Деловодна информация
00530ТД на НАП Бургас
686-201 13/07/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
13/07/2018 (дд/мм/гггг)
00530-2018-0059 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национална агенция за приходите, ТД на НАП Бургас 1310631880024
ул.Цар Петър №5Б
Бургас BG341 8000 България
П.Чередник +359 56878109
p.cherednik@ro02.nra.bg +359 56878152

Интернет адрес/и

www.nap.bg

http://www.nap.bg/news?id=3670


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.nap.bg/news?id=
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Техническо поддържане / профилактика и ремонт на климатична техника в административните сгради на ТД на НАП Бургас в гр. Бургас, УБ гр. Поморие и офисите в гр. Сливен и гр. Ямбол
50000000      
Услуги

“ Техническо поддържане / профилактика и ремонт на климатична техника в административните сгради на ТД на НАП Бургас в гр. Бургас, УБ гр. Поморие и офисите в гр. Сливен и гр. Ямбол “, разделен на следните обособени позиции :
1. Обособена позиция № 1 : “ Техническо поддържане / профилактика и ремонт на климатична техника в административните сгради на ТД на НАП Бургас в гр. Бургас и УБ гр. Поморие “Място на изпълнение : гр. Бургас, ул. “ Цар Петър” № 5 Б , ул. “ Александровска ” № 26, ул. “ Александровска “ №8, ж.к. Славейков, ул. “ Проф. Яким Якимов ” №25, ГКПП пристанище Бургас , гр. Поморие, Учебна база, ул. “ Пазарна “ № 2
2. Обособена позиция № 2 : “ Техническо поддържане / профилактика и ремонт на климатична техника в административните сгради на ТД на НАП Бургас в гр. Сливен и гр. Ямбол“
Място на изпълнение : гр. Сливен, ул. “ Генерал Столипин ” № 12 , гр. Ямбол, ул. “ Търговска ” № 2, ул. “ Кабиле ” № 1, ул. “ Джон Атанасов ” № 6
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
18000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Техническо поддържане / профилактика и ремонт на климатична техника в административните сгради на ТД на НАП Бургас в гр. Бургас и УБ гр. Поморие 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG34

гр.Бургас и гр.Поморие

Техническо поддържане / профилактика и ремонт на климатична техника в административните сгради на ТД на НАП Бургас в гр. Бургас и УБ гр. Поморие “
№ Марка, модел колич. (броя) Забележка
гр. Бургас, Цар Петър № 5 Б
1. DAIKIN RZ - сървърно таванен -1 бр.
гр. Бургас, Александровска № 26
2. Gree Change GWH09KF / K3DNA6G -1 бр.- поддръжка и обслужване, считано от м. юли 2019
3 FUJITSU GENERAL AUHG36LRLA/AOHG36LATT - сървърно таванен -1 бр.
гр. Бургас, Александровска № 83
4. Gree Change GWH09KF / K3DNA6G -3 бр. - поддръжка и обслужване, считано от м. юли 2019
5. Gree Change GWH12KF-K3DNA6G -4 бр. - поддръжка и обслужване, считано от м. юли 2019
6. OSAKA CH12JB -1 бр.
гр. Бургас, Проф. Яким Якимов № 25
7. Gree Change GWH12KF-K3DNA6G -1 бр. - поддръжка и обслужване, считано от м. юли 2019
гр. Бургас, КГПП пристанище Бургас
8. Gree Change GWH12KF-K3DNA6G -1 бр. - поддръжка и обслужване, считано от м. юли 2019
гр. Поморие, ул. Пазарна № 2
9. MIDEA 12000 BTU -3 бр.
10. AIRWELL PNX 12 RC -9 бр.
11. OSAKA CH-12 CN -1 бр.
12. OSAKA СН-52 - LS -1 бр.
Общо за гр. Бургас и гр. Поморие : 27 бр.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
9000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Показателите, които формират комплексната оценка на офертите, са подробно описани в методиката за определяне на най-ниска цена, представляваща неразделна част от документацията за участие. Оценяването и класирането на офертите се извършва отделно за всяка обособена позиция.

II.2) Описание 1

Техническо поддържане / профилактика и ремонт на климатична техника в административните сгради на ТД на НАП Бургас в гр. Сливен и гр. Ямбол 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG34

гр.Сливен и гр.ямбол

Обособена позиция № 2 : “ Техническо поддържане / профилактика и ремонт на климатична техника в административните сгради на ТД на НАП Бургас в гр. Сливен и гр. Ямбол “
1. гр. Сливен, ул. “ Генерал Столипин ” № 12
№ Марка, модел колич. (броя)
1. OSAKA CH - 12 CN - 48 бр.
2. OSAKA CH - 09 CN -3 бр.
3. TRANE 18000 BTU -2 бр.
4. PANASONIC 24000 BTU -1 бр.
5. MIDEA 12000 BTU -4 бр.
6. MIDEA 18000 BTU -2 бр.
7. ARWELL PNX 14 RC -2 бр.
8. ARWELL PNX 12 RC-2 бр.
9. ARWELL PNX 9 RC -2 бр.
10. ARWELL PNX 24 RC-1 бр.
11. MITSUBISHI 410 а ; FDKA 601-НЕS -2 бр.
12. Климатична система салон – MITSUBISHI - Матрикола; НСАN 0091-ТЕ -1 бр.
Общо за гр. Сливен : 70 бр.
2. гр. Ямбол
№ Марка, модел колич. (броя)
гр. Ямбол, ул. “ Търговска ” № 2
1. OSAKA CH - 09 CN -7 бр.
2. OSAKA CH - 12 CN -3 бр.
3. MIDEA 18000 BTU -3 бр.
4. MIDEA 12000 BTU -3 бр.
5. NIRON -1бр.
6. ARWELL PNX 12 RC -1 бр.
7. SANG 1200 -2 бр.
8. HEO - прозоречен -3 бр.
9. GENERAL - прозоречен -2 бр.
10. LIBERT KIROSS HPM DA EMERSON -1 бр.
11. SINCLAIR ASC 48 AIN -1 бр.
12. FUJITSU -1 бр.
гр. Ямбол, ул. “ Кабиле ” № 1
13. OSAKA CH - 09 CN -5 бр.
14. OSAKA CH - 12 CN -1 бр.
15. MIDEA 18000 BTU -5 бр.
16. MIDEA 12000 BTU -2 бр.
17. ARWELL PNX 12 RC-1 бр.
18. ARWELL PNX 9 RC -2 бр.
19. MWW518+TWW518 -2 бр.
20. Въздушна завеса -2бр.
гр. Ямбол, ул. “ Джон Атанасов ” № 6
21. OSAKA CH - 12 JB -2 бр.
22. AIRWELL BTU 12000 -6 бр.
23. CHNGE 09 GWH09KF - K3DNAGG/I -3 бр.
24. TRANE -2 бр.
Общо за гр. Ямбол : 61 бр.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
9000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Показателите, които формират комплексната оценка на офертите, са подробно описани в методиката за определяне на най-ниска цена, представляваща неразделна част от документацията за участие. Оценяването и класирането на офертите се извършва отделно за всяка обособена позиция.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Не е поставено изискване за годност
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Не

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участниците следва да са изпълнили услуга/и, идентична/и или сходна/и с предмета на настоящата обществена поръчка, през последните 3 ( три ) години, считано до датата на подаване на офертата, за които са представили доказателство за извършените услуги.
За доказване на наличието на изискуемия от Възложителя опит за изпълнение на поръчката, участниците трябва да представят списък на изпълнените от него услуга/и, свързана/и с техническо поддържане, профилактика и ремонт на климатична техника през последните 3 (три) години до датата на подаване на офертата, с предмет идентичен или сходен с предмета на настоящата обществена поръчка.
Под “ изпълнена “ услуга се разбира такава услуга, чието изпълнение е приключило в рамките на заложения от Възложителя период, независимо от датата на започването й.
За услуга “ идентична “ и/или “сходна“ с предмета на поръчката следва да се разбира : техническа поддръжка, обслужване, профилактика и ремонт на климатична техника.
2.Участниците следва да разполагат с персонал, с необходимата професионална компетентност за изпълнението на поръчката.


1.Участниците следва да са изпълнили минимум една услуга/и, идентична/и или сходна/и с предмета на настоящата обществена поръчка, през последните 3 ( три ) години, считано до датата на подаване на офертата, за които са представили доказателство за извършените услуги.
2.Участниците следва да разполагат най-малко с 1 (едно) квалифицирано лице - сервизен специалист /техническо лице – инженер, техник и/или монтьор, което ще използва и ще отговаря за извършването на дейностите, посочени в Приложение № 1 на настоящата поръчка, отнасящи се до техническо поддържане, обслужване, профилактика и ремонт на климатична техника. Същото лице да притежава квалификация за работа с климатична техника, предмет на поръчката и/или притежаващи специализирано образование/професионално направление в областта на техническите науки, в областта на топлотехника, хладилна техника, електротехника, електроника или друга еквивалентна специалност, включително чрез квалификационни курсове, даващо им възможност да изпълняват дейностите, включени в предмета на поръчката – техническо поддържане, обслужване, профилактика и ремонт на климатична техника.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Определеният изпълнител представя гаранция, обезпечаваще изпълнението на договора при подписването му в размер до 5 % от максимално допустимата стойност на договора .Гаранцията се представя във форма по избор съгласно чл.111, ал.5 от ЗОП.Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договор-неразделна част от одобрената документация за обществената поръчка.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

03/09/2018 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 5

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

04/09/2018 (дд/мм/гггг)   14:30 (чч:мм)

Административната сграда на ТД на НАП Бургас, гр.Бургас, ул.Цар петър №5Б

При отварянето на офертите могат да присъстват участниците и/или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване при спазване на установения режим за достъп до сградата.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

да


2019 г.

VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят ще отстранява от участие участник, за когото са налице освен основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП, и тези по чл. 55, ал. 1, т. 1, 2 , 3, 4 и 5 от ЗОП, както и когато се установи, че участникът е дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим или е контролирано от такова дружество, или някой от членовете на обединението е регистрирано или контролирано от регистрирано дружество лице, освен ако е налице изключение по чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, както и когато не може да бъде извършена идентификация и проверка на идентификацията на клиента, чрез регламентираните в Закона за мерките срещу изпирането на пари и Правилника за неговото прилагане (ППЗМИП) способи, включително когато клиентът е юридическо лице - на физическите лица, които са негови действителни собственици , по смисъла на чл. 3, ал. 5 от ППЗМИП. Максимално допустимата стойност за изпълнение на цялата поръчка е в размер на 18 000,00 лева без ДДС;
Оферти надвишаващи посочените максимално допустими стойности ще бъдат отстранени на основание чл. 107, т.2, б. "а" от ЗОП.
Плащането ще се извърши по банкова сметка, посочена от Изпълнителя в срок до 30 ( тридесет ) дни, от приемане на изпълнението от отговорника/координатора по договора/ите след представяне на следните документи:
3.1. за извършеното техническо поддържане, профилактика и ремонт - при възникнала необходимост
- оригинална фактура;
- приемо-предавателен протокол за извършените и приети ремонтни работи, подписан от координатора / отговорника по изпълнението на договора от страна на Възложителя и на Изпълнителя;
- копие на фактура за закупените от Изпълнителя резервни части, материали и консумативи, вложени при поддръжката и/или ремонта на климатичната техника.
Национална агенция за проходите предоставя неограничен , пълен ,безплатен и пряк достъп по електронен път до документацията за обществената поръчка, която може да бъде намерена в електронното досие на процедурата на инернeт сдреса на Възложителя:http:http://www.nap.bg/news?id=3670 , раздел "За НАП", рубрика "Профил на купувача", от датата на публикуване на обявлението за поръчка в ОВ на ЕС( но не по-късно от публикуване на обявлението в РОП)

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни, икономически,финансови, технически или квалификационни изисквания в обчвлението, документацията или всеки друг документ свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл.197, ал.1, т.1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 13/07/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва