Деловодна информация
00530
Е-12-00-452#1 26/07/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
26/07/2018 (дд/мм/гггг)
00530-2018-0065 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национална агенция за приходите 131063188
бул. Княз Ал. Дондуков № 52
София BG411 1000 България
К. Костадинов +359 298593531
k.kostadinov@nra.bg +359 298593099

Интернет адрес/и

http://www.nap.bg/

http://www.nap.bg/page?id=302


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.nap.bg/news?id=3683
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Техн. обслужване и/или ремонт на моторни превозни средства /МПС/,вкл. доставка и монтаж на резервни части,материали и консумативи (без годишен техн. преглед и без пътна помощ)”,в четири обос. позиции
50112000      
Услуги

Предметът на поръчкатa обхваща сл. дейности (за вс. oбос. позиции):
1.Доставка и монтаж на нови рез. части,материали и консумативи;
2.Доставка и монтаж на алтернативни или рециклирани рез. части,в случай на необх. и при невъзможност за доставяне на нови такива.
3.Осиг. на гаранц. срок за изв. работа и влож. рез. части,както следва:
-3 м. за изв. работа,съгласно издадените фактури.
-6 м. за влож. rез. части,освен ако не е предвиден по-дълъг срок от производителя.
4.Прием. на МПС за техн. обслуж. и/или ремонт в рамките на раб. ден,в който е подадена заявката.
5.Изв. на техн. обслуж. и/или ремонт на приетото МПС за срок не по-дълъг от 14 раб. дни,счит. от датата на приемането му в сервиз. база на изпълнителя.
6.Фактуриране на времето,което е определено за извършване на отделните операции.
7.Предоставяне на информация на оптичен/хартиен носител за раб. операции и тяхното времетраене,за автомобила,предмет на поръчката.
8.Фактуриране на влож. рез. части,материали и консумативи.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
67000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Техн. обслужване и/или ремонт на 15 бр. моторни превозни средства /МПС/,ползвани от ЦУ на НАП,вкл. доставка и монтаж на рез. части,материали и консумативи (без год. техн. преглед и без пътна помощ) 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50112000      
50113000      
50114000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG41

Техническото обслужване и/или ремонт МПС следва да бъдат извършвани на посочено от изпълнителя в техническото му предложение място

Предметът на обществената поръчка обхваща следните дейности:
1. Доставка и монтаж на нови резервни части, материали и консумативи;
2. Доставка и монтаж на алтернативни или рециклирани резервни части, в случай на необходимост и при невъзможност за доставяне на нови такива.
3. Осигуряване на гаранционен срок за извършената работа и вложените резервни части, както следва:
- 3 месеца за извършената работа, съгласно издадените фактури.
- 6 месеца за вложените резервни части, освен ако не е предвиден по-дълъг срок от производителя.
4. Приемане на МПС за техническо обслужване и/или ремонт в рамките на работния ден, в който е подадена заявката от определения координатор от страна на възложителя.
5. Извършване на техническо обслужване и/или ремонт на приетото МПС за срок не по-дълъг от 14 работни дни, считано от датата на приемането му в сервизната база на изпълнителя.
6. Фактуриране на времето, което е определено за извършване на отделните операции.
7. Предоставяне на информация на оптичен/хартиен носител за работните операции и тяхното времетраене, за автомобила, предмет на поръчката.
8. Фактуриране на вложените резервни части, материали и консумативи.
Фактурирането на извършените дейности и/или вложените резервни части, материали и консумативи следва да се извършва поотделно за техническото обслужване и за ремонта.
Всички дейности по техническото обслужване и/или ремонта на МПС трябва да се извършват, както следва:
- в съответствие с препоръките на завода производител;
- след предварително съгласуваен с възложителя;
- по заявка, направена от координатора по договора от страна на възложителя по телефон, факс и/или e-mail , след предварително съгласуване с възложителя.
Под техническо обслужване следва да се имат предвид следните дейности:
- Проверка на електрическа и осветителната система, смяна на крушки при необходимост;
- Проверка на спирачна система, смяна на накладки и спирачна течност при необходимост;
- Проверка на ходова част и амортисьори;
- Проверка на хидравлична система, смяна на хидравлична течност при необподимост;
- Проверка на охладителна/климатична система, смяна/допълване на антифриз и допълване на фреон при необходимост;
- Проверка и подмяна, при необходимост, на задвижващия/те ремък/ци;
- Подмяна на свещи и кабели за свещи;
- Проверка на функциите на двигателя;
- Подмяна на въздушен филтър;
- Подмяна на двигателно масло, маслен филтър и уплътнение на пробка-картер;
- Проверка и подмяна на трансмисионно масло;
- Подмяна на поленов филтър /филтър на климатичната система/;
- Подмяна на горивен филтър;
Всички останали дейности, невключени в техническото обслужване, следва да се считат за ремонт.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
50000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
01/01/2019 (дд/мм/гггг) / 31/12/2020 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
да


В срока на действие на договора по обособена позиция №1, в случай на придобиване на МПС, възложителят може да възложи на изпълнителя да извършва техническо обслужване и/или ремонт на тези новопридобити автомобили при условията, цените и сроковете на настоящата процедура, в рамките на максимално допустимата стойност за обособената позиция. В срока на действие на договора по обособена позиция №1, в случай на възникване на необходимост, възложителят може да възложи на изпълнителя да извършва техническо обслужване и/или ремонт на МПС, ползвани от ТД на НАП ГДО, УЦ на НАП „Боровец“ или УЦ на НАП „Банкя“, при условията, цените и сроковете на настоящата процедура, в рамките на максимално допустимата стойност за обособената позиция. Възлагането на допълнителната услуга не е задължително и е в зависимост от възникването на интерес/необходимост за възложителя. При прилагането на някоя от опциите, между възложителя и изпълнителя се сключва допълнително споразумение, на основание чл. 116, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Макс. допуст. ст-ст на поръчката по тази об. позиция е 50000.00 лв. без ДДС или 60000.00 лв. с ДДС. Плащането на извършените дейности и влож. резервни части, материали и консумативи ще се изв. от ЦУ на НАП по посоч. от изпълнителя банк. сметка, по реда и при усл., указани в раздел VI.3.

II.2) Описание 1

Техн. обслужване и/или ремонт на 2 бр. моторни превозни средства /МПС/,ползвани от ТД на НАП ГДО,вкл. доставка и монтаж на рез. части,материали и консумативи (без год.техн. преглед и без пътна помощ) 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50112000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG41

Техническото обслужване и/или ремонт МПС следва да бъдат извършвани на посочено от изпълнителя в техническото му предложение място.

Предметът на обществената поръчка обхваща следните дейности:
1. Доставка и монтаж на нови резервни части, материали и консумативи;
2. Доставка и монтаж на алтернативни или рециклирани резервни части, в случай на необходимост и при невъзможност за доставяне на нови такива.
3. Осигуряване на гаранционен срок за извършената работа и вложените резервни части, както следва:
- 3 месеца за извършената работа, съгласно издадените фактури.
- 6 месеца за вложените резервни части, освен ако не е предвиден по-дълъг срок от производителя.
4. Приемане на МПС за техническо обслужване и/или ремонт в рамките на работния ден, в който е подадена заявката от определения координатор от страна на възложителя.
5. Извършване на техническо обслужване и/или ремонт на приетото МПС за срок не по-дълъг от 14 работни дни, считано от датата на приемането му в сервизната база на изпълнителя.
6. Фактуриране на времето, което е определено за извършване на отделните операции.
7. Предоставяне на информация на оптичен/хартиен носител за работните операции и тяхното времетраене, за автомобила, предмет на поръчката.
8. Фактуриране на вложените резервни части, материали и консумативи.
Фактурирането на извършените дейности и/или вложените резервни части, материали и консумативи следва да се извършва поотделно за техническото обслужване и за ремонта.
Всички дейности по техническото обслужване и/или ремонта на МПС трябва да се извършват, както следва:
- в съответствие с препоръките на завода производител;
- след предварително съгласуваен с възложителя;
- по заявка, направена от координатора по договора от страна на възложителя по телефон, факс и/или e-mail , след предварително съгласуване с възложителя.
Под техническо обслужване следва да се имат предвид следните дейности:
- Проверка на електрическа и осветителната система, смяна на крушки при необходимост;
- Проверка на спирачна система, смяна на накладки и спирачна течност при необходимост;
- Проверка на ходова част и амортисьори;
- Проверка на хидравлична система, смяна на хидравлична течност при необподимост;
- Проверка на охладителна/климатична система, смяна/допълване на антифриз и допълване на фреон при необходимост;
- Проверка и подмяна, при необходимост, на задвижващия/те ремък/ци;
- Подмяна на свещи и кабели за свещи;
- Проверка на функциите на двигателя;
- Подмяна на въздушен филтър;
- Подмяна на двигателно масло, маслен филтър и уплътнение на пробка-картер;
- Проверка и подмяна на трансмисионно масло;
- Подмяна на поленов филтър /филтър на климатичната система/;
- Подмяна на горивен филтър;
Всички останали дейности, невключени в техническото обслужване, следва да се считат за ремонт.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
10000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
01/01/2019 (дд/мм/гггг) / 31/12/2020 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
да


В срока на действие на договора по обособена позиция №2, в случай на придобиване на МПС, възложителят може да възложи на изпълнителя да извършва техническо обслужване и/или ремонт на тези новопридобити автомобили при условията, цените и сроковете на настоящата процедура, в рамките на максимално допустимата стойност за обособената позиция. Възлагането на допълнителната услуга не е задължително и е в зависимост от възникването на интерес за възложителя. При прилагането на опцията, между възложителя и изпълнителя се сключва допълнително споразумение, на основание чл. 116, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Макс. допуст. ст-ст на поръчката по тази об. позиция е 10000.00 лв. без ДДС или 12000.00 лв. с ДДС. Плащането на изв. дейности и влож. резервни части, материали и консумативи ще се изв. от ТД на НАП ГДО по посоч. от изпълнителя банк. сметка, по реда и при усл.,указани в раздел VI.3.

II.2) Описание 1

Техн. обслуж. и/или ремонт на 1 бр. мотор. превозно средство/МПС/,ползвано от УЦ на НАП „Боровец“,вкл. доставка и монтаж на рез. части,материали и консумативи (без год.техн. преглед и без пътна помощ) 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50112000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG41

Техническото обслужване и/или ремонт МПС следва да бъдат извършвани на посочено от изпълнителя в техническото му предложение място

Предметът на обществената поръчка обхваща следните дейности:
1. Доставка и монтаж на нови резервни части, материали и консумативи;
2. Доставка и монтаж на алтернативни или рециклирани резервни части, в случай на необходимост и при невъзможност за доставяне на нови такива.
3. Осигуряване на гаранционен срок за извършената работа и вложените резервни части, както следва:
- 3 месеца за извършената работа, съгласно издадените фактури.
- 6 месеца за вложените резервни части, освен ако не е предвиден по-дълъг срок от производителя.
4. Приемане на МПС за техническо обслужване и/или ремонт в рамките на работния ден, в който е подадена заявката от определения координатор от страна на възложителя.
5. Извършване на техническо обслужване и/или ремонт на приетото МПС за срок не по-дълъг от 14 работни дни, считано от датата на приемането му в сервизната база на изпълнителя.
6. Фактуриране на времето, което е определено за извършване на отделните операции.
7. Предоставяне на информация на оптичен/хартиен носител за работните операции и тяхното времетраене, за автомобила, предмет на поръчката.
8. Фактуриране на вложените резервни части, материали и консумативи.
Фактурирането на извършените дейности и/или вложените резервни части, материали и консумативи следва да се извършва поотделно за техническото обслужване и за ремонта.
Всички дейности по техническото обслужване и/или ремонта на МПС трябва да се извършват, както следва:
- в съответствие с препоръките на завода производител;
- след предварително съгласуваен с възложителя;
- по заявка, направена от координатора по договора от страна на възложителя по телефон, факс и/или e-mail , след предварително съгласуване с възложителя.
Под техническо обслужване следва да се имат предвид следните дейности:
- Проверка на електрическа и осветителната система, смяна на крушки при необходимост;
- Проверка на спирачна система, смяна на накладки и спирачна течност при необходимост;
- Проверка на ходова част и амортисьори;
- Проверка на хидравлична система, смяна на хидравлична течност при необподимост;
- Проверка на охладителна/климатична система, смяна/допълване на антифриз и допълване на фреон при необходимост;
- Проверка и подмяна, при необходимост, на задвижващия/те ремък/ци;
- Подмяна на свещи и кабели за свещи;
- Проверка на функциите на двигателя;
- Подмяна на въздушен филтър;
- Подмяна на двигателно масло, маслен филтър и уплътнение на пробка-картер;
- Проверка и подмяна на трансмисионно масло;
- Подмяна на поленов филтър /филтър на климатичната система/;
- Подмяна на горивен филтър;
Всички останали дейности, невключени в техническото обслужване, следва да се считат за ремонт.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
1000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
01/01/2019 (дд/мм/гггг) / 31/12/2020 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
да


В срока на действие на договора по обособена позиция №3, в случай на придобиване на МПС, възложителят може да възложи на изпълнителя да извършва техническо обслужване и/или ремонт на тези новопридобити автомобили при условията, цените и сроковете на настоящата процедура, в рамките на максимално допустимата стойност за обособената позиция. Възлагането на допълнителната услуга не е задължително и е в зависимост от възникването на интерес за възложителя. При прилагането на опцията, между възложителя и изпълнителя се сключва допълнително споразумение, на основание чл. 116, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Макс. допуст. ст-ст на поръчката по тази об. позиция е 1000.00 лв. без ДДС или 1200.00 лв. с ДДС. Плащането на изв. дейности и влож. резервни части, материали и консумативи ще се изв. от УЦ на НАП „Боровец“ по посоч. от изпълнителя банк. сметка, по реда и при усл.,указани в раздел VI.3.

II.2) Описание 1

Техн. обслуж. и/или ремонт на 1 бр. моторно превозно средство/МПС/,ползвано от УЦ на НАП „Банкя“,вкл. доставка и монтаж на рез. части,материали и консумативи (без год. техн. преглед и без пътна помощ) 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50112000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG41

Техническото обслужване и/или ремонт МПС следва да бъдат извършвани на посочено от изпълнителя в техническото му предложение място

Предметът на обществената поръчка обхваща следните дейности:
1. Доставка и монтаж на нови резервни части, материали и консумативи;
2. Доставка и монтаж на алтернативни или рециклирани резервни части, в случай на необходимост и при невъзможност за доставяне на нови такива.
3. Осигуряване на гаранционен срок за извършената работа и вложените резервни части, както следва:
- 3 месеца за извършената работа, съгласно издадените фактури.
- 6 месеца за вложените резервни части, освен ако не е предвиден по-дълъг срок от производителя.
4. Приемане на МПС за техническо обслужване и/или ремонт в рамките на работния ден, в който е подадена заявката от определения координатор от страна на възложителя.
5. Извършване на техническо обслужване и/или ремонт на приетото МПС за срок не по-дълъг от 14 работни дни, считано от датата на приемането му в сервизната база на изпълнителя.
6. Фактуриране на времето, което е определено за извършване на отделните операции.
7. Предоставяне на информация на оптичен/хартиен носител за работните операции и тяхното времетраене, за автомобила, предмет на поръчката.
8. Фактуриране на вложените резервни части, материали и консумативи.
Фактурирането на извършените дейности и/или вложените резервни части, материали и консумативи следва да се извършва поотделно за техническото обслужване и за ремонта.
Всички дейности по техническото обслужване и/или ремонта на МПС трябва да се извършват, както следва:
- в съответствие с препоръките на завода производител;
- след предварително съгласуваен с възложителя;
- по заявка, направена от координатора по договора от страна на възложителя по телефон, факс и/или e-mail , след предварително съгласуване с възложителя.
Под техническо обслужване следва да се имат предвид следните дейности:
- Проверка на електрическа и осветителната система, смяна на крушки при необходимост;
- Проверка на спирачна система, смяна на накладки и спирачна течност при необходимост;
- Проверка на ходова част и амортисьори;
- Проверка на хидравлична система, смяна на хидравлична течност при необподимост;
- Проверка на охладителна/климатична система, смяна/допълване на антифриз и допълване на фреон при необходимост;
- Проверка и подмяна, при необходимост, на задвижващия/те ремък/ци;
- Подмяна на свещи и кабели за свещи;
- Проверка на функциите на двигателя;
- Подмяна на въздушен филтър;
- Подмяна на двигателно масло, маслен филтър и уплътнение на пробка-картер;
- Проверка и подмяна на трансмисионно масло;
- Подмяна на поленов филтър /филтър на климатичната система/;
- Подмяна на горивен филтър;
Всички останали дейности, невключени в техническото обслужване, следва да се считат за ремонт.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
6000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
01/01/2019 (дд/мм/гггг) / 31/12/2020 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
да


В срока на действие на договора по обособена позиция №4, в случай на придобиване на МПС, възложителят може да възложи на изпълнителя да извършва техническо обслужване и/или ремонт на тези новопридобити автомобили при условията, цените и сроковете на настоящата процедура, в рамките на максимално допустимата стойност за обособената позиция. Възлагането на допълнителната услуга не е задължително и е в зависимост от възникването на интерес за възложителя. При прилагането на опцията, между възложителя и изпълнителя се сключва допълнително споразумение, на основание чл. 116, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Макс. допуст. ст-ст на поръчката по тази об. позиция е 6000.00 лв. без ДДС или 7200.00 лв. с ДДС. Плащането на изв. дейности и влож. резервни части, материали и консумативи ще се изв. от УЦ на НАП „Банкя“ по посоч. от изпълнителя банк. сметка, по реда и при усл.,указани в раздел VI.3.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Не.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Не.

Не.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Декларирането наличието на изискуемия от възложителя персонал с необходимата квалификация за изпълнение на поръчката се извършва чрез представяне на информация за лицата, които ще отговарят за изпълнение на поръчката, с посочване на имената на лицата, информация за придобитото от тях образование, образователно-квалификационна степен, професионална квалификация или завършен курс (с посочване на номера/дати на дипломи, сертификати, удостоверения, издател на съответния документ).
Информацията се попълва в част ІV, раздел „В“, т. „Образователна и професионална квалификация“ на ЕЕДОП.
2. Деклариране наличието на изискуемото от възложителя техническо оборудване за изпълнение на поръчката се извършва чрез представяне на информация за техническото оборудване: описание на наличното оборудване, позволяващо диагностициране, техническо обслужване и ремонт на МПС.
Информацията се попълва в част ІV, раздел „В“, т. „Инструменти, съоръжения или техническо оборудване“ на ЕЕДОП.
3. Деклариране наличието на изискуемата от възложителя минимум една сервизна база се извършва чрез представяне на информация за местонахождението на сервизната база и основанието за ползването й (собственост, наем, лизинг, друго основание, напр. възможностите на трети лица и т.н.) при извършване на техническо обслужване и/или ремонт на МПС.
Информацията се попълва в част ІV, раздел „В“, т. „Инструменти, съоръжения или техническо оборудване“ на ЕЕДОП.
Възложителят може по всяко време да изиска от участниците представяне на документите, чрез които се доказва посочената в ЕЕДОП информация, съгл. чл. 67, ал. 5 от ЗОП, когато това е необходимо за законосъобр. провеждане на процедурата.
В случай, че участникът предвижда участието на подизпълнители, изискванията следва да бъдат изпълнени от подизпълнителите съобразно вида и дела на тяхното участие. При участие на обединение на ф. л. и/или ю. л., което е неперсонифицирано, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него. В случай, че при изпълнение на обществената поръчка участник се позовава на капацитета на трети лица, независимо от правната връзка между тях, приложими се явяват разпоредбите на чл. 65 от ЗОП
Участникът, определен за изпълнител по съответната обособена позиция, представя преди сключ. на договора документите, чрез които се доказва съответствието му с поставените от възложителя критерии за технически и професионални способности, съгласно чл. 67, ал. 6 във вр. чл. 64, ал. 1, т. 6 и т. 9 от ЗОП.


И по четирите позиции:
1. Участниците трябва да разполагат с персонал с определена професионална компетентност за изпълнение на поръчката, както следва:
Всеки участник трябва да разполага с минимум 4 /четирима/ специалисти /технически лица/, пряко ангажирани с техническото обслужване и/или ремонта на МПС, които да притежават образование, професионална квалификация или завършен курс, свързани с минимум една от следните области (или еквивалентни): „Автомобилни електрически системи“, „Автомобилно инженерство“, „Тенекеджийство“, „Производство и ремонт на моторни превозни средства“, „Електрически системи на моторни превозни средства“.
В случай, че участникът предвижда при изпълнението на обществената поръчка да бъдат ангажирани повече от четирима специалисти, то всички посочени от участника лица следва да отговорят на минималните изисквания, определени от възложителя.
2. Участниците следва да разполагат със следното минимално техническо оборудване (собствено, наето или ползвано на друго правно основание) за изпълнение на обществената поръчка, както следва:
2.1. Стенд за регулиране на преден и заден мост;
2.2. Спирачен стенд;
2.3. Четири колонен подемник с товароподемност - 4.5 тона;
2.4. Апаратура за диагностика и пълнене на климатични инсталации;
2.5. Специализиран софтуер за диагностика на МПС.
3. Всеки участник трябва да разполага минимум с една сервизна база (собствена, наета или ползвана на друго правно основание) на територията на гр. София или гр. Самоков (възможността за наличие на сервизна база в гр. Самоков е приложима само по отношение на обособена позиция №3), с оглед осъществяване на необходимото техническо обслужване и/или ремонт на МПС.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Изпъл. на поръчката сл. да бъде в съотв. с изискв. на действащата норм. уредба и характеристиките на поръчката по съотв. об. позиция, посоч. в техн. спецификации на общ. поръчка. Опр. за изпълнител по съотв. об. позиция представя при подпис. на д-ра за поръчка гаранция, обезпечав. изпълнението му, в размер на 5% от макс. допустимата ст-ст на д-ра без ДДС по съотв. об. позиция. Гаранц. се представя във форма по избор, съгласно чл.111, ал.5 ЗОП. Гаранц. ще бъде освобод. наведнъж,като усл. и срок. за задърж. или освобож. на гаранц. за изпъл. са уред. в проекта на д-р – неразд. част от одобр. документация за поръчката.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

30/08/2018 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 8

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

31/08/2018 (дд/мм/гггг)   15:00 (чч:мм)

Административната сграда на ЦУ на НАП, гр. София, бул. "Княз Ал. Дондуков" №52

При отварянето на офертите могат да присъстват участниците и/или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване, при спазване на установения режим за достъп до сградата на ЦУ на НАП.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят ще отстранява от участие участник, за когото са налице освен основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП, и тези по чл. 55, ал. 1, т. 1, 3, 4 и 5 от ЗОП, както и когато се установи, че участникът е дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим или е контролирано от такова дружество, или някой от членовете на обединението е регистрирано или контролирано от регистрирано дружество лице, освен ако е налице изключение по чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, както и когато не може да бъде извършена идентификация и проверка на идентификацията на клиента, чрез регламентираните в Закона за мерките срещу изпирането на пари способи, включително когато клиентът е юридическо лице - на физическите лица, които са негови действителни собственици, по смисъла на §2 от ДР на ЗМИП, както и на основанията по чл. 107 от ЗОП, както и когато по отношение на участника са налице обстоятелствата по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобито имущество.
Участник - обединение, което не е юридическо лице, следва да представи копие от документ, от който да е видно правното основание за създаване на обединението, както и следната информация във връзка с конкретната обществена поръчка: правата и задълженията на участниците в обединението; солидарно поемане на отговорността за изпълнение на обществената поръчка от членовете на обединението; дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението; представляващ обединението партньор.
Извършените дейности и вложените резервни части, материали и консумативи се заплащат от съответните структури на НАП (от ЦУ на НАП – по обособена позиция №1, от ТД на НАП ГДО по обособена позиция №2, от УЦ на НАП „Боровец“ по обособена позиция №3 и от УЦ на НАП „Банкя“ по обособена позиция №4), по банкова сметка, посочена от изпълнителя по съответната обособена позиция, въз основа на приемо-предавателен протокол за получаване на МПС от сервизната база на изпълнителя. Плащането по договора по обособена позиция №1 от страна на възложителя ще се извършва при спазване на разпоредбите на РМС №593/20.07.2016 г.
Национална агенция за приходите предоставя неограничен, пълен, безплатен и пряк достъп по електронен път до документацията за обществената поръчка, която може да бъде намерена на интернет адреса на възложителя: http://www.nap.bg, раздел „За НАП”, рубрика „Профил на купувача”, от датата на публикуване на обявлението в "Официален вестник" на Европейския съюз (или от датата на публикуване на обявлението в РОП, в случай, че обявлението бъде публикувано в ОВ на ЕС в неработен за възложителя ден).

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 26/07/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва