Деловодна информация
00530
Е-12-00-424#1 03/07/2018 (дд/мм/гггг)
не
00530-2018-0053 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национална агенция за приходите 131063188
бул. Княз Ал. Дондуков № 52
София BG411 1000 България
Л. Лазаров +359 298593546
l.ts.lazarov@nra.bg +359 298593099

Интернет адрес/и

http://www.nap.bg/

http://www.nap.bg/page?id=302


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.nap.bg/news?id=3661
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставка и монтаж на системи за контрол на достъпа с отчитане на работното време в сгради на НАП
42961100      
Доставки

Предметът на обществената поръчка обхваща следните дейности:
1. Доставка, монтаж, тестване и пускане в експлоатация на 7 бр. системи за контрол на достъпа с отчитане на работното време в сгради на НАП, в това число:
- доставка на необходимите оборудване, автоматика, механизми, материали и компоненти за монтажа и функционирането на системите в сградите на НАП, включително и демонтаж на наличната система за контрол на достъпа в сградата на ТД на НАП Бургас;
- изработка и доставка на 1 060 броя персонални безконтактни карти за достъп за служители и 120 броя служебни безконтактни карти за достъп;
2. Гаранционно обслужване на доставените, монтирани и пуснати в експлоатация системи за контрол на достъпа с отчитане на работното време, за срок от 36 месеца, считано от датата на подписването на обобщен приемо-предавателен протокол.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
41666.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
42961100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

Административни сгради на ТД на НАП В. Търново в гр. В. Търново, ТД на НАП Бургас в гр. Бургас, и ТД на НАП Пловдив в гр. Пловдив, на посочени от възложителя в техническите спецификации места.

Предметът на обществената поръчка обхваща следните дейности:
1.Доставка, монтаж, тестване и пускане в експлоатация на 7 бр. системи за контрол на достъпа с отчитане на работното време в сгради на НАП, в това число:
-доставка на необходимите оборудване, автоматика, механизми, материали и компоненти за монтажа и функционирането на системите в сградите на НАП, включително и демонтаж на наличната система за контрол на достъпа в сградата на ТД на НАП Бургас;
-изработка и доставка на 1 060 броя персонални безконтактни карти за достъп за служители (ПБКДС) и 120 броя служебни безконтактни карти за достъп (СБКД).
Разпределението на картите е, както следва:
1.1. 350 бр. ПБКДС и 30 бр. СБКД - за сградата на ТД на НАП В. Търново, находяща се в гр. Велико Търново, пл. „Център“ №2:
1.2. 540 бр. ПБКДС и 45 бр. СБКД - за сградите на ТД на НАП Бургас, разпределени както следва:
1.2.1.За сградата в гр. Бургас, ул. „Цар Петър“ №5Б:
-350 бр. ПБКДС;
-30 бр. СБКД.
1.2.2. За сградата в гр. Бургас, ул. „Александровска“ №26:
-115 бр. ПБКДС;
-10 бр. СБКД.
1.2.3. За сградата в гр. Бургас, ул. „Александровска“ №83:
-70 бр. ПБКДС;
-5 бр. СБКД.
1.2.4. За сградата в гр. Бургас, ул. „Професор Якимов“ №25:
-5 бр. ПБКДС.
1.3. 170 бр. ПБКДС и 45 бр. СБКД - за сградите на ТД на НАП Пловдив, разпределени както следва:
1.3.1.За административните сгради в гр. Пловдив, ул. „Скопие“ №106:
-100 бр. ПБКДС;
-25 бр. СБКД.
1.3.2.За триетажната административна сграда в гр. Пловдив, ул. „Радецки“ №18а:
-70 бр. ПБКДС;
-20 бр. СБКД.
2.Гаранционно обслужване на доставените, монтирани и пуснати в експлоатация системи за контрол на достъпа с отчитане на работното време, за срок от 36 месеца, считано от датата на подписването на обобщен приемо-предавателен протокол.
В срока на гаранционното обслужване, изпълнителят следва:
-да реагира при уведомление за възникнала повреда в срок до 4 часа след уведомяването;
-да отстрани възникнала повреда в срок от 1 раб. ден след констатирането й;
-да премества елементи от система след подадена заявка от възложителя.
-да извлича справки от базата данни на системата за контрол на достъпа с отчитане на работното време, включително и за отчитане на работното време, в срок до 10 раб. дни след получаване на заявка;
-да разработи нова/коригира съществуващата справочна част на системата за контрол на достъпа с отчитане на работното време, включително и за отчитане на работното време, в срок до 15 раб. дни след получаване на заявка.
3.Доставените и монтирани системи за контрол на достъпа с отчитане на работното време следва да обхващат/включват следните обекти/сгради със съответните контролно-пропускателни точки (КПТ):
3.1.В сградата на ТД на НАП В. Търново, находяща се в гр. В. Търново, пл. „Център“ №2:
-КПТ с двустранен – 4 бр.
-КПТ с едностранен достъп – 8 бр.
3.2.В сгради на ТД на НАП Бургас:
3.2.1.Сграда, находяща се в гр. Бургас, ул. „Цар Петър“ №5Б:
-КПТ с двустранен достъп – 1 бр.
-КПТ с едностранен достъп – 3 бр.
3.2.2.Сграда, находяща се в гр. Бургас, ул. „Александровска“ №26:
-КПТ с двустранен достъп – 2 бр.
-КПТ с едностранен достъп – 4 бр.
3.2.3.Сграда, находяща се на адрес: гр. Бургас, ул. „Александровска“ №83:
-КПТ с двустранен достъп – 2 бр.
-КПТ с едностранен достъп – 2 бр.
3.2.4.Сграда, находяща се в гр. Бургас, ул. „Проф. Якимов“ №25:
-КПТ с двустранен достъп – 1 бр.
-КПТ с едностранен достъп – 4 бр.
3.3.В сгради на ТД на НАП Пловдив:
3.3.1.В адм. сгради на ТД на НАП Пловдив с адрес: гр. Пловдив, ул. „Скопие“ №106:
3.3.1.1.В десететажна административна сграда:
- КПТ с едностранен достъп – 5 бр.
3.3.1.2.В триетажна административна сграда:
-КПТ с двустранен достъп – 2 бр.
-КПТ с едностранен достъп – 3 бр.
3.3.2.Триетажна административна сграда на ТД на НАП Пловдив с адрес: гр. Пловдив, ул. „Радецки“ №18а:
-КПТ с двустранен достъп – 3 бр.
-КПТ с едностранен достъп – 2 бр.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
41666.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
39

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Максимално допустимата стойност на поръчката е 41666,67 лева без ДДС, съответно 50000,00 лв. с ДДС. Плащането ще се извърши от ЦУ на НАП, наведнъж, по посочена от изпълнителя банкова сметка, по реда и при условията, указани в раздел VI.3.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Не.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Не.

Не.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Деклариране наличието на изискуемия от възложителя опит за изпълнение на поръчката, се извършва чрез представяне на информация за доставките с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнени през последните 3 (три) години до датата на подаване на офертата, съгласно чл. 63, ал. 1 т. 1, б „б“ от ЗОП. Информацията следва да включва само доставки, които са изпълнени в заложения период, и да съдържа описание на извършените доставки и техния обем; стойностите; датите, на които е започнало и е приключило изпълнението и получателите на услугите, независимо дали са публични или частни субекти.
Информацията се попълва в част ІV, раздел „В“, т. 1б на ЕЕДОП
2. Деклариране наличието на изискуемите от възложителя персонал с необходимата квалификация изпълнение на поръчката, се извършва чрез представяне на информация за лицата - специалисти, които ще отговарят за изпълнение на поръчката, с посочване на имената на лицата, информация за придобитото от тях образование, включително сертификати или еквивалентни документи за квалификация (посочват се вид, дата и номер на диплома/сертификат или друг документ, срок на валидност (в случай, че е приложимо), издаващ орган, евентуално web-адрес, на който може да бъде намерена информация за посочения сертификат).
Информацията се попълва в част ІV, раздел „В“, т. 6 на ЕЕДОП.
Възложителят може по всяко време да изиска от участниците представяне на документите, чрез които се доказва посочената в ЕЕДОП информация, съгласно чл. 67, ал. 5 във вр. чл. 64, ал. 1, т. 2 и т. 6 от ЗОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
Участникът, определен за изпълнител, представя преди сключване на договора документите, чрез които се доказва съответствието му с поставените от възложителя критерии за технически и професионални способности, съгласно чл. 67, ал. 6 във вр. чл. 64, ал. 1, т. 2 и т. 6 от ЗОП, както следва: списък на доставките (за изискването за опит по т. 1) и актуален списък на лицата, с посочване на информация за придобитата от лицата квалификация (за изискването за персонал по т. 2).


1. Участниците трябва да са изпълнили през последните 3 (три) години до датата на подаване на офертата доставки, с предмет и обем, идентични или сходни с тези на настоящата обществена поръчка.
Като „сходни“ с предмета и обема на настоящата обществена поръчка, се разбират изпълнени дейности с обхват доставка и монтаж на системи за контрол на достъпа или поддръжка на такива, с минимум общо 46 едностранни или двустранни контролно-пропускателни точки.
„Изпълнена” е тази доставка, която е извършена в рамките на заложения от възложителя период, независимо от датата на възлагането й и срока на гаранционна поддръжка.
2. Участниците трябва да разполагат с персонал с определена професионална компетентност за изпълнение на поръчката както следва:
Участникът трябва да разполага с минимум двама специалисти - технически лица, за извършване монтажа, инсталирането, настройката, поддържане на програмно осигуряване и хардуерното оборудване на системите за контрол на достъпа с отчитане на работното време, притежаващи квалификация в областта на техническите науки, специалност „Електротехника“ или „Електроника и автоматика“, или друга еквивалентна специалност, включително чрез курсове от лицензирани квалификационни центрове, подходяща за извършване на дейностите, свързани с предмета на настоящата обществена поръчка.
В случай, че участникът предвижда при изпълнението на обществената поръчка да бъдат ангажирани повече от двама специалисти, то всички посочени от участника лица следва да отговорят на минималните изисквания, определени от възложителя.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Изпълнението на поръчката следва да бъде в съотв. с изискванията на действащата норм. уредба и характеристиките на общ. поръчка,посочени в техн. спецификации на поръчката,неразд. част от документацията.
Д-рът за общ. поръчка ще бъде сключен под усл. – клауза за отложено изпълнение до получаване от страна на изпълнителя на уведомление,че е осиг. финансиране за изпълнение на поръчката.В случай,че уведомлението не е получ. до изтичане на тримесечен срок от сключ. на д-ра,всяка от страните по него може да поиска прекратяването му без предизвестие,на осн.чл. 114 от ЗОП.
Определеният за изпълнител представя при подпис. на д-ра за общ. поръчка гаранция,обезпечаваща изпълнението му,в размер на 3% от стойността на д-ра без ДДС.Гаранц. се представя във форма по избор,съгл. чл.111,ал.5 от ЗОП.Гаранцията ще бъде освободена на две части,като усл. и сроковете за задърж. или освоб. на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на д-р – неразд. част от одобр. документация за общ. поръчка.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

02/08/2018 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 8

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

03/08/2018 (дд/мм/гггг)   15:00 (чч:мм)

Административната сграда на ЦУ на НАП, гр. София, бул. "Княз Ал. Дондуков" №52

При отварянето на офертите могат да присъстват участниците и/или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване, при спазване на установения режим за достъп до сградата на ЦУ на НАП.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят ще отстранява от участие участник, за когото са налице освен основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП, и тези по чл. 55, ал. 1, т. 1, 3, 4 и 5 от ЗОП, както и когато се установи, че участникът е дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим или е контролирано от такова дружество, или някой от членовете на обединението е регистрирано или контролирано от регистрирано дружество лице, освен ако е налице изключение по чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, както и когато не може да бъде извършена идентификация и проверка на идентификацията на клиента, чрез регламентираните в Закона за мерките срещу изпирането на пари способи, включително когато клиентът е юридическо лице - на физическите лица, които са негови действителни собственици, по смисъла на §2 от ДР на ЗМИП, както и на основанията по чл. 107 от ЗОП, както и когато по отношение на участника са налице обстоятелствата по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобито имущество.
Участник - обединение, което не е юридическо лице, следва да представи копие от документ, от който да е видно правното основание за създаване на обединението, както и следната информация във връзка с конкретната обществена поръчка: правата и задълженията на участниците в обединението; солидарно поемане на отговорността за изпълнение на обществената поръчка от членовете на обединението; дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението; представляващ обединението партньор.
Всеки участник в процедурата извършва задължителен оглед на местата за монтаж на системите в сградите на НАП, на посочените адреси в техническите спецификации, неразделна част от документацията, за което се попълват декларации за оглед, по образец.
За всяко от местата, предвидени за монтаж на система за контрол на достъпа с отчитане на работното време, участникът представя в Техническото си предложение за изпълнение на поръчката схема с описание на предлаганото решение и количества на компонентите, материали и др., необходими за изграждане, монтаж и функциониране на системите.
Плащането ще се извършва от ЦУ на НАП, по посочена от изпълнителя банкова сметка, наведнъж, въз основа на обобщен приемо-предавателен протокол. Плащането по договора от страна на възложителя ще се извършва при спазване на разпоредбите на РМС №593/20.07.2016 г.
Национална агенция за приходите предоставя неограничен, пълен, безплатен и пряк достъп по електронен път до документацията за обществената поръчка, която може да бъде намерена на интернет адреса на възложителя: http://www.nap.bg, раздел „За НАП”, рубрика „Профил на купувача”, от датата на публикуване на обявлението в РОП.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 03/07/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва