Деловодна информация
00530
Е-12-00-455#1 27/07/2018 (дд/мм/гггг)
не
00530-2018-0067 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национална агенция за приходите 131063188
бул. Княз Александър Дондуков № 52
София BG411 1000 България
В. Додова +359 298593291
v.dodova@nra.bg +359 298593099

Интернет адрес/и

http://www.nap.bg

http://www.nap.bg/page?id=302


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://nap.bg/news?id=3685
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Предоставяне на услуги по поддържане и ремонт на електрическите инсталации в сгради, управлявани от НАП“, в две обособени позиции"
50711000      
Услуги

Услугата, предмет на поръчката обхваща изпълнението на следните дейности:
1. Предоставяне на услуги по поддържане на електрическата инсталация:
1.1. извършване на външен оглед на отделните възли на инсталацията за видими повреди;
1.2. проверка на електрическите връзки;
1.3. проверка на изправността на електрическите табла;
1.4. контрол на състоянието на контакти, осветителни тела, предпазители и всички нейни елементи;
1.5. други дейности, обезпечаващи безопасност при експлоатация на консуматорите присъединени към ел. инсталацията.
2. Предоставяне на услуги по ремонт на електрическата инсталация, включително:
2.1. отстраняване на неизправности и възникнали повреди в електрическата инсталация, електрическите табла, разклонителни кутии, ключове, контакти, осветителни тела, предпазители и всички нейни елементи по време на експлоатацията;
2.2. аварийни повиквания;
2.3. подмяна на дефектирали части.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
10000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

„Предоставяне на услуги по поддържане и ремонт на електрическите инсталации в сгради, стопанисвани от ЦУ на НАП, с адрес: гр. София, бул. „Княз Ал. Дондуков“ 52, ул. „Врабча“ 23 и бул. „Хр. Ботев“ 17 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50711000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, бул. „Княз Ал. Дондуков“ № 52, ул. „Врабча“ № 23 и бул. „Хр. Ботев“ № 17“

Предмет на услугата по поддържане и ремонт на електрическите инсталации за отделните сгради, включени в обхвата на обществената поръчка по обособена позиция №1, е както следва:
• за сградата с адрес: гр. София, бул. „Княз Ал. Дондуков“ № 52 - електрическата инсталация, изградена в цялост на сградата.
• за сградата с адрес: гр. София, ул. „Хр. Ботев“ № 17 - електрическата инсталация, изградена в предоставената за управление на НАП част от административната сграда, представляваща стаи с №№ 301, 302, 303, 304, 305, 306, 307, 308, 309-архив, 310, 311, 312, 313, 314 и 315, разположени на етаж трети, блок Б.
• за сградата с адрес: гр. София, ул. „Врабча“ №23 - електрическата инсталация, изградена в предоставената за управление на НАП част от административната сграда, представляваща първи и трети надпартерни етажи.
Срокът на изпълнение на обществената поръчка е 12 месеца, считано от датата на сключване на договор за възлагане на услугата или до изчерпване, в рамките на този срок, на максимално допустимата стойност.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
5000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
да


Предоставянето на услугата може да продължи и след изтичане на 12-месечния период, с цел непрекъсваемост на получаването на услугата от възложителя, за да не бъде затруднена неговата дейност. Тази възможност се прилага, когато не е достигната максимално допустимата стойност на поръчката. В този случай, между възложителя и изпълнителя се подписва допълнително споразумение на основание чл. 116, ал. 1, т. 1 от ЗОП. Предоставянето на услугата – предмет на настоящата поръчка, се извършва при същите условия, при които е сключен договора, без промяна в предложените от изпълнителя цени и в рамките на максимално допустимата стойност на договора.
II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Максимално допустимата стойност на обществената поръчка се счита достигната и договорът се прекратява преди изтичането на 12-месечния срок, когато остатъчната стойност на договора е недостатъчна за покриване на възникнала за възложителя необходимост от поддържане и/или ремонт на електрическа инсталация, обект на договора. Плащането ще се извършва от ЦУ на НАП.

II.2) Описание 1

„Предоставяне на услуги по поддържане и ремонт на електрическата инсталация в сграда на НАП, стопанисвана от ТД на НАП ГДО, с адрес: гр. София, ул. „Аксаков“ № 29“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50711000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, ул. „Аксаков“ № 29

Предмет на услугата по поддържане и ремонт на електрическата инсталация за сграда, включена в обхвата на обществената поръчка по обособена позиция № 2, е електрическата инсталация, изградена в цялост на сграда, с адрес: гр. София, ул. „Аксаков“ № 29.
Срокът на изпълнение на обществената поръчка е 12 месеца, считано от датата на сключване на договор за възлагане на услугата или до изчерпване, в рамките на този срок, на максимално допустимата стойност.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
5000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
да


Предоставянето на услугата може да продължи и след изтичане на 12-месечния период, с цел непрекъсваемост на получаването на услугата от възложителя, за да не бъде затруднена неговата дейност. Тази възможност се прилага, когато не е достигната максимално допустимата стойност на поръчката. В този случай, между възложителя и изпълнителя се подписва допълнително споразумение на основание чл. 116, ал. 1, т. 1 от ЗОП. Предоставянето на услугата – предмет на настоящата поръчка, се извършва при същите условия, при които е сключен договора, без промяна в предложените от изпълнителя цени и в рамките на максимално допустимата стойност на договора.
II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Максимално допустимата стойност на обществената поръчка се счита достигната и договорът се прекратява преди изтичането на 12-месечния срок, когато остатъчната стойност на договора е недостатъчна за покриване на възникнала за възложителя необходимост от поддържане и/или ремонт на електрическа инсталация, обект на договора. Плащането ще се извършва от ТД на НАП ГДО.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Няма
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Няма

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участниците трябва да разполагат със следния опит за изпълнение на поръчката:
Участникът трябва да е изпълнил услуги, с предмет и обем, идентични или сходни с тези на настоящата обществена поръчка, през последните 3 години от датата на подаване на офертата.
Забележка: „изпълнена” е тази услуга, чието изпълнение е приключило в рамките на заложения от възложителя период, независимо от датата на възлагането й.
Деклариране наличието на изискуемия от възложителя опит за изпълнение на поръчката, се извършва чрез представяне на информация/списък за услугите, с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, съгласно чл. 63, ал. 1 т. 1, б „б“ от ЗОП. Информацията следва да съдържа описание на извършените дейности, стойност, датата, на която е започнало и е приключило изпълнението и получателите на услугите, независимо дали са публични или частни субекти.
Като „сходни“ с предмета на настоящата обществена поръчка, се разбират дейности, свързани с поддържане и ремонт на електрически инсталации в сгради.
Под услуги със сходен обем следва да се разбира обхватът на изпълнените дейности да е със сходни параметри като стойност и/или количество услуги, включени в предмета на настоящата поръчка.
Информацията се попълва в част ІV, раздел „В“, т. 1б на ЕЕДОП.
2.Участниците следва да разполагат с персонал за изпълнение на поръчката, с определена професионална компетентност, както следва:
• Изискване за минимален брой: минимум 2 /двама/ специалисти (технически лица), които да отговарят за изпълнението на предмета на поръчката.
• Изискване за минимална професионална квалификация: всеки от специалистите (технически лица), следва да е преминал курс за придобиване на правоспособност по безопасност при работа по електрообзавеждане с напрежение до 1000 V, съгласно изискванията на Правилника за безопасност и здраве при работа по електрообзавеждането с напрежение до 1000 V (обн. ДВ бр.21/11.03.2005 г., посл. изм.ДВ бр. 73/20.08.2013 г.), да е придобил минимум трета квалификационна група и да притежава документ за правоспособност.
Деклариране наличието на изискуемите от възложителя лица с необходимата професионална квалификация за изпълнение на поръчката, се извършва чрез представяне на информация за лицата (квалифицирани специалисти), които ще отговарят за изпълнение на поръчката, с посочване на трите имена и придобита квалификация (информация за притежаваните от тях валидни удостоверения за правоспособност - номер и дата на издаване, издател, срок на валидност).Отнасянето на придобитата от лицето квалификация към съответните изискуеми от възложителя области ще се извършва съгласно КОО- 2015. Информацията се попълва в част ІV, раздел В, т. 6 на ЕЕДОП.
Възложителят може по всяко време да изиска от участниците представяне на документите, чрез които се доказва посочената в ЕЕДОП информация, съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
Участникът, определен за изпълнител, представя преди сключване на договора документите, чрез които се доказва съответствието му с поставения от възложителя критерий за технически и професионални способности, съгласно чл. 67, ал. 6 във връзка с чл. 64, ал. 1, т. 2 от ЗОП - списък на услугите, придружен с доказателства за изпълнението им.
В случай, че участникът предвижда участието на подизпълнители, изискването следва да бъде изпълнено от подизпълнителите съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват. При участие на обединение на физически и/или юридически лица, което е неперсонифицирано, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението-участник, а не от всяко от лицата, включени в него. В случай, че при изпълнение на обществената поръчка участник се позовава на капацитета на трети лица, независимо от правната връзка между тях, приложими се явяват разпоредбите на чл. 65 от ЗОП.


1. Участникът трябва да е изпълнил услуги, с предмет и обем, идентични или сходни с тези на настоящата обществена поръчка, през последните 3 години от датата на подаване на офертата.
2.Участниците следва да разполагат с екип за изпълнение на поръчката, включващ минимум 2 /двама/ специалисти (технически лица), които да отговарят за изпълнението на предмета на поръчката, като всеки от специалистите (технически лица), следва да е преминал курс за придобиване на правоспособност по безопасност при работа по електрообзавеждане с напрежение до 1000 V, съгласно изискванията на Правилника за безопасност и здраве при работа по електрообзавеждането с напрежение до 1000 V (обн. ДВ бр.21/11.03.2005 г., посл. изм.ДВ бр. 73/20.08.2013 г.), да е придобил минимум трета квалификационна група и да притежава документ за правоспособност.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Специфичните изисквания за изпълнение на поръчката са посочени в т.III от Техн. спецификации.
Срокът за изпълнение на обществената поръчка по всяка обособена позиция е 12 месеца, считано от датата на подписване на договора или до изчерпване в рамките на този срок на макс. допуст. ст-ст
Плащането ще се извършва от съответната структура на НАП, получател на услугата, както следва:
• по обособена позиция № 1 – от ЦУ на НАП;
• по обособена позиция № 2 – от ТД на НАП ГДО
по банкова сметка, посочена от изпълнителя, в срок до 30 (тридесет) дни от получаване на издадена от изпълнителя фактура и протокол за приемане на извършената дейност, подписани от координатора по договора.
При подписване на договора за възлагане на общ. поръчка по всяка обособена позиция, избраният за изпълнител представя гаранция за изпълнение на договора в размер на 5% от максимално допустимата стойност на договора без ДДС, в избрана от изпълнителя форма, в съответствие с разпоредбата на чл. 111, ал. 5 от ЗОП.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

17/08/2018 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 7

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

21/08/2018 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

гр. София, бул. Княз Александър Дондуков №52, в сградата на ЦУ на НАП.

На заседанието могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на СМО, при спазване на установения режим за достъп до сградата.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят ще отстранява от участие участник, за когото са налице освен основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП, и тези по чл. 55, ал. 1, т. 1, 3, 4 и 5 от ЗОП, както и когато се установи, че участникът е дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим или е контролирано от такова дружество, или някой от членовете на обединението е регистрирано или контролирано от регистрирано дружество лице, освен ако е налице изключение по чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, както и когато не може да бъде извършена идентификация и проверка на идентификацията на клиента, чрез регламентираните в Закона за мерките срещу изпирането на пари и Правилника за неговото прилагане (ППЗМИП) способи, включително когато клиентът е юридическо лице - на физическите лица, които са негови действителни собственици, по смисъла на § 2 от ЗМИП, както и на основанията по чл.107 от ЗОП и чл.69 от ЗПКОНПИ.
Национална агенция за приходите предоставя неограничен, пълен, безплатен и пряк достъп по електронен път до документацията за обществената поръчка, която може да бъде намерена на интернет адреса на възложителя: http://www.nap.bg, раздел „За НАП”, рубрика „Профил на купувача”, от датата на публикуване на обявлението в Регистъра на обществените поръчки.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша №18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 27/07/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва