпълнението на поръчката (извършване на услуги по техническо обслужване и ремонт на служебните автомобили на ТД на НАП Пловдив) за съответната обособена позиция.Забележка: Съгласно Параграф 2 от Допълнителните разпоредби на ЗОП „Професионална компетентност“ е наличието на знания, получени чрез образование или допълнителна квалификация, и /или на умения, усвоени в процеса на упражняване на определена длъжност или позиция в изпълнение на трудови, служебни или граждански правоотношения. 3. Минимално изискване: Участниците следва да разполагат минимум със следните инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката за съответната обособена позиция: -стенд за регулиране на преден и заден мост; -уреди за дефектация и пълнене на автомобилни климатични инсталации; -спирачен стенд;-стенд за диагностика на двигатели;-стенд за демонтаж, монтаж и баланс на гуми;-подемник за ремонт на ходова част;-уреди за проверка на амортисьори;-машина за изправяне на джанти /алуминиеви и стоманени/.Инструментите, съоръженията и техническото оборудване следва да са на разположение в автосервиз/и на територията на съответния град за конкретната обособена позиция, като се посочи/ат адреса/ите на автосервиза/ите. Преди сключването на договор за обществената поръчка възложителят изисква от участника, определен за изпълнител по конкретната обособена позиция, да предостави актуални документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с поставените критерии за подбор, съответно: ?-По т. 1 - със списък на услугата/ите, която/които е/са идентична/и или сходна/и с предмета и обема на поръчката за конкретната обособена позиция, изпълнени през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга (референции, публични регистри, удостоверения и др. по преценка на участника). - По т. 2 - със списък на персонала, който ще изпълнява поръчката за конкретната обособена позиция, в който е посочена професионалната компетентност на лицата. -По т. 3 - с декларация за наличието на инструментите, съоръженията и техническото оборудване, което ще бъде в автосервиза/ите на избрания за изпълнител на територията на съответния град за конкретната обособена позиция.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Отнася се за двете обособени позиции: При подписването на договорите, определените изпълнители представят гаранция за изпълненията им, в размер на 3 % от максимално допустимите им стойности без ДДС за съответната обособена позиция.
Гаранцията се представя във форма по избор, съгласно чл.111, ал.5 от ЗОП. Всички плащания от името на Възложителя се извършват чрез ТД на НАП Пловдив.Цената за извършени услуги по техническо обслужване и ремонт се заплаща по банков път при извършена услуга през месеца, в срок до 30 (тридесет) дни от получаване от координатора по договора от страна на Възложителя на оригинална фактура, издадена от Изпълнителя по договора за съответната структура.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

30/10/2018 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

31/10/2018 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

Административната сграда на ТД на НАП Пловдив, ул. Скопие № 106, ет. 10, стая 1010.

При отваряне на офертите могат да присъстват участниците и/или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване, при спазване на установения режим за достъп до сградата на ТД на НАП Пловдив.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Отнася се за двете обособени позиции: Възложителят ще отстранява от участие участник, за когото са налице освен основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП, и тези по чл. 55, ал. 1, т. 1, 3, 4 и 5 от ЗОП, както и когато се установи, че участникът е дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим или е контролирано от такова дружество, или някой от членовете на обединението е регистрирано или контролирано от регистрирано дружество лице, освен ако е налице изключение по чл. 4 от Закона за икон. и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, както и когато не може да бъде извършена идентификация и проверка на идентификацията на клиента, чрез регламентираните в Закона за мерките срещу изпирането на пари и Правилника за неговото прилагане (ППЗМИП) способи, включително когато клиентът е юридическо лице - на физическите лица, които са негови действителни собственици , по смисъла на §2 от ЗМИП, на основанията по чл. 107 от ЗОП и чл. 69 от ЗПКОНПИ.
Участник - обединение, което не е юридическо лице, следва да представи копие от документ, от който да е видно правното основание за създаване на обединението, както и следната информация във връзка с конкретната обществена поръчка: правата и задълженията на участниците в обединението; солидарно поемане на отговорността заизпълнение на обществената поръчка от членовете на обединението; дейностите,които ще изпълнява всеки член на обединението; представляващ обединението партньор. Електронния ЕЕДОП се представя отделно за всяка една обособена позиция, за която участникът оферира, при спазване на изискванията за попълване съгл. раздел III, б. „А“, т.1 от Указанията в съответствие с приложените към документацията образци.Показателите (валидни за двете об. позиции), които ще формират комплексната оценка на ценовите предложения, и тяхната относителна тежест в комплексната оценка са както следва:
1. Най-ниска предложена „цена за фактуриране без ДДС за извършване на техн. обслужване и ремонт (за извършване на дейности/операции, посочени в Приложението към раздел ІI на техн. спецификация)“, в лева за операция – тежест 45 % . 2. Най-ниска предложена „часова ставка без ДДС за извършване на техн. обслужване и ремонт (за извършване на дейности, извън посочените в Прилож. към раздел ІI на техн. спец.)“, в лева за човекочас – тежест 50 % . 3. Най-ниска предложена „търговска надценка върху стойността на влаганите при техн.обслужване и ремонт резервни части, принадлежности и консумативи“, в проценти - 5 %. Максимално допустимата стойност, предложена от уч-ците по показателя "Часова ставка без ДДС за извършване на техн. обслужване и ремонт (за извършване на дейности, извън посоченото в Приложение към раздел ІI на техн. спецификация)“, не може да надвишава 15 (петнадесет) лв./чч. Максимално допустимата ст-ст, предложена от уч-ците по показателя „Търговска надценка върху ст- та на влаганите при техническо обслужване и ремонт резервни части, принадлежности и консумативи”, не може да надвишава 5 (пет) %. Ценовото предложение на участника не бива да надвишава посочените максимално допустими ст- ти, в противен случай, уч - кът ще бъде отстранен на oснование чл.107, т.2, б"а" от ЗОП. Минималната стойност (измерение) на всяка от предложените от уч - ците „цени за фактуриране без ДДС“ може да бъде минимум 0,01 лева/операция по арг. на чл. 24 от ЗБНБ. Минималната стойност (измерение) на предложената от уч - ците „часова ставка без ДДС“ може да бъде минимум 0,01 лева/човекочас по арг. на чл. 24 от ЗБНБ. Ценовото предложение на участника несъобразено с арг. на чл. 24 от ЗБНБ, води до отстраняване на участника!Национална агенция за приходите, предоставя безплатен и пряк достъп по електронен път до документацията за обществената поръчка, на която може да бъде намерена в електронната преписка на поръчката, на интернет адреса на възложителя: http://www.nap.bg.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 Бурунди
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в десетдневен срок при условията на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 25/09/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва