Деловодна информация
00530Териториална дирекция на НАП Пловдив
РД-44-15#1 16/08/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
16/08/2018 (дд/мм/гггг)
00530-2018-0072 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национална агенция за приходите, Териториална дирекция на НАП Пловдив 1310631880039
ул. Скопие № 106
Пловдив BG421 4030 България
А. Илиева, М. Карадимова +359 32935428
m.karadimova@ro16.nra.bg +359 32679757

Интернет адрес/и

http://www.nap.bg/

http://www.nap.bg/news?id=3698


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.nap.bg/news?id=3698
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на инверторни климатизатори в сградите на ТД на НАП Пловдив, находящи се в градовете Пловдив, Карлово, Пазарджик, Кърджали, Хасково, Ст. Загора и Казанлък
39717200      
Доставки

Предметът на обществената поръчка включва доставка, монтаж и въвеждането в експлоатация на инверторни климатизатори с мощност 12 000 BTU с параметри и изисквания към изпълнението, подробно описани в Техническата спесификация от документацията за участие в процедурата. Доставянето, монтирането и въвеждането в експлоатация на климатизаторите се извършва в работно за администрацията време в срок до 10 работни дни след получаването на конкретна писмена заявка (по пощата, факс или e-mail) от определен от възложителя координатор по изпълнение на договора.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
38332.72      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39717200      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

Административни сгради та ТД на НАП Пловдив разположени на територията на градовете Пловдив, Карлово, Пазарджик, Кърджали, Хасково, Стара Загора и Казанлък.

Предметът на обществената поръчка включва доставка, монтаж и въвеждането в експлоатация на инверторни климатизатори с мощност 12 000 BTU с параметри и изисквания към изпълнението, подробно описани в раздел II на Техническата спесификация от документацията за участие в процедурата. Поръчката е „зелена“.
Климатичната техника, предмет на настоящата поръчка трябва да бъде нова, неупотребявана и с оригинална опаковка на производителя (обозначена с СЕ маркировка), придружена от пълна техническа и сервизна документация, преведени на български език.
Същата се доставя, монтира и въвеждат в експлоатация в работно за администрацията време в срок до 10 работни дни след получаването на конкретна писмена заявка (по пощата, факс или e-mail) от определен от възложителя координатор по изпълнение на договора.
След доставката на климатизаторите изпълнителят ги монтира и въвежда в експлоатация, като извършва всички инсталационни дейности, определени в инструкциите на производителя и изискванията на възложителя.
Доставката на необходимите материали и оборудване за извършване на дейностите по монтажа и транспортирането на климатичната техника до съответния обект на монтиране е за сметка на изпълнителя.
Монтажът на техниката в помещението на съответния обект включва меден тръбен път – 8 м., захранващ кабел 220V – 5 м., тръби за отвеждане на конденз и кабелни канали със съответната ширина, които скриват захранващия кабел и тръбния път;
Изпълнителят дава гаранционен срок за доставените, монтирани и въведени в експлоатация климатизатори 24 месеца, считано от датата на приемо-предавателния протокол включващ замяна на фабрично дефектирали части на климатизаторите, както и отстраняване на проявили се скрити недостатъци в климатизаторите или такива настъпили вследствие на извършения монтаж, както и замяна на некачественото устройство с ново със същите или по-добри характеристики, ако недостатъкът не може да бъде отстранен и прави устройството негодно за използване по предназначение.
Действията по направената от възложителя рекламация следва да бъдат предприети не по-късно от 2 работни дни от уведомяването, извършено чрез съответният координатор по договора.
В случай на необходимост от ремонт на климатизаторите, същият се осъществява до 3 работни дни от констатацията, в работно за администрацията време, а ако е необходим по-дълъг срок – той се определя съвместно с координатора по договора с двустранно подписан протокол. При необходимост от извършване на ремонт в сервизна база на изпълнителя, демонтажът, транспортните разходи и монтажа на техниката, са за сметка на изпълнителя.
В случай, че след приемането и инсталирането на доставените климатизатори се открият недостатъци, които не са могли да бъдат забелязани при обикновен преглед, възложителят уведомява писмено изпълнителя за дефектите в 3-дневен срок от узнаването или откриването на същите, а изпълнителят ги отстранява за своя сметка в 5-дневен срок от датата на писменото му уведомяване от възложителя.
Гаранционното сервизно обслужване включва профилактика, състояща се от почистване и измиване на външните тела на климатизаторите, почистване на топлообменните повърхности на кондензатора, почистване на филтрите на вътрешните тела на климатиците, както и техническо обслужване, според изискванията на производителя, за времето на гаранционния срок.
След доставката, монтажа и въвеждането в експлоатация, както и за извършена профилактика или ремонтни дейности на климатизаторите се съставя и подписва двустранно приемо-предавателен протокол.
Доставяната климатична техника следва да е придружена с декларация за съответствие, съгласно ЗТИП.
Срокът за изпълнение на поръчката е 12 месеца, считано от датата на подписване на договора или до изчерпване на максимално допустимата стойност от 38332,72 лв. без ДДС, съответно 45999,26 лв. с ДДС, в случай, че това се осъществи в рамките на срока на действие на договора.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
38332.72      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Максимално допустимата стойност на един брой климатик е 833,32 лв. без ДДС или 999,98 лв. с ДДС. Максимално допустимата стойност на поръчката не може да надвишава 38 332,72 лв. без ДДС, съответно 45999,26 лв. с ДДС.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците следва да са сертифициранани от Българската браншова камара по машиностроене (или от орган в друга държава) за извършване на дейности по монтаж на хладилно и климатично оборудване с флуор, съдържащо парникови газове, в съответствие с Регламент (ЕС) № 517/2014 на Европейския парламент и на Съвета от 16.04.2014 г. за флуорсъдържащите парникови газове и за отмяна на регламент (ЕО) № 842/2006.
За доказване на наличието на правоспособност (валиден сертификат), в част ІV, раздел А: „Годност“, подраздел „Вписване в съответен професионален регистър“ от ЕЕДОП, участниците следва да посочат уеб адрес и издателят на документа за правоспособност, в случай, че информацията е безплатно достъпна за органите от база данни в държава-членка на ЕС.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя критерии за подбор.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участниците следва да разполагат със следния опит за изпълнение на поръчката - да имат изпълнени през последните три години до датата на подаване на офертата, доставки с предмет и обем идентичен или сходен с този на поръчката (доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на климатизатори). За доказване на наличието на опит за изпълнение на поръчката, в част IV, Раздел В: „Технически и професионални способности“, подраздел „За поръчки за доставки: извършени доставки от конкретния вид“ от ЕЕДОП участниците следва да посочат списък на доставки, изпълнени през последните три години от датата на подаване на офертата, с предмет и обем идентичен или сходен с предмета на настоящата обществена поръчка.
Списъкът следва да съдържа подробно описание на обхвата и обема на дейностите, стойност (изплатеното възнаграждение), начална и крайна дата на изпълнението и получателите (възложителите на доставките), независимо дали са публични или частни субекти.
2. Участниците да разполагат с персонал с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката. За доказване на наличието на персонал, който ще изпълнява поръчката с определената професионална компетентност, в част IV, раздел „В“, подраздел "Образователна и професионална квалификация" от ЕЕДОП участниците следва да посочат списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, с посочване на три имена, номер, издател на документа, придобита правоспособност/ квалификационна група.
3. Участниците да имат валиден сертификат за въведена система за управление на качеството по стандарт EN ISO 9001:2008 (2015) или еквивалентен, чийто обхват да включва дейности по доставка, монтаж и сервиз на климатична техника или да прилагат еквивалентни мерки за осигуряване на качеството в описаната област. За доказване на съответствието с изискуемия от възложителя стандарт за качество EN ISO 9001:2008 (2015) или еквивалентен, в посочената област, в част ІV, раздел Г: „Схеми за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление“, в ЕЕДОП участниците следва да посочат информация за притежаването на валиден към датата на подаване на офертата сертификат за въведена система за управление на качеството по стандарт EN ISO 9001:2008 (2015), или еквивалентен, издаден на името на участника от независимо лице, акредитирано по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване, съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието, или информация за еквивалентни сертификати, издадени от други органи, установени в други държави членки или информация за други документи, удостоверяващи въведени еквивалентни мерки за осигуряване на качество в описаната област.
Ако съответната информация е на разположение в електронен формат се посочва уеб адрес, орган или служба, издаващи документа и точно позоваване на документа.
Възложителят може по всяко време да изиска от участниците представяне на документите, чрез които се доказва посочената в ЕЕДОП информация, съгласно чл. 67, ал. 5 във вр. с чл. 60, ал. 1 и чл. 64, ал. 1, т. 2, т. 6 и т. 10 от ЗОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
Участникът, определен за изпълнител, представя преди сключване на договора документите, чрез които се доказва съответствието му с поставените от възложителя критерии, съгласно чл. 67, ал. 6 във вр. с чл. 64, ал. 1, т. 2, т. 6 и т. 10 от ЗОП.


по т. 1 Участниците трябва да са изпълнили доставки с предмет и обем идентичен или сходен с този на поръчката (доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на климатизатори) през последните три години от датата на подаване на офертата. Забележка:
? Под „доставка, с предмет и обем, идентичен или сходен с предмета на поръчката“, следва да се разбира: доставки с включен монтаж на климатична техника (със или без гаранционна поддръжка на техниката), с общ брой на климатизаторите не по-малък от 10 броя).
? Под „изпълнена“ доставка се разбира такава доставка, чието изпълнение е приключило в рамките на заложения от възложителя период, независимо от датата на започването й и срока на гаранционна поддръжка на доставената климатична техника.
по т.2 Участниците следва да осигурят минимум 4 (четири) квалифицирани лица, които притежават валидни документи за правоспособност (сертификати) за извършване на дейности по монтаж, поддръжка или сервизно обслужване на хладилно и климатично оборудване с флуор, съдържащо парникови газове, издаден от Българската браншова камара по машиностроене (или от орган в друга държава) в съответствие с Регламент (ЕС) № 517/2014, валидни документи за правоспособност по заваряване на медни тръби, както и придобита минимум трета квалификационна група по безопасност при работа по електрообзавеждане с напрежение до 1000 V, съгласно изискванията на Правилника за безопасност и здраве при работа по електрообзавеждането с напрежение до 1000 V или съгласно изискванията на акт, уреждащ сходна материя в друга държава.
по т. 3 Участниците следва да имат въведена система за управление на качеството по стандарт EN ISO 9001:2008 (2015) или еквивалентен, чийто обхват да включва дейности по доставка, монтаж и сервиз на климатична техника или да прилагат еквивалентни мерки за осигуряване на качеството в описаната област.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Условията за изпълнение на поръчката е дадено в т. 3, раздел II от Техническата спесификация към утвърдената документация.
При сключване на договора, определеният изпълнител представя гаранция за изпълнение на договора в размер на 5 % от максимално допустимата стойност на поръчката без ДДС. Гаранцията се представя във форма по избор, съгласно чл.111, ал. 5 от ЗОП. Продължава в раздел VI.3) Допълнителна информация.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

27/09/2018 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

28/09/2018 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

Административната сграда на ТД на НАП Пловдив, гр. Пловдив, ул. Скопие № 106, ет. 10, зала 1010.

На заседанията могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на СМО, при спазване на установения режим за достъп до сградата.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Продължение от раздел III.2.2.) Условията и сроковете за задържане или за освобождаване на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договора, част от утвърдената документация. Подробно описание на условията за изпълнение на поръчката е дадено в документ "Техническа спесификация" - част от утвърдената документация за обществената поръчка.
Условия и начин за плащане: Плащането от името на възложителя ще се извършва чрез ТД на НАП Пловдив, по банкова сметка, посочена от изпълнителя, в срок до тридесет дни след представянето на следните документи:
- оригинална фактура за извършените доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация, подписана от определените за координатори от страна на възложителя служители;
- двустранно подписан приемо-предавателен протокол за изпълнение на поръчката.
Възложителят ще отстранява от участие участник, за когото са налице освен основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП, и тези по чл. 55, ал. 1, т. 1, 3, 4 и 5 от ЗОП, както и когато се установи, че участникът е дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим или е контролирано от такова дружество, или някой от членовете на обединението е регистрирано или контролирано от регистрирано дружество лице, освен ако е налице изключение по чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, както и когато не може да бъде извършена идентификация и проверка на идентификацията на клиента, чрез регламентираните в Закона за мерките срещу изпирането на пари и Правилника за неговото прилагане (ППЗМИП) способи, включително когато клиентът е юридическо лице - на физическите лица, които са негови действителни собственици, по смисъла на § 2 ЗМИП, както и на основанията по чл. 107 от ЗОП и чл. 69 от ЗКОНПИ.
Националната агенция за приходите/ТД на НАП Пловдив предоставя неограничен, пълен, безплатен и пряк достъп по електронен път до документацията за обществената поръчка, която може да бъде намерена на интернет адреса на възложителя: http://www.nap.bg, раздел "За НАП", рубрика "Профил на купувача", от датата на публикуване на обявлението в Регистъра за обществените поръчки.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни, икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в десетдневен срок при условията на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 16/08/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва