Деловодна информация
00530
Е-12-00-529#1 18/09/2018 (дд/мм/гггг)
не
00530-2018-0090 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национална агенция за приходите 131063188
бул. Княз Ал. Дондуков № 52
София BG411 1000 България
Н.Младенова +359 298593198
n.mladenova@nra.bg +359 298593099

Интернет адрес/и

http://www.nap.bg

http://nra.bg/page?id=302


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.nap.bg/news?id=3728
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Отпечатване на формуляри на индигирана и вестникарска хартия и доставката им до адресите на ЦУ на НАП и териториалните структури на НАП в 28 областни градове в страната”
79810000      
Услуги

Предметът на настоящата обществена поръчка е: Отпечатване на 1 400 000 бр. формуляри на вестникарска и индигирана хартия по видове и количества и с технически характеристики, посочени в Техническите спецификации.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
50000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79810000      
79823000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

Полиграфическите услуги: по местонахождение на печатницата на изпълнителя; Доставката на отпечатаните документи: до адресите на териториалните структури на НАП, съгласно приложената към ТС таблица.

Предметът на настоящата обществена поръчка включва отпечатване на 1 400 000 бр. формуляри на вестникарска и индигирана хартия.
Изисквания към отпечатването на формулярите:
1. ИЗИСКВАНИЯ КЪМ ОТПЕЧАТВАНЕ НА ФОРМУЛЯРИ НА ИНДИГИРАНА ХАРТИЯ:
• Формат: А4;
• Обем /брой страници/: броят страници на всеки вид формуляр е посочен в приложената таблица;
• Хартия: химизирана в три листа – първият “предаващ”, вторият “приемащ” и “предаващ”, третият “приемащ”;
• Цветност: 3+0 за всички видове формуляри;
• Печат: лице
• Формулярите да са оформени в кочани.
- кочаните на формуляри “Акт за установяване на административно нарушение” /Кд-6/, “Въпросен лист за уточняване на стоковата и касова наличност в търговски обект (склад) в деня на проверката” /Кд-12/, “Протокол за предприети действия за обезпечаване на доказателства /Кд-75/”, “Протокол за извършена проверка на обменно бюро” /Кд-79/, “Протокол за запечатване/ отпечатване на търговски обект при наложена ПАМ” /Кд-74/, „Протокол за извършена проверка на организатори на хазартни игри” /Кд-80/ и “Протокол” /Кд-73/ съдържат 15 формуляра – 15 поредни номера, 90 листа – по 6 за всеки формуляр, като първите три листа са първа страница, а вторите три листа са втора страница.
- кочаните на формулярите “Опис на иззетите изделия от бял/жълт метал” /Кд-61/, “Опис на наличните /иззети/ стоки” /Кд-60/ и “Опис на иззетите веществени доказателства” /Кд-59/ съдържат 30 формуляра – 30 поредни номера, 90 листа – по 3 листа за всеки формуляр.
- кочаните на формулярите “Протокол за извършена проверка” /Кд-78/ съдържат 10 формуляра – 10 поредни номера, 90 листа – по 9 листа за всеки формуляр, като първите три листа са първа страница, вторите три листа са втора страница и третите три листа са трета страница.
• Други изисквания за формуляри „Протокол за предприети действия за обезпечаване на доказателства /Кд-75/”, “Протокол за извършена проверка на обменно бюро” /Кд-79/, “Протокол за запечатване/ отпечатване на търговски обект при наложена ПАМ” /Кд-74/, „Протокол за извършена проверка на организатори на хазартни игри” /Кд-80/; “Протокол” /Кд-73/; “Акт за установяване на административно нарушение” /Кд-6/ и “Протокол за извършена проверка” /Кд-78/:
а) на всяка страница от формулярите в горния десен ъгъл се отпечатва пореден номер, съдържащ буквено и цифрово означение – серия и цифрова номерация;
б) серийните номера на формулярите се състоят от две букви Серийните номера започват от букви АА;
в) цифровият номер на формуляри се състои от 7 /седем/ знака. Поредните номера за всеки вид формуляр ще бъде уточнен при възлагането на поръчката. При достигане на цифров номер 9999999, втората буква от серийният номер се заменя със следващата буква от българската азбука.
2. ИЗИСКВАНИЯ КЪМ ОТПЕЧАТВАНЕ НА ФОРМУЛЯРИ НА ВЕСТНИКАРСКА ХАРТИЯ:
• Формат: А4, с изключение на формуляр „Съобщение с вх.№ и дата”, който е с размер 8см х 5см.
• Обем /брой страници/: броят страници на всеки вид формуляр е посочен в приложената таблица;
• Хартия: вестникарска,
• Цветност: 1+1 или 1+0 (в зависимост от броя страници за отпечатване, посочени в приложението);
• Печат: лице/гръб;
• Маса: 48,8 гр./кв.м;
• Белота: не по-малко от 67%.
В срок до три работни дни от предоставянето на образците на формулярите за отпечатване на хартиен и магнитен носител, изпълнителят извършва предпечатна подготовка и представя на възложителя отпечатани десет бройки от всеки образец на формуляр за осъществяване на контрол и установяване на съответствие с предоставените образци. След потвърждаване от определените от възложителя лица, изпълнителят му предава и магнитен носител с образците за отпечатване.
Срокът за отпечатване и доставка на отпечатаните формуляри, е до 25 календ. дни от одобряване на образците от определените от възложителя лица.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
50000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 30/06/2019 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Няма
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Няма

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участниците следва да разполагат със следния опит за изпълнение на поръчката:да имат изпълнени през последните 3 год. до датата на подаване на офертата, услуги с предмет и обем, идентичен или сходен на предмета на поръчката.Като сходни с предмета и обема на настоящата обществена поръчка, възложителят приема изпълнението на дейности по отпечатване на декларации/формуляри с общ обем равен или надвишаващ 1 400 000 броя декларации/формуляри. Декларирането наличието на изискуемия опит за изпълнение на поръчката се извършва чрез представяне на списък на услугите, изпълнени през последните 3 год. до датата на подаване на офертата. В списъка на услугите, следва да бъде посочено: описание на обхвата и обема на дейностите, стойност (изплатеното възнаграждение), начална и крайна дата на изпълнението и получателите (възложителите на услугите), независимо дали са публични или частни субекти, както и информация за доказателството за изпълнението на дейностите. Под „изпълнена“ ще се разбира тази услуга, при която посоченият от участника период на изпълнението й, приключва в заложения от възложителя 3-годишен период, независимо от момента на възлагането й.
Списъкът се представя чрез попълване информацията в част ІV, раздел „В“, т. 1б на ЕЕДОП.
2. Участниците следва да разполагат с персонал с определена професионална компетентност за изпълнение на поръчката;
Декларирането съответствието с поставеното изискване се извършва чрез представяне на информация за техническите лица (квалифицирани специалисти), които ще изпълняват поръчката, както и посочване на образованието им. Информацията се попълва в част ІV, раздел „В“, т.6 на ЕЕДОП.
3.Участниците следва да разполагат с техническо оборудване, което да дава възможност за изпълнението на поръчката в определените от възложителя срокове. Декларирането съответствието с поставеното изискване се извършва чрез представяне на информация за техническото оборудване /пълно описание на печатарски машини и опис на машините в печатната база, които ще бъдат използвани за изпълнението на поръчката, като вид, модел и техническите им характеристики/, с които разполага участникът за изпълнението на поръчката.Информацията се попълва в част ІV, раздел „В“, т.9 на ЕЕДОП.
Възложителят може по всяко време да изиска от участниците представяне на документите, чрез които се доказва посочената в ЕЕДОП информация, съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
Участникът, определен за изпълнител, представя преди сключване на договора документите, чрез които се доказва съответствието му с поставените от възложителя критерии за технически и професионални способности, съгласно чл. 67, ал. 6 във вр. чл. 64, ал. 1, т. 2, т.6 и т.9 от ЗОП.
В случай, че участникът предвижда участието на подизпълнители, изискванията следва да бъдат изпълнени от подизпълнителите съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват. При участие на обединение на физически и/или юридически лица, което е неперсонифицирано, съответствието с определения в настоящата точка критерий за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него. В случай, че при изпълнение на обществената поръчка участник се позовава на капацитета на трети лица, независимо от правната връзка между тях, приложими се явяват разпоредбите на чл. 65 от ЗОП.


по т.1.: Участниците да имат изпълнени през последните 3 год. до датата на подаване на офертата, услуги с предмет и обем, идентичен или сходен на предмета на настоящата обществена поръчка.
по т.2: Участниците следва да разполагат с екип за изпълнение на поръчката, включващ минимум 1 специалист за изпълнение на предмета на поръчката притежаващ полиграфическо или аналогично образование;
По т.3: Участниците следва да разполагат с:
- поне една пълноцветна офсетова (4-печатни секции) печатна машина с номерираща секция или номерираща печатна машина - за отпечатване на формуляри на индигирана хартия;
- поне една офсетова печатна машина - за отпечатване на формуляри на вестникарска хартия.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Определеният изпълнител представя гаранция, обезпечаваща изпълнението на договора, при подписването му в размер на 3% от стойността на договора без ДДС. Гаранцията се представя във форма по избор, съгласно чл. 111, ал. 5 от ЗОП. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договор - неразделна част от одобрената документация за обществената поръчка. Подробно описание на условията за изпълнение на поръчката е дадено в документ "Технически спецификации" - част от одобрената документация за обществената поръчка.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

09/10/2018 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

11/10/2018 (дд/мм/гггг)   15:00 (чч:мм)

Административната сграда на ЦУ на НАП, гр. София, бул. "Княз Ал. Дондуков" №52

При отварянето на офертите могат да присъстват участниците и/или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване, при спазване на установения режим за достъп до сградата на ЦУ на НАП.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. В случай на съществена промяна в обстоятелствата (законодателна, административна или др. промяна), в следствие на която отпадне необходимостта от отпечатване и доставка на някои от описаните в пълното описание видове формуляри, възложителят оттегля едностранно възлагането им без финансови компенсации за изпълнителя, като дължимото възнаграждение се намалява съразмерно;
2. В случай, че при изработването на образците на формуляри, се наложи промяна в броя на страниците на отделните видове формуляри, дължимото възнаграждение се намалява или увеличава съразмерно на отпадналата или увеличена необходимост от броя страници, без за това да се дължат финансови компенсации за изпълнителя.
Възложителят ще отстранява от участие участник, за когото са налице освен основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП, и тези по чл. 55, ал. 1, т. 1, 3, 4 и 5 от ЗОП, както и когато се установи, че участникът е дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим или е контролирано от такова дружество, или някой от членовете на обединението е регистрирано или контролирано от регистрирано дружество лице, освен ако е налице изключение по чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, както и когато не може да бъде извършена идентификация и проверка на идентификацията на клиента, чрез регламентираните в Закона за мерките срещу изпирането на пари и Правилника за неговото прилагане (ППЗМИП) способи, включително когато клиентът е юридическо лице - на физическите лица, които са негови действителни собственици, по смисъла на § 2 от ЗМИП, както и на основанията по чл.107 от ЗОП и чл.69 от ЗПКОНПИ.
Национална агенция за приходите предоставя неограничен, пълен, безплатен и пряк достъп по електронен път до документацията за обществената поръчка, която може да бъде намерена на интернет адреса на възложителя: http://www.nap.bg, раздел „За НАП”, рубрика „Профил на купувача”, от датата на публикуване на обявлението в Регистъра на обществените поръчки.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 18/09/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва