Деловодна информация
4666
01-01-1809 03/09/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
03/09/2018 (дд/мм/гггг)
4666-2018-0007 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

ДП Български спортен тотализатор 202766380
ул. Хайдушко изворче № 28
София BG411 1618 България
Рада Гьонова +359 28181814 / +359 28181823
op@toto.bg +359 28181801

Интернет адрес/и

www.toto.bg

http://profile.toto.bg/1a9784e6f0eadb61b11cf97da59c5dfb


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://profile.toto.bg/1a9784e6f0eadb61b11cf97da59c5dfb
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

хазарт

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Предоставяне на охранителни и други свързани с тях услуги и доставки“, по обособени позиции
79713000      
Услуги

Предоставяне на охранителни услуги и свързани с тях услуги и доставки, по обособени позиции, както следва:
Обособена позиция № 1 „Предоставяне на охранителни услуги по отношение на обекти на ДП БСТ, находящи се на територията на Софийска регионална дирекция, Югозападна регионална дирекция, Южна централна регионална дирекция и Югоизточна регионална дирекция“
Обособена позиция № 2 „Предоставяне на охранителни услуги по отношение на обекти на ДП БСТ, находящи се на територията на и Северозападна регионална дирекция, Северна централна регионална дирекция и Североизточна регионална дирекция“
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
2250000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Предоставяне на охранителни и други свързани с тях услуги и доставки по отношение на обекти на БСТ, находящи се на територията на регионални дирекции: Софийска,Югозападна, Южна централна и Югоизточна 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79713000      
79711000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

на територията на следните области: Благоевград, Бургас, Кюстендил, Кърджали,Пазарджик, Петрич, Пловдив, Сливен, Смолян, София, София–град; Стара Загора, Хасково, Ямбол.

„Предоставяне на охранителни услуги по отношение на обекти на ДП БСТ, находящи се на територията на Софийска регионална дирекция, Югозападна регионална дирекция, Южна централна регионална дирекция и Югоизточна регионална дирекция“:
т.1.1. охрана на имуществото на БСТ – сгради и тотопунктове /306 бр./ и находящите се в тях движими вещи, чрез сигнално-охранителна техника, осигурена от Възложителя; поддръжка и профилактика на тази техника;
т.1.2 охрана и транспорт на ценни пратки и товари /инкасиране/ – пари и удостоверителни знаци за участие в организираните от БСТ хазартни игри, по отношение на 331 бр. тотопункта;
т.1.3 преброяване и обработка за внасяне в банка на инкасираните пари от тотопунктовете, посочени в т. 1.2;
т.1.4 доставка на пликове за инкасиране на пари от тотопунктовете, посочени в т. 1.2.
Критериите по-долу
 
ДА Концепция за техническо изпълнение на дейността /К1/    20
Концепция за техническо изпълнение на дейността /К2/    40
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
1500000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
да


По изрична писмена заявка на БСТ, избраният изпълнител се задължава да извърши доставка, монтаж и гаранционна поддръжка на до 120 броя нова сигнално-охранителна техника /СОТ/. Максимален бюджет - 36 000 лева без ДДС.По инициатива на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ се задължава да предостави услугата „охрана на имуществото“в случай на дефектирал СОТ и при изрично искане на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, за периода на ремонта и съобразно цена, посочена в ценовото му предложение. Охраната следва да е 24-часова, непрекъсната. Максималният бюджет за осъществяване услугата „охрана на имущество“ е 40 000 лв. без ДДС.
II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Критерият "Цена", посочен в р. II.2.5) вкл.подпоказателите:
цена за редовно инкасиране на 1 обект - в лв. без ДДС (Оц1)- Тежест 20
цена за охрана със СОТ на 1 обект в рамките на 1 календарен месец, в лв без ДДС (Оц2) - Тежест 12
цена за 1 брой инкасов плик, малък, в лв без ДДС (Оц3) -Тежест 5
цена за преброяване на инкасираните пари, поставени в 1 брой инкасов плик, в лв без ДДС (Оц4)-Тежест 3

II.2) Описание 1

Предоставяне на охранителни и други свързани с тях услуги и доставки по отношение на обекти на БСТ, находящи се на територията на регионални дирекции:Северозападна, Северна централна, Североизточна 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79713000      
79711000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

на територията на следните области: Варна, Велико Търново, Видин, Враца, Габрово, Добрич, Ловеч, Монтана, Плевен, Разград, Русе, Силистра, Търговище, Шумен.

„Предоставяне на охранителни услуги по отношение на обекти на ДП БСТ, находящи се на територията на и Северозападна регионална дирекция, Северна централна регионална дирекция и Североизточна регионална дирекция“:
т.2.1. охрана на имуществото на БСТ – сгради и тотопунктове /148 бр./ и находящите се в тях движими вещи, чрез сигнално-охранителна техника, осигурена от Възложителя; поддръжка и профилактика на тази техника;
т.2.2 охрана и транспорт на ценни пратки и товари /инкасиране/ – пари и удостоверителни знаци за участие в организираните от БСТ хазартни игри, по отношение на 187 бр. тотопункта;
т.2.3 преброяване и обработка за внасяне в банка на инкасираните пари от тотопунктовете, посочени в т. 2.2;
т.2.4 доставка на пликове за инкасиране на пари от тотопунктовете, посочени в т. 2.2.
Критериите по-долу
 
ДА Концепция за техническо изпълнение на дейността /К1/    20
Концепция за техническо изпълнение на дейността /К2/    40
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
750000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
да


По изрична писмена заявка на БСТ, избраният изпълнител се задължава да извърши доставка, монтаж и гаранционна поддръжка на до 80 броя нова сигнално-охранителна техника /СОТ/. Максимален бюджет - 24 000 лева без ДДС.По инициатива на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ се задължава да предостави услугата „охрана на имуществото“в случай на дефектирал СОТ и при изрично искане на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, за периода на ремонта и съобразно цена, посочена в ценовото му предложение. Охраната следва да е 24-часова, непрекъсната. Максималният бюджет за осъществяване услугата „охрана на имущество“ е 20 000 лв. без ДДС.
II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Критерият "Цена", посочен в р. II.2.5) вкл.подпоказателите:
цена за редовно инкасиране на 1 обект - в лв. без ДДС (Оц1)- Тежест 20
цена за охрана със СОТ на 1 обект в рамките на 1 календарен месец, в лв без ДДС (Оц2) - Тежест 12
цена за 1 брой инкасов плик, малък, в лв без ДДС (Оц3) -Тежест 5
цена за преброяване на инкасираните пари, поставени в 1 брой инкасов плик, в лв без ДДС (Оц4)-Тежест 3
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците по обособена позиция № 1:
- трябва да имат лиценз, издаден по реда на Закона за частната охранителна дейност /ЗЧОД/ или удостоверение, издадено по реда на наредбата по чл. 2, ал. 4 ЗЧОД – за дейностите по чл. 5, ал. 1, т. 3 и т. 8 ЗЧОД, предмет на поръчката по настоящата обособена позиция с обхват, най-малко за територията на: област Благоевград, област Бургас, област Кюстендил, област Кърджали, област Пазарджик, област Петрич, област Пловдив, област Сливен, област Смолян, област София, София–град, област Стара Загора, област Хасково и област Ямбол; и
- трябва да имат разрешение за ползване на индивидуално определен ограничен ресурс за осъществяване на електронни съобщения по реда на Закона за електронните съобщения и/или договор за комуникационни услуги.
Участниците по обособена позиция № 2:
- трябва да имат лиценз, издаден по реда на Закона за частната охранителна дейност /ЗЧОД/ или удостоверение, издадено по реда на наредбата по чл. 2, ал. 4 ЗЧОД – за дейностите по чл. 5, ал. 1, т. 3 и т. 8 ЗЧОД, предмет на поръчката по настоящата обособена позиция с обхват, най-малко за територията на: област Варна, област Велико Търново, област Видин, област Враца, област Габрово, област Добрич, област Ловеч, област Монтана, област Плевен, област Разград, област Русе, област Силистра, област Търговище и област Шумен; и
- трябва да имат разрешение за ползване на индивидуално определен ограничен ресурс за осъществяване на електронни съобщения по реда на Закона за електронните съобщения и/или договор за комуникационни услуги.
Лицензът/Удостоверението и Разрешението/Договора за комуникационни услуги следва да се поддържат валидни за целия срок на договора.
Участник, който представя оферта за участие за повече от една обособена позиция, следва да притежава Лиценз/Удостоверение за извършване на охранителна дейност по чл. 5, ал. 1, т. 3 и т. 8 ЗЧОД по предмета и за територията на всяка от обособените позиции.
За доказване на критериите за подбор при подготвяне и подаване на оферта участникът попълва: Част IV: „Критерии за подбор“, Раздел А: „Годност“, т.2) от Единен европейски документ за обществен поръчки (ЕЕДОП).
Документите се описват, като се посочва за всеки от тях по отделно и съответно минимум: идентификационни данни на документа /наименование; номер; дата на издаване/; срок на валидност на документа; точен обхват на дейността по чл. 5 ЗЧОД, за която е издаден и териториален обхват; орган на издаване на документа, телефонни и електронна поща за контакт с органа по издаване/съдоговорителя.
Забележка: В случаите по чл. 67, ал. 5 и ал. 6 ЗОП, участникът избран за изпълнител, следва да представи:
Заверено „вярно с оригинала“ копие от валиден лиценз/удостоверение, издаден по реда на ЗЧОД, съответно по реда на наредбата по чл. 2, ал. 4 ЗЧОД и „вярно с оригинала“ копие от разрешение за ползване на индивидуално определен ограничен ресурс за осъществяване на електронни съобщения по реда на Закона за електронните съобщения и/или договор за комуникационни услуги.
Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива и е приложимо.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

По отношение на икономическото и финансово състояние, участниците в процедурата следва да са реализирали минимален общ оборот, включително минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти.

Участник, по обособена позиция № 1, трябва да има минимален общ оборот, включително минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката по обособена позиция № 1, в размер на 2 000 000 (два милиона) лева за последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
Участник, по обособена позиция № 2, трябва да има минимален общ оборот, включително минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката по обособена позиция № 1, в размер на 1 200 000 (един милион и двеста хиляди) лева за последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
В обхвата на поръчката попадат дейностите, свързани с охрана по смисъла на ЗЧОД, изпълнени през последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
За участник – чуждестранно лице оборотът се изчислява преизчислява в левова равностойност, съгласно посочената от участника валута по официалния фиксинг на БНБ към крайния срок за получаване на оферти за участие, посочена в обявлението на настоящата обществената поръчка.
За доказване на критерия за подбор при подготвяне и подаване на оферта участникът попълва: Част IV: „Критерии за подбор“, Раздел Б: „Икономическо и финансово състояние“, т.1а) от Единен европейски документ за обществен поръчки (ЕЕДОП).
Забележка: В случаите по чл. 67, ал. 5 и ал. 6 ЗОП, участникът избран за изпълнител, следва да представи един или няколко от документите, изброени в чл. 62, ал. 1 ЗОП. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива и е приложимо.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участник, по обособена позиция № 1 и № 2, трябва да разполага със следното техническо оборудване:
- не по-малко от 30 броя автомобила, отговарящи на изискванията на чл. 37 ЗЧОД и наредбата по чл. 5, ал. 4 ЗЧОД, за транспорт на ценни пратки и товари;
- мониторинг-център за наблюдение и приемане на сигнали от охраняваните обекти и ръководство на мобилните охранителни патрули, непрекъснато обслужван.
Техническото оборудване следва да се поддържа в наличност и изправност за целия срок на договора.
За доказване на критерия за подбор при подготвяне и подаване на оферта участникът попълва: Част IV: „Критерии за подбор“, Раздел В: „Технически и професионални способности“, т.9) от Единен европейски документ за обществен поръчки (ЕЕДОП).
Забележка: В случаите по чл. 67, ал. 5 и ал. 6 ЗОП, участникът избран за изпълнител, следва да представи декларация за разполагаемо техническото оборудване /специализирани автомобили и мониторинг-център, непрекъснато обслужван/. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива и е приложимо.
2. Участник, по обособена позиция № 1 и № 2, трябва да прилага система за управление на качеството, съответстваща на стандарт БДС ЕN ISO 9001 или еквивалентен, с обхват в областта на охранителните услуги;
За доказване на критерия за подбор при подготвяне и подаване на оферта участникът попълва: Част IV: „Критерии за подбор“, Раздел Г: „Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление“ от Единен европейски документ за обществен поръчки (ЕЕДОП), с посочване най-малко на следната информация: идентификационни данни на сертификата /номер; дата на издаване/; срок на валидност на сертификата; точен обхват на сертификата; орган на издаване на сертификата, телефонни и електронна поща за контакт със сертифициращия орган.
Забележка: В случаите по чл. 67, ал. 5 и ал. 6 ЗОП, участникът избран за изпълнител, следва да представи копие на сертификат, заверен за вярност с оригинала. Сертификатът трябва да е валиден и да е издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. Когато участникът не е имал достъп до такъв сертификат или е нямал възможност да го получи в съответните срокове по независещи от него причини, той може да представи други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на система за управление на качеството. В тези случаи участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните. Участникът, определен за изпълнител, трябва да има валиден сертификат през целия срок на изпълнение на договора, а когато е приложимо да прилага еквивалентните мерки. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива и е приложимо. При участник обединение, документите се представят за всяко лице, включено в него съобразно разпределението на тяхното участие при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.


1. През последните три години, считано от датата на подаване на офертата участникът трябва да е изпълнил успешно дейности с предмет и обем: - по об. позиция 1 - най-малко една услуга по осъществяване на охрана на имуществото чрез сигнално-охранителна техника на не по-малко от 200 обекта за един възложител, охрана и транспорт на ценни пратки и товари /инкасиране/ на не по-малко от 200 обекта за един възложител и преброяване и обработка за внасяне в банка на инкасирани суми, - по об. позиция 2 - най-малко една услуга по осъществяване на охрана на имуществото чрез сигнално-охранителна техника на не по-малко от 120 обекта за един възложител, охрана и транспорт на ценни пратки и товари /инкасиране/ на не по-малко от 120 обекта за един възложител и преброяване и обработка за внасяне в банка на инкасирани суми.Изискването ще се приеме за изпълнено както ако се докаже, че участникът е изпълнил всяка от горепосочените три дейности на едно правно основание за един възложител, така и ако се докаже, че участникът е изпълнил всяка от горепосочените три дейности, на отделни правни основания за един и същ или за различни възложители.
2.Участник, по обособена позиция № 1 и № 2, трябва да разполага със следното техническо оборудване:
- не по-малко от 30 броя автомобила, отговарящи на изискванията на чл. 37 ЗЧОД и наредбата по чл. 5, ал. 4 ЗЧОД, за транспорт на ценни пратки и товари;
- мониторинг-център за наблюдение и приемане на сигнали от охраняваните обекти и ръководство на мобилните охранителни патрули, непрекъснато обслужван.
Техническото оборудване следва да се поддържа в наличност и изправност за целия срок на договора.
3.Участник, по обособена позиция № 1 и № 2, трябва да прилага система за управление на качеството, съответстваща на стандарт БДС ЕN ISO 9001 или еквивалентен, с обхват в областта на охранителните услуги.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

08/10/2018 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

09/10/2018 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

Централно управление на ДП БСТ - гр. София, ул. Хайдушко изворче 28, стая 2-3

Лицата по чл. 54, ал.2 ППЗОП, желаещи да присъстват при отваряне на офертите, следва да представят документите, посочени в раздел "Допълнителна информация" от настоящото обявление.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

да


май 2021 г.

VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1.Възложителят отстранява от участие в процедурата участник:
- за когото е налице някое от следните основания, предвидени в чл. 54, ал.1 и чл. 55, ал.1, т. 1,3,4 и 5 ЗОП. Такъв участник има право да представи доказателства, че е предприел мерки, които гарантират неговата надежност, съгласно чл.56,ал.1 ЗОП. Не се отстранява от участие в процедурата, участник за когото са налице обстоятелствата по чл. 55, ал.1, т.1. ЗОП, ако се докаже, че не е преустановил дейността си и е в състояние да изпълни поръчката съгласно приложимите национални правила за продължаване на стопанската дейност в държавата в която е установен; Тези обстоятелства за отстраняване са приложими и ако са относими към член на обединение от физич. и/или юдирч. лица-участик;
- който не отговаря на поставените критерии за подбор или не изпълни друго условие, посочено в обявлението за обществена поръчка или документацията, в т.ч. и такъв, за когото важат забраните по чл. 3,т.8 от Закона за икономическите и финансови отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, освен ако за него не са приложими изключенията по чл. 4 от същия закон и за за когото са налице обстоятелства по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобито имущество;
- свързани лица съгласно §2, т.45 на ДР ЗОП;
- който не е представил в срок обосновка по чл. 72, ал.1 ЗОП;
2. Лицата по чл. 54, ал.2 ППЗОП, желаещи да присъстват при отварянето на офертите, следва да представят: За участниците в процедурата-представляващ/и участника представят док. за самоличност, копие на документ, удостоверяващ актуалното състояние на съответния участник. Чуждестранните участници представят документа удостоверяващ актуалното състояние, и в превод на български език. За упълномощените представители на участниците-док. за самоличност, пълномощно, копие на документ, удостоверяващ актуалното състояние на съответния участник. Чуждестранните участници представат документа, удостоверяващ актуалното състояние, и съответното пълномощно и в превод на български език. За представителите на средствата за масово осведомяване-док. за самоличност, служебна карта или др. документ, удостоверяващ служебното положение, по силата на което лицето има право на присъствие.
3.Определеният за изпълнител участник, преди сключване на договор представя гаранция за изпълнение в размер на 5% от стойността на договора без ДДС и без стойността на опциите.Гаранцията се представя в една от формите предвидена в чл. 111, ал.5 ЗОП, по преценка на този участник.Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията са уредени в проекта на договор.
4. Предвид поставеното от възложителя изискване за деклариране на обстоятелствата по чл. 47, ал. 3 ЗОП, органите от които може да се получи необходимата информация, са посочени в документацията за участие /съгласно чл.47, ал. 4 ЗОП/ - част IV, раздел 5.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

В 10 - дневен срок от настъпването на обстоятелства по чл. 197, ал. 1, т. 1 от Закона за обществените поръчки
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 03/09/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва