Деловодна информация
00530Национална агенция за приходите - ТД на НАП Велико Търново
12575 23/08/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
23/08/2018 (дд/мм/гггг)
00530-2018-0077 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национална агенция за приходите - ТД на НАП Велико Търново 1310631880291
пл. Център №2, стая 106
Велико Търново BG321 5000 България
В. Парчева; М. Станчева +359 62617246/+359 62617193
v.parcheva@ro04.nra.bg +359 62625987

Интернет адрес/и

http://www.nap.bg/

http://www.nap.bg/news?id=3706


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.nap.bg/news?id=3706
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Национална агенция за приходите - ТД на НАП Велико Търново 1310631880291
пл. Център №2, етаж 2, стая 205
Велико Търново BG321 5000 България
Б. Борисов +359 62617124
bo.borisov@ro04.nra.bg +359 62625987

Интернет адрес/и

http://www.nap.bg/

http://www.nap.bg/news?id=3706

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Национална или федерална агенция/служба

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Услуги по сервизно обслужване и ремонт на леки автомобили, предоставени за нуждите на офиси Враца, Монтана и Плевен при ТД на НАП Велико Търново на обособени позиции
50112000      
Услуги

Предоставяне на услуги по сервизно обслужване и ремонт на леки автомобили, включително доставка и монтаж на резервни части, материали и консумативи (без годишен технически преглед и без пътна помощ) в три обособени позиции, както следва:
Обособена позиция №1 – за офис Враца при ТД на НАП Велико Търново;
Обособена позиция №2 – за офис Монтана при ТД на НАП Велико Търново;
Обособена позиция №3 – за офис Плевен при ТД на НАП Велико Търново.
Всички дейности по изпълнението на поръчката ще се извършват по заявка, направена от координатора по договора за съответния офис на НАП и представена в сервизната база на изпълнителя.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
53200      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Услуги по сервизно обслужване и ремонт на леки автомобили, предоставени за нуждите на офис Враца при ТД на НАП Велико Търново 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50112000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG313

Сервизната база на изпълнителя, находяща се на територията на община Враца.

Услуги по сервизно обслужване и ремонт на леки автомобили, предоставени за нуждите на офис Враца при ТД на НАП Велико Търново, включително доставка и монтаж на резервни части, материали и консумативи (без годишен технически преглед и без пътна помощ).Участниците следва да имат предвид, че всички плащания за услугите по сервизно обслужване на леките автомобили и извършването на ремонтни дейности, включително вложените резервни части, материали и консумативи за целия срок за изпълнение на услугата, не може да надвишават сумата от 11400,00 лева без ДДС за обособена позиция №1. Резервните части и консумативи, за които е оферирана цена в оферта-предлагана цена ще бъдат заплащани от възложителя по оферираните цени. В случай, че бъдат вложени други резервни части, консумативи и материали извън оферираните, същите ще се заплащат от възложителя по цена на придобиване (без надценка) след представяне на заверено копие на фактурата за придобиването им.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
11400      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
01/04/2019 (дд/мм/гггг) / 01/04/2021 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Услуги по сервизно обслужване и ремонт на леки автомобили, предоставени за нуждите на офис Монтана при ТД на НАП Велико Търново 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50112000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG312

Сервизната база на изпълнителя на територията на община Монтана.

Услуги по сервизно обслужване и ремонт на леки автомобили, предоставени за нуждите на офис Монтана при ТД на НАП Велико Търново, включително доставка и монтаж на резервни части, материали и консумативи (без годишен технически преглед и без пътна помощ). Участниците следва да имат предвид, че всички плащания за услугите по сервизно обслужване на леките автомобили и извършването на ремонтни дейности, включително вложените резервни части, материали и консумативи за целия срок за изпълнение на услугата, не може да надвишават сумата от 15200,00 лева без ДДС за обособена позиция №2. Резервните части и консумативи, за които е оферирана цена в оферта-предлагана цена ще бъдат заплащани от възложителя по оферираните цени. В случай, че бъдат вложени други резервни части, консумативи и материали извън оферираните, същите ще се заплащат от възложителя по цена на придобиване (без надценка) след представяне на заверено копие на фактурата за придобиването им.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
15200      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
01/04/2019 (дд/мм/гггг) / 01/04/2021 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Услуги по сервизно обслужване и ремонт на леки автомобили, предоставени за нуждите на офис Плевен при ТД на НАП Велико Търново 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50112000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG322

Сервизната база на изпълнителя на територията на община Плевен.

Услуги по сервизно обслужване и ремонт на леки автомобили, предоставени за нуждите на офис Плевен при ТД на НАП Велико Търново, включително доставка и монтаж на резервни части, материали и консумативи (без годишен технически преглед и без пътна помощ). Участниците следва да имат предвид, че всички плащания за услугите по сервизно обслужване на леките автомобили и извършването на ремонтни дейности, включително вложените резервни части, материали и консумативи за целия срок за изпълнение на услугата, не може да надвишават сумата от 26600,00 лева без ДДС за обособена позиция №3. Резервните части и консумативи, за които е оферирана цена в оферта-предлагана цена ще бъдат заплащани от възложителя по оферираните цени. В случай, че бъдат вложени други резервни части, консумативи и материали извън оферираните, същите ще се заплащат от възложителя по цена на придобиване (без надценка) след представяне на заверено копие на фактурата за придобиването им.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
26600      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
01/04/2019 (дд/мм/гггг) / 01/04/2021 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

За автомобили „Форд транзит Кастъм Амбиентe“ LWB 310 2.2 TDCi 125 PS с рег. № СВ 7290 АА и Тойoта Корола Версо 1.8 i, рег. № ВТ6330КМ, договорът влиза в сила считано от датата на сключването му.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

не се изисква
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

не

не се изисква
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участниците трябва да са изпълнили услуги, идентични или сходни с предмета на настоящата обществена поръчка, през последните три години от датата на подаване на офертата. Като сходни с предмета на настоящата обществена поръчка, възложителя приема изпълнението на дейности по сервизно обслужване и ремонт на леки автомобили.
Забележка: „изпълнена” е тази услуга, която е извършена в рамките на заложения от възложителя период, независимо от датата на възлагането й.
2. Участниците следва да разполагат с персонал и/или с ръководен състав с професионална компетентност за изпълнението на поръчката, свързана с диагностика, техническо обслужване и ремонт на автотранспортна техника, диагностика и ремонт на електрообзавеждането и електрическото оборудване на автомобилите и други, обезпечаващи извършването на дейностите, посочени в пълното описание от документацията, които ще извършват при изпълнение на обществената поръчка.
3. Участниците следва да разполагат с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката - сервизна база на територията на общината за съответната обособена позиция, както следва: за обособена позиция № 1 – сервизна база на територията на община Враца, за обособена позиция № 2 – сервизна база на територията на община Монтана за обособена позиция № 3 – сервизна база на територията на община Плевен.


към т.1 Участниците трябва да са изпълнили услуги, идентични или сходни с предмета на настоящата обществена поръчка, през последните три години от датата на подаване на офертата. Като сходни с предмета на настоящата обществена поръчка, възложителя приема изпълнението на дейности по сервизно обслужване и ремонт на леки автомобили.
към т.2. Участниците трябва да разполагат със минимум двама сервизни специалисти, притежаващи професионална компетентност, свързана с диагностика, техническо обслужване и ремонт на автотранспортна техника, диагностика и ремонт на електрообзавеждането и електрическото оборудване на автомобилите и други, обезпечаващи извършването на дейностите, посочени в пълното описание от документацията, които ще извършват при изпълнение на обществената поръчка
към т.3 Участниците следва да разполагат с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката - сервизна база на територията на общината за съответната обособена позиция, както следва: за обособена позиция № 1 – сервизна база на територията на община Враца, за обособена позиция № 2 – сервизна база на територията на община Монтана, за обособена позиция № 3 – сервизна база на територията на община Плевен и със следното минимално техническо оборудване за качествено изпълнение на обществената поръчка, включително оборудване за изпитване и изследване: стенд за регулиране на преден и заден мост; спирачен стенд; стенд за електронна компютърна диагностика на двигатели и на електронни системи; подемник за ремонт на ходова част; апаратура за диагностика и зареждане на климатични инсталации.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Изпълнението на обществената поръчка включва услуги по сервизно обслужване и ремонт, включително доставка на резервни части и консумативи, на служебни автомобили, предоставени на офиси Враца, Монтана и Плевен, съгласно техническа спецификация, неразделна част от документацията за участие в процедурата. Всички дейности, предмет на настоящата поръчка, се извършват след предварителна писмена заявка от възложителя, като условията и сроковете за изпълнение са подробно описани в проекта на договор към документацията за участие. Участникът, избран за изпълнител, следва да представи гаранция за изпълнение в размер на 5 % от максимално допустимата стойност на договора без ДДС, под избрана от него форма, съгласно чл. 111, ал. 5 от ЗОП. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договор, неразделна част от документацията за участие в обществената поръчка.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

27/09/2018 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

01/10/2018 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

Административната сграда на ТД на НАП Велико Търново, адрес: гр. Велико Търново, пл. "Център' № 2, ет. 2, стая 210 /заседателна зала/

При отварянето на офертите могат да присъстват участници или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят ще отстранява от участие участник, за когото са налице освен основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП, и тези по чл. 55, ал. 1, т. 1, 3, 4 и 5, и чл. 107 от ЗОП, чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобито имущество, както и когато се установи, че участникът е дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим или е контролирано от такова дружество, или някой от членовете на обединението е регистрирано или контролирано от регистрирано дружество лице, освен ако е налице изключение по чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, както и когато не може да бъде извършена идентификация и проверка на идентификацията на клиента, чрез регламентираните в Закона за мерките срещу изпирането на пари /ЗМИП/ способи, включително когато клиентът е юридическо лице - на физическите лица, които са негови действителни собственици по смисъла на §2 от ЗМИП.
Национална агенция за приходите предоставя неограничен, пълен, безплатен и пряк достъп по електронен път до документацията за обществената поръчка, която може да бъде намерена на интернет адреса на възложителя: http://www.nap.bg, раздел „За НАП”, рубрика „Профил на купувача”, от датата на публикуване на обявлението в ОВ на ЕС.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 23/08/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва