Деловодна информация
00038
УР-01-03-101 03/09/2018 (дд/мм/гггг)
не
00038-2018-0037 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Габрово 000215630
пл. Възраждане №3
Габрово BG322 5300 България
Венета Ганева +359 66818312
vganeva@gabrovo.bg +359 66809371

Интернет адрес/и

http://www.gabrovo.bg/bg

http://op.gabrovo.bg/profil-na-kupuvacha/publichno-sastezanie/499-


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://op.gabrovo.bg/profil-na-kupuvacha/publichno-sastezanie/499-
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

ИЗПЪЛНЕНИЕ НА КОМПЛЕКС ОТ МЕРКИ ЗА ОСИГУРЯВАНЕ НА ИНФОРМАЦИЯ НА ОБЩЕСТВЕНОСТТА ЗА ДЕЙНОСТИ ПО УПРАВЛЕНИЕ НА ОТПАДЪЦИТЕ НА ТЕРИТОРИЯТА НА ОБЩИНА ГАБРОВО
22000000      
Услуги

За обособена позиция №1
1. Информационен модул 2000 бр.
2. Информационен флаер 50 000 бр.
3. Брандиране (изработка и монтаж на PVC стикери) на съдове за отпадъци:
3.1. Голям PVC стикер-трапец с основи 95х90 см и височина 70 см; 100 бр.
3.2. Малък PVC стикер-трапец с основи 30х26 см и височина 60 см; 100 бр.
3.3. PVC стикер с размери 60х40 см; 300 бр.
3.4. PVC стикер с размери 40х30 см; 200 бр.
4. Промо материали:
4.1. Кош за био отпадъци 200 бр.
4.2. Преносим туристически комплект за хранене 100 бр.
4.3. Торбичка за многократна употреба 1000 бр.
4.4. Шапка с периферия 300 бр.
5. Комплект за кампании на открито - брандирани информационна шатра и сгъваема маса 1 бр.
За обособена позиция №2
1. Организиране и провеждане на семинар на тема „Отпадъци“ 1 бр.
За обособена позиция №3
1. Флаш моб 3 изяви
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
18635      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Мерки за осигуряване на информация 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
22000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG322

Община Габрово

1. Информационен модул 2000 бр.
2. Информационен флаер 50 000 бр.
3. Брандиране (изработка и монтаж на PVC стикери) на съдове за отпадъци:
3.1. Голям PVC стикер-трапец с основи 95х90 см и височина 70 см; 100 бр.
3.2. Малък PVC стикер-трапец с основи 30х26 см и височина 60 см; 100 бр.
3.3. PVC стикер с размери 60х40 см; 300 бр.
3.4. PVC стикер с размери 40х30 см; 200 бр.
4. Промо материали:
4.1. Кош за био отпадъци 200 бр.
4.2. Преносим туристически комплект за хранене 100 бр.
4.3. Торбичка за многократна употреба 1000 бр.
4.4. Шапка с периферия 300 бр.
5. Комплект за кампании на открито - брандирани информационна шатра и сгъваема маса 1 бр.
Критериите по-долу
 
ДА 1. Техническа оценка (Т) - Организация и методология на участника за изпълнение на обществената поръчка    60
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
15635      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Обособена позиция №1 е запазена за специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания на основание чл.12 от ЗОП, във връзка с чл. 80 от ППЗОП. При възлагане на позицията могат да участват лица, при условие че най-малко 30 на сто от списъчния им състав е от хора с увреждания или такива в неравностойно положение.

II.2) Описание 1

Организиране и провеждане на семинар на тема „Отпадъци“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79952000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG322

Община Габрово

1. Организиране и провеждане на семинар на тема „Отпадъци“ 1 бр.
Критериите по-долу
 
ДА 1. Техническа оценка (Т) - Организация и методология на участника за изпълнение на обществената поръчка    60
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
1500      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Организиране и провеждане на Флаш моб 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79952000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG322

Община Габрово

1. Флаш моб 3 изяви
Критериите по-долу
 
ДА Техническа оценка (Т) Организация и методология на участника за изпълнение на обществената поръчка    60
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
1500      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

няма

няма
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът следва през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата да е извършил минимум 1 /една/ услуга, идентична или сходна с предмета на поръчката.
За обособена позиция №1:
За „услуга, сходна с предмета на поръчката”, възложителят ще приема услуги за изработване на печатни/презентационни материали.
За обособена позиция №2:
За „услуга, сходна с предмета на поръчката”, възложителят ще приема услуги за изработване на печатни/презентационни материали и/или публикации и/или организиране на публични прояви/събития/ кампании/обществени мероприятия.
За обособена позиция №3:
За „услуга, сходна с предмета на поръчката”, възложителят ще приема услуги за организиране на публични прояви/събития/ кампании/обществени мероприятия.
Минималното изискване се посочва/декларира, съгласно Част IV, Раздел В от ЕЕДОП;
2. Участникът следва да предложи:
За обособена позиция №1:
• Експерт „Дизайн и предпечатна подготовка“, притежаващ образователно – квалификационна степен – минимум „бакалавър“ или еквивалент и професионален опит – минимум 2 години опит в областта на дизайна и предпечатната подготовка.
За обособена позиция №2:
• Експерт „Дизайн и предпечатна подготовка“, притежаващ образователно – квалификационна степен – минимум „бакалавър“ или еквивалент и професионален опит – минимум 2 години опит в областта на дизайна и предпечатната подготовка.
• Експерт „Организатор събития“, притежаващ образователно – квалификационна степен – минимум „бакалавър“ или еквивалент и професионален опит – минимум 2 години опит в организиране и провеждане на публични прояви/събития/ кампании/обществени мероприятия.
За обособена позиция №3:
• Експерт „Организатор събития“, притежаващ образователно – квалификационна степен – минимум „бакалавър“ или еквивалент и професионален опит – минимум 2 години опит в организиране и провеждане на публични прояви/събития/ кампании/обществени мероприятия.
Минималното изискване се посочва/декларира, съгласно Част IV, Раздел В, т. 2 от ЕЕДОП;


Минималното изискване по т.1 се доказва при подписване на договора за изпълнение със: Списък на услугите, идентични или сходни с предмета на поръчката – /образец № 6/, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга.
Минималното изискване по т.2 се доказва при подписване на договора за изпълнение със: Списък на техническите лица, които ще участват в изпълнението на поръчката - Образец № 7.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
ДА
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Възложителят отстранява от участие участник, за когото са налице обст-ствата по чл. 54, ал.1 и чл. 55, ал.1 от ЗОП. Освен на горните основания възложителят отстранява от процедурата: 1. участник, който не отговаря на поставените критерии за подбор или не изпълни друго условие, посочено в обявлението за общ. поръчка или в документацията; 2. участник, който е представил оферта, която не отговаря на: а) предварително обявените условия на поръчката; б) правила и изисквания, свързани с опазване на околната среда, социалното и трудовото право, приложими колективни споразумения и/или разпоредби на международното екологично, социално и трудово право, които са изброени в приложение № 10, когато е приложимо; 3. участник, който не е представил в срок обосновката по чл. 72, ал. 1 или чиято оферта не е приета съгласно чл. 72, ал. 3 – 5 от ЗОП; 4. участници, които са свързани лица.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

28/09/2018 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 3

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

01/10/2018 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Община Габрово, пл. Възраждане №3, Заседателната зала - ет.3.

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Опис на представените документи, съдържащи се в опаковката, подписан от участника (в оригинал) или от изрично упълномощен негов представител.
2. Заявление за участие:
2.1. Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП – във формат *.docx или еЕЕДОП - във формат "espd-request.xml") за участника в съответствие с изискванията на закона и условията на Възложителя, а когато е приложимо – ЕЕДОП за всеки от участниците в обединението, което не е юридическо лице, за всеки подизпълнител и за всяко лице, чиито ресурси ще бъдат ангажирани в изпълнението на поръчката /Образец № 1/ - задължително в електронен вид.
Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП), който се представя от всеки икономически оператор (участник, подизпълнител, член на обединение) и се подписва от всички задължени лица по чл. 40 от ППЗОП.
Съгласно чл. 67, ал. 4 от Закона за обществените поръчки (ЗОП) във връзка с § 29, т. 5, б. „а” от Преходните и заключителни разпоредби на ЗОП, в сила от 1 април 2018 г. Единният европейски документ за обществени поръчки се представя задължително в електронен вид - еЕЕДОП.
Важно: В информационната система на ЕК за еЕЕДОП /последна актуализация към 29.11.2017г. / не е предвидена възможност да се посочи процедура, различна от тези по европейските директиви. В тази връзка и предвид обстоятелството, че настоящата обществена поръчка се възлага с процедура по чл.18, ал.1, т.12 от ЗОП, ако до момента на подаване на оферта, системата на ЕК за еЕЕДОП не е актуализирана с такава опция /публично състезание/, участниците следва да използват ЕЕДОП само в WORD формат, предоставен към документацията за обществената поръчка.
2.2. Документи за доказване на предприетите мерки за надеждност, когато е приложимо;
2.3. при участник обединение - Документ, от който да е видно правното основание за създаване на обединението /заверено копие/, както и следната информация във връзка с конкретната обществена поръчка:
1. правата и задълженията на участниците в обединението;
2. разпределението на отговорността между членовете на обединението;
3. дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението.
3. Оферта:
3.1.Техническо предложение:
3.1.1. Документ за упълномощаване, когато лицето, което подава офертата, не е законният представител на участника.
3.1.2. Предложение за изпълнение на поръчката - попълва се Образец № 2.1, №2.2, №2.3.
При изготвяне на Техническите си предложения участниците в обществената поръчка следва да представят описание в следните 4 аспекта:
- дейности, които участниците ще извършат при изпълнение предмета на поръчката, както и тяхната последователност и обвързаност;
- разпределение и функции на различните ресурси (човешки и технически), които участниците ще използват при изпълнение на дейностите, предмет на поръчката;
- методи за постигане на качество при изпълнение на поръчката;
- методи за постигане на:
За об. поз. №1 - единност/едностилие в дизайна/брандирането/оформянето на вс. материали/продукти.
За об. поз. №2 и №3 - еднозначна визия/съдържание, пряко обвързани с темата на заданието.
3.1.3. Декл. за съгласие с клаузите на приложения проект на договор - Образец № 3;
3.1.4. Декл. за срока на валидност на офертата - е Образец № 4;
3.1.5. Декл., за спазени задължения, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд - Обр. № 8;
3.2. Съдържание на ПЛИК "Предлагани ценови параметри"
„Ценово предложение” - Обр. № 5.1, №5.2, №5.3
Извън плика с надпис "Предлагани ценови параметри " не трябва да е посочена никаква информация относно цената;
Участници, които и по какъвто начин са включили някъде в офертата си извън плика "Предлагани ценови параметри " елементи, свързани с предлаганата цена (или части от нея), ще бъдат отстранени от участие в процедурата.
*** При грешки и/или пропуски в изчисляването на предлаганите от участника цени в ценовата оферта, същият ще бъде отстранен.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал.1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 03/09/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва