Деловодна информация
00530Национална агенция за приходите, Териториална дирекция Варна
ВтрК-1345-4 24/07/2018 (дд/мм/гггг)
не
00530-2018-0062 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национална агенция за приходите, Териториална дирекция Варна 1310631880146
бул. Осми Приморски полк № 128
Варна BG331 9002 България
Д. Къртов +359 52360997
d.kartov@ro03.nra.bg +359 52360950

Интернет адрес/и

http://www.nap.bg

http://www.nap.bg/page?id=302


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.nap.bg/news?id=3676
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Усл. по ремонт и под-ка на сис-и за конт. на достъп и сис-и за видео-е, вкл. дост-ка и монтаж на рез. части при необх-т за нуждите на офиси при ТД на НАП Варна Добрич, Русе, Силистра, Тър-ще и Шумен
72253200      
Услуги

Предметът на поръчката е "Услуги по ремонт и поддръжка на системи за контрол на достъп и системи за видеонаблюдение, включително доставка и монтаж на резервни части при необходимост за нуждите на офиси за обслужване при ТД на НАП Варна Добрич, Русе, Силистра, Търговище и Шумен" и включва следните дейности:
1. Месечно техническо поддържане на системи за контрол на достъп и системи за видеонаблюдение;
2. Ремонт на системите за контрол на достъп и видеонаблюдение – при необходимост;
3. Доставка на резервни части /при необходимост от подмяна/.
Срок на изпълнение на поръчката-24 /двадесет и четири/ месеца, с начало на изпълнение 04.06.2019г. или до изчерпване на максимално допустимата стойност на поръчката в рамките на този срок, в размер на 21 000.00 лв. без ДДС, с изключение на дейностите по поддръжката на системите за видеонаблюдение които се извършват, съгласно посоченото в Технически спецификации.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
21000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50343000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG3

гр. Добрич, Русе, Силистра, Търговище и Шумен

Предметът на поръчката е "Услуги по ремонт и поддръжка на системи за контрол на достъп и системи за видеонаблюдение, включително доставка и монтаж на резервни части при необходимост за нуждите на офиси за обслужване при ТД на НАП Варна Добрич, Русе, Силистра, Търговище и Шумен" и включва следните дейности:
1. Месечно техническо поддържане на системи за контрол на достъп и системи за видеонаблюдение; 2. Ремонт на системите за контрол на достъп и видеонаблюдение – при необходимост; 3. Доставка на резервни части /при необходимост от подмяна/.
Срок на изпълнение на поръчката-24 /двадесет и четири/ месеца, с начало на изпълнение 04.06.2019г. или до изчерпване на максимално допустимата стойност на поръчката в рамките на този срок, в размер на 21 000.00 лв. без ДДС, с изключение на дейностите по поддръжката на системите за видеонаблюдение които се извършват, съгласно посоченото в Технически спецификации. 3. Изпълнителят следва да осигурява всички резервни части, необходими за поддръжката на системите, като поема гаранция за извършените ремонтни работи за срок от 12 /дванадесет/ месеца, считано от датата на подписване на приемо – предавателен протокол за ремонтираното оборудване, а на резервните части съгласно определеното от производителя. Ремонтните работи се извършват в максимално кратки срокове, но за не повече от 1 /един/ работен ден, от получаване на писмена заявка от страна на възложителя, подадена по e-mail или факс при условие, че Изпълнителят разполага с всички необходими резервни части за конкретния ремонт. Ако частите не са налични, срокът се удължава с времето, необходимо за доставка, но за не повече от 10 /десет/ работни дни. Плащането се извършва ежемесечно от ТД на НАП Варна по банкова сметка, посочена от изпълнителя, в срок до 30 календарни дни след представяне в отдел „Бюджет и финанси” на съответния офис за обслужване на следните документи:
- за месечно техническо поддържане на системи за контрол на достъп и системи за видеонаблюдение - фактура и приемателно-предавателен протокол, подписани от определените отговорници по изпълнение на договора за съответния офис при ТД на НАП Варна.
- за ремонт на системите за контрол на достъп и видеонаблюдение – при необходимост - фактура и приемателно-предавателен протокол, подписани от определените отговорници по изпълнение на договора за съответния офис при ТД на НАП Варна.
Максимално допустимата стойност за изпълнение на поръчката е 21000 лв. без включен ДДС - общо за техническо поддържане и резервни части, както и възлагане на допълнителни услуги за техническо поддържане на системите за контрол на достъп и видеонаблюдение в срока на изпълнение на поръчката, в размер до 1000 лв. без ДДС. В срока на изпълнение на поръчката, Възложителят си запазва правото да намали броя на обслужваните обекти/системи при което се намалява общата стойност за съответния обект или система, посочена в ценовото предложение. Съгласно изискванията на възложителя, всеки участник в процедурата следва да извърши оглед на сградите на офиси за обслужване при ТД на НАП Варна Добрич, Русе, Силистра, Търговище и Шумен, посочени в раздел IV на Техн. спецификации адреси. Огледът се извършва в ден и час, предварително съгласувани с лицето за контакт, посочено в обявлението за поръчка. За извършения оглед се попълва декларация по образец, която се подписва едновременно от отговорника на съответния офис и представителя на участника, извършил огледа. Декларациите за огледа се представят към Техническото предложение за изпълнение на поръчката в офертата на участника. 1. Техническото поддържане започва с приемането на системите за контрол на достъп и системите за видеонаблюдение в 5-дневен срок, считано от началната дата за изпълнение на договора, което се удостоверява с подписване на двустранен приемателно-предавателен протокол. За срока на изпълнение, Възложителят не е длъжен да усвои цялата стойност по договора.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
21000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
да


В срока на изпълнение на поръчката, възложителят може при направени разширения или модернизация на системите за контрол на достъп и видеонаблюдение, да възлага допълнителни услуги за техническото им обслужване, като общата стойност за това не може да надвишава сумата от 1 000 лева без ДДС, която е включена в максимално допустимата стойност на поръчката в размер на 21000 лв. без ДДС.
II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

не се изисква
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

не се изисква

не се изисква
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участниците следа да са изпълнили през последните три години, до датата на подаване на офертата, услуги с предмет идентичен или сходен* с предмета на настоящата поръчка. *Под предмет, сходен с предмета на настоящата поръчка, следва да се разбира изпълнена услуга за ремонт и/или поддръжка на системи за видеонаблюдение и контрол на достъп. Забележка: „изпълнена” е тази услуга, която е приключила в рамките на заложения от възложителя период, независимо от датата на сключването на договора за възлагането. За съответствие с изискването, участниците следва да посочат услугите, изпълнени през последните три години до датата на подаване на офертата, с предмет идентичен или сходен на настоящата обществена поръчка (ремонт и поддръжка на системи за видеонаблюдение и контрол на достъп). Информацията следва да включва услуги, които са изпълнени в заложения период, описание на извършените услуги, стойностите, начална и крайна дата на изпълнението, получателите (възложителите на услугите, независимо дали са публични или частни субекти).
Участниците попълват информацията в част ІV, раздел В на Единния европейски документ за обществени поръчки (еЕЕДОП).
2. Участниците следва да разполагат със сервизни специалисти за изпълнение на поръчката.
За съответствие с изискването, участниците следва да посочат персонала, който ще изпълнява поръчката, съдържащ имената и професионалната квалификация на лицата.
Участниците попълват информацията в част ІV, раздел В на Единния европейски документ за обществени поръчки (еЕЕДОП).
Възложителят може по всяко време да изиска от участниците представяне на документите, чрез които се доказва посочената в еЕЕДОП информация, съгласно чл. 64, ал.1, т.2 и т.6 от ЗОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
Участникът, определен за изпълнител, представя преди сключване на договора документите, чрез които се доказва съответствието му с поставените от възложителя критерии за технически и професионални способности, съгласно чл. 67, ал. 6 във връзка с чл. 64, ал.1, т.2 и т.6, от ЗОП.
При участници обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението-участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
В случай, че участникът ще ползва подизпълнители, посочените критерии за подбор се прилагат за тях, съобразно вида и дела от предмета на поръчката, която те ще изпълняват.
В случай, че участникът ще ползва капацитета на трети лица, посочените критерии за подбор се прилагат за третите лица, по отношение доказването на които критерии, участникът се позовава на капацитета на тези трети лица.


По т. 1 Участниците трябва да имат изпълнени най–малко 3 /три/ услуги с предмет идентичен или сходен с предмета на настоящата поръчка през последните три години до датата на подаване на офертата.
По т. 2 Участниците трябва да разполагат с минимум 2 /двама/ сервизни специалисти /технически лица/, с квалификация в областта на електротехника, електроника или друга еквивалентна област, даваща им възможност да изпълняват дейностите, включени в предмета на поръчката.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Подробно описание на условията за изпълнение е дадено в т. III. "Изисквания към изпълнението" към "Технически спецификации", към утвърдената документация. При сключване на договора, определеният изпълнител представя гаранция обезпечаваща изпълнението на договора в размер на 3 % от максимално допустимата стойност на поръчката без ДДС. Гаранцията се представя във форма по избор, съгласно чл. 111, ал. 5 от ЗОП. Условията и сроковете за задържане или за освобождаване на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договора-неразделна част от утвърдената документация за обществена поръчка.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

28/08/2018 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

03/09/2018 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

гр. Варна, бул. Осми Приморски полк № 128, зал 203

При отваряне на офертите могат да присъстват участниците и/или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване, при спазване на установения режим за достъп до сградата на ТД на НАП Варна.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Възложителят ще отстранява от участие участник, за когото са налице освен основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП, и тези по чл. 55, ал. 1, т. 1, 3, 4 и 5 от ЗОП, както и когато се установи, че участникът е дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим или е контролирано от такова дружество, или някой от членовете на обединението е регистрирано или контролирано от регистрирано дружество лице, освен ако е налице изключение по чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, както и когато не може да бъде извършена идентификация и проверка на идентификацията на клиента, чрез регламентираните в Закона за мерките срещу изпирането на пари и Правилника за неговото прилагане (ППЗМИП) способи, включително когато клиентът е юридическо лице - на физическите лица, които са негови действителни собственици, по смисъла на §2 от ЗМИП, както и свързани лица по смисъла на пар. 2, т. 45 от ДР на ЗОП. Информацията относно липсата или наличието на обстоятелствата по т.1 се попълват в ЕЕДОП в Част III, Раздел А, Б, В и Г; 2. Възложителят ще отстрани от участие в процедурата и: участници - на основанията по чл.107 от ЗОП и 69 от ЗКОНПИ; участник който е представил Техническо предложение за изпълнение на поръчката,което не отговаря на изискванията на възложителя; участник, представил ценово предложение на обща стойност без ДДС за 24 /двадесет и четири/ месеца, надвишаващо сумата от 21000 лв.
3. Национална агенция за приходите предоставя неограничен, пълен, безплатен и пряк достъп по електронен път до документацията за обществената поръчка, която може да бъде намерена на интернет адреса на възложителя: http://www.nap.bg, раздел „За НАП”, рубрика „Профил на купувача”, от датата на публикуване на обявлението в Регистъра на обществените поръчки.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 24/07/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва