Деловодна информация
00115
 
да
да
11/07/2018 (дд/мм/гггг)
00115-2018-0032 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Русе 000530632
пл. Свобода 6
Русе BG323 7000 България
Дилян Георгиев - старши инспиктор отдел Екология; Албена Добрева- гл. експерт отдел Обществени поръчки - 082 881 725 +359 082881693
mayor@ruse-bg.eu +359 08284413

Интернет адрес/и

www.ruse-bg-eu

http://ruse-bg.eu/bg/displayzop/586/397/index.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://ruse-bg.eu/bg/displayzop/586/397/index.html
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Община Русе 000530632
пл. Свобода 6, Информационен център
Русе BG323 7000 България
Ваня Попова - старши експерт +359 082881635
mayor@ruse-bg.eu +359 082834413

Интернет адрес/и

www.ruse-bg-eu

http://ruse-bg.eu/bg/displayzop/586/397/index.html

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Зимно поддържане по две обособени позиции
90620000      
Услуги

Зимно поддържане по две обособени позиции:
Позиция 1: Зимно поддържане на входно - изходните участъци от републиканската пътна мрежа в чертите на гр. Русе
Позиция 2: Зимно поддържане на общинската пътна мрежа.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
3166666      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Зимно поддържане на входно - изходните участъци от републиканската пътна мрежа в чертите на гр. Русе 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
90620000      
90630000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG323

гр. Русе

Позиция 1:
Зимно поддържане на входно-изходните участъци от републиканската пътна мрежа в чертите на гр. Русе, което включва:
- снегопочистване на пътното платно и прилежащите участъци от сервитута на пътя (тротоари, велоалеи, отбивки и др./.
- снегопочистване съчетано с третиране на пътната настилка с различни по химичен състав препарати в зависимост от температурите (луга, сол, химикали и др.)
- третиране на пътната настилка с подходящи материали и смеси (сол, луга, химикали и др.) при мокра пътна настилка и температури под 0 градуса.
- денонощно дежурства на хора и техника и да осигурява постоянна връзка с Дежурния на Община Русе и с другите длъжностни лица ангажирани със снегопочистването.
Критериите по-долу
 
ДА 1. Показател „Срок за почистване на цялата площ в часове” (К2.1)    30
2. Анализ на основните рискове (К2.2), които могат да доведат до забавяне или некачествено изпълнение на поръчката и мерки за тяхното управление    20
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
2000000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
48

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Възложителят изисква от определения изпълнител да предостави гаранция, които да обезпечат изпълнението на договора. Гаранцията, обезпечаваща изпълнението на договора e 1 на сто от стойността му. Гаранциите се предоставят в една от следните форми: 1. парична сума; 2. банкова гаранция; 3. застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.

II.2) Описание 1

Зимно поддържане на общинската пътна мрежа 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
90620000      
90630000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG323

гр. Русе

Позиция 2:
Зимно поддържане на общинската пътна мрежа в чертите на гр. Русе (включително маршрута на автобусите обслужващи населеното място), което включва:
- снегопочистване на пътното платно и прилежащите участъци от сервитута на пътя (тротоари, велоалеи, отбивки и др./.
- снегопочистване съчетано с третиране на пътната настилка с различни по химичен състав препарати в зависимост от температурите (луга, сол, пясък, химикали и др.)
- третиране на пътната настилка с подходящи материали и смеси (сол, луга, пясък, химикали и др.) при мокра пътна настилка и температури под 0 градуса.
- денонощно дежурства на хора и техника и да осигурява постоянна връзка с Дежурния на Община Русе и с другите длъжностни лица ангажирани със снегопочистването.
Критериите по-долу
 
ДА „Срок за почистване на цялата площ в часове” (К2.1)    30
Анализ на основните рискове (К2.2), които могат да доведат до забавяне или некачествено изпълнение на поръчката и мерки за тяхното управление    20
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
1166666      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
48

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Възложителят изисква от определения изпълнител да предостави гаранция, които да обезпечат изпълнението на договора. Гаранцията, обезпечаваща изпълнението на договора e 1 на сто от стойността му. Гаранциите се предоставят в една от следните форми: 1. парична сума; 2. банкова гаранция; 3. застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят не определя критерии за подбор, които се отнасят до годността (правоспособността) за упражняване на професионална дейност.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не определя критерии за подбор, които се отнасят икономическо и финансово състояние на участниците.

Възложителят не определя критерии за подбор, които се отнасят икономическо и финансово състояние на участници
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1 .Участникът (по Обособена позиция №1 и №2) трябва да прилага система за управление на качеството. При подаване на офертата участниците декларират това обстоятелство в част IV, б. „Г“ от ЕЕДОП. В случаите на чл.67, ал.5 и ал.6 от ЗОП, документ за доказване на съответствието с поставения критерий за подбор: Валидни сертификати, издадени от акредитирани лица, за контрол на качеството, удостоверяващи съответствието със съответния стандарт. 2. Участниците следва да притежават опит в изпълнението на дейности с предмет и обем идентичен или сходен с този на настоящата обществена поръчка. Участникът декларира съответствието си с критериите за подбор чрез представяне на ЕЕДОП и попълване на съответната част от него: поле 1б) на раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП. Съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП, Възложителят може да изисква от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата. В тези случаи, както и при сключване на договор за изпълнение на поръчката, съответствието с изискването се доказва с представянето на: Списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство/а за извършената услуга/и. 3. Участниците в процедурата следва да разполагат с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката. При подаване на оферта, информацията относно изискването (техника) се посочва от участника в съответна част на ЕЕДОП. Съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП, Възложителят може да изисква от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата. В тези случаи, както и при сключване на договор за изпълнение на поръчката, съответствието с изискването се доказва с представянето на: Декларация за инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката. 4. Участниците в процедурата следва да разполагат с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката. При подаване на оферта, информацията относно изискването (ремонтна и складова база, както и съоръжения за съхранение на материалите) се посочва от участника в съответна част на ЕЕДОП. Съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП, Възложителят може да изисква от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата. В тези случаи, както и при сключване на договор за изпълнение на поръчката, съответствието с изискването се доказва с представянето на: Декларация за инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката. Участниците могат да се позоват на капацитета на трети лица, независимо от правната връзка между тях, по отношение на критериите, свързани с икономическото и финансовото състояние, техническите способности и професионалната компетентност. Когато участникът се позовава на капацитета на трети лица, посочва това в Част ІІ, Раздел В от ЕЕДОП и попълва приложимите полета от Част ІV от ЕЕДОП. Участникът трябва да може да докаже, че ще разполага с техните ресурси, като представи документи за поетите от третите лица задължения.

? ИЗИСКВАНО МИНИМАЛНО/НИ НИВО/А:
1. Участниците по Обособена позиция 1 и 2, следва да прилагат система за управление на качеството БДС EN ISO 9001:2008 или еквивалентен, или EN ISO 9001:2015 или еквивалентен (с обхват: извършване на дейности по снегопочистване и зимно поддържане). Сертификатът трябва да е издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговаря на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда, когато участникът не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. В този случай участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните.
2. Участниците следва да е изпълнил най-малко 1 (една) дейност с предмет и обем, идентична или сходна с тези на поръчката, за последните три години от датата на подаване на офертата. ЗАБЕЛЕЖКА: За позиция 1 и 2 - Под „предмет, сходен с този на поръчката” се разбира дейности по зимно поддържане, в това число снегопочистване и третиране на пътната настилка с инертни материали. Под „обем, сходен с този на поръчката” се разбира: За позиция 1 – 20 км. или 279 665 м2; За позиция 2 – 100 км. или 630 340 м2.
3. Участниците следва да разполагат със следната техника:
Позиция 1
- 2 автогрейдера;
- 6 машини за снегопочистване с устройства за третиране на пътната настилка;
- 1 роторен снегорин;
- 1 челен товарач;
- 3 самосвала;
Позиция 2
- 4 пясъкорастилача с гребла;
- 1 автогрейдер;
- 4 машини за снегопочистване с устройства за третиране на пътната настилка;
- 2 верижни машини с гребла;
- 2 роторни снегорина (или булдозери);
- 1 челен товарач;
- 3 самосвала.
4. Участниците по двете позиции следва да разполагат с необходимата ремонтна и складова база, както и съоръжения за съхранение на материалите за снегопочистването – инертни материали (пясък, сол, луга и др.) за третиране на пътната настилка против заледяване и др.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Право да участва в процедурата има лице, което отговаря на условията на чл. 10, ал. 1 от ЗОП и изискванията на Възложителя. Възложителят отстранява от участие участник (важи за всяка обособена позиция): за когото са налице основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП, чл. 55, ал. 1, т. 1, т. 3, т. 4 и т. 5 от ЗОП, условията по чл. 107 от ЗОП, обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици. Участниците декларират липсата на основанията за отстраняване и съответствие с критериите за подбор чрез представяне на ЕЕДОП.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

16/08/2018 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

17/08/2018 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

гр. Русе, Община Русе, пл. Свобода 6, ет.3, Заседателна зала

На публичното заседание могат да присъстват представители на участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

да


2022 година

VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Всеки участник в процедурата има право да подава оферта за една, за няколко или за всички обособени позиции!!!
===================================================================================================
Участниците могат да получат необходимата информация задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в Република България и относими към услугите, предмет на поръчката, както следва:
- Относно задълженията, свързани с данъци и осигуровки:
Национална агенция по приходите:
Информационен телефон на НАП – 0700 18 700; интернет адрес: www.nap.bg
- Относно задълженията, опазване на околната среда:
Министерство на околната среда и водите
Информационен център на МОСВ: работи за посетители всеки работен ден от 14 до 17ч.
Адрес: 1000 София, ул. „У. Гладстон“ № 67
Телефон: 02/ 940 6331
Интернет адрес: http://www3.moew.government.bg/
- Относно задълженията, закрила на заетостта и условията на труд:
Министерство на труда и социалната политика:
Интернет адрес: http://www.mlsp.government.bg/
София 1051, ул. Триадица №2
Телефон: 02/8119 443

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП срещу решението за откриване на процедурата, съгласно разпоредбата на чл. 197, ал.1, т.1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 11/07/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва