1. Опис на представените документи, съдържащи се в опаковката, подписан от участника (в оригинал) или от изрично упълномощен негов представител. 2. Заявление за участие: 2.1. Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП – във формат *.docx или еЕЕДОП - във формат "espd-request.xml") за участника в съответствие с изискванията на закона и условията на Възложителя, а когато е приложимо – ЕЕДОП за всеки от участниците в обединението, което не е юридическо лице, за всеки подизпълнител и за всяко лице, чиито ресурси ще бъдат ангажирани в изпълнението на поръчката /Образец № 1/ - задължително в електронен вид. Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП), който се представя от всеки икономически оператор (участник, подизпълнител, член на обединение) и се подписва от всички задължени лица по чл. 40 от ППЗОП. Съгласно чл. 67, ал. 4 от Закона за обществените поръчки (ЗОП) във връзка с § 29, т. 5, б. „а” от Преходните и заключителни разпоредби на ЗОП, в сила от 1 април 2018 г. Единният европейски документ за обществени поръчки се представя задължително в електронен вид - еЕЕДОП. Важно: В информационната система на ЕК за еЕЕДОП /последна актуализация към 29.11.2017г. / не е предвидена възможност да се посочи процедура, различна от тези по европейските директиви. В тази връзка и предвид обстоятелството, че настоящата обществена поръчка се възлага с процедура по чл.18, ал.1, т.12 от ЗОП, ако до момента на подаване на оферта, системата на ЕК за еЕЕДОП не е актуализирана с такава опция /публично състезание/, участниците следва да използват ЕЕДОП само в WORD формат, предоставен към документацията за обществената поръчка. 2.2. Документи за доказване на предприетите мерки за надеждност, когато е приложимо; 2.3. при участник обединение - Документ, от който да е видно правното основание за създаване на обединението /заверено копие/, както и следната информация във връзка с конкретната обществена поръчка: 1. правата и задълженията на участниците в обединението; 2. разпределението на отговорността между членовете на обединението; 3. дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението. 3. Оферта: 3.1.Техническо предложение: 3.1.1. Документ за упълномощаване, когато лицето, което подава офертата, не е законният представител на участника. 3.1.2. Предложение за изпълнение на поръчката - попълва се Образец № 2.1, №2.2, №2.3. При изготвяне на Техническите си предложения участниците в обществената поръчка следва да представят описание в следните 4 аспекта: - дейности, които участниците ще извършат при изпълнение предмета на поръчката, както и тяхната последователност и обвързаност; - разпределение и функции на различните ресурси (човешки и технически), които участниците ще използват при изпълнение на дейностите, предмет на поръчката; - методи за постигане на качество при изпълнение на поръчката; - методи за постигане на: За об. поз. №1 - единност/едностилие в дизайна/брандирането/оформянето на вс. материали/продукти. За об. поз. №2 и №3 - еднозначна визия/съдържание, пряко обвързани с темата на заданието. 3.1.3. Декл. за съгласие с клаузите на приложения проект на договор - Образец № 3; 3.1.4. Декл. за срока на валидност на офертата - е Образец № 4; 3.1.5. Декл., за спазени задължения, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд - Обр. № 8; 3.2. Съдържание на ПЛИК "Предлагани ценови параметри" „Ценово предложение” - Обр. № 5.1, №5.2, №5.3 Извън плика с надпис "Предлагани ценови параметри " не трябва да е посочена никаква информация относно цената; Участници, които и по какъвто начин са включили някъде в офертата си извън плика "Предлагани ценови параметри " елементи, свързани с предлаганата цена (или части от нея), ще бъдат отстранени от участие в процедурата. *** При грешки и/или пропуски в изчисляването на предлаганите от участника цени в ценовата оферта, същият ще бъде отстранен.
|