Деловодна информация
00530Териториална дирекция на НАП Пловдив
РД-44-16#2 04/09/2018 (дд/мм/гггг)
не
00530-2018-0084 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национална агенция за приходите, Териториална дирекция на НАП Пловдив 1310631880039
ул. Скопие 106
Пловдив BG 4030 България
С. Тименова; С.Илиева +359 32935497/+359 32935686
s.timenova@ro16.nra.bg +359 32679757

Интернет адрес/и

www.nap.bg

http://www.nap.bg/news?id=3716


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.nap.bg/news?id=3716
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Извършване на абонаментна поддръжка и ремонт на пътнически и товарни асансьори/включително доставка на резервни части,възли,детайли,материали и консумативи/,обслужващи административните .....
50750000      
Услуги

„Извършване на абонаментна поддръжка и ремонт на пътнически и товарни асансьори /включително доставка на резервни части, възли, детайли, материали и консумативи/, обслужващи административните сгради на ТД на НАП Пловдив в градовете Стара Загора, Пазарджик, Хасково, Кърджали и Пловдив, според зададените технически параметри и приложените технически спецификации на поръчката”, в пет обособени позиции.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
45000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Абонаментна поддръжка и ремонт на 2 бр. пътнически и 2 бр. товарни асансьори (вкл. доставка на резервни части), обслужващи сграда на ТД на НАП Пловдив в гр. Ст.Загора, ул. Кенали № 1 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50750000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG344

гр. Стара Загора, ул. Кенали № 1.

Всички дейности по поддържането и ремонта на асансьорните уредби, обслужващи административната сграда на ТД на НАП Пловдив в гр. Стара Загора, ул. Кенали № 1, се извършват съобразно нормативните разпоредби в РБългария, уреждащи предмета на поръчката, в т.ч. Закона за техническите изисквания към продуктите, Наредбата за безопасната експлоатация и техническия надзор на асансьори (НБЕТНА) и Наредба № 3 от 17.01.2001 г. за условията и реда за придобиване на правоспособност за упражняване на професията "монтьор по монтиране, поддържане и ремонтиране на асансьори". Техническото обслужване, ремонтирането, търсенето и отстраняването на неизправности на асансьорите се извършват съвместно най-малко от двама асансьорни монтьори.
В предмета на поръчката се включват: 1. Абонаментно техническо поддържане. Абонаментното техническо поддържане започва с приемането на асансьорите в 2-дневен срок след влизането в сила на договора, за което се съставя двустранно подписан приемо-предавателен протокол. Абонаментната техническа поддръжка включва извършването на всички дейности, нормативно определени в НБЕТНА, другите нормативни актове, свързани с предмета на поръчката и са посочени в раздел II, т.2.1. от техническата спесификация на поръчката. Тези дейности осигуряват безопасно и надеждно ползване на асансьорите според предназначението им, както и на техните съставни части през целия им жизнен цикъл . Аварийното обслужване на асансьорите се извършва в срок до 1 (един) час от получаването на сигнал за настъпване на събитие. Функционалните проверки и техническото обслужване на асансьорите се извършват в срокове и по ред, определени в инструкциите на производителя. Ако в инструкцията не е определен срок за функционалните проверки, те се извършват най-малко веднъж на 30 (тридесет) дни.
Стойността на всички ресурси (без вложените при ремонт резервни части, възли, детайли, материали и консумативи), необходими за извършването на дейностите по НБЕТНА за техническа поддръжка, се включва в цената за абонаментна техническа поддръжка. 2. Извършване на ремонт. Ремонтът включва отстраняването на възникнали повреди, констатирани при абонаментната техническа поддръжка (функционалните проверки и техническото обслужване) или по сигнал на възложителя или негов представител, като вложените за това резервни части, възли, детайли, материали и консумативи са за сметка на възложителя. Ремонтните дейности се извършват съгласно НБЕТНА и другите нормативни актове, свързани с предмета на поръчката. Доставката на необходимите за извършване на услугите резервни части, възли, детайли, материали и консумативи се извършва от изпълнителя. Влаганите резервни части, възли, детайли, материали и консумативи трябва да са оригинални и да отговарят на нормативно приетите изисквания за качество в Република България. Цената на вложените резервни части, възли, детайли, материали и консумативи се увеличава с 5 % „търговска надценка” спрямо доставната им стойност. За всеки от извършените ремонти се съставя двустранно подписан приемо-предавателен протокол.
Общата цена за изпълнение на поръчката за целия срок на договора (24 месеца) за обособена позиция № 1 (за извършване на дейностите съгласно т. 2.1 и т. 2.2 от раздел ІI на техническата спецификация на поръчката) не може да надвишава 9 400 лв. без ДДС. Общата стойност на месечните цени без ДДС за абонаментна техническа поддръжка за целия срок на договора не следва да надвишава 6480 лв. Месечната цена без ДДС за абонаментна техническа поддръжка не следва да надвишава 270 лв.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
9400      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Договорът за позиция № 1 влиза в сила, считано от 04.11.2019 г., или от първия работен ден, следващ датата на приключването на предходния договор със същия предмет, в случай на предсрочното му прекратяване, и е за срок от 24 месеца, или до изчерпване на максимално допустимата стойност, в рамите на този срок. В срока на действие на договора възложителят не е длъжен да усвои цялата му стойност.

II.2) Описание 1

Абонаментна поддръжка и ремонт на 1 бр. пътнически асансьор (вкл. доставка на резервни части), обслужващи адм. сграда на ТД на НАП Пловдив в гр. Пазарджик, ул. Асен Златаров №7. 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50750000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG423

гр. Пазарджик, ул. Асен Златаров №7.

Всички дейности по поддържането и ремонта на асансьорната уредба, обслужваща административната сграда на ТД на НАП Пловдив в гр. Пазарджик, ул. Асен Златаров № 7, се извършват съобразно нормативните разпоредби в РБългария, уреждащи предмета на поръчката, в т.ч. Закона за техническите изисквания към продуктите, Наредбата за безопасната експлоатация и техническия надзор на асансьори (НБЕТНА) и Наредба № 3 от 17.01.2001 г. за условията и реда за придобиване на правоспособност за упражняване на професията "монтьор по монтиране, поддържане и ремонтиране на асансьори". Техническото обслужване, ремонтирането, търсенето и отстраняването на неизправности на асансьорите се извършват съвместно най-малко от двама асансьорни монтьори.
В предмета на поръчката се включват: 1. Абонаментно техническо поддържане. Абонаментното техническо поддържане започва с приемането на асансьора в 2-дневен срок след влизането в сила на договора, за което се съставя двустранно подписан приемо-предавателен протокол. Абонаментната техническа поддръжка включва извършването на всички дейности, нормативно определени в НБЕТНА, другите нормативни актове, свързани с предмета на поръчката и са посочени в раздел II, т.2.1. от техническата спесификация на поръчката. Тези дейности осигуряват безопасно и надеждно ползване на асансьора според предназначението му, както и на неговите съставни части през целия му жизнен цикъл. Аварийното обслужване на асансьора се извършва в срок до 1 (един) час от получаването на сигнал за настъпване на събитие. Функционалните проверки и техническото обслужване на асансьора се извършват в срокове и по ред, определени в инструкциите на производителя. Ако в инструкцията не е определен срок за функционалните проверки, те се извършват най-малко веднъж на 30 (тридесет) дни.
Стойността на всички ресурси (без вложените при ремонт резервни части, възли, детайли, материали и консумативи), необходими за извършването на дейностите по НБЕТНА за техническа поддръжка, се включва в цената за абонаментна техническа поддръжка. 2. Извършване на ремонт. Ремонтът включва отстраняването на възникнали повреди, констатирани при абонаментната техническа поддръжка (функционалните проверки и техническото обслужване) или по сигнал на възложителя или негов представител, като вложените за това резервни части, възли, детайли, материали и консумативи са за сметка на възложителя. Ремонтните дейности се извършват съгласно НБЕТНА и другите нормативни актове, свързани с предмета на поръчката. Доставката на необходимите за извършване на услугите резервни части, възли, детайли, материали и консумативи се извършва от изпълнителя. Влаганите резервни части, възли, детайли, материали и консумативи трябва да са оригинални и да отговарят на нормативно приетите изисквания за качество в Република България. Цената на вложените резервни части, възли, детайли, материали и консумативи се увеличава с 5 % „търговска надценка” спрямо доставната им стойност. За всеки от извършените ремонти се съставя двустранно подписан приемо-предавателен протокол.
Общата цена за изпълнение на поръчката за целия срок на договора (24 месеца) за обособена позиция № 2 (за извършване на дейностите съгласно т. 2.1 и т. 2.2 от раздел ІI на техническата спецификация на поръчката) не може да надвишава 7200 лв. без ДДС. Общата стойност на месечните цени без ДДС за абонаментна техническа поддръжка за целия срок на договора не следва да надвишава 4800 лв. Месечната цена без ДДС за абонаментна техническа поддръжка не следва да надвишава 200 лв.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
7200      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Договорът за позиция № 2 влиза в сила, считано от 07.11.2019 г., или от първия работен ден, следващ датата на приключването на предходния договор със същия предмет, в случай на предсрочното му прекратяване, и е за срок от 24 месеца, или до изчерпване на максимално допустимата стойност, в рамите на този срок. В срока на действие на договора възложителят не е длъжен да усвои цялата му стойност.

II.2) Описание 1

Абонаментна поддръжка и ремонт на 1 бр. пътнически асансьор (вкл. доставка на резервни части), обслужващи адм. сграда на ТД на НАП Пловдив в гр. Хасково, пл. Свобода № 2. 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50750000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG422

гр. Хасково, пл. Свобода № 2.

Всички дейности по поддържането и ремонта на асансьорната уредба, обслужваща административната сграда на ТД на НАП Пловдив в гр. Хасково, пл. Свобода № 2, се извършват съобразно нормативните разпоредби в РБългария, уреждащи предмета на поръчката, в т.ч. Закона за техническите изисквания към продуктите, Наредбата за безопасната експлоатация и техническия надзор на асансьори (НБЕТНА) и Наредба № 3 от 17.01.2001 г. за условията и реда за придобиване на правоспособност за упражняване на професията "монтьор по монтиране, поддържане и ремонтиране на асансьори". Техническото обслужване, ремонтирането, търсенето и отстраняването на неизправности на асансьорите се извършват съвместно най-малко от двама асансьорни монтьори.
В предмета на поръчката се включват: 1. Абонаментно техническо поддържане. Абонаментното техническо поддържане започва с приемането на асансьора в 2-дневен срок след влизането в сила на договора, за което се съставя двустранно подписан приемо-предавателен протокол. Абонаментната техническа поддръжка включва извършването на всички дейности, нормативно определени в НБЕТНА, другите нормативни актове, свързани с предмета на поръчката и са посочени в раздел II, т.2.1. от техническата спесификация на поръчката. Тези дейности осигуряват безопасно и надеждно ползване на асансьора според предназначението му, както и на неговите съставни части през целия му жизнен цикъл. Аварийното обслужване на асансьора се извършва в срок до 1 (един) час от получаването на сигнал за настъпване на събитие. Функционалните проверки и техническото обслужване на асансьора се извършват в срокове и по ред, определени в инструкциите на производителя. Ако в инструкцията не е определен срок за функционалните проверки, те се извършват най-малко веднъж на 30 (тридесет) дни.
Стойността на всички ресурси (без вложените при ремонт резервни части, възли, детайли, материали и консумативи), необходими за извършването на дейностите по НБЕТНА за техническа поддръжка, се включва в цената за абонаментна техническа поддръжка. 2. Извършване на ремонт. Ремонтът включва отстраняването на възникнали повреди, констатирани при абонаментната техническа поддръжка (функционалните проверки и техническото обслужване) или по сигнал на възложителя или негов представител, като вложените за това резервни части, възли, детайли, материали и консумативи са за сметка на възложителя. Ремонтните дейности се извършват съгласно НБЕТНА и другите нормативни актове, свързани с предмета на поръчката. Доставката на необходимите за извършване на услугите резервни части, възли, детайли, материали и консумативи се извършва от изпълнителя. Влаганите резервни части, възли, детайли, материали и консумативи трябва да са оригинални и да отговарят на нормативно приетите изисквания за качество в Република България. Цената на вложените резервни части, възли, детайли, материали и консумативи се увеличава с 5 % „търговска надценка” спрямо доставната им стойност. За всеки от извършените ремонти се съставя двустранно подписан приемо-предавателен протокол.
Общата цена за изпълнение на поръчката за целия срок на договора (24 месеца) за обособена позиция № 3 (за извършване на дейностите съгласно т. 2.1 и т. 2.2 от раздел ІI на техническата спецификация на поръчката) не може да надвишава 5200 лв. без ДДС. Общата стойност на месечните цени без ДДС за абонаментна техническа поддръжка за целия срок на договора не следва да надвишава 2880 лв. Месечната цена без ДДС за абонаментна техническа поддръжка не следва да надвишава 120 лв.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
5200      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Договорът за позиция № 3 влиза в сила, считано от 07.11.2019 г., или от първия работен ден, следващ датата на приключването на предходния договор със същия предмет, в случай на предсрочното му прекратяване, и е за срок от 24 месеца, или до изчерпване на максимално допустимата стойност, в рамите на този срок. В срока на действие на договора възложителят не е длъжен да усвои цялата му стойност.

II.2) Описание 1

Абонаментна поддръжка и ремонт на 1 бр. товарен асансьор (вкл. доставка на резервни части), обслужващи адм. сграда на ТД на НАП Пловдив в гр. Кърджали, ул.Деспот Слав № 1. 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50750000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG425

гр. Кърджали, ул.Деспот Слав № 1.

Всички дейности по поддържането и ремонта на асансьорната уредба, обслужваща административната сграда на ТД на НАП Пловдив в гр. Кърджали, ул. Деспот Слав № 1, се извършват съобразно нормативните разпоредби в РБългария, уреждащи предмета на поръчката, в т.ч. Закона за техническите изисквания към продуктите, Наредбата за безопасната експлоатация и техническия надзор на асансьори (НБЕТНА) и Наредба № 3 от 17.01.2001 г. за условията и реда за придобиване на правоспособност за упражняване на професията "монтьор по монтиране, поддържане и ремонтиране на асансьори". Техническото обслужване, ремонтирането, търсенето и отстраняването на неизправности на асансьорите се извършват съвместно най-малко от двама асансьорни монтьори.
В предмета на поръчката се включват: 1. Абонаментно техническо поддържане. Абонаментното техническо поддържане започва с приемането на асансьора в 2-дневен срок след влизането в сила на договора, за което се съставя двустранно подписан приемо-предавателен протокол. Абонаментната техническа поддръжка включва извършването на всички дейности, нормативно определени в НБЕТНА, другите нормативни актове, свързани с предмета на поръчката и са посочени в раздел II, т.2.1. от техническата спесификация на поръчката. Тези дейности осигуряват безопасно и надеждно ползване на асансьора според предназначението му, както и на неговите съставни части през целия му жизнен цикъл. Аварийното обслужване на асансьора се извършва в срок до 1 (един) час от получаването на сигнал за настъпване на събитие. Функционалните проверки и техническото обслужване на асансьора се извършват в срокове и по ред, определени в инструкциите на производителя. Ако в инструкцията не е определен срок за функционалните проверки, те се извършват най-малко веднъж на 30 (тридесет) дни.
Стойността на всички ресурси (без вложените при ремонт резервни части, възли, детайли, материали и консумативи), необходими за извършването на дейностите по НБЕТНА за техническа поддръжка, се включва в цената за абонаментна техническа поддръжка. 2. Извършване на ремонт. Ремонтът включва отстраняването на възникнали повреди, констатирани при абонаментната техническа поддръжка (функционалните проверки и техническото обслужване) или по сигнал на възложителя или негов представител, като вложените за това резервни части, възли, детайли, материали и консумативи са за сметка на възложителя. Ремонтните дейности се извършват съгласно НБЕТНА и другите нормативни актове, свързани с предмета на поръчката. Доставката на необходимите за извършване на услугите резервни части, възли, детайли, материали и консумативи се извършва от изпълнителя. Влаганите резервни части, възли, детайли, материали и консумативи трябва да са оригинални и да отговарят на нормативно приетите изисквания за качество в Република България. Цената на вложените резервни части, възли, детайли, материали и консумативи се увеличава с 5 % „търговска надценка” спрямо доставната им стойност. За всеки от извършените ремонти се съставя двустранно подписан приемо-предавателен протокол.
Общата цена за изпълнение на поръчката за целия срок на договора (24 месеца) за обособена позиция № 4 (за извършване на дейностите съгласно т. 2.1 и т. 2.2 от раздел ІI на техническата спецификация на поръчката) не може да надвишава 1200 лв. без ДДС. Общата стойност на месечните цени без ДДС за абонаментна техническа поддръжка за целия срок на договора не следва да надвишава 1032 лв. Месечната цена без ДДС за абонаментна техническа поддръжка не следва да надвишава 43 лв.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
1200      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Договорът за позиция № 4 влиза в сила, считано от 07.11.2019 г., или от първия работен ден, следващ датата на приключването на предходния договор със същия предмет, в случай на предсрочното му прекратяване, и е за срок от 24 месеца, или до изчерпване на максимално допустимата стойност, в рамите на този срок. В срока на действие на договора възложителят не е длъжен да усвои цялата му стойност.

II.2) Описание 1

Абонаментна поддръжка и ремонт на 4 бр. пътнически и 1 бр. товарен асансьори (вкл. доставка на резервни части), обслужващи адм. сгради на ТД на НАП Пловдив, ул. Скопие № 106 и ул. Чернишевски № 3. 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50750000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

ТД на НАП Пловдив, гр. Пловдив, ул. Скопие № 106 и ул. Чернишевски № 3.

Всички дейности по поддържането и ремонта на асансьорните уредби, обслужващи административни сгради на ТД на НАП Пловдив в гр. Пловдив, ул. Скопие № 106 и ул. Чернишевски № 3, се извършват съобразно нормативните разпоредби в РБългария, уреждащи предмета на поръчката, в т.ч. Закона за техническите изисквания към продуктите, Наредбата за безопасната експлоатация и техническия надзор на асансьори (НБЕТНА) и Наредба № 3 от 17.01.2001 г. за условията и реда за придобиване на правоспособност за упражняване на професията "монтьор по монтиране, поддържане и ремонтиране на асансьори". Техническото обслужване, ремонтирането, търсенето и отстраняването на неизправности на асансьорите се извършват съвместно най-малко от двама асансьорни монтьори.
В предмета на поръчката се включват: 1. Абонаментно техническо поддържане. Абонаментното техническо поддържане започва с приемането на асансьорите в 2-дневен срок след влизането в сила на договора, за което се съставя двустранно подписан приемо-предавателен протокол. Абонаментната техническа поддръжка включва извършването на всички дейности, нормативно определени в НБЕТНА, другите нормативни актове, свързани с предмета на поръчката и са посочени в раздел II, т.2.1. от техническата спесификация на поръчката. Тези дейности осигуряват безопасно и надеждно ползване на асансьорите според предназначението им, както и на техните съставни части през целия им жизнен цикъл . Аварийното обслужване на асансьорите се извършва в срок до 1 (един) час от получаването на сигнал за настъпване на събитие. Функционалните проверки и техническото обслужване на асансьорите се извършват в срокове и по ред, определени в инструкциите на производителя. Ако в инструкцията не е определен срок за функционалните проверки, те се извършват най-малко веднъж на 30 (тридесет) дни. Стойността на всички ресурси (без вложените при ремонт резервни части, възли, детайли, материали и консумативи), необходими за извършването на дейностите по НБЕТНА за техническа поддръжка, се включва в цената за абонаментна техническа поддръжка. 2. Извършване на ремонт. Ремонтът включва отстраняването на възникнали повреди, констатирани при абонаментната техническа поддръжка (функционалните проверки и техническото обслужване) или по сигнал на възложителя или негов представител, като вложените за това резервни части, възли, детайли, материали и консумативи са за сметка на възложителя. Ремонтните дейности се извършват съгласно НБЕТНА и другите нормативни актове, свързани с предмета на поръчката. Доставката на необходимите за извършване на услугите резервни части, възли, детайли, материали и консумативи се извършва от изпълнителя. Влаганите резервни части, възли, детайли, материали и консумативи трябва да са оригинални и да отговарят на нормативно приетите изисквания за качество в Република България. Цената на вложените резервни части, възли, детайли, материали и консумативи се увеличава с 5 % „търговска надценка” спрямо доставната им стойност. За всеки от извършените ремонти се съставя двустранно подписан приемо-предавателен протокол. Общата цена за изпълнение на поръчката за целия срок на договора (24 месеца) за обособена позиция № 5 (за извършване на дейностите съгласно т. 2.1 и т. 2.2 от раздел ІI на техническата спецификация на поръчката) не може да надвишава 22000 лв. без ДДС. Общата стойност на месечните цени без ДДС за абонаментна техническа поддръжка за целия срок на договора не следва да надвишава 12000 лв. Месечната цена без ДДС за абонаментна техническа поддръжка не следва да надвишава 500 лв. (Единична месечна цена за абонаментна техническа поддръжка на товарният асансьор на ул. Скопие № 106 се заплаща от датата на писмено уведомление по т.2.1 от раздел II на техническата спесификация на поръчката.)
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
22000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Договорът за позиция № 5 влиза в сила, считано от 07.11.2019 г., или от първия работен ден, следващ датата на приключването на предходния договор със същия предмет, в случай на предсрочното му прекратяване, и е за срок от 24 месеца, или до изчерпване на максимално допустимата стойност, в рамите на този срок. В срока на действие на договора възложителят не е длъжен да усвои цялата му стойност.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците следва да са вписани в регистъра на лицата, лицензирани да извършват дейности по поддържане, ремонтиране и преустройване на съоръжения с повишена опасност, издадено съгласно чл. 36, ал. 1 от Закона за техническите изисквания към продуктите от председателя на Държавната агенция за метрологичен и технически надзор или от оправомощени от него длъжностни лица от Главна дирекция “Инспекция за държавен технически надзор“.
За доказване на наличието на правоспособност за упражняване на професионална дейност, в част IV, раздел „А“ „Годност“, подраздел „Вписване в съответен професионален регистър“ на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) участниците следва да посочат, че притежават валидно удостоверение за това, издадено от председателя на Държавната агенция за метрологичен и технически надзор или оправомощени от него длъжностни лица от Главна дирекция „Инспекция за държавен технически надзор“.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

не

не
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участниците трябва да имат изпълнена/и услуга/и, идентичнa/и или сходнa/и с предмета на поръчката (услуга/и по ремонт и/или поддръжка на асансьорни уредби/ дейности съгласно наредбата за безопасна експлоатация и техническия надзор на асансьори) и обема на поръчката, изпълнена/и през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, чийто обем се изразява в изпълнението на дейност/ти по ремонт и/или поддръжка на съответния брой асансьори за конкретната обособена позиция, без оглед на това дали същите са за една или повече услуги.
Забележки:
1. Под изпълнена услуга се разбира такава услуга, чието изпълнение е приключило в рамките на заложения от възложителя период, независимо от датата на започването й.
2. Под услуга с предмет идентичен или сходен с предмета на поръчката следва да се разбира услуга/и по ремонт и/или поддръжка на асансьорни уредби/ дейности съгласно наредба за безопасна експлоатация и техническия надзор на асансьори, като обемът се изразява в изпълнението на дейност/и по ремонт и/или поддръжка на съответния брой асансьори за конкретната обособена позиция, без оглед на това дали същите са за една или повече услуги.
За доказване на наличието на опит за изпълнение на поръчката, в част IV, раздел В: ,,Технически и професионални способности“, подраздел „За поръчки за услуги: извършени услуги от конкретния вид“ от ЕЕДОП участниците следва да посочат списък на услуга/и, изпълнена/и през последните 3 (три) години до датата на подаване на офертата, с предмет и обем идентичен или сходен с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнена/и през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, чийто обем се изразява в изпълнението на дейност/и по ремонт и/или поддръжка на съответния брой асансьори за конкретната обособена позиция, без оглед на това дали същите са за една или повече услуги.
2. Участниците следва да разполагат с най-малко две квалифицирани лица за всяка обособена позиция, за която ще участват, притежаващи професионалната компетентност за изпълнение на поръчката / с необходимата за поддържането, ремонтирането и/или преустройването на асансьорите, съгласно обособената/ите позиция/ии за която/ито участва, правоспособност съгласно НАРЕДБА № 3 ОТ 17.01.2001 Г. ЗА УСЛОВИЯТА И РЕДА ЗА ПРИДОБИВАНЕ НА ПРАВОСПОСОБНОСТ ЗА УПРАЖНЯВАНЕ НА ПРОФЕСИЯТА "МОНТЬОР ПО МОНТИРАНЕ, ПОДДЪРЖАНЕ И РЕМОНТИРАНЕ НА АСАНСЬОРИ".
За доказване на наличието на персонал, който ще изпълнява поръчката за съответната обособена позиция с определената професионална компетентност, в част IV, раздел В: ,,Технически и професионални способности“, подраздел „Образователна и професионална квалификация“ от ЕЕДОП участниците следва да посочат списък на персонала, който ще изпълнява поръчката за конкретната обособена позиция минимум 2 (две) лица за съответната обособена позиция), в който е посочена професионалната компетентност на лицата (посочват се три имена, вид и номер, срок на валидност, издаващ орган на документа за придобита професионална компетентност в области, свързани със сервизно обслужване на пътнически и товарни асансьори) или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в което е посочена професионалната компетентност на лицата.


1.Участниците трябва да имат изпълнена/и услуга/и, идентичнa/и или сходнa/и с предмета на поръчката (услуга/и по ремонт и/или поддръжка на асансьорни уредби/ дейности съгласно наредбата за безопасна експлоатация и техническия надзор на асансьори) и обема на поръчката, изпълнена/и през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, чийто обем се изразява в изпълнението на дейност/ти по ремонт и/или поддръжка на съответния брой асансьори за конкретната обособена позиция, без оглед на това дали същите са за една или повече услуги.
2. Участниците следва да разполагат с най-малко две квалифицирани лица конкретно за всяка обособена позиция, за която ще участва, притежаващи професионалната компетентност за изпълнение на поръчката / с необходимата за поддържането, ремонтирането и/или преустройването на асансьорите, съгласно обособената/ите позиция/ии за която/ито участва, правоспособност съгласно НАРЕДБА № 3 ОТ 17.01.2001 Г. ЗА УСЛОВИЯТА И РЕДА ЗА ПРИДОБИВАНЕ НА ПРАВОСПОСОБНОСТ ЗА УПРАЖНЯВАНЕ НА ПРОФЕСИЯТА "МОНТЬОР ПО МОНТИРАНЕ, ПОДДЪРЖАНЕ И РЕМОНТИРАНЕ НА АСАНСЬОРИ"./
В случай, че участникът ще ползва подизпълнители, посочените критерии за подбор се прилагат за тях, съобразно вида и дела от предмета на поръчката, която те ще изпълняват.
При участие на обединение на физически и/или юридически лица, което е неперсонифицирано, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението-участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация посочена в Раздел III, т.1.1. от настоящото обявление, и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
В случай, че участникът ще ползва капацитета на трети лица, посочените критерии за подбор, свързани с техническите способности и професионалната компетентност, се прилагат за третите лица, по отношение доказването на които критерии, участникът се позовава на капацитета на тези трети лица. В случай, че при изпълнение на обществената поръчка участник се позовава на капацитета на трети лица, независимо от правната връзка между тях, приложим се явява чл. 65 от ЗОП.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


При подписването на договорите, определените изпълнители представят гаранция за изпълненията им, в размер на 3 % от максимално допустимите им стойности без ДДС за съответната обособена позиция. Гаранцията се представя във форма по избор, съгласно чл.111, ал.5 от ЗОП.
Цената за абонаментното техническо поддържане се заплаща по банков път на равни месечни цени (вноски) за всеки асансьор, за който се дължи, съгласно техническата спецификация към съответната обособена позиция от раздел ІІI на техническата спецификация на поръчката, ежемесечно, в срок до 30 дни след представяне на оригинална фактура. Когато периодът е по-малък от един месец, се заплаща пропорционална част от месечната вноска.Стойността на резервните части и др. се заплаща при представяне на оригинална фактура за доставените и вложени при извършения ремонт части, двустранен приемо-предавателен протокол за извършения ремонт и копия на фактури, с които са закупени резервните части.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

26/09/2018 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

27/09/2018 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

Административната сграда на ТД на НАП Пловдив, ул. Скопие № 106, ет. 10, стая 1010.

При отваряне на офертите могат да присъстват участниците и/или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване, при спазване на установения режим за достъп до сградата на ТД на НАП Пловдив.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят ще отстранява от участие участник, за когото са налице освен основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП, и тези по чл. 55, ал. 1, т. 1, 3, 4 и 5 от ЗОП, както и когато се установи, че участникът е дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим или е контролирано от такова дружество, или някой от членовете на обединението е регистрирано или контролирано от регистрирано дружество лице, освен ако е налице изключение по чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, както и когато не може да бъде извършена идентификация и проверка на идентификацията на клиента, чрез регламентираните в Закона за мерките срещу изпирането на пари и Правилника за неговото прилагане (ППЗМИП) способи, включително когато клиентът е юридическо лице - на физическите лица, които са негови действителни собственици, по смисъла на § 2 от ЗМИП, както и на основанията по чл.107 от ЗОП и чл.69 от ЗПКОНПИ.
Критерият за определяне на икономически най-изгодната оферта е „най-ниска цена”, чл. 70, ал. 2, т. 1 от ЗОП /валиден за петте обособени позиции/ - най-ниска „Месечна цена без ДДС за абонаментна поддръжка“ /в лева/ за съответната обособена позиция – за извършване на дейностите съгласно т. 2.1 и т. 2.2 от раздел II от техническите спецификации на поръчката.
Максимално допустимата стойност за изпълнение на поръчката е в размер на 45 000 без ДДС, и е разпределена по обособени позиции, както следва:
Общата цена за изпълнение на поръчката за целия срок на договора (24 месеца) не следва да надвишава стойностите, както следва: - за Обособена позиция №1/Стара Загора/ - 9 400 лева без ДДС;
-за Обособена позиция № 2 /град Пазарджик/- 7 200 лева без ДДС;
-за Обособена позиция № 3 /град Хасково/ - 5 200 лева без ДДС;
-за Обособена позиция № 4 /град Кърджали/ - 1 200 лева без ДДС;
-за Обособена позиция № 5 /град Пловдив/- 22 000 лева без ДДС
Общата стойност на месечните цени без ДДС за абонаментна техническа поддръжка за съответната обособена позиция (офис/град) за целия срок на договора (24 месеца) не следва да надвишава стойностите, както следва:
- за обособена позиция № 1 /град Стара Загора/ 6 480 лева без ДДС;
- за обособена позиция № 2 /град Пазарджик/ 4 800 лева без ДДС;
- за обособена позиция № 3 /град Хасково 2 880 лева без ДДС;
- за обособена позиция № 4 /град Кърджали/ 1 032 лева без ДДС;
- за обособена позиция № 5 /град Пловдив/ 12 000 лева без ДДС.
„Месечната цена без ДДС за абонаментна техническа поддръжка” за съответната обособена позиция не следва да надвишава стойностите, както следва:
- за обособена позиция № 1/град Стара Загора/ 270 лева без ДДС
- за обособена позиция № 2/град Пазарджик/ 200 лева без ДДС;
- за обособена позиция № 3/град Хасково - 120 лева без ДДС;
- за обособена позиция № 4/град Кърджали/ 43 лева без ДДС;
- за обособена позиция № 5 /град Пловдив/ 500 лева без ДДС.
Ценовото предложение на участника не бива да надвишава тези максимално допустими стойности, в противен случай участникът ще бъде отстранен на основание чл. 107, т. 2, б. „а“ ЗОП.
Национална агенция за приходите предоставя неограничен, пълен, безплатен и пряк достъп по електронен път до документацията за обществената поръчка, която може да бъде намерена на интернет адреса на възложителя: http://www.nap.bg, раздел „За НАП”, рубрика „Профил на купувача”, от датата на публикуване на обявлението в Регистъра на обществените поръчки.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 Бурунди
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в десетдневен срок при условията на чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 04/09/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва