Деловодна информация
00530Териториална дирекция на НАП Пловдив
РД-44-11#1 20/07/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
20/07/2018 (дд/мм/гггг)
00530-2018-0060 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национална агенция за приходите, Териториална дирекция Пловдив 1310631880039
ул. Скопие № 106
Пловдив BG421 4030 България
Асен Терзов Борянка Дачева +359 32935606 / +359 032935507
a.terzov@ro16.nra.bg +359 32679757

Интернет адрес/и

http://nra.bg

http://www.nap.bg


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.nap.bg/news?id=3673
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставка на нетна електрическа енергия ниско напрежение и избор на координатор на балансираща група за обекти на ТД на НАП Пловдив, находящи се в градовете Пловдив, Карлово, Пазарджик, Стара Загора...
09310000      
Доставки

Доставка на нетна електрическа енергия ниско напрежение и избор на координатор на балансираща група за обекти на ТД на НАП Пловдив, находящи се в градовете Пловдив, Карлово, Пазарджик, Стара Загора, Казанлък, Хасково, Кърджали, Смолян и Доспат”. Необходимите дейности за осъществяване на доставката са подробно описани в Техническата спецификация, неразделна част от документацията за участие.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1050000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
09310000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

Точките на доставка на електрическа енергия за обектите на ТД на НАП Пловдив в градовете Пловдив, Карлово, Пазарджик, Стара Загора, Казанлък, Хасково, Кърджали, Смолян и Доспат.

Предметът на поръчката включва: доставка на нетна електрическа енергия ниско напрежение за административни сгради (обекти) на ТД на НАП Пловдив, находящи се в градовете Пловдив, Карлово, Пазарджик, Стара Загора, Казанлък, Хасково, Кърджали, Смолян и Доспат; включване на обектите на Възложителя в стандартна балансираща група, с координатор Изпълнителя, без Възложителят да заплаща такса за участие; регистриране на Възложителя като участник в стандартна балансираща група като непряк член, съгласно Правила за търговия с електрическа енергия (ПТЕЕ) и включването му като активен член на пазара на балансираща енергия; осигуряване на пълно администриране, обмен на информация с оператора на електроенергийната система; прогнозиране на потреблението на електрическа енергия; изготвяне и подаване на почасови дневни товарови графици; поемане на отговорността за балансиране и всички дейности, свързани с участие на Възложителя в либерализирания (свободния) пазар на електрическа енергия.
Необходимите за осъществяването на доставката дейности са посочени в раздел II – „УСЛОВИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕТО НА ПОРЪЧКАТА”.
Прогнозното количество нетна електрическа енергия, което ще се доставя ежемесечно за срока на договора, е определено на база консумираната електрическа енергия през последните 12 месеца, което възлиза общо на 2 932 350,22 kWh (2 932,35 MWh), съответно на 5 864 700,44 kWh (5 864,70 MWh) за 24 месеца. Количеството електрическа енергия, консумирано от обектите на ТД на НАП Пловдив в съответните градове от териториалният ? обхват, за периода от месец май 2017 г. до месец април 2018 г. включително - разпределено по месеци, е описано в т. II.3. от Техническата спецификация на поръчката. Прогнозното количество нетна електрическа енергия за 24 месеца не ангажира Възложителя да го потреби, като Изпълнителят се задължава да достави нужното количество за денонощие, за месец и за целия срок на договора.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
1050000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
03/04/2019 (дд/мм/гггг) / 03/04/2021 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

1. Участниците следва да притежават валидна лицензия, издадена от КЕВР в съответствие с чл. 39 и чл. 40 от Закона за енергетиката (ЗЕ), във връзка с чл. 58 от Правила за търговия с електрическа енергия (ПТЕЕ). Лицензията трябва да е издадена за дейността „търговия с електрическа енергия“, включваща и дейността „координатор на стандартна балансираща група“.
2. Участниците да са регистрирани в „Електроенергиен Системен Оператор“ ЕАД („ЕСО“ ЕАД) като търговец на електрическа енергия и като координатор на стандартна балансираща група с вписан идентификационен номер (EIC код) и статус „активен“.
За доказване наличието на валидна лицензия за търговия с електрическа енергия и координатор на балансираща група, участниците следва да представят информация за нея, която се попълва в част ІV, раздел „А: Годност“, поле „Вписване в съответен професионален регистър“ на Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП), а за чуждестранни лица - в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени. Участниците следва да посочат:
? номер на документа за правоспособност (лицензията) и линк към съответния регистър на валидните лицензии и съответния орган или служба, издаващи лицензията, в случай, че информацията е безплатно достъпна за органите от база данни в държава членка на ЕС;
? идентификационен номер (EIC код) и статус, и линк към съответния регистър и съответния орган или служба, извършващи регистрацията, в случай, че информацията е безплатно достъпна за органите от база данни в държава членка на ЕС.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Няма

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

За доказване на наличието на опит за изпълнение на поръчката, в част IV, раздел „В: Технически и професионални способности“, поле „За поръчки за доставки: извършени доставки от конкретния вид“ на ЕЕДОП участниците следва да посочат списък (информация) на доставка/и, изпълнена/и през последните 3 (три) години до датата на подаване на офертата, с предмет идентичен или сходен с предмета на настоящата обществена поръчка.
Списъкът следва да включва доставка/и, чието изпълнение е приключило в рамките на заложения период. Списъкът следва да съдържа описание на вида, обхвата и обема на доставката/ите, стойност (изплатеното възнаграждение), начална и крайна дата на изпълнението на доставката/ите и получателите (възложителите на доставките). Избраният за изпълнител следва да представи доказателството/ата за извършената/ите доставка/и преди сключването на договор.
Изискванията и документите за доказването им са съобразени с разпоредбите на чл. 59, ал. 1, т. 1 и т. 3 от ЗОП, на чл. 60, ал. 1 от ЗОП, на чл. 63, ал. 1, т. 1, буква „б“ от ЗОП и на чл. 64, ал. 1, т. 2 от ЗОП.
Възложителят може да изисква от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата, съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП.
В случай, че участникът ще ползва капацитета на трети лица, посочените критерии за подбор, свързани с техническите способности и професионалната компетентност, се прилагат за третите лица, по отношение доказването на които критерии, участникът се позовава на капацитета на тези трети лица. В случай, че при изпълнение на обществената поръчка участник се позовава на капацитета на трети лица, независимо от правната връзка между тях, приложим се явява чл. 65 от ЗОП.
В случай, че участникът ще ползва подизпълнители, посочените критерии за подбор се прилагат за тях, съобразно вида и дела от предмета на поръчката, която те ще изпълняват.
При участие на обединение на физически и/или юридически лица, което е неперсонифицирано, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението-участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация посочена в Раздел III, т.1.1. от настоящото обявление, и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
Изискванията и документите за доказването им са съобразени с разпоредбите на чл. 59, ал. 1, т. 1 и т. 3 от ЗОП, на чл. 60, ал. 1 от ЗОП, на чл. 63, ал. 1, т. 1, буква „б“ от ЗОП и на чл. 64, ал. 1, т. 2 от ЗОП.


Участниците трябва да имат изпълнена/и доставка/и, идентична/и или сходна/и с предмета на поръчката, изпълнена/и през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата.
Забележки:
1. Под изпълнена доставка се разбира такава доставка, чието изпълнение е приключило в рамките на заложения от Възложителя период, независимо от датата на започването й.
2. Под „сходна“ с предмета на поръчката следва да се разбира доставка на нетна електрическа енергия за ниско напрежение, извършена от участника в качеството си на координатор на балансираща група.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Размер на гаранцията за изпълнение на договора - 2 % от максимално допустимата стойност без ДДС на договора, която съгласно чл. 111, ал. 5 от ЗОП може да се представи в една от следните форми:
1. парична сума, която се внася по посочена от възложителя банкова сметка на ТД на НАП Пловдив - Банка: ИНВЕСТБАНК АД, BIC: IORTBGSF,IBAN:BG24IORT73753360000001
2. банкова гаранция;
3. застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
Обществената поръчка няма да се изпълнява на етапи.
Изискванията, свързани с процеса на изпълнението на поръчката са подробно описани в раздел II. УСЛОВИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕТО НА ПОРЪЧКАТА (ИЗИСКВАНИЯ КЪМ ИЗПЪЛНЕНИЕТО) от Техническата спецификация, която е неразделна част от документацията на обществената поръчка.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

27/08/2018 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

28/08/2018 (дд/мм/гггг)   14:30 (чч:мм)

Административната сграда на ТД на НАП Пловдив, ул "Скопие" № 106, ет. 10, стая 1010.

При отварянето на офертите могат да присъстват участниците и/или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване, при спазване установения режим за достъп до сградата на ТД на НАП Пловдив.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1.Възложителят ще отстранява от участие участник, за когото са налице освен основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП, и тези по чл. 55, ал. 1, т. 1, 3, 4 и 5 от ЗОП, както и когато се установи, че участникът е дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим или е контролирано от такова дружество, или някой от членовете на обединението е регистрирано или контролирано от регистрирано дружество лице, освен ако е налице изключение по чл. 4 от Закона за икон. и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, както и когато не може да бъде извършена идентификация и проверка на идентификацията на клиента, чрез регламентираните в Закона за мерките срещу изпирането на пари и Правилника за неговото прилагане (ППЗМИП) способи, включително когато клиентът е юридическо лице - на физическите лица, които са негови действителни собственици , по смисъла на §2 от ЗМИП, на основанията по чл. 107 от ЗОП и чл. 69 от ЗПКОНПИ.
2. Срок на действие на договора (изпълнение на поръчката) – 24 (двадесет и четири) месеца, считано от 03.04.2019 г. или от датата на първия регистриран график за доставка.
3. Плащането се извършва от ТД на НАП Пловдив по банков път, ежемесечно в срок до 30 (тридесет) календарни дни, по банкова сметка на Изпълнителя, след представяне на фактури за действително потребеното количество нетна електрическа енергия ниско напрежение, отчетена от измервателните уреди в съответните измервателни точки, по определената в договора единична цена за 1 (един) kWh, акциз по чл. 20, ал. 2, т. 17 от ЗАДС, определената с решение на КЕВР такса (цена) „задължения към обществото“, начислен ДДС, както и други задължения, които могат да бъдат поставени с промяна в законодателството, и/или с решение на КЕВР. Фактурите се издават на името на териториалната дирекция, по отделно за всеки град в териториалния обхват на ТД на НАП Пловдив - Пловдив, Карлово, Пазарджик, Стара Загора, Казанлък, Хасково, Кърджали, Смолян и Доспат, по клиентски номера, и се подписват от определените координатори по изпълнение на договора за ТД на НАП Пловдив в съответните градове.
Фактурите се издават след изтичане на отчетния период от един месец (текущия месец), като не се допуска издаването на фактури за междинни и/или авансови плащания в рамките на текущия месец (отчетния период).
4. Максимално допустимата стойност за изпълнение на поръчката за целия срок на договора е 1 050 000 лв. без включен ДДС.
Възложителят ще прекрати договора предсрочно при достигане на максимално допустимата стойност на договора в размер на 1 050 000 лева без включен ДДС.
В срока на действие на договора, Възложителят не е длъжен да усвои цялата му стойност.
В срока на изпълнение на поръчката, Възложителят си запазва правото на промяна в броя на обектите за доставка на нетна електрическа енергия за ниско напрежение, според възниканалата необходимост.
5.Участник - обединение, което не е юридическо лице, следва да представи копие от документ, от който да е видно правното основание за създаване на обединението, както и следната информация във връзка с конкретната обществена поръчка: правата и задълженията на участниците в обединението; солидарно поемане на отговорността за изпълнение на обществената поръчка от членовете на обединението; дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението; представляващ обединението партньор.
6. НАП предоставя неограничен, пълен, безплатен и пряк достъп по електронен път до документацията за обществената поръчка, на която може да бъде намерена в електронната преписка на поръчката, на интернет адреса на възложителя: http://www.nap.bg, раздел "За НАП", рубрика "Профил на купувача", от датата на публикуването на обявлението за поръчка в АОП.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице, в 10-дневен срок, при условията на чл. 197, ал. 1, т 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 20/07/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва